Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ingeniør til produktudvikling og projektledelse.

Vil du udvikle og konstruere nye produkter og tage ansvar for både de tekniske og kommercielle aspekter? Så er du måske vores nye kollega?

Til nyoprettet stilling søger vi en selvstændig og kvalitetsbevidst udviklingsingeniør med ansvar for udvikling af interne og kundespecifikke produkter, og som gennem målrettet projektledelse evner at gennemføre et udviklingsprojekt hele vejen fra idé til færdigt produkt.

Du vil få ansvar for følgende opgaver:

  • Udvikling og konstruktion
  • Kostberegning
  • Prototyping
  • Verifikation og validering
  • Produktmodning
  • Projektledelse

Med reference til vores R&D Manager bliver du en del af R&D-afdelingen med 5 medarbejdere, hvor der er god mulighed for sparring. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med både salg, PTA og produktion.

Den ideelle kandidat:

  • Er uddannet maskiningeniør.
  • Har mindst 2 års erfaring fra lignende stilling.
  • Er bredt teknisk funderet inden for maskinteknik og gerne elektroteknik.
  • Er rutineret bruger af 3D CAD, FEA og PDM (vi anvender Inventor og Vault).
  • Kendskab til forskellige metoder til risikovurdering og verifikation, som f.eks. D/PFMEA og FAI.
  • Har god teknisk indsigt og mekanisk intuition.
  • Har kommerciel indsigt og forståelse.
  • Evner at sætte sig ind i nye opgavetyper og metoder.
  • Er løsningsorienteret, har gode kommunikationsevner og kan samarbejde på alle niveauer i organisationen.
  • Behersker dansk og engelsk på højt teknisk niveau i både skrift og tale.

Timeantal og tiltrædelse:

Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse snarest muligt. Vi skal have din ansøgning i hænde senest d. 20. april 2021, hvorefter vi påbegynder samtaler.

Vi tilbyder:

Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, samt mulighed for at præge virksomheden i den fortsatte udvikling. BJ-Gear tilbyder løn efter kvalifikationer, attraktive personalegoder og ordnede forhold.

Finder du ovenstående interessant, og har du lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, så er du meget velkommen til at sende din ansøgning vedlagt CV og andre relevante oplysninger til økonomi- og HR-chef Marina Poulsen på mail HR@bj-gear.com eller via knappen "Send ansøgning".

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte R&D Manager Jesper Olesen på tlf. 87 40 80 65.

Vi glæder os til at høre fra dig!

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

BJ-Gear A/S har domicil i attraktive lokaler i Skanderborg, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 100 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60%.

BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder. Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.com


Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.