Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081181Phoenix-3ce0bbd312019-08-30T00:00:00Indkøbsrådgiver

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.11jobnet3ce0bbd3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://headhunterne.dk/ledige-stillinger/indkoebsraadgiver/0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3597098Headhunterne11Rabalderstræde 118600SilkeborgDKDanmark0
job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent814348JobNet5036134503613410028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ce0bbd3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ce0bbd3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ce0bbd3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ce0bbd3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgIndkøbsrådgiver12007971Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration362495129job@headhunterne.dkjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330090960ÅF søger CTS-rådgiverRobot Er CTS BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning eller alternativt Aarhus. Om ÅF ÅF Buildings Denmark er en del af ÅF P yry koncernen, en international ingeniør- og designvirksomhed med over 16.000 medarbejdere på tværs af mere end 50 lande. ÅF Buildings Denmark beskæftiger sig primært inden for bygge- og anlægsbranchen med ca. 300 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Herning, Aarhus og Herlev. Vi er tidligere kendt som Midtconsult og har de seneste år oplevet en stabil vækst i både omsætning og antallet af medarbejdere. Med en bred pallette af ydelser står vi stærkt på markedet og har sat et tydeligt spor på Danmarkskortet med spændende og prisvindende projekter. I ÅF Buildings Denmark har vi et højt fokus på udvikling af de digitale værktøjer ved at skabe nogle innovative automatiseringsprocesser, som kan bruges i forbindelse med projekteringen. Om jobbet Som CTS-rådgiver får du en central rolle i vores CTS Commissioning-afdeling, hvor du vil indgå i et mindre team under opbygning. Du vil derfor også få mulighed at præge udviklingen i afdelingen. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Rådgivning både internt i forhold til projekterne og eksternt til vores kunder Projektering og projektledelse Udbud Tilsyn på CTS BMS samt SCADA anlæg Mulig deltagelse i commissioning Arbejdet som CTS-rådgiver i ÅF er meget varieret og involverer både tilsyn, projektering og projektledelse. Vi arbejder med en bred vifte af projekter, og du kommer til at håndtere store såvel som små opgaver. Afhængig af projekttype vil du komme til at arbejde både selvstændigt og i tværfaglige projektteams. Det er derfor vigtigt, at du mestrer begge arbejdsformer. Læs mere om jobbet fra en ÅF Buildings kollega her: Mød vores teamplayere Faglige kvalifikationer Du har en el-teknisk uddannelsesbaggrund som fx elektriker, installatør eller mekaniker og har erfaring fra byggebranchen gerne med rådgivning indenfor CTS-, BMS-, Scada og PLC-styringer, dog ikke et must. Du er vant til at have direkte kundekontakt, er udadvendt og samtidig en dygtig formidler af faglig viden, både mundtligt og skriftligt. Du formår at skabe sammenhæng imellem alle involverede fagområder inden for bygningsautomatik. Vi ser desuden også gerne, at du har et solidt kendskab til diverse el-regulativer. Personlige kvalifikationer Som person er du proaktiv og god til at tage initiativ. Du motiveres af frihed under ansvar og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du tør gå nye veje og derigennem bidrage til nye innovative og bæredygtige løsninger. Du er dedikeret og bruger din viden til at yde troværdig rådgivning til både interne og eksterne samarbejdspartnere. Du er en teamplayer og er i stand til at støtte og udfordre dine kolleger, så du får det bedste frem i dem. ÅF Buildings Denmark MAKING FUTURE I rollen som CTS-rådgiver får du en vigtig funktion i en virksomhed, der er på en spændende udviklingsrejse. Du får et udfordrende job i et dynamisk miljø, der er præget af godt humør og høj faglighed. I ÅF Buildings Denmark har vi en uformel kultur og en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har stort fokus på at sikre den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Samtidig er der mulighed for sparring med kollegaer på tværs af fagafdelinger med fokus på vidensdeling og tværfagligt samarbejde. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer på konkurrencedygtigt niveau. Pensionsordning og sundhedsforsikring indgår i den samlede lønpakke. Er du interesseret? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via vores hjemmeside (link nederst i annoncen). Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johnny Mørch, mail: johnny.morch@afconsult.com Læs mere om ÅF Buildings Denmark her: www.afbuildings.dk

Er CTS/BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning eller alternativt Aarhus.

Om ÅF

ÅF Buildings Denmark er en del af ÅF Pöyry koncernen, en international ingeniør- og designvirksomhed med over 16.000 medarbejdere på tværs af mere end 50 lande. ÅF Buildings Denmark beskæftiger sig primært inden for bygge- og anlægsbranchen med ca. 300 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Herning, Aarhus og Herlev. Vi er tidligere kendt som Midtconsult og har de seneste år oplevet en stabil vækst i både omsætning og antallet af medarbejdere. Med en bred pallette af ydelser står vi stærkt på markedet og har sat et tydeligt spor på Danmarkskortet med spændende og prisvindende projekter. I ÅF Buildings Denmark har vi et højt fokus på udvikling af de digitale værktøjer ved at skabe nogle innovative automatiseringsprocesser, som kan bruges i forbindelse med projekteringen.

Om jobbet

Som CTS-rådgiver får du en central rolle i vores CTS & Commissioning-afdeling, hvor du vil indgå i et mindre team under opbygning. Du vil derfor også få mulighed at præge udviklingen i afdelingen. Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Rådgivning – både internt i forhold til projekterne og eksternt til vores kunder
  • Projektering og projektledelse
  • Udbud
  • Tilsyn på CTS/BMS samt SCADA anlæg
  • Mulig deltagelse i commissioning

Arbejdet som CTS-rådgiver i ÅF er meget varieret og involverer både tilsyn, projektering og projektledelse. Vi arbejder med en bred vifte af projekter, og du kommer til at håndtere store såvel som små opgaver. Afhængig af projekttype vil du komme til at arbejde både selvstændigt og i tværfaglige projektteams. Det er derfor vigtigt, at du mestrer begge arbejdsformer. Læs mere om jobbet fra en ÅF Buildings kollega her: Mød vores teamplayere

Faglige kvalifikationer

Du har en el-teknisk uddannelsesbaggrund som fx elektriker, installatør eller mekaniker og har erfaring fra byggebranchen – gerne med rådgivning indenfor CTS-, BMS-, Scada og PLC-styringer, dog ikke et must. Du er vant til at have direkte kundekontakt, er udadvendt og samtidig en dygtig formidler af faglig viden, både mundtligt og skriftligt. Du formår at skabe sammenhæng imellem alle involverede fagområder inden for bygningsautomatik. Vi ser desuden også gerne, at du har et solidt kendskab til diverse el-regulativer.

Personlige kvalifikationer

Som person er du proaktiv og god til at tage initiativ. Du motiveres af frihed under ansvar og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du tør gå nye veje og derigennem bidrage til nye innovative og bæredygtige løsninger. Du er dedikeret og bruger din viden til at yde troværdig rådgivning til både interne og eksterne samarbejdspartnere. Du er en teamplayer og er i stand til at støtte og udfordre dine kolleger, så du får det bedste frem i dem.

ÅF Buildings Denmark – MAKING FUTURE

I rollen som CTS-rådgiver får du en vigtig funktion i en virksomhed, der er på en spændende udviklingsrejse. Du får et udfordrende job i et dynamisk miljø, der er præget af godt humør og høj faglighed. I ÅF Buildings Denmark har vi en uformel kultur og en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har stort fokus på at sikre den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Samtidig er der mulighed for sparring med kollegaer på tværs af fagafdelinger med fokus på vidensdeling og tværfagligt samarbejde. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer på konkurrencedygtigt niveau. Pensionsordning og sundhedsforsikring indgår i den samlede lønpakke.

Er du interesseret?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via vores hjemmeside (link nederst i annoncen). Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johnny Mørch, mail: johnny.morch@afconsult.com

Læs mere om ÅF Buildings Denmark her: www.afbuildings.dk

ÅFHerning2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330081197IndkøbsrådgiverRobot Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

HeadhunterneSkanderborg2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
330081055IndkøbsrådgiverRobot Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

HeadhunterneViborg2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
330108820Ambitiøs og kommunikativ stærk rådgiver søgesRobot Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at arbejde hjemmefra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige og modne kunde rådgivere, der skal være med til at løfte en opgave for en af virksomhedens kunder. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som rådgiver vil det være din opgave at have kontakt med erhvervskunder med henblik på at foretage en total gennemgang af kundens erhvervs udbud. Du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet. Du får mulighed for at vedligeholde din egen kundeportefølje, hvilket vil give dig et stærkt supplement i din indtjening. Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund. Du skal have tidligere erfaring inden for salg og markedsføring, men vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du er i dialog med kunden, men det er vigtigt at pointerer at denne stilling er som rådgiver og ikke som sælger. Vi rådgiver vores kunder, baseret på deres interesser og ikke vores. Vi forventer at du har adgang til en computer, har et headset og en stabil internetadgang. Herudover er det et must at du har et roligt bagland, så du uforstyrret kan arbejde. Oplæring og sparring Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen og bla. have mulighed for at lytte til andre opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation. Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed Vi tilbyder dig geografisk uafhængighed, frihed under ansvar og selvstændighed. Stillingen lyder på 25 timer om ugen, man fre, 09.00 14.00 og starter med en 4 ugers prøveperiode, hvorefter vi tilbyder dig en fast kontrakt. Vores ideelle nye kollega kan: Arbejde selvstændigt og struktureret Kommunikere åbent og godt Føre en samtale ubesværet over telefonen Arbejde proaktivt Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over. Er minimum 30 år gammel, (vi laver undtagelser i visse tilfælde).

Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at arbejde hjemmefra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige og modne kunde rådgivere, der skal være med til at løfte en opgave for en af virksomhedens kunder.

 

En god kommunikation er vejen frem

 

Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter.

 

Som rådgiver vil det være din opgave at have kontakt med erhvervskunder med henblik på at foretage en total gennemgang af kundens erhvervs udbud.

 

Du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet.   

 

Du får mulighed for at vedligeholde din egen kundeportefølje, hvilket vil give dig et stærkt supplement i din indtjening.

 

Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund.

 

Du skal have tidligere erfaring inden for salg og markedsføring, men vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven.

 

Du får et manuskript at læne dig op ad, når du er i dialog med kunden, men det er vigtigt at pointerer at denne stilling er som rådgiver og ikke som sælger. Vi rådgiver vores kunder, baseret på deres interesser og ikke vores.

 

Vi forventer at du har adgang til en computer, har et headset og en stabil internetadgang. Herudover er det et must at du har et roligt bagland, så du uforstyrret kan arbejde.

 

Oplæring og sparring

 

Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen og bla. have mulighed for at lytte til andre opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven.

 

Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. 

 

Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation.

 

Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed

 

Vi tilbyder dig geografisk uafhængighed, frihed under ansvar og selvstændighed. Stillingen lyder på 25 timer om ugen, man – fre, 09.00 – 14.00 og starter med en 4 ugers prøveperiode, hvorefter vi tilbyder dig en fast kontrakt.

 

Vores ideelle nye kollega kan:

  • Arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kommunikere åbent og godt
  • Føre en samtale ubesværet over telefonen
  • Arbejde proaktivt
  • Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.
  • Er minimum 30 år gammel, (vi laver undtagelser i visse tilfælde).
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330095214Rådgiver til vores rådgivningsteam samt pædagogisk arbejde på opholdsstedet.Robot Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces vil du være med til at sætte dit præg på denne proces? Det er både rådgivningsdelen og opholdsstedet der er under forvandling. På opholdsstedet er målet at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov og understøtter mulighederne for livsudfoldelse. De fleste af Birkebakkens beboere har brug for støtte til mange daglige gøremål, herunder personlig hygiejne og eller socialt samvær. Vi skal sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet. Vores vision er blandt andet: Birkebakken skal være det foretrukne rådgivningscenter for familier med handicap Birkebakken skal være et sted som pårørende og myndighed har tillid til Birkebakken skal være den foretrukne beboelse for børn og unge med handicap. Til støtte om den vision, søges en rådgiver der også vil varetage pædagogisk arbejde på Birkebakken. Stillingen er på mellem 30 og 37 timer pr. uge med start snarest muligt. Vi søger personale med erfaring, robusthed og høj faglighed, der har mod på at arbejde med en spændende målgruppe. Stillingen er delt med ca. 10 timer om ugen som rådgiver og resten som pædagog på afdelingen. Den pædagogiske familierådgivning er et 11.3 tilbud, med forløb målrettet familier med et handicappet barn. Der er lige nu to pædagoger der varetager Rådgivningen, hvoraf den ene er koordinator. Der er dog kommet flere rådgivningsforløb ind, så vi har brug for at udvide personalet til rådgivningen. Rådgivningen tager udgangspunkt i procesvejledningen i et typisk forløb af et halvt år. På Birkebakken bor der på nuværende tidspunkt 14 børn og unge med betydelig og varig nedsat funktionsevne. Og derudover tre børn og unge i aflastning. Vi søger vi en engageret medarbejder, der har lyst til at være med til at løse spændende, men også krævende opgaver, ud fra de givne rammer. Vi vil lægge vægt på, at du: har pædagogisk uddannelse og er fagligt reflekterende relevant faglig erfaring, funderet i et systemisk, neuropædagogisk og narrativt perspektiv. Har et bredt kendskab til gruppedynamiske processer er robust, fleksibel og har et positivt livs- og menneskesyn har gode samarbejdsevner og er loyal overfor fælles beslutninger har flair for at arbejde med skriftlig dokumentation har mod, overblik og intuition kan tage lederskab på opgaveløsningerne, herunder tage ansvar for at udarbejde den skriftlige dokumentation kan tilrettelægge arbejde på baggrund af borgernes funktionsniveau og forskellige udviklingsområder har kørekort Arbejdsopgaver er blandt andre: sammen med rådgivningsteamet, udvikle Birkebakkens rådgivningspraksis. at udarbejde pædagogiske planer for beboerne at dele viden med kolleger at sikre struktur og forudsigelighed i hverdagen vha. piktogrammer og dag- ugetavler mm. at indgå i fastlagte ugentlige aktiviteter (f.eks. rengøring, indkøb, udflugter) at guide støtte borger i den daglige livsførelse at arbejde med den enkeltes udviklingsmuligheder. at udarbejde statusbeskrivelser og afholde statusmøder at sikre kontakt til pårørende og andre samarbejdspartnere varetage rådgivningsopgaver Vi tilbyder samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer et krævende og alsidigt job med gode faglige udfordringer og udviklingsmuligheder en arbejdsplads med varme, humor og mange smil åbne, engagerede og reflekterende kollegaer en udfordrende og spændende beboergruppe gode muligheder for refleksion, faglig sparring og efteruddannelse stor medindflydelse på eget arbejde For at blive klædt på, til at varetage opgaverne bedst muligt, er det vores holdning, at efter- og videreuddannelse er en væsentlig del af arbejdet. Du skal derfor også have lyst til at engagere dig i, at gøre dig selv og afdelingen klogere på den pædagogiske praksis og videreudvikle denne i fællesskab med dine kolleger. Synes du, at det lyder som en spændende udfordring og mener du, at du kan trives i en hverdag, med faste rammer og mulighed for reflekteret dristighed, glæder vi os til at modtage din ansøgning snarest. Der arbejdes ud fra en 4 ugers grundplan med varierende arbejdstider. Rådgivningsopgaverne tilrettelægges løbende. Yderligere oplysninger Birkebakken er en døgninstitution under foreningen Jysk børneforsorg Fredehjem. Du kan læse mere om Birkebakken på https: birkebakken.nu

Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces – vil du være med til at sætte dit præg på denne proces?

Det er både rådgivningsdelen og opholdsstedet der er under forvandling.

På opholdsstedet er målet at være et godt hjem for beboerne, hvor vi med en målrettet faglig og professionel indsats imødekommer den enkeltes behov og understøtter mulighederne for livsudfoldelse. De fleste af Birkebakkens beboere har brug for støtte til mange daglige gøremål, herunder personlig hygiejne og/eller socialt samvær.

Vi skal sikre personlig udvikling, selvstændiggørelse og høj livskvalitet med respekt for den enkeltes integritet.

Vores vision er blandt andet:

  • Birkebakken skal være det foretrukne rådgivningscenter for familier med handicap
  • Birkebakken skal være et sted som pårørende og myndighed har tillid til
  • Birkebakken skal være den foretrukne beboelse for børn og unge med handicap.

Til støtte om den vision, søges en rådgiver der også vil varetage pædagogisk arbejde på Birkebakken. Stillingen er på mellem 30 og 37 timer pr. uge med start snarest muligt.

Vi søger personale med erfaring, robusthed og høj faglighed, der har mod på at arbejde med en spændende målgruppe.

Stillingen er delt med ca. 10 timer om ugen som rådgiver og resten som pædagog på afdelingen.

Den pædagogiske familierådgivning er et §11.3 tilbud, med forløb målrettet familier med et handicappet barn. Der er lige nu to pædagoger der varetager Rådgivningen, hvoraf den ene er koordinator. Der er dog kommet flere rådgivningsforløb ind, så vi har brug for at udvide personalet til rådgivningen.

Rådgivningen tager udgangspunkt i procesvejledningen i et typisk forløb af et halvt år.

På Birkebakken bor der på nuværende tidspunkt 14 børn og unge med betydelig og varig nedsat funktionsevne. Og derudover tre børn og unge i aflastning.

Vi søger vi en engageret medarbejder, der har lyst til at være med til at løse spændende, men også krævende opgaver, ud fra de givne rammer. Vi vil lægge vægt på, at du:

  • har pædagogisk uddannelse og er fagligt reflekterende
  • relevant faglig erfaring, funderet i et systemisk, neuropædagogisk og narrativt perspektiv.
  • Har et bredt kendskab til gruppedynamiske processer
  • er robust, fleksibel og har et positivt livs- og menneskesyn
  • har gode samarbejdsevner og er loyal overfor fælles beslutninger
  • har flair for at arbejde med skriftlig dokumentation
  • har mod, overblik og intuition
  • kan tage lederskab på opgaveløsningerne, herunder tage ansvar for at udarbejde den skriftlige dokumentation
  • kan tilrettelægge arbejde på baggrund af borgernes funktionsniveau og forskellige udviklingsområder
  • har kørekort

Arbejdsopgaver er blandt andre: 

  • sammen med rådgivningsteamet, udvikle Birkebakkens rådgivningspraksis.
  • at udarbejde pædagogiske planer for beboerne 
  • at dele viden med kolleger 
  • at sikre struktur og forudsigelighed i hverdagen vha. piktogrammer og dag-/ugetavler mm. 
  • at indgå i fastlagte ugentlige aktiviteter (f.eks. rengøring, indkøb, udflugter) 
  • at guide/støtte borger i den daglige livsførelse 
  • at arbejde med den enkeltes udviklingsmuligheder. 
  • at udarbejde statusbeskrivelser og afholde statusmøder 
  • at sikre kontakt til pårørende og andre samarbejdspartnere
  • varetage rådgivningsopgaver

Vi tilbyder 

  • samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer
  • et krævende og alsidigt job med gode faglige udfordringer og udviklingsmuligheder
  • en arbejdsplads med varme, humor og mange smil
  • åbne, engagerede og reflekterende kollegaer
  • en udfordrende og spændende beboergruppe
  • gode muligheder for refleksion, faglig sparring og efteruddannelse
  • stor medindflydelse på eget arbejde

For at blive klædt på, til at varetage opgaverne bedst muligt, er det vores holdning, at efter- og videreuddannelse er en væsentlig del af arbejdet. Du skal derfor også have lyst til at engagere dig i, at gøre dig selv og afdelingen klogere på den pædagogiske praksis og videreudvikle denne i fællesskab med dine kolleger. 

Synes du, at det lyder som en spændende udfordring og mener du, at du kan trives i en hverdag, med faste rammer og mulighed for reflekteret dristighed, glæder vi os til at modtage din ansøgning snarest.

Der arbejdes ud fra en 4 ugers grundplan med varierende arbejdstider. Rådgivningsopgaverne tilrettelægges løbende.

Yderligere oplysninger

Birkebakken er en døgninstitution under foreningen Jysk børneforsorg/Fredehjem.

Du kan læse mere om Birkebakken på https://birkebakken.nu

Opholdsstedet BirkebakkenBrabrand2019-09-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ÅF søger CTS-rådgiver

ÅF

Herning
Er CTS BMS din hjemmebane? Brænder du for at rådgive kunder såvel som kollegaer? Og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af et mindre specialist team under opbygning? Så er du sikkert den CTS-rådgiver, vi søger til vores CTS-team i Herning el...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Skanderborg
Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med di...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Viborg
Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med di...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Ambitiøs og kommunikativ stærk rådgiver søges

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at arbejde hjemmefra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige og modne kunde rådgivere, der skal være med til at løfte en opgave for en af virksomhedens kunder. En god kommunikation er v...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Rådgiver til vores rådgivningsteam samt pædagogisk arbejde på opholdsstedet.

Opholdsstedet Birkebakken

Brabrand
Birkebakken er midt i en spændende forvandlings proces vil du være med til at sætte dit præg på denne proces? Det er både rådgivningsdelen og opholdsstedet der er under forvandling. På opholdsstedet er målet at være et godt hjem for beboerne, hvor v...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:18. november 2019