Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081040Phoenix-06561d5612019-08-30T00:00:00Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.11jobnet06561d56100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3596924Headhunterne11Rabalderstræde 116700EsbjergDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814174JobNet5036142503614210028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06561d56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06561d56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06561d56&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06561d56&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgIndkøbsrådgiver12007991Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration362494071job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330090960ÅF søger CTS-rådgiverRobot Er CTS BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning eller alternativt Aarhus. Om ÅF ÅF Buildings Denmark er en del af ÅF P yry koncernen, en international ingeniør- og designvirksomhed med over 16.000 medarbejdere på tværs af mere end 50 lande. ÅF Buildings Denmark beskæftiger sig primært inden for bygge- og anlægsbranchen med ca. 300 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Herning, Aarhus og Herlev. Vi er tidligere kendt som Midtconsult og har de seneste år oplevet en stabil vækst i både omsætning og antallet af medarbejdere. Med en bred pallette af ydelser står vi stærkt på markedet og har sat et tydeligt spor på Danmarkskortet med spændende og prisvindende projekter. I ÅF Buildings Denmark har vi et højt fokus på udvikling af de digitale værktøjer ved at skabe nogle innovative automatiseringsprocesser, som kan bruges i forbindelse med projekteringen. Om jobbet Som CTS-rådgiver får du en central rolle i vores CTS Commissioning-afdeling, hvor du vil indgå i et mindre team under opbygning. Du vil derfor også få mulighed at præge udviklingen i afdelingen. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Rådgivning både internt i forhold til projekterne og eksternt til vores kunder Projektering og projektledelse Udbud Tilsyn på CTS BMS samt SCADA anlæg Mulig deltagelse i commissioning Arbejdet som CTS-rådgiver i ÅF er meget varieret og involverer både tilsyn, projektering og projektledelse. Vi arbejder med en bred vifte af projekter, og du kommer til at håndtere store såvel som små opgaver. Afhængig af projekttype vil du komme til at arbejde både selvstændigt og i tværfaglige projektteams. Det er derfor vigtigt, at du mestrer begge arbejdsformer. Læs mere om jobbet fra en ÅF Buildings kollega her: Mød vores teamplayere Faglige kvalifikationer Du har en el-teknisk uddannelsesbaggrund som fx elektriker, installatør eller mekaniker og har erfaring fra byggebranchen gerne med rådgivning indenfor CTS-, BMS-, Scada og PLC-styringer, dog ikke et must. Du er vant til at have direkte kundekontakt, er udadvendt og samtidig en dygtig formidler af faglig viden, både mundtligt og skriftligt. Du formår at skabe sammenhæng imellem alle involverede fagområder inden for bygningsautomatik. Vi ser desuden også gerne, at du har et solidt kendskab til diverse el-regulativer. Personlige kvalifikationer Som person er du proaktiv og god til at tage initiativ. Du motiveres af frihed under ansvar og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du tør gå nye veje og derigennem bidrage til nye innovative og bæredygtige løsninger. Du er dedikeret og bruger din viden til at yde troværdig rådgivning til både interne og eksterne samarbejdspartnere. Du er en teamplayer og er i stand til at støtte og udfordre dine kolleger, så du får det bedste frem i dem. ÅF Buildings Denmark MAKING FUTURE I rollen som CTS-rådgiver får du en vigtig funktion i en virksomhed, der er på en spændende udviklingsrejse. Du får et udfordrende job i et dynamisk miljø, der er præget af godt humør og høj faglighed. I ÅF Buildings Denmark har vi en uformel kultur og en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har stort fokus på at sikre den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Samtidig er der mulighed for sparring med kollegaer på tværs af fagafdelinger med fokus på vidensdeling og tværfagligt samarbejde. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer på konkurrencedygtigt niveau. Pensionsordning og sundhedsforsikring indgår i den samlede lønpakke. Er du interesseret? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via vores hjemmeside (link nederst i annoncen). Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johnny Mørch, mail: johnny.morch@afconsult.com Læs mere om ÅF Buildings Denmark her: www.afbuildings.dk

Er CTS/BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning eller alternativt Aarhus.

Om ÅF

ÅF Buildings Denmark er en del af ÅF Pöyry koncernen, en international ingeniør- og designvirksomhed med over 16.000 medarbejdere på tværs af mere end 50 lande. ÅF Buildings Denmark beskæftiger sig primært inden for bygge- og anlægsbranchen med ca. 300 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Herning, Aarhus og Herlev. Vi er tidligere kendt som Midtconsult og har de seneste år oplevet en stabil vækst i både omsætning og antallet af medarbejdere. Med en bred pallette af ydelser står vi stærkt på markedet og har sat et tydeligt spor på Danmarkskortet med spændende og prisvindende projekter. I ÅF Buildings Denmark har vi et højt fokus på udvikling af de digitale værktøjer ved at skabe nogle innovative automatiseringsprocesser, som kan bruges i forbindelse med projekteringen.

Om jobbet

Som CTS-rådgiver får du en central rolle i vores CTS & Commissioning-afdeling, hvor du vil indgå i et mindre team under opbygning. Du vil derfor også få mulighed at præge udviklingen i afdelingen. Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Rådgivning – både internt i forhold til projekterne og eksternt til vores kunder
  • Projektering og projektledelse
  • Udbud
  • Tilsyn på CTS/BMS samt SCADA anlæg
  • Mulig deltagelse i commissioning

Arbejdet som CTS-rådgiver i ÅF er meget varieret og involverer både tilsyn, projektering og projektledelse. Vi arbejder med en bred vifte af projekter, og du kommer til at håndtere store såvel som små opgaver. Afhængig af projekttype vil du komme til at arbejde både selvstændigt og i tværfaglige projektteams. Det er derfor vigtigt, at du mestrer begge arbejdsformer. Læs mere om jobbet fra en ÅF Buildings kollega her: Mød vores teamplayere

Faglige kvalifikationer

Du har en el-teknisk uddannelsesbaggrund som fx elektriker, installatør eller mekaniker og har erfaring fra byggebranchen – gerne med rådgivning indenfor CTS-, BMS-, Scada og PLC-styringer, dog ikke et must. Du er vant til at have direkte kundekontakt, er udadvendt og samtidig en dygtig formidler af faglig viden, både mundtligt og skriftligt. Du formår at skabe sammenhæng imellem alle involverede fagområder inden for bygningsautomatik. Vi ser desuden også gerne, at du har et solidt kendskab til diverse el-regulativer.

Personlige kvalifikationer

Som person er du proaktiv og god til at tage initiativ. Du motiveres af frihed under ansvar og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du tør gå nye veje og derigennem bidrage til nye innovative og bæredygtige løsninger. Du er dedikeret og bruger din viden til at yde troværdig rådgivning til både interne og eksterne samarbejdspartnere. Du er en teamplayer og er i stand til at støtte og udfordre dine kolleger, så du får det bedste frem i dem.

ÅF Buildings Denmark – MAKING FUTURE

I rollen som CTS-rådgiver får du en vigtig funktion i en virksomhed, der er på en spændende udviklingsrejse. Du får et udfordrende job i et dynamisk miljø, der er præget af godt humør og høj faglighed. I ÅF Buildings Denmark har vi en uformel kultur og en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har stort fokus på at sikre den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Samtidig er der mulighed for sparring med kollegaer på tværs af fagafdelinger med fokus på vidensdeling og tværfagligt samarbejde. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer på konkurrencedygtigt niveau. Pensionsordning og sundhedsforsikring indgår i den samlede lønpakke.

Er du interesseret?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via vores hjemmeside (link nederst i annoncen). Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johnny Mørch, mail: johnny.morch@afconsult.com

Læs mere om ÅF Buildings Denmark her: www.afbuildings.dk

ÅFHerning2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330081195IndkøbsrådgiverRobot Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

HeadhunterneRingkøbing2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ÅF søger CTS-rådgiver

ÅF

Herning
Er CTS BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning el...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Ringkøbing
Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med di...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019