Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Initiativrig og ansvarsfuld studentermedhjælp til indkøbsområdet i Fødevarestyrelsen, Glostrup

Vi søger en studerende, gerne med en interesse for indkøb. Du skal bistå indkøbsteamets øvrige medarbejdere med gennemførsel af indkøb. Dette indebærer besvarelse af henvendelser vedrørende alle slags indkøb på vores aftaler, gennemføre indkøbs- og markedsanalyser, kommunikation om nye aftaler i organisationen samt mindre projektrelaterede opgaver ved gennemførsel af udbud.

Endvidere skal du løbende lave kontraktstyring, der indebærer oprettelse af nye kontrakter, journalisering og opfølgning i vores kontraktstyringssystem.  


Du kommer til at arbejde tæt sammen med teamets medarbejdere og andre medarbejdere i Fødevarestyrelsen. Og du skal være indstillet på at hjælpe til med stort og småt.  
 
Du er  
- Studerende  
- god både på skrift og i tale  
- initiativrig, opsøgende og fuld af gå på mod  
- produktiv, struktureret og kan tage ansvar for egne opgaver  
- analytisk og ikke bange for hverken tal eller lange tekster – kendskab og erfaring med excel vil være en fordel  
- serviceminded og fleksibel  
- positiv, uhøjtidelig og med godt humør – en god portion selvironi vil være en fordel  
 
Vi tilbyder  
- gode muligheder for udviklende opgaver – både fagligt og personligt  
- en uformel atmosfære og fleksible arbejdstider  
- ca. 15 timer ugentligt med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst  
 
Teamet  
Du vil arbejde i Indkøbsteamet med tværgående projekter. Teamet har i hverdagen fokus på forretningen og stiler mod at få vores brugere til at se os som en fleksibel og samarbejdsorienteret partner i alle deres indkøb, som de uden tøven går til ved behov for rådgivning.  
 
Du kommer til at indgå i et relativt nyt team præget af samarbejdsånd, gensidig sparring og vidensdeling og især godt humør og uformel omgangstone. Teamet består af en teamleder og fire øvrige medarbejdere.  
 
Teamet rådgiver og vejleder styrelsens øvrige medarbejdere i de konkrete indkøbsforretninger. Juridisk rådgivning vedrørende EU-udbud indhenter teamet fra styrelsens juridiske enhed.  
 
Hvem er vi  
Indkøbsteamet er et af fire teams i Forretningsservice, der med sine 52 medarbejdere fordelt på 7 forskellige lokationer i landet, servicerer den øvrige Fødevarestyrelse med lejemål og bygninger, kantiner og biler, fakturabetaling og rejseadministration, generelle henvendelser via kunderådgivningen og ikke mindst sørger for indkøb og kontraktstyring.  
 
Til dagligt indkøber vi alt fra biler og kontorartikler til laboratorieudstyr og større konsulentopgaver. Indkøbsmetoderne spænder over indkøb via statsaftaler, dynamisk indkøbssystem, direkte tildeling eller miniudbud på SKI aftaler, EU-udbud eller tilbudsindhentninger. Vi værdsætter et indkøbsfagligt miljø, med plads til selvstændighed og initiativ.  
 
Hvornår og hvor skal du starte?  
Vi har brug for dig den 1. april. Arbejdsstedet er Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup.  
 
Ansættelsesvilkår  
Efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.  
 
Ansøgning og mere information  
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og evt. andet relevant materiale online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 21. februar 2017.  

Der vil være samtaler den 26. februar.  
 
Spørgsmål  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Indkøb, Pernille Sølje Weiglin, på tlf. 72276354/ e-mail: peswe@fvst.  
 
Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753339Phoenix-0b0831a912018-02-01T21:31:05.470Initiativrig og ansvarsfuld studentermedhjælp til indkøbsområdet i Fødevarestyrelsen, GlostrupVi søger en studerende, gerne med en interesse for indkøb. Du skal bistå indkøbsteamets øvrige medarbejdere med gennemførsel af indkøb. Dette indebærer besvarelse af henvendelser vedrørende alle slags indkøb på vores aftaler, gennemføre indkøbs- og markedsanalyser, kommunikation om nye aftaler i organisationen samt mindre projektrelaterede opgaver ved gennemførsel af udbud.

Endvidere skal du løbende lave kontraktstyring, der indebærer oprettelse af nye kontrakter, journalisering og opfølgning i vores kontraktstyringssystem.  


Du kommer til at arbejde tæt sammen med teamets medarbejdere og andre medarbejdere i Fødevarestyrelsen. Og du skal være indstillet på at hjælpe til med stort og småt.  
 
Du er  
- Studerende  
- god både på skrift og i tale  
- initiativrig, opsøgende og fuld af gå på mod  
- produktiv, struktureret og kan tage ansvar for egne opgaver  
- analytisk og ikke bange for hverken tal eller lange tekster – kendskab og erfaring med excel vil være en fordel  
- serviceminded og fleksibel  
- positiv, uhøjtidelig og med godt humør – en god portion selvironi vil være en fordel  
 
Vi tilbyder  
- gode muligheder for udviklende opgaver – både fagligt og personligt  
- en uformel atmosfære og fleksible arbejdstider  
- ca. 15 timer ugentligt med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst  
 
Teamet  
Du vil arbejde i Indkøbsteamet med tværgående projekter. Teamet har i hverdagen fokus på forretningen og stiler mod at få vores brugere til at se os som en fleksibel og samarbejdsorienteret partner i alle deres indkøb, som de uden tøven går til ved behov for rådgivning.  
 
Du kommer til at indgå i et relativt nyt team præget af samarbejdsånd, gensidig sparring og vidensdeling og især godt humør og uformel omgangstone. Teamet består af en teamleder og fire øvrige medarbejdere.  
 
Teamet rådgiver og vejleder styrelsens øvrige medarbejdere i de konkrete indkøbsforretninger. Juridisk rådgivning vedrørende EU-udbud indhenter teamet fra styrelsens juridiske enhed.  
 
Hvem er vi  
Indkøbsteamet er et af fire teams i Forretningsservice, der med sine 52 medarbejdere fordelt på 7 forskellige lokationer i landet, servicerer den øvrige Fødevarestyrelse med lejemål og bygninger, kantiner og biler, fakturabetaling og rejseadministration, generelle henvendelser via kunderådgivningen og ikke mindst sørger for indkøb og kontraktstyring.  
 
Til dagligt indkøber vi alt fra biler og kontorartikler til laboratorieudstyr og større konsulentopgaver. Indkøbsmetoderne spænder over indkøb via statsaftaler, dynamisk indkøbssystem, direkte tildeling eller miniudbud på SKI aftaler, EU-udbud eller tilbudsindhentninger. Vi værdsætter et indkøbsfagligt miljø, med plads til selvstændighed og initiativ.  
 
Hvornår og hvor skal du starte?  
Vi har brug for dig den 1. april. Arbejdsstedet er Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup.  
 
Ansættelsesvilkår  
Efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.  
 
Ansøgning og mere information  
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og evt. andet relevant materiale online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 21. februar 2017.  

Der vil være samtaler den 26. februar.  
 
Spørgsmål  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Indkøb, Pernille Sølje Weiglin, på tlf. 72276354/ e-mail: peswe@fvst.  
 
Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 
2018-02-22T01:03:08.247 Vi søger en studerende, gerne med en interesse for indkøb. Du skal bistå indkøbsteamets øvrige medarbejdere med gennemførsel af indkøb. Dette indebærer besvarelse af henvendelser vedrørende alle slags indkøb på vores aftaler, gennemføre indkøbs- og markedsanalyser, kommunikation om nye aftaler i organisationen samt mindre projektrelaterede opgaver ved gennemførsel af udbud. Endvidere skal du løbende lave kontraktstyring, der indebærer oprettelse af nye kontrakter, journalisering og opfølgning i vores kontraktstyringssystem. Du kommer til at arbejde tæt sammen med teamets medarbejdere og andre medarbejdere i Fødevarestyrelsen. Og du skal være indstillet på at hjælpe til med stort og småt. Du er - Studerende - god både på skrift og i tale - initiativrig, opsøgende og fuld af gå på mod - produktiv, struktureret og kan tage ansvar for egne opgaver - analytisk og ikke bange for hverken tal eller lange tekster kendskab og erfaring med excel vil være en fordel - serviceminded og fleksibel - positiv, uhøjtidelig og med godt humør en god portion selvironi vil være en fordel Vi tilbyder - gode muligheder for udviklende opgaver både fagligt og personligt - en uformel atmosfære og fleksible arbejdstider - ca. 15 timer ugentligt med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Teamet Du vil arbejde i Indkøbsteamet med tværgående projekter. Teamet har i hverdagen fokus på forretningen og stiler mod at få vores brugere til at se os som en fleksibel og samarbejdsorienteret partner i alle deres indkøb, som de uden tøven går til ved behov for rådgivning. Du kommer til at indgå i et relativt nyt team præget af samarbejdsånd, gensidig sparring og vidensdeling og især godt humør og uformel omgangstone. Teamet består af en teamleder og fire øvrige medarbejdere. Teamet rådgiver og vejleder styrelsens øvrige medarbejdere i de konkrete indkøbsforretninger. Juridisk rådgivning vedrørende EU-udbud indhenter teamet fra styrelsens juridiske enhed. Hvem er vi Indkøbsteamet er et af fire teams i Forretningsservice, der med sine 52 medarbejdere fordelt på 7 forskellige lokationer i landet, servicerer den øvrige Fødevarestyrelse med lejemål og bygninger, kantiner og biler, fakturabetaling og rejseadministration, generelle henvendelser via kunderådgivningen og ikke mindst sørger for indkøb og kontraktstyring. Til dagligt indkøber vi alt fra biler og kontorartikler til laboratorieudstyr og større konsulentopgaver. Indkøbsmetoderne spænder over indkøb via statsaftaler, dynamisk indkøbssystem, direkte tildeling eller miniudbud på SKI aftaler, EU-udbud eller tilbudsindhentninger. Vi værdsætter et indkøbsfagligt miljø, med plads til selvstændighed og initiativ. Hvornår og hvor skal du starte? Vi har brug for dig den 1. april. Arbejdsstedet er Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Ansøgning og mere information Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og evt. andet relevant materiale online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 21. februar 2017. Der vil være samtaler den 26. februar. Spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Indkøb, Pernille Sølje Weiglin, på tlf. 72276354 e-mail: peswe@fvst. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet0b0831a9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-21T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110361&DepartmentId=8020&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3097037Fødevarestyrelsen11Stationsparken 312600GlostrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent519044JobNet47587871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b0831a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b0831a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b0831a9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b0831a9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgBrænder du for at blive Teamleder?12008001Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse352695833importimport_0b0831a9DKDanmarkDKDanmarkda-DK