Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029521Phoenix-9219b2a612019-06-04T00:00:00Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

2019-07-18T00:51:12.150 For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.11jobnet9219b2a6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000http://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3532166Headhunterne11Rabalderstræde 114800Nykøbing FDKDanmark0job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765583JobNet4993553499355310022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9219b2a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9219b2a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9219b2a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9219b2a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIndkøbsrådgiver1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361849650Louise Højfeldtjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330071800Kundekonsulent autobranchenRobot Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende. Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk)

Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende.

Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Bøgeskov Lagerhotel A/STaastrup2019-08-13T00:00:002019-10-04T00:00:00
330082726Account Manager til opsøgende salg på SjællandRobot Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S påwww.testlab-system.com Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnede ansvarsområder: Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder. Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager - Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S  er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  påwww.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnede ansvarsområder:

 

  • Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

PEEQ ApSRoskilde2019-09-05T00:00:002019-10-25T00:00:00
330087927Salgskonsulent til showroomRobot Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Om stillingen Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen. Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere. Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen. Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er: Kunderådgivning og inspiration Udarbejdelse af tilbud Ordreopfølgning Afrapportering Om dig Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten. Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet. Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed. Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private. Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag. Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende. Du arbejder struktureret og effektivt. Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet. Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Om stillingen

Du skal brænde for at inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil blive en del af et team med 4 andre dygtige kollegaer, som alle har base i forbindelse med showroomet. Derudover arbejder man tæt sammen med montageafdelingen.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en salgsbaggrund, gerne til privatmarkedet.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en langsigtet succes af den bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A2 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på 93403700 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

 

HeadhunterneRoskilde2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330082840Salgsrådgiver byggebranchenRobot Kan du sælge drømme? Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed? Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor højkvalitets uderum, som skaber livskvalitet og stjernestunder. Om stillingen Som salgsrådgiver skal du kunne inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen. Det bliver din opgave at sælge skræddersyede løsninger af uderum fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere. Din hverdag vil foregå på kontoret, som ligger i forbindelse med showroom, og du bliver en del af et team med 4 andre dygtige salgsrådgivere. Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er: Kunderådgivning og inspiration Design af skitser i 3D Udarbejdelse af tilbud Ordreopfølgning Afrapportering Om dig Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten. Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet og byggeteknisk indsigt. Du omsætter kort sagt kundernes id er og drømme til virkelighed. Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private. Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag. Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende. Du arbejder struktureret og effektivt. Vi forestiller os, at du har en baggrund fra en byggeteknisk funktion med rådgivende ansvar, gerne til privatmarkedet. Du kan evt. være ejendomsmægler eller have en anden salgsbaggrund fra bygge anlægsbranchen. Du har viden om- og erfaring med byggeprojekter, små eller store og du evner at få virksomhedens høje kvalitet til at skinne igennem i dit salgs- og rådgivningsarbejde. Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en succes af bedste kvalitet. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på telefon 4090 3700. Udvælgelseskriterier I udvælgelsen vægter vi erfaring fra byggebranchen og dermed kendskab til opførelse af byggeri. Ikke nødvendigvis som udførende, men som en salgs- koordinerende- eller planlægningsfunktion. Vi vægter også, at du har æstetisk sans og næse for kvalitet. Det er en betingelse for ansættelse, at man er villig til at indgå i en turnusordning med bemanding af showroom om lørdagen. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne: Specialister i at finde ildsjæle.

Kan du sælge drømme?

Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed?

Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor højkvalitets uderum, som skaber livskvalitet og stjernestunder.

Om stillingen

Som salgsrådgiver skal du kunne inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Det bliver din opgave at sælge skræddersyede løsninger af uderum fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil foregå på kontoret, som ligger i forbindelse med showroom, og du bliver en del af et team med 4 andre dygtige salgsrådgivere.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Design af skitser i 3D
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet og byggeteknisk indsigt.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en baggrund fra en byggeteknisk funktion med rådgivende ansvar, gerne til privatmarkedet. Du kan evt. være ejendomsmægler eller have en anden salgsbaggrund fra bygge & anlægsbranchen.

Du har viden om- og erfaring med byggeprojekter, små eller store og du evner at få virksomhedens høje kvalitet til at skinne igennem i dit salgs- og rådgivningsarbejde.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en succes af bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på telefon 4090 3700.

Udvælgelseskriterier

I udvælgelsen vægter vi erfaring fra byggebranchen og dermed kendskab til opførelse af byggeri. Ikke nødvendigvis som udførende, men som en salgs- / koordinerende- eller planlægningsfunktion. Vi vægter også, at du har æstetisk sans og næse for kvalitet. Det er en betingelse for ansættelse, at man er villig til at indgå i en turnusordning med bemanding af showroom om lørdagen.

 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne: Specialister i at finde ildsjæle.

HeadhunterneKøge2019-09-03T00:00:002019-10-25T00:00:00
330083627MP Biler ApS KøgeRobot Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer. Forventninger til dig: Salgserfaring gerne fra bilbranchen Viljen og evnen til at sælge Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag Løn provision aftales i forhold til kompetencer og erfaring. Ønsker du at søge jobbet sendes skriftlig ansøgning med billede, evt referencer. Ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer.

Forventninger til dig:

 

  • Salgserfaring  – gerne fra bilbranchen
  • Viljen og evnen til at sælge
  • Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag

Løn/provision aftales i forhold til kompetencer og erfaring.

 

Ønsker du at søge jobbet sendes skriftlig ansøgning med billede, evt  referencer.

Ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

M.P BILER ApSKøge2019-09-04T00:00:002019-10-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundekonsulent autobranchen

Bøgeskov Lagerhotel A/S

Taastrup
Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse a...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

PEEQ ApS

Roskilde
Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Salgskonsulent til showroom

Headhunterne

Roskilde
Headhunterne søger, for kunde, en medarbejder med salgsbaggrund, som har sans for design og materialer. Opgaven er at sælge skræddersyede løsninger af uderum, fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Om stillingen Du s...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Salgsrådgiver byggebranchen

Headhunterne

Køge
Kan du sælge drømme? Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed? Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

MP Biler ApS Køge

M.P BILER ApS

Køge
Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer. Forventninger til dig: Salgserfaring gerne fra bilbranchen Viljen og evnen til at sælge Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag Løn provision aft...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019