Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indretningskonsulent - barselsvikariat i Team Byggeri

Ved Campus Service på Aalborg Universitet er en stilling som barselsvikar for vores Indretningskonsulent i Team Byggeri ledig til besættelse i perioden 1. april 2020 til 1. april 2021. Der er tale om en 37 timers stilling, og stillingen er placeret i Aalborg.

STILLINGSBESKRIVELSE

Har du flair og interesse for indretning, inventar og materialer og er du dygtig til brugerinddragelse og generelt imødekommende og serviceminded? Har du både lysten og evnerne til arbejde med store som små, komplicerede og interessante inventar-opgaver, samt ikke mindst arbejde med udvikling af det fysiske studiemiljø på Aalborg Universitet? Så er du måske vores nye kollega i Team Byggeri. 

Indretningskonsulenten har til opgave, at gennemføre indretningsopgaver fra start til slut, herunder at forestå kunde-, bruger- og leverandørkontakt, afholde møder og workshops, tegne og designe indretningsforslag, koordinere flytteopgaver, styre projektøkonomi mv. Opgaverne udføres i tæt samarbejde med studerende, undervisere, sekretærer, interne projektledere, håndværkere, rengøringspersonale, men også med eksterne samarbejdspartnere som møbelforhandlere, skiltefirmaer m.m. 

Teamets kerneopgave er at sikre velegnede fysiske rammer til universitetets mange studerende og ansatte. Teamet har ansvar for universitetets bygge- og anlægsprojekter ved nybyggeri, ombygninger samt i forbindelse med vedligeholdelse af bygningerne, der samlet set udgør knap 300.000 m2 i campusbyerne Aalborg, Esbjerg og København. 

Du vil blive en del af et stærkt tværfagligt team, der pt. udgøres af 15 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere og en teamleder, der alle brænder for deres jobs og for at levere god campus service. Teamet beskæftiger sig primært med projektledelse ved byggeprojekter, planlægning og gennemførelse af vedligehold, digitalt byggeri samt med studiemiljø og indretning og er af uddannelse bygningskonstruktører, tekniske designere/assistenter, arkitekter, ingeniører og sociolog m.v. 

Team Byggeri har et tæt samarbejde med driftspersonalet samt de øvrige afdelinger i Campus Service om at levere gode løsninger med høj kvalitet i et konstruktivt samarbejde med vores omgivelser internt som eksternt. Vi sætter en ære i at udvise helhedssyn med en tydelig ambition om at skabe løbende forbedringer i proaktiv og konstruktiv dialog med brugere og interessenter.

Der vil i stillingen være en del tegne- og præsentationsarbejde og primære arbejdsredskaber er pCon.planner og AutoCAD alt efter opgavens omfang og type. Du skal tillige være indstillet på en del administrativt arbejde som indkøb i vores indkøbssystem, helpdesk-funktion, fakturering, projektøkonomi, udbudsmateriale, ajourføring af kataloger m.m. 

Udover at være en engageret og fagligt dygtig medarbejder med gode samarbejdsevner forventer vi, at du:

  • Kan håndtere indretningsopgaver på hele AAU
  • Er serviceminded og udadvendt
  • Er hurtigt selvkørende og gerne med erfaring fra lignende opgaver
  • Vil være en udpræget teamplayer, der udøver selvledelse, så du planlægger, prioriterer og sætter realistiske opnåelige mål
  • Er fleksibel i en hektisk hverdag med mange deadlines, samt kan omstille dig og er forandringsvillig 

Vi forventer, at du har en faglig relevant uddannelse og evt. dokumenteret erfaring, som gerne må være suppleret med uddannelse inden for projektledelse. Det er en forudsætning, at du har gode planlægnings- og kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt. Du insisterer på det gode samarbejde båret af en dialogorienteret og tillidsskabende tilgang. Vi forventer os en fleksibel medarbejder, der er robust, og som bevarer overblikket selv i pressede situationer.

Vi er en organisation, der er båret af tydelig, dialogbaseret og anerkendende ledelse, som dels medvirker til at skabe trivsel, arbejdsglæde og engagement, dels sikrer en faglig og personlig udvikling af medarbejderne og organisationen, således at vi til stadighed fremstår som en attraktiv arbejdsplads med et sundt og godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et dynamisk og visionært miljø på Aalborg Universitet. Campus Service er i en positiv udvikling, og jobbet rummer gode muligheder for at du kan sætte dit personlige præg. Jobbet giver udstrakt grad af selvstændighed og frihed under ansvar.

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Alex Røge Hermansen på telefon 9356 2130, arh@adm.aau.dk, eller teamleder Peter Thorup Hansen på telefon 2233 0616, pth@adm.aau.dk med dine eventuelle spørgsmål omkring stillingen.

Indledende ansættelsessamtaler afholdes mandag og tirsdag den 24. og 25. februar og evt. uddybende samtaler onsdag den 26. februar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166449Phoenix-d73e0b2312020-01-28T00:00:00Indretningskonsulent - barselsvikariat i Team Byggeri

Ved Campus Service på Aalborg Universitet er en stilling som barselsvikar for vores Indretningskonsulent i Team Byggeri ledig til besættelse i perioden 1. april 2020 til 1. april 2021. Der er tale om en 37 timers stilling, og stillingen er placeret i Aalborg.

STILLINGSBESKRIVELSE

Har du flair og interesse for indretning, inventar og materialer og er du dygtig til brugerinddragelse og generelt imødekommende og serviceminded? Har du både lysten og evnerne til arbejde med store som små, komplicerede og interessante inventar-opgaver, samt ikke mindst arbejde med udvikling af det fysiske studiemiljø på Aalborg Universitet? Så er du måske vores nye kollega i Team Byggeri. 

Indretningskonsulenten har til opgave, at gennemføre indretningsopgaver fra start til slut, herunder at forestå kunde-, bruger- og leverandørkontakt, afholde møder og workshops, tegne og designe indretningsforslag, koordinere flytteopgaver, styre projektøkonomi mv. Opgaverne udføres i tæt samarbejde med studerende, undervisere, sekretærer, interne projektledere, håndværkere, rengøringspersonale, men også med eksterne samarbejdspartnere som møbelforhandlere, skiltefirmaer m.m. 

Teamets kerneopgave er at sikre velegnede fysiske rammer til universitetets mange studerende og ansatte. Teamet har ansvar for universitetets bygge- og anlægsprojekter ved nybyggeri, ombygninger samt i forbindelse med vedligeholdelse af bygningerne, der samlet set udgør knap 300.000 m2 i campusbyerne Aalborg, Esbjerg og København. 

Du vil blive en del af et stærkt tværfagligt team, der pt. udgøres af 15 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere og en teamleder, der alle brænder for deres jobs og for at levere god campus service. Teamet beskæftiger sig primært med projektledelse ved byggeprojekter, planlægning og gennemførelse af vedligehold, digitalt byggeri samt med studiemiljø og indretning og er af uddannelse bygningskonstruktører, tekniske designere/assistenter, arkitekter, ingeniører og sociolog m.v. 

Team Byggeri har et tæt samarbejde med driftspersonalet samt de øvrige afdelinger i Campus Service om at levere gode løsninger med høj kvalitet i et konstruktivt samarbejde med vores omgivelser internt som eksternt. Vi sætter en ære i at udvise helhedssyn med en tydelig ambition om at skabe løbende forbedringer i proaktiv og konstruktiv dialog med brugere og interessenter.

Der vil i stillingen være en del tegne- og præsentationsarbejde og primære arbejdsredskaber er pCon.planner og AutoCAD alt efter opgavens omfang og type. Du skal tillige være indstillet på en del administrativt arbejde som indkøb i vores indkøbssystem, helpdesk-funktion, fakturering, projektøkonomi, udbudsmateriale, ajourføring af kataloger m.m. 

Udover at være en engageret og fagligt dygtig medarbejder med gode samarbejdsevner forventer vi, at du:

  • Kan håndtere indretningsopgaver på hele AAU
  • Er serviceminded og udadvendt
  • Er hurtigt selvkørende og gerne med erfaring fra lignende opgaver
  • Vil være en udpræget teamplayer, der udøver selvledelse, så du planlægger, prioriterer og sætter realistiske opnåelige mål
  • Er fleksibel i en hektisk hverdag med mange deadlines, samt kan omstille dig og er forandringsvillig 

Vi forventer, at du har en faglig relevant uddannelse og evt. dokumenteret erfaring, som gerne må være suppleret med uddannelse inden for projektledelse. Det er en forudsætning, at du har gode planlægnings- og kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt. Du insisterer på det gode samarbejde båret af en dialogorienteret og tillidsskabende tilgang. Vi forventer os en fleksibel medarbejder, der er robust, og som bevarer overblikket selv i pressede situationer.

Vi er en organisation, der er båret af tydelig, dialogbaseret og anerkendende ledelse, som dels medvirker til at skabe trivsel, arbejdsglæde og engagement, dels sikrer en faglig og personlig udvikling af medarbejderne og organisationen, således at vi til stadighed fremstår som en attraktiv arbejdsplads med et sundt og godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et dynamisk og visionært miljø på Aalborg Universitet. Campus Service er i en positiv udvikling, og jobbet rummer gode muligheder for at du kan sætte dit personlige præg. Jobbet giver udstrakt grad af selvstændighed og frihed under ansvar.

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Alex Røge Hermansen på telefon 9356 2130, arh@adm.aau.dk, eller teamleder Peter Thorup Hansen på telefon 2233 0616, pth@adm.aau.dk med dine eventuelle spørgsmål omkring stillingen.

Indledende ansættelsessamtaler afholdes mandag og tirsdag den 24. og 25. februar og evt. uddybende samtaler onsdag den 26. februar.

2020-02-17T00:59:17.280 Ved Campus Service på Aalborg Universitet er en stilling som barselsvikar for vores Indretningskonsulent i Team Byggeri ledig til besættelse i perioden 1. april 2020 til 1. april 2021. Der er tale om en 37 timers stilling, og stillingen er placeret i Aalborg. STILLINGSBESKRIVELSE Har du flair og interesse for indretning, inventar og materialer og er du dygtig til brugerinddragelse og generelt imødekommende og serviceminded? Har du både lysten og evnerne til arbejde med store som små, komplicerede og interessante inventar-opgaver, samt ikke mindst arbejde med udvikling af det fysiske studiemiljø på Aalborg Universitet? Så er du måske vores nye kollega i Team Byggeri. Indretningskonsulenten har til opgave, at gennemføre indretningsopgaver fra start til slut, herunder at forestå kunde-, bruger- og leverandørkontakt, afholde møder og workshops, tegne og designe indretningsforslag, koordinere flytteopgaver, styre projektøkonomi mv. Opgaverne udføres i tæt samarbejde med studerende, undervisere, sekretærer, interne projektledere, håndværkere, rengøringspersonale, men også med eksterne samarbejdspartnere som møbelforhandlere, skiltefirmaer m.m. Teamets kerneopgave er at sikre velegnede fysiske rammer til universitetets mange studerende og ansatte. Teamet har ansvar for universitetets bygge- og anlægsprojekter ved nybyggeri, ombygninger samt i forbindelse med vedligeholdelse af bygningerne, der samlet set udgør knap 300.000 m2 i campusbyerne Aalborg, Esbjerg og København. Du vil blive en del af et stærkt tværfagligt team, der pt. udgøres af 15 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere og en teamleder, der alle brænder for deres jobs og for at levere god campus service. Teamet beskæftiger sig primært med projektledelse ved byggeprojekter, planlægning og gennemførelse af vedligehold, digitalt byggeri samt med studiemiljø og indretning og er af uddannelse bygningskonstruktører, tekniske designere assistenter, arkitekter, ingeniører og sociolog m.v. Team Byggeri har et tæt samarbejde med driftspersonalet samt de øvrige afdelinger i Campus Service om at levere gode løsninger med høj kvalitet i et konstruktivt samarbejde med vores omgivelser internt som eksternt. Vi sætter en ære i at udvise helhedssyn med en tydelig ambition om at skabe løbende forbedringer i proaktiv og konstruktiv dialog med brugere og interessenter. Der vil i stillingen være en del tegne- og præsentationsarbejde og primære arbejdsredskaber er pCon.planner og AutoCAD alt efter opgavens omfang og type. Du skal tillige være indstillet på en del administrativt arbejde som indkøb i vores indkøbssystem, helpdesk-funktion, fakturering, projektøkonomi, udbudsmateriale, ajourføring af kataloger m.m. Udover at være en engageret og fagligt dygtig medarbejder med gode samarbejdsevner forventer vi, at du: Kan håndtere indretningsopgaver på hele AAU Er serviceminded og udadvendt Er hurtigt selvkørende og gerne med erfaring fra lignende opgaver Vil være en udpræget teamplayer, der udøver selvledelse, så du planlægger, prioriterer og sætter realistiske opnåelige mål Er fleksibel i en hektisk hverdag med mange deadlines, samt kan omstille dig og er forandringsvillig Vi forventer, at du har en faglig relevant uddannelse og evt. dokumenteret erfaring, som gerne må være suppleret med uddannelse inden for projektledelse. Det er en forudsætning, at du har gode planlægnings- og kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt. Du insisterer på det gode samarbejde båret af en dialogorienteret og tillidsskabende tilgang. Vi forventer os en fleksibel medarbejder, der er robust, og som bevarer overblikket selv i pressede situationer. Vi er en organisation, der er båret af tydelig, dialogbaseret og anerkendende ledelse, som dels medvirker til at skabe trivsel, arbejdsglæde og engagement, dels sikrer en faglig og personlig udvikling af medarbejderne og organisationen, således at vi til stadighed fremstår som en attraktiv arbejdsplads med et sundt og godt arbejdsmiljø. Vi tilbyder et job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et dynamisk og visionært miljø på Aalborg Universitet. Campus Service er i en positiv udvikling, og jobbet rummer gode muligheder for at du kan sætte dit personlige præg. Jobbet giver udstrakt grad af selvstændighed og frihed under ansvar. Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Alex Røge Hermansen på telefon 9356 2130, arh@adm.aau.dk, eller teamleder Peter Thorup Hansen på telefon 2233 0616, pth@adm.aau.dk med dine eventuelle spørgsmål omkring stillingen.Indledende ansættelsessamtaler afholdes mandag og tirsdag den 24. og 25. februar og evt. uddybende samtaler onsdag den 26. februar.11Jobnetd73e0b23100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://www.stillinger.aau.dk/vis-stilling/?vacancy=10889740EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3700175Aalborg Universitet, Campus Service11Myrdalstræde 2689220Aalborg ØstDKDanmark0
pth@adm.aau.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000893230JobNet5107481510748110028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73e0b23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73e0b23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73e0b23&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73e0b23&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgIndretningskonsulent - barselsvikariat i Team Byggeri169711311Dansk3Læse/ tale347110Indretningsarkitekt21Bygge og anlæg364029362Peter Thoruppth@adm.aau.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK