Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inklusionsvejledere

Om jobbet
Inklusionsvejledere søges til nyoprettede stillinger i PPR

Vil du være med til at understøtte arbejdet med Stærke Børnefællesskaber på skoleområdet i Kalundborg Kommune med vejledning helt tæt på praksis?

3 inklusionsvejledere søges til PPR i Kalundborg Kommune til nyt inklusionsteam pr. 1. august 2019.

Stillingerne er faste stillinger på 37 timer til besættelse pr. 1. august 2019

PPR i Kalundborg søger fagligt velfunderede og engagerede inklusionsvejledere, der inspirerer til trivsel, læring, udvikling og mestring i Stærke Børnefællesskaber i vores almene folkeskoler.

Inklusionsteamets medarbejdere bliver distriktsorganiseret og arbejder helt tæt på praksisfeltet med reference til PPR. Inklusionsteamet skal arbejde tæt på og ud i klasserne med vejledning, sparring og inspiration på skoler i tæt samarbejde med skoleledelse, psykologer, logopæder, socialrådgivere, lærere og pædagoger.

Inklusionsteamet

Inklusionsteamet tager afsæt i en systemisk tilgang, hvor en relationel, ressourceorienteret og anerkendende praksis er grundlaget i vores arbejde. Børnesynet bygger på, at alle børn og unge har lærings- og udviklingspotentiale, at både børnene og de voksne omkring dem er afgørende for det gode samarbejde om Stærke børnefællesskaber.

Inklusionsteamets primære opgave er at understøtte udvikling af den pædagogiske praksis og understøtte de fagprofessionelles muligheder for at skabe inkluderende læringsmiljøer og mangfoldige stærke børne-fællesskaber gennem sparring og vejledning samt procesfacilitering. Dette kan ske i såvel klassesammenhæng som i teams, afdelinger eller med hele skolen. Fagprofessionelle aktører er her lærere, pædagogisk personale, inklusionsmedarbejdere i skolernes kompetence-/ressourcecentre samt skolens ledelse.

Børnene/de unge og deres forældre er helt centrale og vigtige samarbejdspartnere og bidragydere til de fagprofessionelles opgave med at understøtte Stærke Børnefællesskaber. Ud over skole og forældre inddrages ofte øvrige relevante samarbejdspartnere i det fælles arbejde omkring en indsats.

Indsatser

Indsatstemaer på skolerne kan være mangeartede. Eksempler kan være:

Fremmøde, klasseledelse, trivsel, kommunikation, relationsarbejde, samarbejde mellem børn og fagprofessionelle, inspiration til Stærke Børnefællesskaber, cooperative learning, co-teaching, inspiration til den pædagogiske/didaktiske værktøjskasse mv. Indsatser på klasseniveau kan udspringe af temaer som fx inklusion/eksklusion – aktører, dynamikker, grupperinger - venskaber og kammeratskaber, sorg, mobning mv.

 

Din profil
Dine faglige kvalifikationer.

  • Du er uddannet lærer eller inden for pædagogik, evt. suppleret med relevant efteruddannelse gerne på diplom eller kandidat/masterniveau
  • Du kan yde sparring, rådgivning og feedback på skolernes indsatser omkring udvikling af inkluderende læringsmiljøer i Stærke Børnefællesskaber
  • Du kan observere, undersøge, analysere og vurdere relevante temaer og herigennem facilitere udviklings- og forandringsprocesser
  • Du kan inspirere og motivere til mulige, nye veje at gå og understøtte mestring, udvikling, læring og deltagelsesmuligheder for alle børn.
  • Du kan understøtte de fagprofessionelles samarbejde, opgaveløsning og videreudvikling af den anerkendende og inkluderende praksis og arbejde med relationskompetencer i den pædagogiske praksis.
  • Du er fagligt velfunderet og reflekterer over egen praksis, indhenter evidensbaseret viden, omsætter og perspektiverer såvel teoretisk viden som egne og andres praksiserfaringer og bringer disse i spil
  • Du arbejder med inddragelse af børn/unge og deres forældre som vigtige samarbejdspartnere og bidragsydere til inkluderende fællesskaber

Personlige kompetencer

  • Er engageret, nysgerrig og opsøgende på hvad der rører sig – såvel forskningsmæssigt som i praksisfeltet
  • Kan motivere og inspirere med begejstring og seriøsitet – du vinder respekt på såvel din faglighed som personlighed
  • Har en dialogisk og fleksibel tilgang i samarbejdet med andre og arbejder med respekt og anerkendelse
  • Kan formidle både skriftligt og mundtligt med bevidsthed om egen tilgang til børn og samarbejdspartnere generelt
  • Værdsætter og bidrager til godt arbejdsfællesskab og professionelt arbejdsmiljø

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder:

Som organisation tilbyder vi en inspirerende og udfordrende arbejdsplads i udvikling med spændende og varierede arbejdsopgaver i et tværfagligt distriktssamarbejde og -organisering under opbygning.

PPR er en afdeling i Fagcenter Børn og Familie. Fagcenterets kerneopgave er at understøtte børn og unge i udsatte positioner og deres familier til optimal trivsel. Fagcenterets medarbejdere er: SSP, rådgivere, administrative medarbejdere, familiebehandlere, psykologer og kontaktpersoner.

PPR består af 12 psykologer, 8 logopæder, 1 specialkonsulent, 1 leder og pr. 1. august 3 inklusionsformidlere.

Et spændende alsidigt job. PPR er en velfungerende afdeling, der er præget af sammenhold, høj faglighed, gode tværfaglige samarbejdsevner samt engagement og kreativitet. Vi har en uformel tone med humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsleder Brian Holm på 59535459 eller 30824000 eller på mail: Brian.Holm@kalundborg.dk

 

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den 14. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. juni 2019

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026438Phoenix-7f1ea63112019-05-16T00:00:00Inklusionsvejledere

Om jobbet
Inklusionsvejledere søges til nyoprettede stillinger i PPR

Vil du være med til at understøtte arbejdet med Stærke Børnefællesskaber på skoleområdet i Kalundborg Kommune med vejledning helt tæt på praksis?

3 inklusionsvejledere søges til PPR i Kalundborg Kommune til nyt inklusionsteam pr. 1. august 2019.

Stillingerne er faste stillinger på 37 timer til besættelse pr. 1. august 2019

PPR i Kalundborg søger fagligt velfunderede og engagerede inklusionsvejledere, der inspirerer til trivsel, læring, udvikling og mestring i Stærke Børnefællesskaber i vores almene folkeskoler.

Inklusionsteamets medarbejdere bliver distriktsorganiseret og arbejder helt tæt på praksisfeltet med reference til PPR. Inklusionsteamet skal arbejde tæt på og ud i klasserne med vejledning, sparring og inspiration på skoler i tæt samarbejde med skoleledelse, psykologer, logopæder, socialrådgivere, lærere og pædagoger.

Inklusionsteamet

Inklusionsteamet tager afsæt i en systemisk tilgang, hvor en relationel, ressourceorienteret og anerkendende praksis er grundlaget i vores arbejde. Børnesynet bygger på, at alle børn og unge har lærings- og udviklingspotentiale, at både børnene og de voksne omkring dem er afgørende for det gode samarbejde om Stærke børnefællesskaber.

Inklusionsteamets primære opgave er at understøtte udvikling af den pædagogiske praksis og understøtte de fagprofessionelles muligheder for at skabe inkluderende læringsmiljøer og mangfoldige stærke børne-fællesskaber gennem sparring og vejledning samt procesfacilitering. Dette kan ske i såvel klassesammenhæng som i teams, afdelinger eller med hele skolen. Fagprofessionelle aktører er her lærere, pædagogisk personale, inklusionsmedarbejdere i skolernes kompetence-/ressourcecentre samt skolens ledelse.

Børnene/de unge og deres forældre er helt centrale og vigtige samarbejdspartnere og bidragydere til de fagprofessionelles opgave med at understøtte Stærke Børnefællesskaber. Ud over skole og forældre inddrages ofte øvrige relevante samarbejdspartnere i det fælles arbejde omkring en indsats.

Indsatser

Indsatstemaer på skolerne kan være mangeartede. Eksempler kan være:

Fremmøde, klasseledelse, trivsel, kommunikation, relationsarbejde, samarbejde mellem børn og fagprofessionelle, inspiration til Stærke Børnefællesskaber, cooperative learning, co-teaching, inspiration til den pædagogiske/didaktiske værktøjskasse mv. Indsatser på klasseniveau kan udspringe af temaer som fx inklusion/eksklusion – aktører, dynamikker, grupperinger - venskaber og kammeratskaber, sorg, mobning mv.

 

Din profil
Dine faglige kvalifikationer.

  • Du er uddannet lærer eller inden for pædagogik, evt. suppleret med relevant efteruddannelse gerne på diplom eller kandidat/masterniveau
  • Du kan yde sparring, rådgivning og feedback på skolernes indsatser omkring udvikling af inkluderende læringsmiljøer i Stærke Børnefællesskaber
  • Du kan observere, undersøge, analysere og vurdere relevante temaer og herigennem facilitere udviklings- og forandringsprocesser
  • Du kan inspirere og motivere til mulige, nye veje at gå og understøtte mestring, udvikling, læring og deltagelsesmuligheder for alle børn.
  • Du kan understøtte de fagprofessionelles samarbejde, opgaveløsning og videreudvikling af den anerkendende og inkluderende praksis og arbejde med relationskompetencer i den pædagogiske praksis.
  • Du er fagligt velfunderet og reflekterer over egen praksis, indhenter evidensbaseret viden, omsætter og perspektiverer såvel teoretisk viden som egne og andres praksiserfaringer og bringer disse i spil
  • Du arbejder med inddragelse af børn/unge og deres forældre som vigtige samarbejdspartnere og bidragsydere til inkluderende fællesskaber

Personlige kompetencer

  • Er engageret, nysgerrig og opsøgende på hvad der rører sig – såvel forskningsmæssigt som i praksisfeltet
  • Kan motivere og inspirere med begejstring og seriøsitet – du vinder respekt på såvel din faglighed som personlighed
  • Har en dialogisk og fleksibel tilgang i samarbejdet med andre og arbejder med respekt og anerkendelse
  • Kan formidle både skriftligt og mundtligt med bevidsthed om egen tilgang til børn og samarbejdspartnere generelt
  • Værdsætter og bidrager til godt arbejdsfællesskab og professionelt arbejdsmiljø

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder:

Som organisation tilbyder vi en inspirerende og udfordrende arbejdsplads i udvikling med spændende og varierede arbejdsopgaver i et tværfagligt distriktssamarbejde og -organisering under opbygning.

PPR er en afdeling i Fagcenter Børn og Familie. Fagcenterets kerneopgave er at understøtte børn og unge i udsatte positioner og deres familier til optimal trivsel. Fagcenterets medarbejdere er: SSP, rådgivere, administrative medarbejdere, familiebehandlere, psykologer og kontaktpersoner.

PPR består af 12 psykologer, 8 logopæder, 1 specialkonsulent, 1 leder og pr. 1. august 3 inklusionsformidlere.

Et spændende alsidigt job. PPR er en velfungerende afdeling, der er præget af sammenhold, høj faglighed, gode tværfaglige samarbejdsevner samt engagement og kreativitet. Vi har en uformel tone med humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsleder Brian Holm på 59535459 eller 30824000 eller på mail: Brian.Holm@kalundborg.dk

 

Ansøgning
Der er ansøgningsfrist den 14. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. juni 2019

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

2019-06-15T00:59:42.983 Om jobbetInklusionsvejledere søges til nyoprettede stillinger i PPR Vil du være med til at understøtte arbejdet med Stærke Børnefællesskaber på skoleområdet i Kalundborg Kommune med vejledning helt tæt på praksis? 3 inklusionsvejledere søges til PPR i Kalundborg Kommune til nyt inklusionsteam pr. 1. august 2019. Stillingerne er faste stillinger på 37 timer til besættelse pr. 1. august 2019 PPR i Kalundborg søger fagligt velfunderede og engagerede inklusionsvejledere, der inspirerer til trivsel, læring, udvikling og mestring i Stærke Børnefællesskaber i vores almene folkeskoler. Inklusionsteamets medarbejdere bliver distriktsorganiseret og arbejder helt tæt på praksisfeltet med reference til PPR. Inklusionsteamet skal arbejde tæt på og ud i klasserne med vejledning, sparring og inspiration på skoler i tæt samarbejde med skoleledelse, psykologer, logopæder, socialrådgivere, lærere og pædagoger. Inklusionsteamet Inklusionsteamet tager afsæt i en systemisk tilgang, hvor en relationel, ressourceorienteret og anerkendende praksis er grundlaget i vores arbejde. Børnesynet bygger på, at alle børn og unge har lærings- og udviklingspotentiale, at både børnene og de voksne omkring dem er afgørende for det gode samarbejde om Stærke børnefællesskaber. Inklusionsteamets primære opgave er at understøtte udvikling af den pædagogiske praksis og understøtte de fagprofessionelles muligheder for at skabe inkluderende læringsmiljøer og mangfoldige stærke børne-fællesskaber gennem sparring og vejledning samt procesfacilitering. Dette kan ske i såvel klassesammenhæng som i teams, afdelinger eller med hele skolen. Fagprofessionelle aktører er her lærere, pædagogisk personale, inklusionsmedarbejdere i skolernes kompetence- ressourcecentre samt skolens ledelse. Børnene de unge og deres forældre er helt centrale og vigtige samarbejdspartnere og bidragydere til de fagprofessionelles opgave med at understøtte Stærke Børnefællesskaber. Ud over skole og forældre inddrages ofte øvrige relevante samarbejdspartnere i det fælles arbejde omkring en indsats. Indsatser Indsatstemaer på skolerne kan være mangeartede. Eksempler kan være: Fremmøde, klasseledelse, trivsel, kommunikation, relationsarbejde, samarbejde mellem børn og fagprofessionelle, inspiration til Stærke Børnefællesskaber, cooperative learning, co-teaching, inspiration til den pædagogiske didaktiske værktøjskasse mv. Indsatser på klasseniveau kan udspringe af temaer som fx inklusion eksklusion aktører, dynamikker, grupperinger - venskaber og kammeratskaber, sorg, mobning mv. Din profilDine faglige kvalifikationer. Du er uddannet lærer eller inden for pædagogik, evt. suppleret med relevant efteruddannelse gerne på diplom eller kandidat masterniveau Du kan yde sparring, rådgivning og feedback på skolernes indsatser omkring udvikling af inkluderende læringsmiljøer i Stærke Børnefællesskaber Du kan observere, undersøge, analysere og vurdere relevante temaer og herigennem facilitere udviklings- og forandringsprocesser Du kan inspirere og motivere til mulige, nye veje at gå og understøtte mestring, udvikling, læring og deltagelsesmuligheder for alle børn. Du kan understøtte de fagprofessionelles samarbejde, opgaveløsning og videreudvikling af den anerkendende og inkluderende praksis og arbejde med relationskompetencer i den pædagogiske praksis. Du er fagligt velfunderet og reflekterer over egen praksis, indhenter evidensbaseret viden, omsætter og perspektiverer såvel teoretisk viden som egne og andres praksiserfaringer og bringer disse i spil Du arbejder med inddragelse af børn unge og deres forældre som vigtige samarbejdspartnere og bidragsydere til inkluderende fællesskaber Personlige kompetencer Er engageret, nysgerrig og opsøgende på hvad der rører sig såvel forskningsmæssigt som i praksisfeltet Kan motivere og inspirere med begejstring og seriøsitet du vinder respekt på såvel din faglighed som personlighed Har en dialogisk og fleksibel tilgang i samarbejdet med andre og arbejder med respekt og anerkendelse Kan formidle både skriftligt og mundtligt med bevidsthed om egen tilgang til børn og samarbejdspartnere generelt Værdsætter og bidrager til godt arbejdsfællesskab og professionelt arbejdsmiljø Derfor skal du vælge osVi tilbyder: Som organisation tilbyder vi en inspirerende og udfordrende arbejdsplads i udvikling med spændende og varierede arbejdsopgaver i et tværfagligt distriktssamarbejde og -organisering under opbygning. PPR er en afdeling i Fagcenter Børn og Familie. Fagcenterets kerneopgave er at understøtte børn og unge i udsatte positioner og deres familier til optimal trivsel. Fagcenterets medarbejdere er: SSP, rådgivere, administrative medarbejdere, familiebehandlere, psykologer og kontaktpersoner. PPR består af 12 psykologer, 8 logopæder, 1 specialkonsulent, 1 leder og pr. 1. august 3 inklusionsformidlere. Et spændende alsidigt job. PPR er en velfungerende afdeling, der er præget af sammenhold, høj faglighed, gode tværfaglige samarbejdsevner samt engagement og kreativitet. Vi har en uformel tone med humor og et tillidsfuldt arbejdsmiljø. Løn og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Hvis du vil vide mereHvis du har spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsleder Brian Holm på 59535459 eller 30824000 eller på mail: Brian.Holm@kalundborg.dk AnsøgningDer er ansøgningsfrist den 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. juni 2019 Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.11jobnet7f1ea631100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=216447&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3529699Kalundborg Komune11Klosterparkvej 74400KalundborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762960JobNet4991177499117710016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f1ea631https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f1ea631https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f1ea631&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f1ea631&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonInklusionsvejledere1Dansk3Læse/ tale233102Folkeskolelærer9Undervisning og pædagogik361841082BrianBrian.Holm@kalundborg.dkDKDanmarkDKDanmark330082685Lærer til Hørve SkoleRobot søges pr. 1.november 2019 og gerne før. Vil du arbejde i en professionel, udviklings- og ressourceorienteret skole, hvor der ikke er langt fra tanke til handling? Så kom til Hørve! Hørve skole, som også rummer Heldagsklassen samt Sprog-og Ordblindeklasserne ligger midt i den smukke vestsjællandske natur med et stærkt lokalsamfund, som støtter op om den fortsatte gode skoleudvikling. I Hørve er der tog og bus lige til døren. Vi har gode faciliteter i form af idrætshaller og flotte faglokaler og arbejder løbende på at skabe motiverende læringsmiljøer. Vi er stolte af vores daglige arbejde og samarbejde på tværs af hele skolen, og vi får i fællesskab tingene til at lykkes. Vi tror på åbenhed, tillid, fællesskaber, sætter kollegial sparring højt og arbejder ud fra grundtanken at børn gør det godt, når de kan Dagligdagen er præget af engagement, høj faglighed og ikke mindst en varm humoristisk og god tone. Hørve skole er en del af Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve. Skolen er fra 0-6 kl. med et elevgrundlag på ca. 140 elever. Her et lille og trygt miljø og vi kender alle, børn som voksne. Vi søger en lærer til indskolingen der: Kan varetage undervisningen i matematik 1.kl og dansk 3. kl. Trives med at arbejde struktureret og er tydelig i sin kommunikation. Er anerkendende og møder eleverne ud fra deres forudsætninger Tager ansvar for elevernes mulighed for en god skoledag Initiativrig og igangsættende. Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med skolens øvrige personale samt en engageret forældregruppe. Kan lide en uformel omgangstone, der bygger på tillid og gensidig respekt. Vi tilbyder: Et kollegialt fællesskab hvor fagligt engagement, gå på mod og humor er nøgleord. Dejlige børn. En skole i udvikling og med vilje til høje ambitioner på elevernes vegne. Er du interesseret i at høre mere om stillingen eller få en rundvisning, er du meget velkommen. Der afholdes samtaler uge 39.

søges pr. 1.november 2019 og gerne før.

Vil du arbejde i en professionel, udviklings- og ressourceorienteret skole, hvor der ikke er langt fra tanke til handling?

Så kom til Hørve!

Hørve skole, som også rummer Heldagsklassen samt Sprog-og Ordblindeklasserne ligger midt i den smukke vestsjællandske natur med et stærkt lokalsamfund, som støtter op om den fortsatte gode skoleudvikling. I Hørve er der tog og bus lige til døren. Vi har gode faciliteter i form af idrætshaller og flotte faglokaler og arbejder løbende på at skabe motiverende læringsmiljøer.

Vi er stolte af vores daglige arbejde og samarbejde på tværs af hele skolen, og vi får i fællesskab tingene til at lykkes. Vi tror på åbenhed, tillid, fællesskaber, sætter kollegial sparring højt og arbejder ud fra grundtanken at ”børn gør det godt, når de kan” Dagligdagen er præget af engagement, høj faglighed og ikke mindst en varm humoristisk og god tone.

Hørve skole er en del af Skolerne i Asnæs, Fårevejle og Hørve. Skolen er fra 0-6 kl. med et elevgrundlag på ca. 140 elever. Her et lille og trygt miljø og vi kender alle, børn som voksne.

Vi søger en lærer til indskolingen der:

  • Kan varetage undervisningen i matematik 1.kl og dansk 3. kl.

  • Trives med at arbejde struktureret og er tydelig i sin kommunikation.

  • Er anerkendende og møder eleverne ud fra deres forudsætninger

  • Tager ansvar for elevernes mulighed for en god skoledag
  • Initiativrig og igangsættende.
  • Har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med skolens øvrige personale samt en engageret forældregruppe.
  • Kan lide en uformel omgangstone, der bygger på tillid og gensidig respekt.

Vi tilbyder:

  • Et kollegialt fællesskab hvor fagligt engagement, gå på mod og humor er nøgleord.
  • Dejlige børn.
  • En skole i udvikling og med vilje til høje ambitioner på elevernes vegne.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen eller få en rundvisning, er du meget velkommen.

Der afholdes samtaler uge 39.

Odsherred KommuneHørve2019-09-02T00:00:002019-09-23T00:00:00
330077484Lærer til Skole/BehandlingstilbudRobot Skole Behandlingstilbuddet Yderbyskolen søger lærer: Yderbyskolen er et tilbud til elever, der har brug for en specielt tilrettelagt skoledag. Målgruppen er børn og unge i alderen 12-15 år, som har sociale, emotionelle og eller faglige vanskeligheder i forskellig grad. Vi søger en engageret, energisk og inspirerende lærer, som brænder for at undervise elever med særlige udfordringer. Du er selvfølgelig uddannet lærer. Undervisningen foregår i små grupper og i perioder n til n undervisning Udover dine faglige kompetencer er du: Villig til at tænke i nye baner ift. læring. I stand til at holde begge ben på jorden i en til tider hektisk hverdag. Superviserbar og god til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer. Lad os høre fra dig, hvis du mener, at du har det, der skal til. Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder samtaler løbende, indtil vi har fundet den rette person. Tjek vores hjemmeside yderbyskolen.dk eller kontakt Kamille 60309306 for nærmere oplysninger.

Skole/Behandlingstilbuddet Yderbyskolen søger lærer:

Yderbyskolen er et tilbud til elever, der har brug for en specielt tilrettelagt skoledag.

Målgruppen er børn og unge i alderen 12-15 år, som har sociale, emotionelle og/eller faglige vanskeligheder i forskellig grad. Vi søger en engageret, energisk og inspirerende lærer, som brænder for at undervise elever med særlige udfordringer. Du er selvfølgelig uddannet lærer. Undervisningen foregår i små grupper og i perioder én til én undervisning

Udover dine faglige kompetencer er du:

  • Villig til at tænke i nye baner ift. læring.
  • I stand til at holde begge ben på jorden i en til tider hektisk hverdag.
  • Superviserbar og god til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer.

Lad os høre fra dig, hvis du mener, at du har det, der skal til.

Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder samtaler løbende, indtil vi har fundet den rette person.

Tjek vores hjemmeside yderbyskolen.dk eller kontakt Kamille 60309306 for nærmere oplysninger.

SKOLE/BEHANDLINGSTILBUDDET YDERBYSKOLEN ApSSjællands Odde2019-08-23T00:00:002019-10-16T00:00:00
330086118Teamkollega til specialundervisning - StorebæltskolenRobot Brænder du for specialundervisning og for et stærkt fagligt fællesskab, og ønsker du at være med til at videreudvikle en i forvejen velfungerende specialskole?Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folkeskolelovens § 20, stk. to, for elever med generelle indlæringsvanskeligheder.Se flere oplysninger på Storebæltskolens hjemmesideStorebæltskolen søger pr. 1. november en lærer til vores udskoling.Vi kan tilbydeen innovativ arbejdsplads, hvor vi vil, kan og tøret dokumenteret godt arbejdsmiljø, der er præget af stor åbenhed og skulder ved skulder-samarbejdestor frihed til i samarbejde med kolleger at tilrettelægge hverdagenen høj grad af tværfagligt samarbejdeen skole med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges vægt på trivsel, høj faglighed og et godt samarbejdeen skole med gode adgangsforhold tæt på Korsør station og motorvejenen attraktiv lønkurser samt supervision således, at der er stor mulighed for personlig og faglig udviklingen rundvisning og en samtale før du søger stillingen, så du kan se og høre om vores fantastiske skole.Vi forventer, at dutænker og agerer anerkendende over for børn med specielle behovarbejder didaktisk med fokus på det enkelte barns kompetencer, potentialer og behover god til at planlægge og god til at ekstemporere, når planen ikke holderer god til at reflektere over egen praksisvil arbejde med dig selv på det personlige og faglige planer god til at anvende IKT i hverdagen.er kreativ, fleksibel, åben for nye tiltag og er parat til at indgå i et konstruktivt samarbejdekan overskue og strukturere en til tider travl hverdager stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation med henblik på dokumentation, dialog og formidlinger en god holdspiller, der får øje på muligheder frem for begrænsninger og som kan arbejde tværfagligter uddannet lærer og gerne med erfaring inde for specialundervisningsområdetkan undervise i drengeidræt i udskolingen og evt. svømning.Yderligere oplysningerVil du vide mere, kan du kontakte:skoleleder Benjamin Ejlertsen på tlf. 51 18 57 55 eller beejl@slagelse.dk viceskoleleder Jacob Deichmann på tlf. 27 26 56 20 eller jadei@slagelse.dkAnsøgningsfrist23. september 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes den 26. september 2019.Brænder du for specialundervisning og for et stærkt fagligt fællesskab, og ønsker du at være med til at videreudvikle en i forvejen velfungerende specialskole?

Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folkeskolelovens § 20, stk. to, for elever med generelle indlæringsvanskeligheder.

Se flere oplysninger på Storebæltskolens hjemmeside

Storebæltskolen søger pr. 1. november en lærer til vores udskoling.

Vi kan tilbyde
  • en innovativ arbejdsplads, hvor vi vil, kan og tør
  • et dokumenteret godt arbejdsmiljø, der er præget af stor åbenhed og skulder ved skulder-samarbejde
  • stor frihed til i samarbejde med kolleger at tilrettelægge hverdagen
  • en høj grad af tværfagligt samarbejde
  • en skole med stor fleksibilitet, stor variation i hverdagen og en uhøjtidelig omgangstone, hvor der lægges vægt på trivsel, høj faglighed og et godt samarbejde
  • en skole med gode adgangsforhold tæt på Korsør station og motorvejen
  • en attraktiv løn
  • kurser samt supervision således, at der er stor mulighed for personlig og faglig udvikling
  • en rundvisning og en samtale før du søger stillingen, så du kan se og høre om vores fantastiske skole.

Vi forventer, at du
  • tænker og agerer anerkendende over for børn med specielle behov
  • arbejder didaktisk med fokus på det enkelte barns kompetencer, potentialer og behov
  • er god til at planlægge og god til at ekstemporere, når planen ikke holder
  • er god til at reflektere over egen praksis
  • vil arbejde med dig selv på det personlige og faglige plan
  • er god til at anvende IKT i hverdagen.
  • er kreativ, fleksibel, åben for nye tiltag og er parat til at indgå i et konstruktivt samarbejde
  • kan overskue og strukturere en til tider travl hverdag
  • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation med henblik på dokumentation, dialog og formidling
  • er en god holdspiller, der får øje på muligheder frem for begrænsninger og som kan arbejde tværfagligt
  • er uddannet lærer og gerne med erfaring inde for specialundervisningsområdet
  • kan undervise i drengeidræt i udskolingen og evt. svømning.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere, kan du kontakte:
Ansøgningsfrist
  • 23. september 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes den 26. september 2019.

 

Slagelse KommuneKorsør2019-09-07T00:00:002019-09-23T00:00:00
330085836Byskovskolen søger to lærere til afd. Asgård til tysk og matematikRobot Byskovskolen søger en dygtig matematiklærer og en dygtig tysklærer til afdeling Asgård. Hvem er du Vores nye medarbejder er en uddannet og engageret lærer, som brænder for sine fag og som kan bidrage til Byskovskolens samlede udvikling. Du er tydelig i din målsætning for elevernes læring, i din ledelse af klasserummet og du har en anerkendende tilgang til dine elever. Du skal desuden kunne bidrage til et godt og konstruktivt teamsamarbejde, et velfungerende kollegialt sparringsrum, og til den allerede gode stemning på arbejdspladsen. Hvem er vi Byskovskolen er beliggende i Benløse og består af to skoleafdelinger, henholdsvis Afdeling Asgård og Afdeling Benløse med hver sin SFO-afdeling, foruden SFO Gården. Skolen har i alt cirka 660 elever og cirka 150 ansatte (lærere, pædagoger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, pædagogmedhjælpere og ledere) fordelt på de tre matrikler. Afdeling Asgård Afdeling Asgård har et distriktsspor fra 0.-6.klasse, og en takstfinansieret centerafdeling for børn med vidtgående tale-, høre- og bevægelseshandicaps fra det meste af Sjælland. Der arbejdes inkluderende mellem distrikt og center, hvor det er muligt. Afdeling Benløse Afdeling Benløse har distriktsklasser fra 0.-9. klasse. Skoledistriktets udskoling er samlet på Afdeling Benløse. Hertil kommer en mindre specialklasse med børn med udfordringer bl.a. inden for autismespektret. Om stillingen Stillingen er i udgangspunkt med fast skema på Afdeling Asgård, men som ansat på Byskovskolen, skal du kunne løse opgaver på begge afdelinger. Du samarbejder blandt andet om den faglige udvikling med dine kolleger på begge afdelinger. I begge stillinger skal du arbejde i både distrikts- og centerklasser, som bor dør om dør og hvor der er høj fokus på holddeling på tværs. Du indgår naturligt i både årgangsteam og afdelingsteam, hvor der på alle niveauer arbejdes målrettet med at udvikle indbydende læringsmiljøer med høj faglighed og trivsel for afdelingens elever. Foruden linjefagskompetencer i tysk, har du gerne kompetencer til at dække et eller flere af fagene:MatematikDansk (alle trin)EngelskHistorie, kristendom, og eller samfundsfag Foruden linjefagskompetencer til matematik på mellemtrinnet, har du gerne kompetencer til at dække et eller flere af fagene:Dansk (mellemtrin)EngelsktyskHistorie, kristendom, og eller samfundsfag og naturligvis gerne andre spændende kompetencer og interesser. I øvrigt er du:holdspiller, der i samarbejde med dine kolleger kan organisere et inkluderende læringsmiljø for eleverne, med fokus på fællesskab, kompetencer, potentialer og behovbidragende til et målrettet og velfungerende teamsamarbejdeen lærer som tilrettelægger en spændende og varierende undervisning for sine elever, med fokus på læring og trivselen lærer, der tænker og agerer anerkendende over for alle elever og forældreen lærer med kendskab til, eller lyst til at arbejde med, co-teaching I Ringsted Kommune underviser lærere max. 26 lektioner (nyuddannede max. 25), med en gennemsnitlig tilstedeværelse på 35 timer pr. uge. Du er velkommen til at kontakte skolen for yderligere information og du er ligeledes meget velkommen til at komme på besøg. Kontakt derfor gerne afdelingsleder på Afdeling Asgård, Jette Selmer (40927333) eller skoleleder Martin Falkenberg Kofoed (20555309). Ansættelsessamtaler foregår torsdag fredag den 25. 26. september 2019. Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i Mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Byskovskolen søger en dygtig matematiklærer og en dygtig tysklærer til afdeling Asgård.             
 
Hvem er du
Vores nye medarbejder er en uddannet og engageret lærer, som brænder for sine fag
og som kan bidrage til Byskovskolens samlede udvikling. Du er tydelig i din målsætning for elevernes læring, i din ledelse af klasserummet og du har en anerkendende tilgang til dine elever. Du skal desuden kunne bidrage til et godt og konstruktivt teamsamarbejde, et velfungerende kollegialt sparringsrum, og til den allerede gode stemning på arbejdspladsen.
 
Hvem er vi
Byskovskolen er beliggende i Benløse og består af to skoleafdelinger, henholdsvis
Afdeling Asgård og Afdeling Benløse med hver sin SFO-afdeling, foruden SFO Gården. Skolen har i alt cirka 660 elever og cirka 150 ansatte (lærere, pædagoger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, pædagogmedhjælpere og ledere) fordelt på de tre matrikler.
 
Afdeling Asgård
Afdeling Asgård har et distriktsspor fra 0.-6.klasse, og en takstfinansieret centerafdeling for børn med vidtgående tale-, høre- og bevægelseshandicaps fra det meste af Sjælland. Der arbejdes inkluderende mellem distrikt og center, hvor det er muligt.
 
Afdeling Benløse
Afdeling Benløse har distriktsklasser fra 0.-9. klasse. Skoledistriktets udskoling er samlet på Afdeling Benløse. Hertil kommer en mindre specialklasse med børn med udfordringer bl.a. inden for autismespektret.
 
Om stillingen
Stillingen er i udgangspunkt med fast skema på Afdeling Asgård, men som ansat på Byskovskolen, skal du kunne løse opgaver på begge afdelinger. Du samarbejder blandt andet om den faglige udvikling med dine kolleger på begge afdelinger.
I begge stillinger skal du arbejde i både distrikts- og centerklasser, som bor dør om dør og hvor der er høj fokus på holddeling på tværs.
 
Du indgår naturligt i både årgangsteam og afdelingsteam, hvor der på alle niveauer arbejdes målrettet med at udvikle indbydende læringsmiljøer med høj faglighed og trivsel for afdelingens elever.
 
Foruden linjefagskompetencer i tysk, har du gerne kompetencer til at dække et eller flere af fagene:
  • Matematik
  • Dansk (alle trin)
  • Engelsk
  • Historie, kristendom, og/eller samfundsfag
     
Foruden linjefagskompetencer til matematik på mellemtrinnet, har du gerne kompetencer til at dække et eller flere af fagene:
  • Dansk (mellemtrin)
  • Engelsk
  • tysk
  • Historie, kristendom, og/eller samfundsfag
 
– og naturligvis gerne andre spændende kompetencer og interesser.
 
I øvrigt er du:
  • holdspiller, der i samarbejde med dine kolleger kan organisere et inkluderende
    læringsmiljø for eleverne, med fokus på fællesskab, kompetencer, potentialer og
    behov
  • bidragende til et målrettet og velfungerende teamsamarbejde
  • en lærer som tilrettelægger en spændende og varierende undervisning for sine elever, med fokus på læring og trivsel
  • en lærer, der tænker og agerer anerkendende over for alle elever og forældre
  • en lærer med kendskab til, eller lyst til at arbejde med, co-teaching
 
I Ringsted Kommune underviser lærere max. 26 lektioner (nyuddannede max. 25), med en gennemsnitlig tilstedeværelse på 35 timer pr. uge.
 
Du er velkommen til at kontakte skolen for yderligere information og du er ligeledes
meget velkommen til at komme på besøg.
Kontakt derfor gerne afdelingsleder på Afdeling Asgård, Jette Selmer (40927333) eller skoleleder Martin Falkenberg Kofoed (20555309).
 
Ansættelsessamtaler foregår torsdag/fredag den 25./26. september 2019.
 
Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i Mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling
og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund
til at søge den opslåede stilling.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
 

Ringsted KommuneRingsted2019-09-09T00:00:002019-09-23T00:00:00
330085829Dygtig inklusionsvejleder søges til CampusskolenRobot Brænder du for folkeskolen, for den gode og ansvarlige inklusion, for gode læringsfællesskaber samt for en mangfoldighed af unge mennesker, så læs videre her. I en hverdag præget af mange unge glade mennesker med et højt tempo og spændende udviklingstiltag søger vi en dygtig inklusionsvejleder, da n af vores inklusionsvejledere har valgt at søge nye udfordringer andetsteds. Hvem er vi? Campusskolen er en distriktsskole for udskolingselever fra 7.-10. årgang i Ringsted Syd. Vi har 8-9 spor på 7.-9. årgang, kommunens 10. klassecenter, en modtageklasse samt en specialiseret indsats. Blandt de mange unge mennesker, hvis skolegang vi dagligt tager vare på, er der løbende en større og større andel af elever, som er udfordret i læringsfælleskabet. Vi tror på, at læring og udvikling sker i et fællesskab med jævnaldrende, hvor spejlingen i hinanden og hinandens ressourcer optræder naturligt. Vi er af den grundholdning, at god trivsel betinger læring og læring betinger god trivsel. Vi er derfor meget optagede af at kigge ind i egen praksis, når læringsfællesskabet og den gode trivsel synes truet og på den måde arbejde med at hjælpe de unge mennesker til en bedre skolegang. Som inklusionsvejleder på Campusskolen er du en aktiv og central del af dette arbejde. På Campusskolen anskuer vi alle elever, som en ressource for skolen. Når hverdagen indimellem udfordrer eleverne, er det omgivelsernes fornemmeste rolle fortsat at hjælpe til, at eleven er en ressource for både skolen og ikke mindst for sig selv. Vores ressourceteam arbejder både proaktivt og reaktivt sammen den øvrige lærerstab om at sikre en skole med stor fokus på elevens faglige og sociale trivsel samt udvikling. Som inklusionsvejleder vil du blive en fast del af vores ressourceteam. Campusskolen lægger desuden vægt på at skabe et ungdoms- og studiemiljø med høje forventninger til vores elever. Det er vigtigt for os, at denne tanke gennemsyrer hele vores skole. Der bliver derfor arbejdet med inklusion på hele skolen for at fremme den bedst mulige skoledag for alle, hvor den enkelte elev er i faglig og social trivsel. Dette gøres bl.a. ved hjælp af inklusionsindsatser, hvor lærerteamene indgår i sparring, supervision og videndeling med andre fagpersoner. Du vil få en central rolle i dette arbejde, da du vil være vejleder for lærerteamsene. Vi forventer, at du brænder for arbejdet med unge menneskermødet de unge mennesker ud fra et systemisk børne- og ungesyner læreruddannet og har erfaring med inklusionsvejledningbrænder den gode inklusioner bevidst om vigtigheden af klasserumsledelse, det eksemplariske princip samt at du er i besiddelse af en god relationskompetencehar et positivt og åbent livssynhar lyst til og mod på at være en del af et positivt fællesskab omkring den fortsatte udvikling af skolenprioriterer teamsamarbejdet højter selvstændig, handlekraftig og kan tage fat fra dag t.kan lide og brænder for at være med der, hvor den gode skole udvikles vi vil nemlig være Danmarks bedste udskolingsskole Vi tilbyder en skole med et godt og spændende ungdomsmiljøen organisation med velfungerende struktur med teammøder i undervisningstidenen ledelse, som deltager på alle teammøderen klar retning for skolens udviklingen rigtig dygtig lærerstab med faglige og sociale ambitioner på egne og elevernes vegneen lokalaftale med mulighed for fem ugentlige timer med hjemmearbejde Oplysninger om skolen og den ledige stilling kan fås ved henvendelse til skoleleder Kristina Fischer 57 62 73 90 eller 20 35 62 15, viceskoleleder Christie Beckmann 57 62 73 90 eller 29 90 13 18 eller afdelingsleder Maja Elvang 57 62 73 90 eller 61 18 99 13. Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 26. september 2019 om eftermiddagen aftenen. Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Brænder du for folkeskolen, for den gode og ansvarlige inklusion, for gode læringsfællesskaber samt for en mangfoldighed af unge mennesker, så læs videre her.
 
I en hverdag præget af mange unge glade mennesker med et højt tempo og spændende udviklingstiltag søger vi en dygtig inklusionsvejleder, da én af vores inklusionsvejledere har valgt at søge nye udfordringer andetsteds.  
 
Hvem er vi?
Campusskolen er en distriktsskole for udskolingselever fra 7.-10. årgang i Ringsted Syd.
Vi har 8-9 spor på 7.-9. årgang, kommunens 10. klassecenter, en modtageklasse samt en specialiseret indsats.
 
Blandt de mange unge mennesker, hvis skolegang vi dagligt tager vare på, er der løbende en større og større andel af elever, som er udfordret i læringsfælleskabet. Vi tror på, at læring og udvikling sker i et fællesskab med jævnaldrende, hvor spejlingen i hinanden og hinandens ressourcer optræder naturligt. Vi er af den grundholdning, at god trivsel betinger læring og læring betinger god trivsel. Vi er derfor meget optagede af at kigge ind i egen praksis, når læringsfællesskabet og den gode trivsel synes truet og på den måde arbejde med at hjælpe de unge mennesker til en bedre skolegang. Som inklusionsvejleder på Campusskolen er du en aktiv og central del af dette arbejde.

På Campusskolen anskuer vi alle elever, som en ressource for skolen. Når hverdagen indimellem udfordrer eleverne, er det omgivelsernes fornemmeste rolle fortsat at hjælpe til, at eleven er en ressource for både skolen og ikke mindst for sig selv.
Vores ressourceteam arbejder både proaktivt og reaktivt sammen den øvrige lærerstab om at sikre en skole med stor fokus på elevens faglige og sociale trivsel samt udvikling. Som inklusionsvejleder vil du blive en fast del af vores ressourceteam.
 
Campusskolen lægger desuden vægt på at skabe et ungdoms- og studiemiljø med høje forventninger til vores elever. Det er vigtigt for os, at denne tanke gennemsyrer hele vores skole.
Der bliver derfor arbejdet med inklusion på hele skolen for at fremme den bedst mulige skoledag for alle, hvor den enkelte elev er i faglig og social trivsel. Dette gøres bl.a. ved hjælp af inklusionsindsatser, hvor lærerteamene indgår i sparring, supervision og videndeling med andre fagpersoner.  Du vil få en central rolle i dette arbejde, da du vil være vejleder for lærerteamsene.
 
Vi forventer, at du
  • brænder for arbejdet med unge mennesker
  • mødet de unge mennesker ud fra et systemisk børne- og ungesyn
  • er læreruddannet og har erfaring med inklusionsvejledning
  • brænder den gode inklusion
  • er bevidst om vigtigheden af klasserumsledelse, det eksemplariske princip samt at du er i besiddelse af en god relationskompetence
  • har et positivt og åbent livssyn
  • har lyst til og mod på at være en del af et positivt fællesskab omkring den fortsatte udvikling af skolen
  • prioriterer teamsamarbejdet højt
  • er selvstændig, handlekraftig og kan tage fat fra dag ét.
  • kan lide og brænder for at være med der, hvor den gode skole udvikles – vi vil nemlig være Danmarks bedste udskolingsskole

Vi tilbyder
  • en skole med et godt og spændende ungdomsmiljø
  • en organisation med velfungerende struktur med teammøder i undervisningstiden
  • en ledelse, som deltager på alle teammøder
  • en klar retning for skolens udvikling
  • en rigtig dygtig lærerstab med faglige og sociale ambitioner på egne og elevernes vegne
  • en lokalaftale med mulighed for fem ugentlige timer med hjemmearbejde
 
Oplysninger om skolen og den ledige stilling kan fås ved henvendelse til skoleleder Kristina Fischer 57 62 73 90 eller 20 35 62 15, viceskoleleder Christie Beckmann 57 62 73 90 eller 29 90 13 18 eller afdelingsleder Maja Elvang 57 62 73 90 eller 61 18 99 13.

Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 26. september 2019 om eftermiddagen/aftenen.
 
Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 

Ringsted KommuneRingsted2019-09-06T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lærer til Hørve Skole

Odsherred Kommune

Hørve
søges pr. 1.november 2019 og gerne før. Vil du arbejde i en professionel, udviklings- og ressourceorienteret skole, hvor der ikke er langt fra tanke til handling? Så kom til Hørve! Hørve skole, som også rummer Heldagsklassen samt Sprog-og Ordblindek...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Lærer til Skole/Behandlingstilbud

SKOLE/BEHANDLINGSTILBUDDET YDERBYSKOLEN ApS

Sjællands Odde
Skole Behandlingstilbuddet Yderbyskolen søger lærer: Yderbyskolen er et tilbud til elever, der har brug for en specielt tilrettelagt skoledag. Målgruppen er børn og unge i alderen 12-15 år, som har sociale, emotionelle og eller faglige vanskelighede...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Teamkollega til specialundervisning - Storebæltskolen

Slagelse Kommune

Korsør
Brænder du for specialundervisning og for et stærkt fagligt fællesskab, og ønsker du at være med til at videreudvikle en i forvejen velfungerende specialskole?Storebæltskolen er en specialskole, der tilbyder vidtgående specialundervisning efter folk...
Indrykket:7. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Byskovskolen søger to lærere til afd. Asgård til tysk og matematik

Ringsted Kommune

Ringsted
Byskovskolen søger en dygtig matematiklærer og en dygtig tysklærer til afdeling Asgård. Hvem er du Vores nye medarbejder er en uddannet og engageret lærer, som brænder for sine fag og som kan bidrage til Byskovskolens samlede udvikling. Du er tydeli...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Dygtig inklusionsvejleder søges til Campusskolen

Ringsted Kommune

Ringsted
Brænder du for folkeskolen, for den gode og ansvarlige inklusion, for gode læringsfællesskaber samt for en mangfoldighed af unge mennesker, så læs videre her. I en hverdag præget af mange unge glade mennesker med et højt tempo og spændende udvikling...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019