Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081041Phoenix-0d5674ac12019-08-30T00:00:00Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

2019-10-24T00:51:10.673 Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.11jobnet0d5674ac100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterLolland3596925Headhunterne11Rabalderstræde 114900NakskovDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814303JobNet5036138503613810028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d5674achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d5674achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d5674ac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d5674ac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgIndkøbsrådgiver12007991Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration362494072job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330133791Ungerådgiver til målgruppen 15 - 17 år søges til Unge & uddannelseBasic Ungerådgiver til målgruppen 15 17 år søges til Unge uddannelse Vi skal styrke borgerens mulighed for at mestre egen tilværelse og i samarbejde med borgeren sikre, at alle kan indgå i relevante fælleskaber sådan formuleres kerneopgaven i Guldborgsund Kommune. Har du lyst til at arbejde med ind i kerneopgaven og har du samtidig lyst til at udvikle dig i en travl og spændende stilling i en afdeling med en uformel tone, en høj faglighed, ansvarlighed samt teambaseret tilgang til opgaveløsning så er det dig vi søger. Den 1. august 2013 blev indsatsen for unge mellem 15 29 år samlet i en afdeling under Center for Arbejdsmarked og udgør pr. 1. august 2019 den kommunale ungeindsats (KUI) i et forpligtende tværfagligt samarbejde med Center for Børn og læring.Unge Uddannelse er fysisk opdelt på to adresser og består samlet set af 48 engagerede medarbejdere.En del af afdelingen varetager indsatsen for de 18 29 årige, der modtager uddannelseshjælp og eller støtte jf. Lov om social service for voksne. Den anden del af afdelingen varetager indsatsen for de unge i aldersgruppen 15-17 år samt efterværn. Begge indsatsområder er placeret uden for kommunens rådhus. Den ledige stilling er ungerådgiver er i det team som behandler sociale sager for aldersgruppen 15-17 år. Vi arbejder med den unge i centrum og med et empowerment mindset, hvor den unges trivsel, uddannelse og selvstændiggørelse er vores fokus. Der er en høj grad af ansvarlighed for målgruppen, hvor faglighed og økonomisk bevidsthed går hånd i hånd. Vi arbejder målrettet på tæt opfølgning og bruger handleplanerne som et aktivt styringsredskab til at følge indsatserne. Du skal trives med at arbejde på tværs af mange faggrupper både internt og eksternt. Du skal kunne trives med alternative kontorløsninger fx fælleskontor. Derudover forventes det at du vil kunne indgå i opgaveløsningen på tværs af fagområder ud fra en behovsbestemt betragtning.Det er en forudsætning, at du har lyst til personlig kontakt med mange mennesker og er i stand til at oversætte lovgivningen til de unge, forældre og samarbejdspartnere vi har med at gøre. Du skal varetage følgende opgaver: Rådgivning og vejledning af unge i alderen 15-17 år og deres forældre Behandling af underretninger og 24 timers vurdering i en rullende dagvagt Deltagelse i afhøringer og retsmøder Udfærdigelse af børnefaglige undersøgelser jf. 50 Iværksættelse og opfølgning af forebyggende foranstaltninger Iværksættelse af anbringelse Udarbejdelse og opfølgning på handleplaner Koordinering og tværfagligt samarbejde, både internt og eksternt Indgå i ad hoc arbejdsgrupper Vi forventer, at du er: Uddannet socialrådgiver socialformidler Har erfaring og gerne efteruddannelse inden for børn og ungeområdet Har modenhed og styrke til at indgå i svære sociale problemstillinger Er positiv og lægger vægt på at bidrage til god trivsel og et godt arbejdsklima Selvstændigt kan strukturere og prioritere i arbejdsopgaverne Har evnen til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde såvel internt som eksternt Har kendskab til brug af IT på brugerniveau og flair for det administrative arbejde Gerne har kendskab til ICS og DUBU. Vi kan tilbyde: Et spændende job i en afdeling i kontinuerlig udvikling Faglig kollegial sparring fra dygtige og engagerede kollegaer Mulighed for at påvirke tilrettelæggelsen af arbejdet Et stærkt og omsorgsfuldt kollegialt fællesskab Buddy i opstarten Supervision Flekstidsordning Løn og ansættelse: Efter gældende overenskomst.Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger er du velkommen til at kontakte ungerådgivere Kirsten Madsen tlf. 54731392 og Tenna Rømer tlf. 54731378 eller leder Brit Lydersen 2518 0330 Ansøgningsfrist: 16.12.2019 Samtaler forventes afholdt fredag den 20. december 2019. Hvis der vurderes behov for en 2. samtale runde forventes denne afholdt i januar 2020. Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. marts 2020Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger. Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dkUngerådgiver til målgruppen 15 – 17 år søges til Unge & uddannelse
 
Vi skal styrke borgerens mulighed for at mestre egen tilværelse og i samarbejde med borgeren sikre, at alle kan indgå i relevante fælleskaber” sådan formuleres kerneopgaven i Guldborgsund Kommune. Har du lyst til at arbejde med ind i kerneopgaven og har du samtidig lyst til at udvikle dig i en travl og spændende stilling i en afdeling med en uformel tone, en høj faglighed, ansvarlighed samt teambaseret tilgang til opgaveløsning – så er det dig vi søger.
 
Den 1. august 2013 blev indsatsen for unge mellem 15 – 29 år samlet i en afdeling under Center for Arbejdsmarked og udgør pr. 1. august 2019 den kommunale ungeindsats (KUI) i et forpligtende tværfagligt samarbejde med Center for Børn og læring.

Unge & Uddannelse er fysisk opdelt på to adresser og består samlet set af 48 engagerede medarbejdere.

En del af afdelingen varetager indsatsen for de 18 – 29 årige, der modtager uddannelseshjælp og/ eller støtte jf. Lov om social service for voksne. Den anden del af afdelingen varetager indsatsen for de unge i aldersgruppen 15-17 år samt efterværn. Begge indsatsområder er placeret uden for kommunens rådhus.  
 
Den ledige stilling er ungerådgiver er i det team som behandler sociale sager for aldersgruppen 15-17 år.
 
Vi arbejder med den unge i centrum og med et empowerment mindset, hvor den unges trivsel, uddannelse og selvstændiggørelse er vores fokus.
 
Der er en høj grad af ansvarlighed for målgruppen, hvor faglighed og økonomisk bevidsthed går hånd i hånd. Vi arbejder målrettet på tæt opfølgning og bruger handleplanerne som et aktivt styringsredskab til at følge indsatserne.
 
Du skal trives med at arbejde på tværs af mange faggrupper både internt og eksternt. Du skal kunne trives med alternative kontorløsninger fx fælleskontor. Derudover forventes det at du vil kunne indgå i opgaveløsningen på tværs af fagområder ud fra en behovsbestemt betragtning.

Det er en forudsætning, at du har lyst til personlig kontakt med mange mennesker og er i stand til at ” oversætte” lovgivningen til de unge, forældre og samarbejdspartnere vi har med at gøre.
 
Du skal varetage følgende opgaver:
  • Rådgivning og vejledning af unge i alderen 15-17 år og deres forældre
  • Behandling af underretninger og 24 timers vurdering i en rullende dagvagt
  • Deltagelse i afhøringer og retsmøder
  • Udfærdigelse af børnefaglige undersøgelser jf. § 50
  • Iværksættelse og opfølgning af forebyggende foranstaltninger
  • Iværksættelse af anbringelse
  • Udarbejdelse og opfølgning på handleplaner
  • Koordinering og tværfagligt samarbejde, både internt og eksternt
  • Indgå i ad hoc arbejdsgrupper
 
Vi forventer, at du er:
  • Uddannet socialrådgiver/socialformidler
  • Har erfaring og gerne efteruddannelse inden for børn og ungeområdet
  • Har modenhed og styrke til at indgå i svære sociale problemstillinger
  • Er positiv og lægger vægt på at bidrage til god trivsel og et godt arbejdsklima
  • Selvstændigt kan strukturere og prioritere i arbejdsopgaverne
  • Har evnen til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde såvel internt som eksternt
  • Har kendskab til brug af IT på brugerniveau og flair for det administrative arbejde
  • Gerne har kendskab til ICS og DUBU.
 Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job i en afdeling i kontinuerlig udvikling
  • Faglig kollegial sparring fra dygtige og engagerede kollegaer
  • Mulighed for at påvirke tilrettelæggelsen af arbejdet
  • Et stærkt og omsorgsfuldt kollegialt fællesskab
  • Buddy i opstarten
  • Supervision
  • Flekstidsordning
Løn og ansættelse: Efter gældende overenskomst.

Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger er du velkommen til at kontakte ungerådgivere ; Kirsten Madsen tlf. 54731392 og Tenna Rømer tlf. 54731378 eller leder Brit Lydersen 2518 0330 

Ansøgningsfrist: 16.12.2019
 
Samtaler forventes afholdt fredag den 20. december 2019.
 
Hvis der vurderes behov for en 2. samtale runde forventes denne afholdt i januar 2020.
 
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. marts 2020

Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk

ORS/GuldborgsundLogo.pngUnge & UddannelseNykøbing F2019-12-02T15:02:57.4402019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ungerådgiver til målgruppen 15 - 17 år søges til Unge & uddannelse

Unge & Uddannelse

Nykøbing F
Ungerådgiver til målgruppen 15 17 år søges til Unge uddannelse Vi skal styrke borgerens mulighed for at mestre egen tilværelse og i samarbejde med borgeren sikre, at alle kan indgå i relevante fælleskaber sådan formuleres kerneopgaven i Guldborgsund...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019