Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081106Phoenix-cbcc06eb12019-08-30T00:00:00Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

2019-10-24T00:51:12.627 Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.11jobnetcbcc06eb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3596991Headhunterne11Rabalderstræde 114400KalundborgDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814469JobNet5036140503614010028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbcc06ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbcc06ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbcc06eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbcc06eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgIndkøbsrådgiver12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration362494143job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330126302Socialrådgiver/socialformidler til udsatte kontanthjælpsmodtagereBasic Vi vil være de bedste!! Vi søger derfor en kompetent, erfaren og motiveret socialrådgiver socialformidler til Jobcenter Faxe Motiveres du af succes for både dig og borgerne? Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet? Hviler du i din faglighed og kan du holde hovedet koldt, når der skal træffes svære beslutninger? Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind? Ja så skal du vælge Faxe til! Arbejdet med udsatte kontanthjælpsmodtagere er placeret i Team Job & Indsats, som er et tværfagligt team. Dine kollegaer vil være indsats sagsbehandlere, økonomiske sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter. I teamet arbejdes i kontorfællesskaber hvor opgaveløsningen er et fælles ansvar. Vi arbejder sammen om, at lægge trædesten til det gode liv sammen med borgeren, sammen med kollegaer i Jobcenteret og sammen på tværs af Faxe kommune. Du vil som en del af teamet have til opgave, at nå nogle ambitiøse mål, hvor vi skal have alle med! Vi har travlt og du vil aldrig løbe tør for opgaver. Du vil få engagerede, dygtige kollegaer med et højt humør og blive en del af et jobcenter, hvor vi tror på borgeren og at det gode liv går via arbejdsmarkedet. Stillingen er fast og på fuld tid 37 timer pr. uge. Vi ser frem til, at modtage din motiverede ansøgning. Ansøgningsfrist torsdag 12. december 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 17. december 2019. Har du spørgsmål til indholdet i jobbet er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Matilde Clemensen på tlf. 29 12 85 30 eller Jobcenterleder Vibeke Dyhr 40 80 22 75 Straffeattest skal fremvises ved ansættelse i Jobcenter Faxe. Løn og ansættelsesvilkår Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt efter aftale. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst på området. Arbejdsstedet er Jobcenter Faxe, Tingvej 7 4690 Haslev

 

Vi vil være de bedste!!

Vi søger derfor en kompetent, erfaren og motiveret socialrådgiver/socialformidler til Jobcenter Faxe

 

Motiveres du af succes for både dig og borgerne?

Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet?

Hviler du i din faglighed og kan du holde hovedet koldt, når der skal træffes svære beslutninger?

Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind?

 

Ja så skal du vælge Faxe til!

 

Arbejdet med udsatte kontanthjælpsmodtagere er placeret i Team Job & Indsats, som er et tværfagligt team. Dine kollegaer vil være indsats sagsbehandlere, økonomiske sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter. I teamet arbejdes i kontorfællesskaber hvor opgaveløsningen er et fælles ansvar.

Vi arbejder sammen om, at lægge trædesten til det gode liv – sammen med borgeren, sammen med kollegaer i Jobcenteret og sammen på tværs af Faxe kommune.

 

Du vil som en del af teamet have til opgave, at nå nogle ambitiøse mål, hvor vi skal have alle med!

Vi har travlt og du vil aldrig løbe tør for opgaver. Du vil få engagerede, dygtige kollegaer med et højt humør og blive en del af et jobcenter, hvor vi tror på borgeren og at det gode liv går via arbejdsmarkedet.

 

Stillingen er fast og på fuld tid 37/timer pr. uge.

 

Vi ser frem til, at modtage din motiverede ansøgning. Ansøgningsfrist torsdag 12. december 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 17. december 2019.

Har du spørgsmål til indholdet i jobbet er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Matilde Clemensen på tlf. 29 12 85 30 eller Jobcenterleder Vibeke Dyhr 40 80 22 75

 

Straffeattest skal fremvises ved ansættelse i Jobcenter Faxe.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt efter aftale. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst på området.

Arbejdsstedet er Jobcenter Faxe, Tingvej 7 4690 Haslev

 

 

 

 

ORS/faxe.gifFaxe KommuneHaslev2019-11-18T16:04:19.5802019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgiver/socialformidler til udsatte kontanthjælpsmodtagere

Faxe Kommune

Haslev
Vi vil være de bedste!! Vi søger derfor en kompetent, erfaren og motiveret socialrådgiver socialformidler til Jobcenter Faxe Motiveres du af succes for både dig og borgerne? Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administr...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019