Gem job

Information Technology Support Specialist

Lidt om os selv

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i Nærum lidt nord for København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 4 år, 3402-certificeret og vi vokser stadig. Vi er pt. 35 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Nærum, Odense og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab blandt vores medarbejdere og arbejder systematisk efter vores motto ”we make IT easy” både internt blandt kollegaer og eksternt overfor vores kunder.

Jobbet

Vi har brug for en kollega til vores supportteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal kunne tale/skrive dansk og engelsk flydende. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og ITIL/SPOC sagshåndtering som en absolut nødvendighed. Du skal kunne håndtere dine egne sager, samtidig med at være en teknisk støtte for dine kollegaer og være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Du skal gerne have 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og være klar til at tage næste skridt i din karriere. Du skal have et solidt teknisk fundament med O365, Azure, Windows servermiljøer herunder RDS, SQL og Exchange, HyperV-virtualisering, netværk, IT-sikkerhed herunder anerkendte firewalls og backupsystemer.

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores supportteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ungdommelig virksomhed med højt humør
  • Frokostordning og andre medarbejdergoder
  • Løn, pension og sundhedssikring efter anciennitet og kvalifikationer

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261618

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Area Support Specialist - Nordics

FedEx

Kastrup
Job Description Main roles and responsibilities: * Supporting or Leading projects following the QDM (FedEx quality standards, following ABLE process). * Having a good knowledge of Systems & Processes used in our operational stations in FedEx Nordics....
13. september 2022

Junior EDI Support Specialist

DSV ISS

København K
SQL (nice to have) AS2 (nice to have) HTTP (nice to have) FTP (nice to have) English (regular) At DSV ISS we offer local and global IT positions in a rewarding and challenging environment. DSV Global IT is accountable for the strategy, system archite...
21. september 2022

IT Support Specialist with German

thyssenkrupp Group Services Gdansk

København K
Network (junior) Microsoft Azure Cloud (junior) Active Directory (junior) Windows 10 (junior) MS Office (junior) Your responsibilities * Serving as L1 Support in our Global Support Team for infrastructure and/or application environment * Serving as U...
21. september 2022

Information Technology Support Specialist

Lidt om os selv

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i Nærum lidt nord for København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 4 år, 3402-certificeret og vi vokser stadig. Vi er pt. 35 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Nærum, Odense og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab blandt vores medarbejdere og arbejder systematisk efter vores motto ”we make IT easy” både internt blandt kollegaer og eksternt overfor vores kunder.

Jobbet

Vi har brug for en kollega til vores supportteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal kunne tale/skrive dansk og engelsk flydende. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og ITIL/SPOC sagshåndtering som en absolut nødvendighed. Du skal kunne håndtere dine egne sager, samtidig med at være en teknisk støtte for dine kollegaer og være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Du skal gerne have 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og være klar til at tage næste skridt i din karriere. Du skal have et solidt teknisk fundament med O365, Azure, Windows servermiljøer herunder RDS, SQL og Exchange, HyperV-virtualisering, netværk, IT-sikkerhed herunder anerkendte firewalls og backupsystemer.

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores supportteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ungdommelig virksomhed med højt humør
  • Frokostordning og andre medarbejdergoder
  • Løn, pension og sundhedssikring efter anciennitet og kvalifikationer

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261618

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Area Support Specialist - Nordics

FedEx

Kastrup
Job Description Main roles and responsibilities: * Supporting or Leading projects following the QDM (FedEx quality standards, following ABLE process). * Having a good knowledge of Systems & Processes used in our operational stations in FedEx Nordics....
13. september 2022

Junior EDI Support Specialist

DSV ISS

København K
SQL (nice to have) AS2 (nice to have) HTTP (nice to have) FTP (nice to have) English (regular) At DSV ISS we offer local and global IT positions in a rewarding and challenging environment. DSV Global IT is accountable for the strategy, system archite...
21. september 2022

IT Support Specialist with German

thyssenkrupp Group Services Gdansk

København K
Network (junior) Microsoft Azure Cloud (junior) Active Directory (junior) Windows 10 (junior) MS Office (junior) Your responsibilities * Serving as L1 Support in our Global Support Team for infrastructure and/or application environment * Serving as U...
21. september 2022