Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029520Phoenix-8e160c4412019-06-04T00:00:00Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.11jobnet8e160c44100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000http://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3532165Headhunterne11Rabalderstræde 115000Odense CDKDanmark0job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765531JobNet4993527499352710022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e160c44https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e160c44https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e160c44&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e160c44&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Headhunterne er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361849647Louise Højfeldtjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330026483BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupRoskilde2019-05-21T00:00:002019-07-11T00:00:00
330027505Kørende sælgerRobot Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst. Om dig Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer. Produktet er oplevelser events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater. For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning. Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid. Du tilbydes • Et godt arbejdsmiljø i et mindre team • Sparring og udvikling • Mange sociale arrangementer Lønnen består af en fast grundløn provision bonus. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne: Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer.

Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport.

Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst.

Om dig

Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer.

Produktet er oplevelser/events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater.

For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning.

Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid.

Du tilbydes

• Et godt arbejdsmiljø i et mindre team

• Sparring og udvikling 

• Mange sociale arrangementer

Lønnen består af en fast grundløn + provision/bonus.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

 

HeadhunterneRoskilde2019-06-03T00:00:002019-07-15T00:00:00
330029010IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHerning2019-06-04T00:00:002019-07-17T00:00:00
330029221IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHolstebro2019-06-03T00:00:002019-07-17T00:00:00
330029232IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneAarhus C2019-06-04T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Roskilde
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Kørende sælger

Headhunterne

Roskilde
Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Herning
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Holstebro
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Aarhus C
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019