Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inklusionslærer til Aarupskolens helhedstilbud

Har du et godt blik for unge i udsatte positioner, og er du tydelig i din kommunikation og god til at skabe relationer? Kan du håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende? Så er du måske vores nye kollega.

Aarupskolen søger pr. 1. august 2019 en fagligt velkvalificeret lærer, som kan varetage undervisning i dansk, historie samt natur og teknologi i vores helhedsafdeling.

I helhedsafdelingen har vi fokus på, at samværet og kvaliteten, i de relationer børn og voksne indgår i, har afgørende betydning for trivsel og udvikling, og vi arbejder efter, at relationer, anerkendelse og tryghed er fundamentet for en god hverdag.

Hvem er vi
Aarupskolen ligger centralt placeret på Højfyn, nær motorvej og togstation, i skønne grønne omgivelser med megen udenomsplads og specielt gode lege-, opholds-, idræts- og bevægelsesmuligheder.

Aarupskolen er overvejende tresporet fra 0. - 9. klasse, og 570 elever, 40 lærere, 6 pædagoger og 1 pædagogmedhjælper har deres daglige gang på skolen. I vores skolefritidsordning, som kaldes Kridthuset, beskæftiger vi dagligt ca. 180 børn.

På Aarupskolen er nøgleordene trivsel, bevægelse og læring. Nøgleordene er tæt forbundne og er en integreret del af skolens hverdag, såvel i fagene som i de mange andre tilrettelagte dage, der afvikles i løbet af skoleåret.

Helhedsafdelingen
Eleverne i helhedsafdelingen er kendetegnet ved at være normaltbegavede børn i følelsesmæssige, adfærdsmæssige og sociale vanskeligheder. For disse børn/elever gælder komplekse familiemæssige udfordringer, som kræver en helhedsorienteret indsats mellem skole, myndighed, PPR og familieindsatser. Det betyder, at eleverne i en periode ikke kan profitere af folkeskolens tilbud.

Ved målrettet specialpædagogisk, undervisningsmæssig og behandlende indsats skal der igangsættes og fastholdes en positiv udvikling for eleverne, således at de bliver i stand til at vende tilbage til undervisningen i folkeskolen, eller evt. til en anden tilsvarende skolegang.

Helhedsafdelingen er normeret til 16 elever fra 0. - 6. klasse og har tilknyttet 4 pædagoger og 2 ½ lærerstilling.

Hvem er du
Vi forventer, at du:

  • har erfaring med eller uddannelse i at arbejde med børn i udsatte positioner
  • har et godt blik for unge i udsatte positioner
  • er en tydelig og robust voksen, som er god til at konflikthåndtere og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende
  • prioriterer et tæt forældresamarbejde
  • har gode samarbejdsevner, tålmodighed og humor
  • er fagligt stærk, så du kan undervisningsdifferentiere og støtte op omkring den enkelte elev
  • kan hjælpe med at planlægge en dagligdag med struktur og rammer for børn med særlige behov
  • har de værktøjer, der skal til for at håndtere de udfordringer, som kan følge med elever med særlige behov
  • er god til at arbejde i team, hvor man sammen reflekterer over praksis og konstruktivt giver og modtager feedback.

Desuden har du almindeligt kørekort, da vi henter og bringer eleverne i egne små busser, og vi ønsker, at du ind i mellem er chauffør.

Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse, som kan blive af længere varighed. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.

Vil du vide mere
Har du spørgsmål, eller vil du aftale tid til et skolebesøg, er du velkommen til at kontakte skoleleder Poul Erik Svendsen på tlf. 29 20 12 00 eller Aarupskolens kontor på tlf. 64 74 79 00.

Du kan også besøge vores hjemmeside på www.aarupskolen.dk for yderligere information om Aarupskolen, eller www.assens.dk for at læse mere om Assens Kommune.

Ansøgningsfristen er den 23. juni 2019, og ansættelsessamtaler afholdes i uge 27, 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034225Phoenix-51125c2b12019-05-29T14:00:36.087Inklusionslærer til Aarupskolens helhedstilbud

Har du et godt blik for unge i udsatte positioner, og er du tydelig i din kommunikation og god til at skabe relationer? Kan du håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende? Så er du måske vores nye kollega.

Aarupskolen søger pr. 1. august 2019 en fagligt velkvalificeret lærer, som kan varetage undervisning i dansk, historie samt natur og teknologi i vores helhedsafdeling.

I helhedsafdelingen har vi fokus på, at samværet og kvaliteten, i de relationer børn og voksne indgår i, har afgørende betydning for trivsel og udvikling, og vi arbejder efter, at relationer, anerkendelse og tryghed er fundamentet for en god hverdag.

Hvem er vi
Aarupskolen ligger centralt placeret på Højfyn, nær motorvej og togstation, i skønne grønne omgivelser med megen udenomsplads og specielt gode lege-, opholds-, idræts- og bevægelsesmuligheder.

Aarupskolen er overvejende tresporet fra 0. - 9. klasse, og 570 elever, 40 lærere, 6 pædagoger og 1 pædagogmedhjælper har deres daglige gang på skolen. I vores skolefritidsordning, som kaldes Kridthuset, beskæftiger vi dagligt ca. 180 børn.

På Aarupskolen er nøgleordene trivsel, bevægelse og læring. Nøgleordene er tæt forbundne og er en integreret del af skolens hverdag, såvel i fagene som i de mange andre tilrettelagte dage, der afvikles i løbet af skoleåret.

Helhedsafdelingen
Eleverne i helhedsafdelingen er kendetegnet ved at være normaltbegavede børn i følelsesmæssige, adfærdsmæssige og sociale vanskeligheder. For disse børn/elever gælder komplekse familiemæssige udfordringer, som kræver en helhedsorienteret indsats mellem skole, myndighed, PPR og familieindsatser. Det betyder, at eleverne i en periode ikke kan profitere af folkeskolens tilbud.

Ved målrettet specialpædagogisk, undervisningsmæssig og behandlende indsats skal der igangsættes og fastholdes en positiv udvikling for eleverne, således at de bliver i stand til at vende tilbage til undervisningen i folkeskolen, eller evt. til en anden tilsvarende skolegang.

Helhedsafdelingen er normeret til 16 elever fra 0. - 6. klasse og har tilknyttet 4 pædagoger og 2 ½ lærerstilling.

Hvem er du
Vi forventer, at du:

  • har erfaring med eller uddannelse i at arbejde med børn i udsatte positioner
  • har et godt blik for unge i udsatte positioner
  • er en tydelig og robust voksen, som er god til at konflikthåndtere og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende
  • prioriterer et tæt forældresamarbejde
  • har gode samarbejdsevner, tålmodighed og humor
  • er fagligt stærk, så du kan undervisningsdifferentiere og støtte op omkring den enkelte elev
  • kan hjælpe med at planlægge en dagligdag med struktur og rammer for børn med særlige behov
  • har de værktøjer, der skal til for at håndtere de udfordringer, som kan følge med elever med særlige behov
  • er god til at arbejde i team, hvor man sammen reflekterer over praksis og konstruktivt giver og modtager feedback.

Desuden har du almindeligt kørekort, da vi henter og bringer eleverne i egne små busser, og vi ønsker, at du ind i mellem er chauffør.

Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse, som kan blive af længere varighed. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.

Vil du vide mere
Har du spørgsmål, eller vil du aftale tid til et skolebesøg, er du velkommen til at kontakte skoleleder Poul Erik Svendsen på tlf. 29 20 12 00 eller Aarupskolens kontor på tlf. 64 74 79 00.

Du kan også besøge vores hjemmeside på www.aarupskolen.dk for yderligere information om Aarupskolen, eller www.assens.dk for at læse mere om Assens Kommune.

Ansøgningsfristen er den 23. juni 2019, og ansættelsessamtaler afholdes i uge 27, 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-06-24T00:50:55.223 Har du et godt blik for unge i udsatte positioner, og er du tydelig i din kommunikation og god til at skabe relationer? Kan du håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende? Så er du måske vores nye kollega. Aarupskolen søger pr. 1. august 2019 en fagligt velkvalificeret lærer, som kan varetage undervisning i dansk, historie samt natur og teknologi i vores helhedsafdeling. I helhedsafdelingen har vi fokus på, at samværet og kvaliteten, i de relationer børn og voksne indgår i, har afgørende betydning for trivsel og udvikling, og vi arbejder efter, at relationer, anerkendelse og tryghed er fundamentet for en god hverdag. Hvem er vi Aarupskolen ligger centralt placeret på Højfyn, nær motorvej og togstation, i skønne grønne omgivelser med megen udenomsplads og specielt gode lege-, opholds-, idræts- og bevægelsesmuligheder. Aarupskolen er overvejende tresporet fra 0. - 9. klasse, og 570 elever, 40 lærere, 6 pædagoger og 1 pædagogmedhjælper har deres daglige gang på skolen. I vores skolefritidsordning, som kaldes Kridthuset, beskæftiger vi dagligt ca. 180 børn. På Aarupskolen er nøgleordene trivsel, bevægelse og læring. Nøgleordene er tæt forbundne og er en integreret del af skolens hverdag, såvel i fagene som i de mange andre tilrettelagte dage, der afvikles i løbet af skoleåret. Helhedsafdelingen Eleverne i helhedsafdelingen er kendetegnet ved at være normaltbegavede børn i følelsesmæssige, adfærdsmæssige og sociale vanskeligheder. For disse børn elever gælder komplekse familiemæssige udfordringer, som kræver en helhedsorienteret indsats mellem skole, myndighed, PPR og familieindsatser. Det betyder, at eleverne i en periode ikke kan profitere af folkeskolens tilbud. Ved målrettet specialpædagogisk, undervisningsmæssig og behandlende indsats skal der igangsættes og fastholdes en positiv udvikling for eleverne, således at de bliver i stand til at vende tilbage til undervisningen i folkeskolen, eller evt. til en anden tilsvarende skolegang. Helhedsafdelingen er normeret til 16 elever fra 0. - 6. klasse og har tilknyttet 4 pædagoger og 2 ½ lærerstilling. Hvem er du Vi forventer, at du: har erfaring med eller uddannelse i at arbejde med børn i udsatte positioner har et godt blik for unge i udsatte positioner er en tydelig og robust voksen, som er god til at konflikthåndtere og har gode kommunikations- og samarbejdsevner kan håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende prioriterer et tæt forældresamarbejde har gode samarbejdsevner, tålmodighed og humor er fagligt stærk, så du kan undervisningsdifferentiere og støtte op omkring den enkelte elev kan hjælpe med at planlægge en dagligdag med struktur og rammer for børn med særlige behov har de værktøjer, der skal til for at håndtere de udfordringer, som kan følge med elever med særlige behov er god til at arbejde i team, hvor man sammen reflekterer over praksis og konstruktivt giver og modtager feedback. Desuden har du almindeligt kørekort, da vi henter og bringer eleverne i egne små busser, og vi ønsker, at du ind i mellem er chauffør. Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse, som kan blive af længere varighed. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted. Vil du vide mere Har du spørgsmål, eller vil du aftale tid til et skolebesøg, er du velkommen til at kontakte skoleleder Poul Erik Svendsen på tlf. 29 20 12 00 eller Aarupskolens kontor på tlf. 64 74 79 00. Du kan også besøge vores hjemmeside på www.aarupskolen.dk for yderligere information om Aarupskolen, eller www.assens.dk for at læse mere om Assens Kommune. Ansøgningsfristen er den 23. juni 2019, og ansættelsessamtaler afholdes i uge 27, 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.10Phoenix51125c2b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1897050EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3537316Assens Kommune - Aarupskolen11Rådhus Allé 55610AssensDKDanmarkORS/51125c2b_logo.pngORS/Small/51125c2b_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset769955AssensMinimum18970500029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51125c2bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51125c2bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51125c2b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51125c2b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/1.jpgInklusionslærer til Aarupskolens helhedstilbud12008111Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik361950922hr-support@assens.dkDanmarkDanmark330100874To lærerstillinger til Karlsvognen på Strib SkoleBasic Vi søger to tryghedsskabende og fagligt velfunderede lærere til 37 timers stillinger, da en af vores lærere går på pension og en anden har søgt andre udfordringer.Karlsvognen er Middelfart Kommunes tilbud til elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser fra 0. 9. klasse. Elevtallet er betinget af elevsammensætningen i klasserne.I Karlsvognen er pædagogikken inspireret af bl.a.:TEACCH: Treatment and Education of Autistic and related Communication handicapped ChildrenKRAP: Kognitiv, Ressourcefokuserende og Anerkendende PædagogikAnerkendende TilgangRelationspædagogik De 8 H´er Karlsvognen omfatter faglig og social læring og er tilpasset den enkelte elev. Dagene er tilrettelagt med en høj grad af struktur, forudsigelige forløb og mange gentagelser af forskellige rutiner. Undervisningen veksler mellem individuel læring og fællestimer. Børnenes læringsbehov nødvendiggør en meget præcis og visuel overskuelig struktur.Forventninger til vores nye lærere:Er læreruddannede med solid indsigt i autismeforstyrrelser og specialpædagogik inden for områdetHar erfaringer med at arbejde med nogle af de ovennævnte pædagogiske tilgangeKan møde eleverne, hvor de er i deres nærmeste zone for udviklingEr vant til at italesætte og planlægge det professionelle arbejde ud fra en lærerfaglig baggrund indenfor specialområdetHar indblik i, at børn er forskellige, og at de skal behandles forskelligtHar kendskab Low Arousel teknikkerHar en anerkendende tilgang til det enkelte barn, forældre, kollegaer og tværfaglige samarbejdspartnere samt lægger stor vægt på at skabe og udvikle positive relationerSer forældrene som en essentiel faktor ift. elevens skolelivSer styrker potentialer og kompetencer i alle børn og er optaget af, hvordan det enkelte barn lærer og udvikler sig bedstMøder dagen med nysgerrighed, er fleksibel, har et smittende godt humør og ser muligheder i nye situationer, der opstårHar fokus på at skabe læringsmiljøer, hvor det enkelte barn oplever sig selv som en succes hver dagKan arbejde struktureret, helhedsorienteret og har et godt overblikEr interesseret i at udvikle sig og tror på, at vi lærer hele livetHar erfaring med klasserumsledelse og vil gøre brug af detMedskabende til et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger, som styrker elevernes læring både socialt, fagligt og ift. ADL (Almindelig Daglig Livsførelse) træningEr omstillingsparat og god til at handle og træffe beslutninger i kaos og dermed ændre kurs i forhold til det planlagteVægter sociale relationer på lige fod med fagfaglighedStillingerne indbefatter følgende fag på mellemtrins- overbygningsniveauDansk, historie, kristendom, matematik, engelsk, håndværk design og madkundskab. Læringen understøttes af konkrete og meningsgivende aktiviteter og materialer. Vi arbejder ikke med fuld pensum på nogen af niveauerne men med dele derfra.Skolens vision er at være den bedste skole for den enkelte og for fællesskabet, og læringsmiljøet er kendetegnet ved at: Der er udfordringer til alleSkoledagen har variation og sammenhængAlle deltager og har værdi for fællesskabetUndervisningen understøttes af læring på mange måderDer er demokratisk læringDer arbejdes med læsning i alle fagIT indgår som en integreret del af undervisningenDer er fokus på den internationale dimension, bevægelse, entreprenørskab og åben skole.Strib Skole er en 3-sporet kommunal folkeskole i Middelfart Kommune med ca. 630 elever og en SFO med ca. 180 børn. Skolens arbejde baseres på det tætte og gode teamsamarbejdet om kernefagligheden, det gode forældresamarbejde og fokus på elevernes succeser. Skolen har et tæt samarbejde med Middelfart Musikskole og tilbyder timer inden for musikalsk grundskole i understøttende undervisning. Her er også valgfag i musik og tradition for forårskoncert, band- og kordag samt optræden på særlige skoledage.Stillingen ønskes besat henholdsvis pr. 1. nov. 2019.og fra 1. jan. 2020 eller snarest derefter.Er du interesseret i en af disse stillinger, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Naja Hjersing, tlf. 88885604 eller 21518436, mail Naja.HjersingAbelsen@middelfart.dk for nærmere oplysninger eller søge informationer på skolens hjemmeside www.strib-skole.dk.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er onsdag d. 23. okt. 2019. Ansøgningen modtages kun elektronisk igennem linket på opslaget.Vi søger to tryghedsskabende og fagligt velfunderede lærere til 37 timers stillinger, da en af vores lærere går på pension og en anden har søgt andre udfordringer.
Karlsvognen er Middelfart Kommunes tilbud til elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser fra 0. – 9. klasse. Elevtallet er betinget af elevsammensætningen i klasserne.

I Karlsvognen er pædagogikken inspireret af bl.a.:
  • TEACCH: Treatment and Education of Autistic and related Communication handicapped Children
  • KRAP: Kognitiv, Ressourcefokuserende og Anerkendende Pædagogik
  • Anerkendende Tilgang
  • Relationspædagogik
  • ”De 8 H´er”

Karlsvognen omfatter faglig og social læring og er tilpasset den enkelte elev. Dagene er tilrettelagt med en høj grad af struktur, forudsigelige forløb og mange gentagelser af forskellige rutiner. Undervisningen veksler mellem individuel læring og fællestimer. Børnenes læringsbehov nødvendiggør en meget præcis og visuel overskuelig struktur.

Forventninger til vores nye lærere:
  • Er læreruddannede med solid indsigt i autismeforstyrrelser og specialpædagogik inden for området
  • Har erfaringer med at arbejde med nogle af de ovennævnte pædagogiske tilgange
  • Kan møde eleverne, hvor de er i deres nærmeste zone for udvikling
  • Er vant til at italesætte og planlægge det professionelle arbejde ud fra en lærerfaglig baggrund indenfor specialområdet
  • Har indblik i, at børn er forskellige, og at de skal behandles forskelligt
  • Har kendskab Low Arousel teknikker
  • Har en anerkendende tilgang til det enkelte barn, forældre, kollegaer og tværfaglige samarbejdspartnere samt lægger stor vægt på at skabe og udvikle positive relationer
  • Ser forældrene som en essentiel faktor ift. elevens skoleliv
  • Ser styrker/potentialer og kompetencer i alle børn og er optaget af, hvordan det enkelte barn lærer og udvikler sig bedst
  • Møder dagen med nysgerrighed, er fleksibel, har et smittende godt humør og ser muligheder i nye situationer, der opstår
  • Har fokus på at skabe læringsmiljøer, hvor det enkelte barn oplever sig selv som en succes hver dag
  • Kan arbejde struktureret, helhedsorienteret og har et godt overblik
  • Er interesseret i at udvikle sig og tror på, at vi lærer hele livet
  • Har erfaring med klasserumsledelse og vil gøre brug af det
  • Medskabende til et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger, som styrker elevernes læring både socialt, fagligt og ift. ADL (Almindelig Daglig Livsførelse) træning
  • Er omstillingsparat og god til at handle og træffe beslutninger i kaos og dermed ændre kurs i forhold til det planlagte
  • Vægter sociale relationer på lige fod med fagfaglighed
Stillingerne indbefatter følgende fag på mellemtrins- & overbygningsniveau

Dansk, historie, kristendom, matematik, engelsk, håndværk/design og madkundskab. Læringen understøttes af konkrete og meningsgivende aktiviteter og materialer. Vi arbejder ikke med fuld pensum på nogen af niveauerne; men med dele derfra.
Skolens vision er at være den bedste skole for den enkelte og for fællesskabet, og læringsmiljøet er kendetegnet ved at:
 
  • Der er udfordringer til alle
  • Skoledagen har variation og sammenhæng
  • Alle deltager og har værdi for fællesskabet
  • Undervisningen understøttes af læring på mange måder
  • Der er demokratisk læring
  • Der arbejdes med læsning i alle fag
  • IT indgår som en integreret del af undervisningen
  • Der er fokus på den internationale dimension, bevægelse, entreprenørskab og åben skole.
Strib Skole er en 3-sporet kommunal folkeskole i Middelfart Kommune med ca. 630 elever og en SFO med ca. 180 børn. Skolens arbejde baseres på det tætte og gode teamsamarbejdet om kernefagligheden, det gode forældresamarbejde og fokus på elevernes succeser. Skolen har et tæt samarbejde med Middelfart Musikskole og tilbyder timer inden for musikalsk grundskole i understøttende undervisning. Her er også valgfag i musik og tradition for forårskoncert, band- og kordag samt optræden på særlige skoledage.
Stillingen ønskes besat henholdsvis pr. 1. nov. 2019.og fra 1. jan. 2020 eller snarest derefter.

Er du interesseret i en af disse stillinger, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Naja Hjersing, tlf. 88885604 eller 21518436, mail Naja.HjersingAbelsen@middelfart.dk for nærmere oplysninger eller søge informationer på skolens hjemmeside www.strib-skole.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er onsdag d. 23. okt. 2019. Ansøgningen modtages kun elektronisk igennem linket på opslaget.
ORS/Small/a8ba2957_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-10-04T13:00:42.7772019-10-22T00:00:00
330097151Lærer til fysik/kemi, matematik og øvrige naturfag - genopslagBasic Lillebæltskolen søger en dygtig og engageret lærer til spændende og attraktiv stilling i fysik kemi, matematik, samt øvrige naturfag til vores velfungerende skole med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. december 2019.Lillebæltskolen ligger i Middelfart by og er en velfungerende skole med ca. 535 elever fra 0.- 9. klasse og en SFO med ca. 200 børn.Skolen har gode fysiske rammer, store grønne udenomsarealer og ligger i naturskønne omgivelser i et bynært miljø.Lillebæltskolen ønsker at skabe gode rammer, hvor der både er tryghed, trivsel og udfordringer for alle, og hvor gode inkluderende læringsfælleskaber, engagement, glæde og kvalitet i undervisningen er vigtige elementer i hverdagen.Lillebæltskolen modtog i 2017 kommunens arbejdsmiljøpris for bedste arbejdsmiljø blandt samtlige kommunale arbejdspladser i kommunen.Vi tilbyder:En skole med et meget engageret og positivt personale, hvor trivsel, anerkendelse og faglighed er en del af dagligdagen.Et velfungerende pædagogisk miljø, med en samarbejdskultur der tager udgangspunkt i teamsamarbejde.En flok glade og dygtige elever.En aktiv og engageret skolebestyrelse og forældrekreds, der bakker positivt op omkring skolens arrangementer og tiltag.En skole i udvikling hvor elevernes læringsmæssige progression og trivsel er i højsædet.En skole med en veletableret organisation med styr på økonomien.En stærk og engageret ledelse.En skole, hvor kerneværdierne er respekt, klare budskaber, troværdighed, åbenhed, ansvarlighed, handlekraft og sund fornuft.Vi lægger vægt på, at du:Har pædagogisk indsigt, er visionær og har stor lyst til fortsat at udvikle dig fagligt.Er proces- og resultatorienteret, arbejder struktureret, engageret og er i stand til at inddrage og inspirere eleverne.Er en stærk holdspiller, der ikke er bange for at tænke innovativt i samspil med kolleger.Har en åben, ærlig og anerkendende stil og kan bidrage med nærvær, humor og entusiasme.Formår at skabe gode relationer og lægger vægt på den gode kommunikation i forældresamarbejdet.Er faglig velfunderet og ønsker at give eleverne de bedst mulige forudsætninger for læring.Du vil få en afvekslende dagligdag med mange udfordringer og oplevelser og blive en del af en velfungerende skole, hvor du vil få mulighed for at være med til at præge skolen fremadrettet.StillingenOptimalt søger vi en lærer, der kan undervise i følgende fag: fysik kemi, matematik, samt evt. geografi, biologi, natur- og teknologi eller drengeidræt. Vi opfordrer dog alle, der blot kan varetage nogle af ovenstående fag til at søge stillingen.Såfremt du har interesse for den tekniske del af IT, kan dette også have interesse, men er ikke et krav.Ansøgning, med relevante oplysninger samt dokumentation for uddannelse og eventuelle anbefalinger, sendes via link på denne side.Ansøgningsfrist: torsdag den 24. oktober 2019.Vi forventer at afholde løbende ansættelsessamtaler, dog med afsluttende samtaler den 28. oktober 2019.I forbindelse med ansættelsen indhentes der børne- og straffeattest.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Morten Bonde, tlf.: 88885772 30202048 eller viceskoleleder Tabita Bülow Kyster, tlf.: 88885774 51260863 eller se endvidere skolens hjemmeside på www.lillebaeltskolen.dk eller skolens Facebook side.Lillebæltskolen søger en dygtig og engageret lærer til spændende og attraktiv stilling i fysik/kemi, matematik, samt øvrige naturfag til vores velfungerende skole med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. december 2019.

Lillebæltskolen ligger i Middelfart by og er en velfungerende skole med ca. 535 elever fra 0.- 9. klasse og en SFO med ca. 200 børn.
Skolen har gode fysiske rammer, store grønne udenomsarealer og ligger i naturskønne omgivelser i et bynært miljø.
Lillebæltskolen ønsker at skabe gode rammer, hvor der både er tryghed, trivsel og udfordringer for alle, og hvor gode inkluderende læringsfælleskaber, engagement, glæde og kvalitet i undervisningen er vigtige elementer i hverdagen.

Lillebæltskolen modtog i 2017 kommunens arbejdsmiljøpris for bedste arbejdsmiljø blandt samtlige kommunale arbejdspladser i kommunen.

Vi tilbyder:
  • En skole med et meget engageret og positivt personale, hvor trivsel, anerkendelse og faglighed er en del af dagligdagen.
  • Et velfungerende pædagogisk miljø, med en samarbejdskultur der tager udgangspunkt i teamsamarbejde.
  • En flok glade og dygtige elever.
  • En aktiv og engageret skolebestyrelse og forældrekreds, der bakker positivt op omkring skolens arrangementer og tiltag.
  • En skole i udvikling – hvor elevernes læringsmæssige progression og trivsel er i højsædet.
  • En skole med en veletableret organisation med styr på økonomien.
  • En stærk og engageret ledelse.
  • En skole, hvor kerneværdierne er respekt, klare budskaber, troværdighed, åbenhed, ansvarlighed, handlekraft og sund fornuft.

Vi lægger vægt på, at du:
  • Har pædagogisk indsigt, er visionær og har stor lyst til fortsat at udvikle dig fagligt.
  • Er proces- og resultatorienteret, arbejder struktureret, engageret og er i stand til at inddrage og inspirere eleverne.
  • Er en stærk holdspiller, der ikke er bange for at tænke innovativt i samspil med kolleger.
  • Har en åben, ærlig og anerkendende stil og kan bidrage med nærvær, humor og entusiasme.
  • Formår at skabe gode relationer og lægger vægt på den gode kommunikation i forældresamarbejdet.
  • Er faglig velfunderet og ønsker at give eleverne de bedst mulige forudsætninger for læring.

Du vil få en afvekslende dagligdag med mange udfordringer og oplevelser og blive en del af en velfungerende skole, hvor du vil få mulighed for at være med til at præge skolen fremadrettet.

Stillingen
Optimalt søger vi en lærer, der kan undervise i følgende fag: fysik/kemi, matematik, samt evt. geografi, biologi, natur- og teknologi eller drengeidræt. Vi opfordrer dog alle, der blot kan varetage nogle af ovenstående fag til at søge stillingen.
Såfremt du har interesse for den tekniske del af IT, kan dette også have interesse, men er ikke et krav.

Ansøgning, med relevante oplysninger samt dokumentation for uddannelse og eventuelle anbefalinger, sendes via link på denne side.

Ansøgningsfrist: torsdag den 24. oktober 2019.
Vi forventer at afholde løbende ansættelsessamtaler, dog med afsluttende samtaler den 28. oktober 2019.

I forbindelse med ansættelsen indhentes der børne- og straffeattest.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Morten Bonde, tlf.: 88885772/ 30202048 eller viceskoleleder Tabita Bülow Kyster, tlf.: 88885774/51260863 eller se endvidere skolens hjemmeside på www.lillebaeltskolen.dk eller skolens Facebook side.
ORS/Small/b03cb585_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-09-27T17:03:37.0872019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To lærerstillinger til Karlsvognen på Strib Skole

Middelfart Kommune

Middelfart
Vi søger to tryghedsskabende og fagligt velfunderede lærere til 37 timers stillinger, da en af vores lærere går på pension og en anden har søgt andre udfordringer.Karlsvognen er Middelfart Kommunes tilbud til elever med gennemgribende udviklingsfors...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Lærer til fysik/kemi, matematik og øvrige naturfag - genopslag

Middelfart Kommune

Middelfart
Lillebæltskolen søger en dygtig og engageret lærer til spændende og attraktiv stilling i fysik kemi, matematik, samt øvrige naturfag til vores velfungerende skole med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. december 2019.Lillebæltskolen ligger i ...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019