Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbskonsulent med stærkt servicegen - Herning

Har du erfaring med bestilling af mange forskelligartede varer på gældende indkøbsaftaler? Er du udadvendt, serviceminded og dygtig til at samarbejde? Så er du måske vores nye indkøbskonsulent.

Til vores kontor for Indkøb og Udbud i Administrations- og Servicestyrelsen søger vi en indkøbskonsulent, som skal bidrage med bestilling af forskellige varer lige fra blyanter til stegepander eller uniformer til Toldstyrelsen.

Alsidige opgaver med forskellig kompleksitet og højt serviceniveau i fokus
Som indkøbskonsulent vil du servicere de øvrige styrelser i Skatteministeriets koncern med indkøbsbestillinger i relation til gældende indkøbsaftaler. Dine opgaver vil hovedsageligt ligge inden for følgende områder:

  • Bestilling af kontorartikler, møbler, køkkenudstyr, uniformer, bøger mv.
  • Deltagelse i relevante arbejdsgrupper i forbindelse med udbud, der er fortaget af Moderniseringsstyrelsen og SKI
  • Administrative ad hoc-opgaver
  • Samarbejde med vores udbudskonsulenter ved udarbejdelse af nye udbud


Din baggrund
Du har formentlig en kontoruddannelse eller anden administrativ uddannelse eller erfaring, herunder gerne erfaring med offentlige indkøb.

Som person trives du både med at arbejde selvstændigt og som del af et team. Du har fokus på service og trives med korte deadlines og en afveksling mellem telefonkontakt til vores leverandører og brugere og administrationen af de mange skriftlige henvendelser fra vores interne bestillingssystem.

Du er udadvendt, har let til smil og er velformuleret i både skrift og tale. Det ligger dig naturligt at have et godt overblik, og du trives med at håndtere mange opgaver samtidigt. Yderligere navigerer du ubesværet i flere forskellige it-systemer. Din arbejdsstil er struktureret og du arbejder ansvarsfuldt og formår at prioritere dine opgaver.

Indkøb og Udbud – dit nye kontor
Kontoret er Skatteforvaltningens centrale indkøbsenhed bestående af 16 engagerede medarbejdere. Vi gennemfører indkøb og udbud på tværs af koncernen. Kontoret har til formål at sikre, at indkøb gennemføres således, at Statens indkøbspolitik og gældende udbudslovgivning overholdes. Kontoret består af et rejseteam, et indkøbsteam og et udbudsteam, der arbejder tæt sammen om at løse den koncernfælles indkøbsopgave af alle varer og tjenesteydelser undtagen IT.

Holdånd og stærkt fagligt miljø
Efter en grundig introduktion kan du se frem til en hverdag i en dynamisk organisation, hvor der er fokus på at løfte i flok, hvor der er gode muligheder for at lære nyt, og hvor du vil gøre en forskel sammen med faglig dygtige kollegaer. Det kræver engagement og indsats. Lyder det som dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 16. februar 2020. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Anette Christiansen på tlf. nr. 72 37 19 29. Vi holder samtaler den 21. februar 2020 og der kan indgå en logik test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive trukket referencer og indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.