Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029648Phoenix-dfaea86212019-06-03T00:00:00Indkøbsrådgiver

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

2019-07-18T00:51:13.960 For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.11jobnetdfaea862100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000http://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3532300Headhunterne11Rabalderstræde 114000RoskildeDKDanmark0job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765843JobNet4993528499352810022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfaea862https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfaea862https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfaea862&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfaea862&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIndkøbsrådgiver1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361850298Louise Højfeldtjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK