Gem job

Indskriver/mekaniker til central kundeservice hos Skorstensgaard

Skorstensgaard er i rivende udvikling og vi har derfor behov for at styrke vores centraliserede kundeservice, hvor vi håndterer alt indskrivning og tilbudsgivning overfor vores kunder. Vi forestiller os at du kommer med en baggrund som mekaniker/indskriver/reservedelsekspedient eller lignende, hvor du har en stor faglig forståelse for biler. Derudover er det vigtigt for os at du elsker at snakke med mennesker, da vores vigtigste mission er at levere den bedste service til vores kunder.

Arbejdsdagene ligger fra søndag til onsdag, hvor søndag vil være en hjemmearbejdsdag. Arbejdsstedet fra mandag til onsdag vil være på hovedkontoret i Kolding, hvor resten af administrationen for koncernen holder til.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor den reelle arbejdstid er 30 timer om ugen. 

 

Om Stillingen:

Stillingen er i vores centraliserede kundeservice afdeling, hvor din funktion kommer til at indeholde følgende arbejdsopgaver

  • Håndtere indgående opkald fra kunder, som ønsker et tilbud på en opgave vedrørende deres bil
  • Booke kunder ind på vores værksteder, når de beder om en specifik ydelse f.eks. serviceeftersyn
  • Udarbejdelse af tilbud til kunder, baseret på forespørgsler fremsendt via vores hjemmeside
  • Følge op pr. telefon vedrørende tilbud afgivet til kunder, hvor der ikke har været en reaktion
  • Vejlede og hjælpe vores kunder ved forskellige spørgsmål, med høj faglighed

 

Vi forventer at du:

  • Elsker at snakke med kunder
  • Har en faglig baggrund fra bilbranchen
  • Kan argumentere for hvorfor kunden skal vælge os og vores tilbud.
  • Spreder glæde til gavn for kunder og kollegaer!

 

Vi Tilbyder:

  • En stilling hos en virksomhed i voldsom vækst
  • At være en del af et ungt og ambitiøst team
  • Ordnede forhold med overenskomst
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Et sjovt og uformelt arbejdsmiljø!

 

Du vil i det daglige referere til Callcenterchefen og indgå i et team som består af 8-10 personer. 

Vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, opslaget vil blive taget ned, når vi har fundet den rigtige kandidat. Ansættelsesprocessen vil omfatte en kort samtale over telefon for at afstemme forventninger, hvorefter man vil blive indkaldt til en 2. samtale på kontoret i Kolding. Bliver man indkaldt til 2. samtale, vil man blive bedt om at gennemføre en DISC profilanalyse.

Hvis der er nogen uddybende spørgsmål til stillingen, så tøv endelig ikke med at kontakte Callcenterchef Jacob Rasmussen på +45 81407442 eller jaco@skorstensgaard.dk.

 

Jobbet søges via vores hjemmeside

https://skorstensgaard.dk/job/indskriver-mekaniker

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Indskriver/mekaniker til central kundeservice hos Skorstensgaard

Skorstensgaard er i rivende udvikling og vi har derfor behov for at styrke vores centraliserede kundeservice, hvor vi håndterer alt indskrivning og tilbudsgivning overfor vores kunder. Vi forestiller os at du kommer med en baggrund som mekaniker/indskriver/reservedelsekspedient eller lignende, hvor du har en stor faglig forståelse for biler. Derudover er det vigtigt for os at du elsker at snakke med mennesker, da vores vigtigste mission er at levere den bedste service til vores kunder.

Arbejdsdagene ligger fra søndag til onsdag, hvor søndag vil være en hjemmearbejdsdag. Arbejdsstedet fra mandag til onsdag vil være på hovedkontoret i Kolding, hvor resten af administrationen for koncernen holder til.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor den reelle arbejdstid er 30 timer om ugen. 

 

Om Stillingen:

Stillingen er i vores centraliserede kundeservice afdeling, hvor din funktion kommer til at indeholde følgende arbejdsopgaver

  • Håndtere indgående opkald fra kunder, som ønsker et tilbud på en opgave vedrørende deres bil
  • Booke kunder ind på vores værksteder, når de beder om en specifik ydelse f.eks. serviceeftersyn
  • Udarbejdelse af tilbud til kunder, baseret på forespørgsler fremsendt via vores hjemmeside
  • Følge op pr. telefon vedrørende tilbud afgivet til kunder, hvor der ikke har været en reaktion
  • Vejlede og hjælpe vores kunder ved forskellige spørgsmål, med høj faglighed

 

Vi forventer at du:

  • Elsker at snakke med kunder
  • Har en faglig baggrund fra bilbranchen
  • Kan argumentere for hvorfor kunden skal vælge os og vores tilbud.
  • Spreder glæde til gavn for kunder og kollegaer!

 

Vi Tilbyder:

  • En stilling hos en virksomhed i voldsom vækst
  • At være en del af et ungt og ambitiøst team
  • Ordnede forhold med overenskomst
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Et sjovt og uformelt arbejdsmiljø!

 

Du vil i det daglige referere til Callcenterchefen og indgå i et team som består af 8-10 personer. 

Vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, opslaget vil blive taget ned, når vi har fundet den rigtige kandidat. Ansættelsesprocessen vil omfatte en kort samtale over telefon for at afstemme forventninger, hvorefter man vil blive indkaldt til en 2. samtale på kontoret i Kolding. Bliver man indkaldt til 2. samtale, vil man blive bedt om at gennemføre en DISC profilanalyse.

Hvis der er nogen uddybende spørgsmål til stillingen, så tøv endelig ikke med at kontakte Callcenterchef Jacob Rasmussen på +45 81407442 eller jaco@skorstensgaard.dk.

 

Jobbet søges via vores hjemmeside

https://skorstensgaard.dk/job/indskriver-mekaniker

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.