Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ingeniør / teknisk designer

Da vi ønsker at fastholde vores ledende position som leverandør af bulk håndteringssystemer til hele verden og oplever en stor efterspørgsel efter vore løsninger, søger vi en ny, fleksibel og engageret medarbejder med teknisk baggrund til vores tegnestue, som sammen med de øvrige teknikere på tegnestuen er klar til at tage udfordringerne op.


Fjordvejs Maskinfabrik A/S er inde i en rivende udvikling og i gang med en modernisering af såvel administration, IT-systemer som produktion. Vi har for nyligt taget en ny og moderne administrationsbygning i brug.


Arbejdsopgaver:


• Konstruktion og dokumentation.

• Produktionsmodning, herunder udarbejdelse af produktionsgrundlag.

• Udarbejde layout og projekttegninger i tæt samarbejde med salg og produktion.

• Udøve projektlederopgaver.


Kvalifikationer:


• Teknisk designer, ingeniør eller maskinmester.

• Erfaring fra lignende job.

• Erfaring med konstruktion.

• Gerne erfaring med projektledelse.

• Gerne brancherelateret erfaring.

• Vi anvender MS Office, NAV, SketchUp, Acad MD og Acad Inventor.


Grundet vores meget internationale kundesammensætning er det en nødvendighed at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

I et samspil med salgsafdelingen vil der løbende være kontakt med kunder, hvorfor en udadvendt og tillidsskabende person med en forretningsmæssig indstilling er nødvendig.

Stillingen indeholder store muligheder for personlig og faglig udvikling. Et spændende og udfordrende job i samspil med kompetente kolleger.

Løn forhandles individuelt.


Finder du ovenstående interessant, så send din ansøgning med relevante bilag til produktionschef Karsten Bjerre på kab@fjordvejs.dk,som også gerne supplerer med yderligere oplysninger på telefon 20 80 41 90.


Ansøgningsfrist 30/6-2018


Fjordvejs Maskinfabrik A/S har ca. 60 entusiastiske medarbejdere og en omsætning på ca. det samme i millioner. Vi udvikler og producerer transportudstyr til industrien, hvor vi går ind og laver individuelle løsninger til de enkelte kunder. Vi har kunder over hele verden, og vi tør godt kalde os specialister inden for vores felt. Vi leverer transportudstyr til fiskefoderfabrikker, fiskemelsfabrikker, kød- og benmelsfabrikker, tørmørtelfabrikker, kalkværker, korn- og foderstoffer, pet food fabrikker og mange andre professionelle aktører. Vi siger vi kan transportere alle former for bulk varer – bare det er tørt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329819974Phoenix-b3fbf12e12018-05-28T00:00:00Ingeniør / teknisk designer

Da vi ønsker at fastholde vores ledende position som leverandør af bulk håndteringssystemer til hele verden og oplever en stor efterspørgsel efter vore løsninger, søger vi en ny, fleksibel og engageret medarbejder med teknisk baggrund til vores tegnestue, som sammen med de øvrige teknikere på tegnestuen er klar til at tage udfordringerne op.


Fjordvejs Maskinfabrik A/S er inde i en rivende udvikling og i gang med en modernisering af såvel administration, IT-systemer som produktion. Vi har for nyligt taget en ny og moderne administrationsbygning i brug.


Arbejdsopgaver:


• Konstruktion og dokumentation.

• Produktionsmodning, herunder udarbejdelse af produktionsgrundlag.

• Udarbejde layout og projekttegninger i tæt samarbejde med salg og produktion.

• Udøve projektlederopgaver.


Kvalifikationer:


• Teknisk designer, ingeniør eller maskinmester.

• Erfaring fra lignende job.

• Erfaring med konstruktion.

• Gerne erfaring med projektledelse.

• Gerne brancherelateret erfaring.

• Vi anvender MS Office, NAV, SketchUp, Acad MD og Acad Inventor.


Grundet vores meget internationale kundesammensætning er det en nødvendighed at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

I et samspil med salgsafdelingen vil der løbende være kontakt med kunder, hvorfor en udadvendt og tillidsskabende person med en forretningsmæssig indstilling er nødvendig.

Stillingen indeholder store muligheder for personlig og faglig udvikling. Et spændende og udfordrende job i samspil med kompetente kolleger.

Løn forhandles individuelt.


Finder du ovenstående interessant, så send din ansøgning med relevante bilag til produktionschef Karsten Bjerre på kab@fjordvejs.dk,som også gerne supplerer med yderligere oplysninger på telefon 20 80 41 90.


Ansøgningsfrist 30/6-2018


Fjordvejs Maskinfabrik A/S har ca. 60 entusiastiske medarbejdere og en omsætning på ca. det samme i millioner. Vi udvikler og producerer transportudstyr til industrien, hvor vi går ind og laver individuelle løsninger til de enkelte kunder. Vi har kunder over hele verden, og vi tør godt kalde os specialister inden for vores felt. Vi leverer transportudstyr til fiskefoderfabrikker, fiskemelsfabrikker, kød- og benmelsfabrikker, tørmørtelfabrikker, kalkværker, korn- og foderstoffer, pet food fabrikker og mange andre professionelle aktører. Vi siger vi kan transportere alle former for bulk varer – bare det er tørt.

2018-07-01T00:50:41.800 Da vi ønsker at fastholde vores ledende position som leverandør af bulk håndteringssystemer til hele verden og oplever en stor efterspørgsel efter vore løsninger, søger vi en ny, fleksibel og engageret medarbejder med teknisk baggrund til vores tegnestue, som sammen med de øvrige teknikere på tegnestuen er klar til at tage udfordringerne op.Fjordvejs Maskinfabrik A S er inde i en rivende udvikling og i gang med en modernisering af såvel administration, IT-systemer som produktion. Vi har for nyligt taget en ny og moderne administrationsbygning i brug.Arbejdsopgaver: Konstruktion og dokumentation. Produktionsmodning, herunder udarbejdelse af produktionsgrundlag. Udarbejde layout og projekttegninger i tæt samarbejde med salg og produktion. Udøve projektlederopgaver.Kvalifikationer: Teknisk designer, ingeniør eller maskinmester. Erfaring fra lignende job. Erfaring med konstruktion. Gerne erfaring med projektledelse. Gerne brancherelateret erfaring. Vi anvender MS Office, NAV, SketchUp, Acad MD og Acad Inventor.Grundet vores meget internationale kundesammensætning er det en nødvendighed at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.I et samspil med salgsafdelingen vil der løbende være kontakt med kunder, hvorfor en udadvendt og tillidsskabende person med en forretningsmæssig indstilling er nødvendig.Stillingen indeholder store muligheder for personlig og faglig udvikling. Et spændende og udfordrende job i samspil med kompetente kolleger.Løn forhandles individuelt.Finder du ovenstående interessant, så send din ansøgning med relevante bilag til produktionschef Karsten Bjerre på kab@fjordvejs.dk,som også gerne supplerer med yderligere oplysninger på telefon 20 80 41 90.Ansøgningsfrist 30 6-2018Fjordvejs Maskinfabrik A S har ca. 60 entusiastiske medarbejdere og en omsætning på ca. det samme i millioner. Vi udvikler og producerer transportudstyr til industrien, hvor vi går ind og laver individuelle løsninger til de enkelte kunder. Vi har kunder over hele verden, og vi tør godt kalde os specialister inden for vores felt. Vi leverer transportudstyr til fiskefoderfabrikker, fiskemelsfabrikker, kød- og benmelsfabrikker, tørmørtelfabrikker, kalkværker, korn- og foderstoffer, pet food fabrikker og mange andre professionelle aktører. Vi siger vi kan transportere alle former for bulk varer bare det er tørt.11Jobnetb3fbf12e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3270504FJORDVEJS MASKINFABRIK A/S11Fabriksvej 147800SkiveDKDanmark156.641424008.98605700
kab@fjordvejs.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent578693JobNet48303461000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3fbf12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3fbf12ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3fbf12e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3fbf12e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/8.jpgMed et job indenfor Håndværk & service bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Teknisk designer lige noget for dig.169811311Dansk3Læse/ tale933245Teknisk designer7Håndværk & service355279557Karsten Bjerrekab@fjordvejs.dkDKDanmarkDKDanmark329932049Projektassistent / teknisk designer søgesRobot Har du lyst til et afvekslende job og arbejde flere steder? Hvis ja, så tjek her: HR-Industries søger en projektassistent teknisk designer, der med base fra Randersområdet kan være tilknyttet to virksomheder. Dine arbejdsopgaver bliver at understøtte to teknisk projektgruppe gennem en rolle som teknisk projektassistent. En rolle, der stiller krav til dine evner til at samarbejde, kommunikere og prioritere. Det kan være projekter på enkelte maskiner eller store samlede maskinlinjer til hele verden. Dine primære opgaver sammen med det enkelte projektteam bliver eks. følgende: Tjekke tegninger Arbejde i Excel f.eks. samle data i programmet Arbejde i Powerpoint Tovholder for at samle team og koordiner opgaver m.m. Stå for workshops m.m. Din faglige og personlige profilDu har en uddannelse som teknisk assistent eller anden relevant mellem-teknisk uddannelse. Dine samarbejdsevner er i top, og du har flair for formidling både skriftligt og mundtligt. Vi tilbyder et spændende job, hvor vi lægger vægt på personligt engagement, ansvarlighed og selvstændighed. Du kommer til at indgå i et åbent og uformelt arbejdsmiljø, med god stemning. I denne stilling skal du være indstillet på at arbejde både syd og nord for Randers. Denne stilling er et projekt til at starte med, på ca. 5 mdr. med mulighed for forlængelse eller andre projekter efter ønske. Kontakt:Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte HR-konsulent Lars eller Henrik på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00.HR-Industries gennemfører samtaler løbende og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks. SØG STILLINGEN: Ansøgning med CV kan oprettes på http: www.hr-industries.axp.dk - job nr. 46832Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Er du tidligere ansat eller har du tidligere oprettet en profil hos os, skal du i stedet logge på med dit brugernavn og adgangskode, som du tidligere har fået fremsendt. Herefter skal du under Kontakt bureauet skrive til os, at du vil tilknyttes ønskede stillingsnummer. Har du ikke eller har glemt brugernavn og password, kan du kontakte os for at få tilsendt et ny. Log ind på: https: www.hr-industries.axp.dk temp_web login.php Om HR-Industries: HR-Industries arbejder både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser for kunder. Du er som projektansat en del af HR-Industries specialist-teamet. Du er lønnet af HR-Industries og er vores ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi arbejder målrettet på, at der er et nyt projekt klar til dig, når det igangværende slutter. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Derfor får mange af vores medarbejdere fastansættelse på virksomhederne i forlængelse af projekterne. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere.

Har du lyst til et afvekslende job og arbejde flere steder? Hvis ja, så tjek her:

HR-Industries søger en projektassistent / teknisk designer, der med base fra Randersområdet kan være tilknyttet to virksomheder. Dine arbejdsopgaver bliver at understøtte to teknisk projektgruppe gennem en rolle som teknisk projektassistent. En rolle, der stiller krav til dine evner til at samarbejde, kommunikere og prioritere. Det kan være projekter på enkelte maskiner eller store samlede maskinlinjer til hele verden.

Dine primære opgaver sammen med det enkelte projektteam bliver eks. følgende: 
Tjekke tegninger
Arbejde i Excel – f.eks. samle data i programmet
Arbejde i Powerpoint
Tovholder for at samle team og koordiner opgaver m.m.
Stå for workshops m.m. 

Din faglige og personlige profil
Du har en uddannelse som teknisk assistent eller anden relevant mellem-teknisk uddannelse. Dine samarbejdsevner er i top, og du har flair for formidling både skriftligt og mundtligt.

Vi tilbyder et spændende job, hvor vi lægger vægt på personligt engagement, ansvarlighed og selvstændighed. Du kommer til at indgå i et åbent og uformelt arbejdsmiljø, med god stemning. I denne stilling skal du være indstillet på at arbejde både syd og nord for Randers. Denne stilling er et projekt til at starte med, på ca. 5 mdr. med mulighed for forlængelse eller andre projekter efter ønske.

Kontakt:
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte HR-konsulent Lars eller Henrik på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00.
HR-Industries gennemfører samtaler løbende og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks.

SØG STILLINGEN: 
Ansøgning med CV kan oprettes på http://www.hr-industries.axp.dk/ - job nr. 46832
Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Er du tidligere ansat eller har du tidligere oprettet en profil hos os, skal du i stedet logge på med dit brugernavn og adgangskode, som du tidligere har fået fremsendt. Herefter skal du under ”Kontakt bureauet” skrive til os, at du vil tilknyttes ønskede stillingsnummer.

Har du ikke eller har glemt brugernavn og password, kan du kontakte os for at få tilsendt et ny.
Log ind på: https://www.hr-industries.axp.dk/temp_web/login.php

Om HR-Industries:
HR-Industries arbejder både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser for kunder.
Du er som projektansat en del af HR-Industries specialist-teamet. Du er lønnet af HR-Industries og er vores ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi arbejder målrettet på, at der er et nyt projekt klar til dig, når det igangværende slutter. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Derfor får mange af vores medarbejdere fastansættelse på virksomhederne i forlængelse af projekterne. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere.

HR-INDUSTRIES A/SRanders SV2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329942528Teknisk designer/byggetekniker med interesse for Revit og computerteknikBasic Teknisk Afdeling, Aarhus Universitetshospital søger snarest muligt en teknisk designer byggetekniker. Du vil blive tilknyttet vores Tegnestue og være tovholder ift. koordinering med Teknisk Administration, som forvalter arkiv for modellerne. Det er et krævende job på et hospital i rivende udvikling, hvor digitaliseringen bliver en stadig vigtigere brik at have fuldstændig styr på.Tegnestuens arbejdsområder er alsidige og med varierende opgaver indenfor indretning, ombygning, renovering, nybyggeri og vedligeholdelse, men den største opgave lige nu er i forbindelse med modtagelse af dokumentation fra DNU-byggeriet. Derfor har vi brug en ny medarbejder, der skal indgå i et team, der kvalitetssikrer, dokumenterer og opdaterer de digitale bygningsmodeller, samt opbygger vores struktur for håndtering af modellerne.Dine arbejdsopgaver vedrører primært kvalitetssikring og opretning af bygningsmodeller i Revit opbygning af Tegnestuens arbejdsstruktur og håndtering af Revit-modeller i drifts- og projekteringsfaser udvikle diverse dokumenter, der understøtter de primære opgaver samarbejde med og understøtte kollegaer på Tegnestuen i brugen af Revit under projektering medvirke til udvikling og overholdelse af standarder og retningslinjer generelt medvirke til kvalitetssikring af Teknisk Afdelings ydelser Vi forventer, at du er uddannet teknisk designer, byggetekniker eller lignende har indgående kendskab til og erfaring med Revit, og gerne deler ud af din viden om dette kan lide at nørkle med computere og fordybe dig i det, der ligger bag programmerne kan anvende Microsoft Office generelt og er en erfaren bruger af word, excel og project kan formulere dig i let forståeligt dansk, både skriftligt og mundtligt kender til Solibri, dRofus, TIDA, Dalux og eller Main Manager trives i en travl hverdag præget af korte deadlines har et udpræget kvalitetssikringsgen, elsker systematik og struktur og kan holde den finder glæde ved og evner at samarbejde med mange forskellige mennesker og ser din rolle i organisationen som medvirkende til et godt arbejdsmiljø Vi kan tilbyde mulighed for at arbejde med nogle af de mest tekniske modeller tegninger, der findes indenfor faget mulighed for at præge det fremadrettede arbejde med Revitmodeller mv. en spændende og udfordrende arbejdsplads, som lægger vægt på uddelegering af ansvar, hvor den enkelte medarbejders indsats og kompetencer er et vigtigt bidrag en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og med stigende krav til digitaliseret kvalitetssikring og dokumentation et engageret, uformelt og humørfyldt arbejdsmiljø, hvor professionalisme og kunderne altid er i fokus tjenestested på flere matrikler og arbejdstid under flekstidsordning Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ugentlig arbejdstid er 37 timer under flekstidsordning. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2019.Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til sektionsleder Maj-Britt Lillelundpå 2119 3758.Du søger stillingen ved at klikke på linket Send ansøgning herunder. Ansøgningsfrist 28. januar 2019. Samtaler forventes afholdt uge 6-8, 2019. Tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest muligt efter aftale. Hovedtjenestested Palle Juul-Jensens Boulevard 99, Aarhus N.Teknisk Afdeling er en del af Aarhus Universitetshospital under Region Midtjylland se vores hjemmeside.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Teknisk Afdeling, Aarhus Universitetshospital søger snarest muligt en teknisk designer/ byggetekniker. Du vil blive tilknyttet vores Tegnestue og være tovholder ift. koordinering med Teknisk Administration, som forvalter arkiv for modellerne. Det er et krævende job på et hospital i rivende udvikling, hvor digitaliseringen bliver en stadig vigtigere brik at have fuldstændig styr på.

Tegnestuens arbejdsområder er alsidige og med varierende opgaver indenfor indretning, ombygning, renovering, nybyggeri og vedligeholdelse, men den største opgave lige nu er i forbindelse med modtagelse af dokumentation fra DNU-byggeriet. Derfor har vi brug en ny medarbejder, der skal indgå i et team, der kvalitetssikrer, dokumenterer og opdaterer de digitale bygningsmodeller, samt opbygger vores struktur for håndtering af modellerne.

Dine arbejdsopgaver vedrører
  • primært kvalitetssikring og opretning af bygningsmodeller i Revit
  • opbygning af Tegnestuens arbejdsstruktur og håndtering af Revit-modeller i drifts- og projekteringsfaser
  • udvikle diverse dokumenter, der understøtter de primære opgaver
  • samarbejde med og understøtte kollegaer på Tegnestuen i brugen af Revit under projektering
  • medvirke til udvikling og overholdelse af standarder og retningslinjer generelt
  • medvirke til kvalitetssikring af Teknisk Afdelings ydelser

Vi forventer, at du
  • er uddannet teknisk designer, byggetekniker eller lignende
  • har indgående kendskab til og erfaring med Revit, og gerne deler ud af din viden om dette
  • kan lide at nørkle med computere og fordybe dig i det, der ligger bag programmerne
  • kan anvende Microsoft Office generelt og er en erfaren bruger af word, excel og project
  • kan formulere dig i let forståeligt dansk, både skriftligt og mundtligt
  • kender til Solibri, dRofus, TIDA, Dalux og/eller Main Manager
  • trives i en travl hverdag præget af korte deadlines
  • har et udpræget kvalitetssikringsgen, ”elsker” systematik og struktur og kan holde den
  • finder glæde ved og evner at samarbejde med mange forskellige mennesker og ser din rolle i organisationen som medvirkende til et godt arbejdsmiljø

Vi kan tilbyde
  • mulighed for at arbejde med nogle af de mest tekniske modeller/tegninger, der findes indenfor faget
  • mulighed for at præge det fremadrettede arbejde med Revitmodeller mv.
  • en spændende og udfordrende arbejdsplads, som lægger vægt på uddelegering af ansvar, hvor den enkelte medarbejders indsats og kompetencer er et vigtigt bidrag
  • en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og med stigende krav til digitaliseret kvalitetssikring og dokumentation
  • et engageret, uformelt og humørfyldt arbejdsmiljø, hvor professionalisme og kunderne altid er i fokus
  • tjenestested på flere matrikler og arbejdstid under flekstidsordning

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ugentlig arbejdstid er 37 timer under flekstidsordning. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2019.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til sektionsleder Maj-Britt Lillelund
på 2119 3758.

Du søger stillingen ved at klikke på linket ”Send ansøgning” herunder. Ansøgningsfrist 28. januar 2019. Samtaler forventes afholdt uge 6-8, 2019. Tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest muligt efter aftale. Hovedtjenestested Palle Juul-Jensens Boulevard 99, Aarhus N.

Teknisk Afdeling er en del af Aarhus Universitetshospital under Region Midtjylland – se vores hjemmeside.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/bb7c2ec1_logo.gifTeknisk afdelingAarhus N2019-01-15T09:00:09.6102019-01-28T00:00:00
329932083Teknisk designer/assistent til teknisk dokumentationRobot Kunne du tænke dig at arbejde med teknisk dokumentation, og er du struktureret og kvalitetsbevidst. Hvis ja, så har vi måske jobbet til dig. Til virksomhed i Aarhus, søger HR-Industries en dokumentations medarbejder til start i det nye år. Omkring stillingen: Dine primære opgaver vil være medansvar af dokumentationsopgaver. Du vil få medansvar for at opdatere tegninger, samle informationer og få styr på dokumentation af komplekse maskiner m.m. Noget af dette arbejde er på Engelsk, så dette skal du kunne i skrift og tale. Du kommer til at arbejde i en projektorienteret organisation, hvor de samarbejder på tværs af fagkompetencer. Du vil derfor både indgå i projektteams og selvstændige opgaver, hvor du selv i høj grad vil komme til at præge din arbejdsdag. Denne stilling er et projekt på 3 mdr. til at starte med, med mulighed for forlængelse eller andre projekter. Omkring dig: Vi forestiller os, at du har relevant erfaring og uddannelse for eksempel som teknisk designer. Det er afgørende, at du har noget erfaring med dokumentation. Dine samarbejdsevner er i top, og du har flair for formidling både skriftligt og mundtligt. Du skal også kunne arbejde på Engelsk. Kontakt:Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte HR-konsulent Lars eller Henrik på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00.HR-Industries gennemfører samtaler løbende og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks. SØG STILLINGEN: Ansøgning med CV kan oprettes på http: www.hr-industries.axp.dk - job nr. 46831Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Er du tidligere ansat eller har du tidligere oprettet en profil hos os, skal du i stedet logge på med dit brugernavn og adgangskode, som du tidligere har fået fremsendt. Herefter skal du under Kontakt bureauet skrive til os, at du vil tilknyttes ønskede stillingsnummer. Har du ikke eller har glemt brugernavn og password, kan du kontakte os for at få tilsendt et ny. Log ind på: https: www.hr-industries.axp.dk temp_web login.php Om HR-Industries: HR-Industries arbejder både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser for kunder. Du er som projektansat en del af HR-Industries specialist-teamet. Du er lønnet af HR-Industries og er vores ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi arbejder målrettet på, at der er et nyt projekt klar til dig, når det igangværende slutter. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Derfor får mange af vores medarbejdere fastansættelse på virksomhederne i forlængelse af projekterne. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere.Vores speciale er indenfor metal- og el, service- og vedligehold, teknikere og ingeniører, produktion og lager samt kontor, administration og ledelse.

Kunne du tænke dig at arbejde med teknisk dokumentation, og er du struktureret og kvalitetsbevidst. Hvis ja, så har vi måske jobbet til dig. Til virksomhed i Aarhus, søger HR-Industries en dokumentations medarbejder til start i det nye år.

Omkring stillingen:
Dine primære opgaver vil være medansvar af dokumentationsopgaver. Du vil få medansvar for at opdatere tegninger, samle informationer og få styr på dokumentation af komplekse maskiner m.m. Noget af dette arbejde er på Engelsk, så dette skal du kunne i skrift og tale. Du kommer til at arbejde i en projektorienteret organisation, hvor de samarbejder på tværs af fagkompetencer. Du vil derfor både indgå i projektteams og selvstændige opgaver, hvor du selv i høj grad vil komme til at præge din arbejdsdag.
Denne stilling er et projekt på 3 mdr. til at starte med, med mulighed for forlængelse eller andre projekter.

Omkring dig: 
Vi forestiller os, at du har relevant erfaring og uddannelse for eksempel som teknisk designer. Det er afgørende, at du har noget erfaring med dokumentation.
Dine samarbejdsevner er i top, og du har flair for formidling både skriftligt og mundtligt. Du skal også kunne arbejde på Engelsk.

Kontakt:
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte HR-konsulent Lars eller Henrik på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00.
HR-Industries gennemfører samtaler løbende og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb, så søg straks.

SØG STILLINGEN: 
Ansøgning med CV kan oprettes på http://www.hr-industries.axp.dk/ - job nr. 46831
Når du klikker på linket, føres du automatisk over i HR-Industries system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Er du tidligere ansat eller har du tidligere oprettet en profil hos os, skal du i stedet logge på med dit brugernavn og adgangskode, som du tidligere har fået fremsendt. Herefter skal du under ”Kontakt bureauet” skrive til os, at du vil tilknyttes ønskede stillingsnummer.

Har du ikke eller har glemt brugernavn og password, kan du kontakte os for at få tilsendt et ny.
Log ind på: https://www.hr-industries.axp.dk/temp_web/login.php

Om HR-Industries:
HR-Industries arbejder både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser for kunder.
Du er som projektansat en del af HR-Industries specialist-teamet. Du er lønnet af HR-Industries og er vores ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi arbejder målrettet på, at der er et nyt projekt klar til dig, når det igangværende slutter. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Derfor får mange af vores medarbejdere fastansættelse på virksomhederne i forlængelse af projekterne. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere.
Vores speciale er indenfor metal- og el, service- og vedligehold, teknikere og ingeniører, produktion og lager samt kontor, administration og ledelse.

HR-INDUSTRIES A/SAarhus N2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329929776Teknisk designerRobot Ambitiøs og fagligt stærk Ambercon har stor succes i markedet for præfabrikerede betonelementer til spændende byggeprojekter i samarbejde med de største entreprenører i hele Danmark. I de topmoderne produktionsfaciliteter i Støvring udvikler projektafdelingens kompetente team af projektledere, ingeniører og tegnere komplekse og kundetilpassede betonelementløsninger. Med reference til projektchefen søges nu en teknisk designer, som i tæt samarbejde med kunder, rådgivere og kolleger skal bidrage til Ambercons fortsatte vækst. Høj kvalitet i både leverancer og kommunikation Du vil i indgå i projektteams med projektledere, ingeniører og tekniske designere, hvor du får ansvar for optegning af præfabrikerede betonelementer til store byggeprojekter over hele Danmark. Dine primære opgaver er: • Fremstilling af produktionsgrundlag til elementfremstilling og herunder kommunikation med rådgivere, underleverandører og interne leverandører • Sikre projektdokumentation og rettidig information undervejs i projekterne • Deltage i interne og eksterne projektmøder • Vejlede produktionen i nødvendigt omfang • Sikre at Ambercons standarder overholdes og kontinuerligt udvikles Erfaren profil med høj energi Du er uddannet teknisk tegner, byggetekniker eller bygningskonstruktør, og du har minimum 3 års erfaring med elementprojektering og produktion inden for beton eller stål. Alternativt har du tilsvarende erfaring fra rådgiverbranchen. Du er erfaren bruger af AutoCad 2D og 3D, og det er en fordel, hvis du har erfaring med Tekla. Du har endvidere en god faglig forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en produktionsvirksomhed, som du evner at omsætte til optimering af løsninger til gavn for produktionen. Som person er du kendetegnet ved at arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret i en dynamisk dagligdag, der til tider er præget af højt tempo. Din faglige nysgerrighed og din evne til at kommunikere professionelt sætter dig i stand til at skabe relationer såvel internt i virksomheden som med dine samarbejdspartnere og kunder uden for virksomheden. Central position i udviklingsorienteret virksomhed Som teknisk designer hos Ambercon får du en specialistrolle med rig mulighed for personlig og faglig udvikling sammen med dygtige og engagerede kollegaer. Du vil samarbejde med mange forskellige rådgivere både ingeniører og arkitekter. Din arbejdsdag bliver præget af udfordrende og forskelligartede projekter. Du bliver del af en virksomhed med fokus på at skabe et godt arbejdsklima og et velfungerende socialt miljø, hvor der er en synlig og lyttende ledelse, og hvor du vil opleve stor fleksibilitet samt en hverdag med god sammenhæng mellem arbejde og fritid. Sådan ansøger du Ansøgning og spørgsmål Comentor håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Ambercon, og du skal derfor sende din ansøgning via www.comentor.dk snarest muligt. Har du spørgsmål til positionen, er du velkommen til at kontakte researchkonsulent Claus Norwell Holmsgaard eller COO Headhunter Helle Uldbjerg fra Comentor på tlf. 45 26 42 00 00.

Ambitiøs og fagligt stærk

Ambercon har stor succes i markedet for præfabrikerede betonelementer til spændende byggeprojekter i samarbejde med de største entreprenører i hele Danmark. I de topmoderne produktionsfaciliteter i Støvring udvikler projektafdelingens kompetente team af projektledere, ingeniører og tegnere komplekse og kundetilpassede betonelementløsninger. Med reference til projektchefen søges nu en teknisk designer, som i tæt samarbejde med kunder, rådgivere og kolleger skal bidrage til Ambercons fortsatte vækst.

Høj kvalitet i både leverancer og kommunikation
Du vil i indgå i projektteams med projektledere, ingeniører og tekniske designere, hvor du får ansvar for optegning af præfabrikerede betonelementer til store byggeprojekter over hele Danmark.

Dine primære opgaver er:

• Fremstilling af produktionsgrundlag til elementfremstilling og herunder kommunikation med rådgivere, underleverandører og interne leverandører
• Sikre projektdokumentation og rettidig information undervejs i projekterne
• Deltage i interne og eksterne projektmøder
• Vejlede produktionen i nødvendigt omfang
• Sikre at Ambercons standarder overholdes og kontinuerligt udvikles

Erfaren profil med høj energi
Du er uddannet teknisk tegner, byggetekniker eller bygningskonstruktør, og du har minimum 3 års erfaring med elementprojektering og produktion inden for beton eller stål. Alternativt har du tilsvarende erfaring fra rådgiverbranchen. Du er erfaren bruger af AutoCad 2D og 3D, og det er en fordel, hvis du har erfaring med Tekla. Du har endvidere en god faglig forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en produktionsvirksomhed, som du evner at omsætte til optimering af løsninger til gavn for produktionen.

Som person er du kendetegnet ved at arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret i en dynamisk dagligdag, der til tider er præget af højt tempo. Din faglige nysgerrighed og din evne til at kommunikere professionelt sætter dig i stand til at skabe relationer såvel internt i virksomheden som med dine samarbejdspartnere og kunder uden for virksomheden.

Central position i udviklingsorienteret virksomhed
Som teknisk designer hos Ambercon får du en specialistrolle med rig mulighed for personlig og faglig udvikling sammen med dygtige og engagerede kollegaer. Du vil samarbejde med mange forskellige rådgivere – både ingeniører og arkitekter. Din arbejdsdag bliver præget af udfordrende og forskelligartede projekter.

Du bliver del af en virksomhed med fokus på at skabe et godt arbejdsklima og et velfungerende socialt miljø, hvor der er en synlig og lyttende ledelse, og hvor du vil opleve stor fleksibilitet samt en hverdag med god sammenhæng mellem arbejde og fritid.

 

Sådan ansøger du

Ansøgning og spørgsmål
Comentor håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Ambercon, og du skal derfor sende din ansøgning via www.comentor.dk snarest muligt.

Har du spørgsmål til positionen, er du velkommen til at kontakte researchkonsulent Claus Norwell Holmsgaard eller COO/Headhunter Helle Uldbjerg fra Comentor på tlf. +45 26 42 00 00.

Ambercon A/SStøvring2018-12-18T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektassistent / teknisk designer søges

HR-INDUSTRIES A/S

Randers SV
Har du lyst til et afvekslende job og arbejde flere steder? Hvis ja, så tjek her: HR-Industries søger en projektassistent teknisk designer, der med base fra Randersområdet kan være tilknyttet to virksomheder. Dine arbejdsopgaver bliver at understøtt...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Teknisk designer/byggetekniker med interesse for Revit og computerteknik

Teknisk afdeling

Aarhus N
Teknisk Afdeling, Aarhus Universitetshospital søger snarest muligt en teknisk designer byggetekniker. Du vil blive tilknyttet vores Tegnestue og være tovholder ift. koordinering med Teknisk Administration, som forvalter arkiv for modellerne. Det er ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019

Teknisk designer/assistent til teknisk dokumentation

HR-INDUSTRIES A/S

Aarhus N
Kunne du tænke dig at arbejde med teknisk dokumentation, og er du struktureret og kvalitetsbevidst. Hvis ja, så har vi måske jobbet til dig. Til virksomhed i Aarhus, søger HR-Industries en dokumentations medarbejder til start i det nye år. Omkring s...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Teknisk designer

Ambercon A/S

Støvring
Ambitiøs og fagligt stærk Ambercon har stor succes i markedet for præfabrikerede betonelementer til spændende byggeprojekter i samarbejde med de største entreprenører i hele Danmark. I de topmoderne produktionsfaciliteter i Støvring udvikler projekt...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019