Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsorienteret medarbejder med interesse for salg

JENSEN-GROUP er markedsleder inden for udvikling, produktion og salg af komplette, fuldt integrerede anlæg til industrielle vaskerier over hele verden. Gruppen omsatte i 2019 for 2,47 mia. kr., har egne produktions- og salgsselskaber i 23 lande og har derudover et verdensomspændende forhandlernet.

JENSEN Denmark A/S i Rønne, som er den danske del af Gruppen, står for at udvikle, producere og sælge automatiske ilæggere, strygeruller og foldere til de anlæg, som industrielle vaskerierne verden over bruger til strygning og foldning af fladt tøj i form af sengetøj og dækketøj samt beklædning i form af jakker, bukser eller anden beklædning til kunder i hele verden. I 2019 var omsætningen på godt 700 mio. kr., hvor 93 % blev eksporteret.

 
Logistik-afdelingen hos JENSEN Denmark A/S har til hovedopgave at sikre varer til tiden internt til produktionen som til eksterne kunder verden over. Afdelingen består i dag af en række dygtige og engagerede medarbejdere. 
 
Primære opgaver

  • Udvikle relationer til nationale som internationale leverandører og producenter
  • Bistå med sourcingaftaler
  • Forhandle koncept- og kontraktaftaler
  • Foretage løbende leverandørevaluering
  • Sikre underleverandørers kvalitetsleverancer
  • Videreudvikle JENSEN Denmark A/S' indkøbsstrategi
  • Samarbejde med vores interne produktions- og projektafdelinger
  • Vedligeholde og udvikle dit indkøbsnetværk
  • Der kan forventes rejseaktivitet til leverandører

Sekundære opgaver
  • Tilbudsgivning, ordrebehandling, fakturering samt opfølgning i henhold til reservedelssalgs-processerne
  • Tæt samarbejde med vores tekniske og produktionsmæssige afdelinger i huset for afklaring omkring eksempelvis kravspecifikationer til reservedele
  • Kommunikation med vores salgsselskaber, forhandlere og transportører, som ofte foregår på engelsk
 
Personprofil

Du:
  • har gerne erfaring med internationalt indkøb og sourcing.
  • har en teknisk/kommerciel tilgang til opgaverne.
  • kommunikerer ubesværet på engelsk, både på skrift og i tale.
  • har gerne et solidt kendskab til indkøbs -og salgs-moduler i eksempelvis Microsoft Axapta Dynamics, som er JENSEN-GROUP globale ERP system
  • er i stand til at skabe respekt om dit arbejde, gennem et vedholdende og udbytterigt samarbejde.
  • er en god købmand, der arbejder selvstændigt, men er også en god team player
  • er resultatorienteret, samt en dygtig forhandler med et højt energiniveau.
  • arbejder struktureret og systematisk ud fra en helhedsbetragtning.
  • har gode kommunikations- og samarbejsevner, og deltager gerne i projekter på tværs af organisationen om det være sig lokalt eller internationalt.

Vi lægger stor vægt på, at du har et godt humør og kan lide en travl hverdag sammen med gode kolleger, og tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et internationalt miljø, hvor du selv har afgørende indflydelse på dine udviklingsmuligheder. Har du spørgsmål til stillingen, kan du henvende dig til Logistikchef Kurt Røn Pedersen på +45 2041 0050. Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor du bedes fremsende din ansøgning snarest, dog senest d. 15. november 2020. 
 
Se mere på www.jensen-group.com eller vores youtube kanal jensengroupcom

Kontakt endelig Tilflytterservice (Business Center Bornholm) for at høre om de mange jobmuligheder på Bornholm for din partner og vedr. alle de andre spørgsmål, der kunne være ved flytning til Bornholm. Tlf. 31218880 eller mail: tilflytter@bornholm.biz


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.