Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Influencer - content manager

Influencer – content manager

Studentermedhjælper

 

Studiestilling (1-3 timer/uge)

Har du erfaring med influence og har du mulighed for at arbejde 1-3 timer om ugen, er det måske dig vi søger.

Vi søger en selvstændig og struktureret kollega der kan skabe content til at vejlede forbrugerne i udvælgelsesprocessen. Via influence på de Sociale Medier skaber du troværdig markedsføring.

Du har dokumenteret erfaring med ovenstående i form af enten studie eller tidligere lignende job.

Du vil blive en del af et lille og dynamisk team, som står for ledelsen af seks tandklinikker på Sjælland. Du vil i høj grad have mulighed for at præge content på de sociale medier.

Vi kan tilbyde:

  • Meget fleksible arbejdstider. Du vil efter opstartsforløbet selv ugentligt kunne planlægge din arbejdstid indenfor de angivne rammer.
  • Stor fleksibilitet omkring arbejdslokation. Du vil potentielt kunne lave det meste af arbejdet hjemmefra.
  • Mulighed for selv at strukturere arbejdsopgaver.
  • Stor frihed under ansvar.

Send os venligst din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til bm@teamovation.dk Vi vil løbende afholde ansættelsessamtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027590Phoenix-a98e2bcb12019-06-04T00:00:00Influencer - content manager

Influencer – content manager

Studentermedhjælper

 

Studiestilling (1-3 timer/uge)

Har du erfaring med influence og har du mulighed for at arbejde 1-3 timer om ugen, er det måske dig vi søger.

Vi søger en selvstændig og struktureret kollega der kan skabe content til at vejlede forbrugerne i udvælgelsesprocessen. Via influence på de Sociale Medier skaber du troværdig markedsføring.

Du har dokumenteret erfaring med ovenstående i form af enten studie eller tidligere lignende job.

Du vil blive en del af et lille og dynamisk team, som står for ledelsen af seks tandklinikker på Sjælland. Du vil i høj grad have mulighed for at præge content på de sociale medier.

Vi kan tilbyde:

  • Meget fleksible arbejdstider. Du vil efter opstartsforløbet selv ugentligt kunne planlægge din arbejdstid indenfor de angivne rammer.
  • Stor fleksibilitet omkring arbejdslokation. Du vil potentielt kunne lave det meste af arbejdet hjemmefra.
  • Mulighed for selv at strukturere arbejdsopgaver.
  • Stor frihed under ansvar.

Send os venligst din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til bm@teamovation.dk Vi vil løbende afholde ansættelsessamtaler.

2019-07-11T11:50:57.217 Influencer content manager Studentermedhjælper Studiestilling (1-3 timer uge) Har du erfaring med influence og har du mulighed for at arbejde 1-3 timer om ugen, er det måske dig vi søger. Vi søger en selvstændig og struktureret kollega der kan skabe content til at vejlede forbrugerne i udvælgelsesprocessen. Via influence på de Sociale Medier skaber du troværdig markedsføring. Du har dokumenteret erfaring med ovenstående i form af enten studie eller tidligere lignende job. Du vil blive en del af et lille og dynamisk team, som står for ledelsen af seks tandklinikker på Sjælland. Du vil i høj grad have mulighed for at præge content på de sociale medier. Vi kan tilbyde: Meget fleksible arbejdstider. Du vil efter opstartsforløbet selv ugentligt kunne planlægge din arbejdstid indenfor de angivne rammer. Stor fleksibilitet omkring arbejdslokation. Du vil potentielt kunne lave det meste af arbejdet hjemmefra. Mulighed for selv at strukturere arbejdsopgaver. Stor frihed under ansvar. Send os venligst din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt til bm@teamovation.dk Vi vil løbende afholde ansættelsessamtaler.11jobneta98e2bcb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3530581Tandlægerne Fisketorvet11Degnemose Alle 552700BrønshøjDKDanmark0bm@teamovation.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent763899JobNet4991385499138510020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a98e2bcbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a98e2bcbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a98e2bcb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a98e2bcb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonInfluencer - content manager1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg361843662Bøje Moustgaardbm@teamovation.dkDKDanmarkDKDanmark330133085Fagredaktør til kontoret for Kundekommunikation i VurderingsstyrelsenRobot Vil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation? Kontoret for Kundekommunikation i Vurderingsstyrelsen søger en velskrivende sprogkonsulent med stor erfaring i faglig formidling, som kan være med at til udvikle og drive indholdet på vores nye selvbetjeningsportal. Portalen bliver omdrejningspunkt for kommunikationen til boligejerne. Har du erfaring med at skrive til store hjemmesider og selvbetjeningsportaler på et højt fagligt niveau i et forståeligt sprog? Og kan du kombinere stor detaljeforståelse og adfærdsdesign i et stort IT-udviklingsprojekt så kan stillingen som fagredaktør i Vurderingsstyrelsen være noget for dig. Om stillingen Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for Kundekommunikation og du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Kontoret har en central rolle i styrelsen og har overordnet til ansvar at udvikle og drive den eksterne kommunikation til borgere og virksomheder om de offentlige ejendomsvurderinger. Herunder har vi ansvaret for udviklingen af den eksterne kommunikation i forbindelse med lancering af de nye ejendomsvurderinger. Kommunikationsopgaverne spænder vidt fra breve til boligejerne til artikler og handlingsanvisende kommunikation på en selvbetjeningsportal. Vi er samtidig involveret i en række udviklingsprojekter og i den konkrete kravstilling og udvikling af en ny selvbetjeningsportal til styrelsen. De nye vurderinger skal primært kommunikeres via online platforme, herunder en ny selvbetjeningsportal, der er under udvikling. Udviklingsarbejdet, som kontoret er en central del af, kræver, at du er vant til at omsætte faglige og juridisk tunge områder til et forståeligt sprog. Du finder det naturligt at indgå i et udviklingsteam og afsøger forståelsen af faglige komplekse områder til bunds, samtidig med, at du sætter en ære i, at gør det komplekse tilgængeligt for den almindelige borger. Du har god forståelse for at arbejde i CMS-systemer og kan opbygge indhold på hjemmesider. Dine arbejdsopgaver Som vores kommende fagredaktør skal du være med til at udvikle alle vores online platforme, skrive artikler og borgerrettet, handlingsorienteret og vejledende kommunikation via samtlige online platforme. Selve udviklingen af vores online platforme foregår i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen beliggende på Frederiksberg, hvorfor der må påregnes skiftende arbejdssted, når projektet kræver det. Dine opgaver vil bl.a. omhandle, at: • være med til at sikre at understøttelse af den mest optimale brugerrejse for boligejerne, når de skal tilgå deres nye ejendomsvurderinger. • indgå i et udviklingsteam bestående af mange forskellige kompetencer, fra tekniske, grafiske formidling, UX adfærdsdesign, mv. og tilsikre den overordnede kommunikative barre holdes højt. • du i forbindelse med udvikling af selvbetjeningsportalen skal indgå i den redaktørrolle, det er at oprette tilrette og vedligeholde indhold på sitet via et CMS-system og sikre kontinuerte opdateringer på tværs af platforme. • du bliver ansvarlig for at videreformidle centrale budskaber til flere forskellige målgrupper, herunder også indgå i udarbejdelse af materiale til uddannelse af telefonagenter, når de skal klædes på til at tage imod opkald fra boligejerne, når de henvender sig områder om deres nye vurderinger. • indgå i et sprogteam i kontoret, der arbejder med en lang række opgaver og sammen har I til ansvar for at lære af hinandens erfaringer, videndele og løbende udvikle og optimere de sproglige retningslinjer i styrelsen. Om dig Vi forestiller os, at du har du har en relevant længere videregående uddannelse indenfor sprog, retorik eller lignende. Vi forestiller os desuden, at du har flere års erfaring med faglig formidling fra lignende stilling. Derudover lægger vi vægt på, at du: • kan kommunikere i et forståeligt, kunderettet og enkelt sprog, der gør det komplekse indhold muligt at gå til, for den almindelige boligejer • har erfaring med CMS-systemer i forhold til at udvikle, oprette og vedligeholde indhold på hjemmesider • er detaljeorienteret og god til at holde overblikket, når der skal sikres sammenhænge på tværs af kommunikationen i hele brugerrejsen • fungerer i en omskiftelig hverdag, hvor din involvering i diverse projekter gør, at du trives med en stor samarbejdsflade på skiftende lokaliteter og i et politisk styret miljø. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning inkl. CV og dokumentation for uddannelse via linket Søg stillingen senest fredag den 13. december 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 51. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef i Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller Stine.Raaholt@VURDST.dk. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Tiltrædelse er snarest muligt. Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb i forbindelse med ansættelsesprocessen. Vi gør opmærksomme på, at der er tale om et genopslag. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation?

Kontoret for Kundekommunikation i Vurderingsstyrelsen søger en velskrivende sprogkonsulent med stor erfaring i faglig formidling, som kan være med at til udvikle og drive indholdet på vores nye selvbetjeningsportal. Portalen bliver omdrejningspunkt for kommunikationen til boligejerne.

Har du erfaring med at skrive til store hjemmesider og selvbetjeningsportaler på et højt fagligt niveau i et forståeligt sprog? Og kan du kombinere stor detaljeforståelse og adfærdsdesign i et stort IT-udviklingsprojekt – så kan stillingen som fagredaktør i Vurderingsstyrelsen være noget for dig.

Om stillingen
Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for Kundekommunikation og du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Kontoret har en central rolle i styrelsen og har overordnet til ansvar at udvikle og drive den eksterne kommunikation til borgere og virksomheder om de offentlige ejendomsvurderinger. Herunder har vi ansvaret for udviklingen af den eksterne kommunikation i forbindelse med lancering af de nye ejendomsvurderinger.

Kommunikationsopgaverne spænder vidt fra breve til boligejerne til artikler og handlingsanvisende kommunikation på en selvbetjeningsportal. Vi er samtidig involveret i en række udviklingsprojekter og i den konkrete kravstilling og udvikling af en ny selvbetjeningsportal til styrelsen.

De nye vurderinger skal primært kommunikeres via online platforme, herunder en ny selvbetjeningsportal, der er under udvikling. Udviklingsarbejdet, som kontoret er en central del af, kræver, at du er vant til at omsætte faglige og juridisk tunge områder til et forståeligt sprog. Du finder det naturligt at indgå i et udviklingsteam og afsøger forståelsen af faglige komplekse områder til bunds, samtidig med, at du sætter en ære i, at gør det komplekse tilgængeligt for den almindelige borger. Du har god forståelse for at arbejde i CMS-systemer og kan opbygge indhold på hjemmesider.

Dine arbejdsopgaver
Som vores kommende fagredaktør skal du være med til at udvikle alle vores online platforme, skrive artikler og borgerrettet, handlingsorienteret og vejledende kommunikation via samtlige online platforme. Selve udviklingen af vores online platforme foregår i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen beliggende på Frederiksberg, hvorfor der må påregnes skiftende arbejdssted, når projektet kræver det.

Dine opgaver vil bl.a. omhandle, at:
• være med til at sikre at understøttelse af den mest optimale brugerrejse for boligejerne, når de skal tilgå deres nye ejendomsvurderinger.
• indgå i et udviklingsteam bestående af mange forskellige kompetencer, fra tekniske, grafiske formidling, UX/adfærdsdesign, mv. og tilsikre den overordnede kommunikative barre holdes højt.
• du i forbindelse med udvikling af selvbetjeningsportalen skal indgå i den redaktørrolle, det er at oprette tilrette og vedligeholde indhold på sitet via et CMS-system og sikre kontinuerte opdateringer på tværs af platforme.
• du bliver ansvarlig for at videreformidle centrale budskaber til flere forskellige målgrupper, herunder også indgå i udarbejdelse af materiale til uddannelse af telefonagenter, når de skal klædes på til at tage imod opkald fra boligejerne, når de henvender sig områder om deres nye vurderinger.
• indgå i et sprogteam i kontoret, der arbejder med en lang række opgaver og sammen har I til ansvar for at lære af hinandens erfaringer, videndele og løbende udvikle og optimere de sproglige retningslinjer i styrelsen.

Om dig
Vi forestiller os, at du har du har en relevant længere videregående uddannelse indenfor sprog, retorik eller lignende. Vi forestiller os desuden, at du har flere års erfaring med faglig formidling fra lignende stilling.

Derudover lægger vi vægt på, at du:
• kan kommunikere i et forståeligt, kunderettet og enkelt sprog, der gør det komplekse indhold muligt at gå til, for den almindelige boligejer
• har erfaring med CMS-systemer i forhold til at udvikle, oprette og vedligeholde indhold på hjemmesider
• er detaljeorienteret og god til at holde overblikket, når der skal sikres sammenhænge på tværs af kommunikationen i hele brugerrejsen
• fungerer i en omskiftelig hverdag, hvor din involvering i diverse projekter gør, at du trives med en stor samarbejdsflade på skiftende lokaliteter og i et politisk styret miljø.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning inkl. CV og dokumentation for uddannelse via linket ’Søg stillingen’ senest fredag den 13. december 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef i Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller Stine.Raaholt@VURDST.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Tiltrædelse er snarest muligt.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb i forbindelse med ansættelsesprocessen.

Vi gør opmærksomme på, at der er tale om et genopslag.

Om Vurderingsstyrelsen
’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny ØstergadeRoskilde2019-11-29T00:00:002019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fagredaktør til kontoret for Kundekommunikation i Vurderingsstyrelsen

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde
Vil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation? Kontoret for Kundekommunikation i Vurderingsstyrelsen søger en velskrivende sprogkonsulent med stor erfar...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019