Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

inLogic søger en sælger med teknisk forståelse

Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne.

 

Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler!

 

Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale

Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet.

 

Nogle af de primære opgaver er:

  • Kundehåndtering
  • Mødekoordinering
  • Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder
  • Kundemøder
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Planlægning og deltagelse i konferencer

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

 

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du:

  • Være serviceminded
  • Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud
  • Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer
  • Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt.

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051056Phoenix-6e1edff112019-06-30T00:00:00inLogic søger en sælger med teknisk forståelse

Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne.

 

Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler!

 

Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale

Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet.

 

Nogle af de primære opgaver er:

  • Kundehåndtering
  • Mødekoordinering
  • Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder
  • Kundemøder
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Planlægning og deltagelse i konferencer

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

 

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du:

  • Være serviceminded
  • Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud
  • Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer
  • Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt.

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien

2019-08-16T00:51:35.357 Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne. Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler! Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet. Nogle af de primære opgaver er: Kundehåndtering Mødekoordinering Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder Kundemøder Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse Planlægning og deltagelse i konferencer Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. For at komme i betragtning til jobbet skal du: Være serviceminded Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt. Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien11jobnet6e1edff1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3554412INLOGIC A/S11Silkeborgvej 1408700HorsensDKDanmark0
job@inlogic.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent785069JobNet5011117501111710027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpginLogic søger en sælger med teknisk forståelse12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362154272job@inlogic.dkjob@inlogic.dkDKDanmarkDKDanmark330145452SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLANDRobot SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories og er alle expressvarer Aflønning: Sker på provisionsbasis (høj provision) Send din ansøgning til mail@everneed.dk

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

 

Kan du svare JA til dette?

  • Har erfaring indenfor branchen?
  • Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende?
  • Har du en høj arbejdsmoral?
  • En dygtig relationsopbygger?

Så er det måske dig vi søger

 

Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories – og er alle expressvarer

 

Aflønning:

  • Sker på provisionsbasis (høj provision)

 

Send din ansøgning til mail@everneed.dk

 

 

Everneed.dk ApSHorsens2019-12-20T00:00:002020-02-12T00:00:00
330151591SælgerRobot Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: Skabe gode resultater og stærke kunderelationer Få en løn, der modsvarer din indsats Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook. Der er 1 ledig stilling.

Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer?

Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: 

  • Skabe gode resultater og stærke kunderelationer
  • Få en løn, der modsvarer din indsats
  • Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden 

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: 

  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) 

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 1 ledig stilling.

11.10.2018 IVSHedensted2020-01-08T00:00:002020-03-02T00:00:00
330159121Salgsmedarbejder til intern salgRobot Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov har gode kommunikations- og kontaktskabende evner kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed Dine primære daglige opgaver er: kontakt med kunderne (telefonisk mail) behandling af ordrer kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning Vi kan tilbyde dig: et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone base på vores kontor i Vejle gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening Lidt om os: Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil være løbenede samtaler.

Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler.

Vi forestiller os, at du:

  • er elektriker/installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el
  • har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø
  • kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov
  • har gode kommunikations- og kontaktskabende evner
  • kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk
  • har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed

Dine primære daglige opgaver er:

  • kontakt med kunderne (telefonisk / mail)
  • behandling af ordrer
  • kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning

Vi kan tilbyde dig:

  • et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag
  • et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone
  • base på vores kontor i Vejle
  • gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening

Lidt om os:

Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil & gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A/S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Der vil være løbenede samtaler.

JEVI A/SVejle2020-01-20T00:00:002020-01-30T00:00:00
330163082Tysktalende salgsassistentRobot Tysktalende salgsassistent GM Plast A S, Hedensted Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. GM Plast A S er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, producerer og sælger rør, rørsystemer samt komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt. Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal varetage back office-funktioner indenfor salg samt understøtte vores kørende sælger med ordrehåndtering, oprette styklister. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Ordrebehandling for vores tysktalende kunder. Fakturering. Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk. Ad hoc-opgaver. Evt. deltagelse på messer Om dig: Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget. GM Plast har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at: Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag. Du arbejder systematisk. Du er målbevidst og tager ansvar. Til dine kvalifikationer hører endvidere: Tysk på modersmålsniveau. Dansk på højt niveau. Engelsk i skrift og tale. MS Office på dagligt brugerniveau. Kendskab til Microsoft C5. Om firmaet: GM Plast A S, etableret i 1975, er en privatejet virksomhed med produktionsfaciliteter i Hedensted. Virksomheden er markedsledende producent af extruderede rør- og rørsystemer til fibernet. Vi har stor fokus på kvalitet i alle led i produktionsprocessen, hvor vi benytter de nyeste teknologier. GM Plast A S er en del af GM Group. Øvrige oplysninger: Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer. Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk). Ansøgning og kontakt: Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869. Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning GM - Tysktalende salgsassistent . Ansøgningsfristen er mandag den 26 02-2020. Vi glæder os til at høre fra dig.

Tysktalende salgsassistent 

GM Plast A/S, Hedensted

Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted.

GM Plast A/S er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år.

 

Om jobbet:

Vi udvikler, producerer og sælger rør, rørsystemer samt komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt.

Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal varetage back office-funktioner indenfor salg samt understøtte vores kørende sælger med ordrehåndtering, oprette styklister. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ordrebehandling for vores tysktalende kunder.
  • Fakturering.
  • Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk.
  • Ad hoc-opgaver.
  • Evt. deltagelse på messer

Om dig:

Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget.

GM Plast har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at:

  • Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag.
  • Du arbejder systematisk.
  • Du er målbevidst og tager ansvar.

Til dine kvalifikationer hører endvidere:

  • Tysk på modersmålsniveau.
  • Dansk på højt niveau.
  • Engelsk i skrift og tale.
  • MS Office på dagligt brugerniveau.
  • Kendskab til Microsoft C5.

Om firmaet:

GM Plast A/S, etableret i 1975, er en privatejet virksomhed med produktionsfaciliteter i Hedensted. Virksomheden er markedsledende producent af extruderede rør- og rørsystemer til fibernet. Vi har stor fokus på kvalitet i alle led i produktionsprocessen, hvor vi benytter de nyeste teknologier. GM Plast A/S er en del af GM Group.


Øvrige oplysninger:

Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer.

Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk).

Ansøgning og kontakt:

Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869.

Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning 'GM - Tysktalende salgsassistent'.

Ansøgningsfristen er mandag den 26/02-2020.

Vi glæder os til at høre fra dig.

GM PLAST A/SHedensted2020-01-23T00:00:002020-02-26T00:00:00
330135734Salgskonsulent - ØstdanmarkBasic Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri. Jobbet Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi tilbyder Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde: Fast løn, efter kvalifikationer Pensionsordning Salgs- og produktoplæring Vi stiller en gulpladebil til rådighed Mobiltelefon og computer til rådighed Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger Om dig Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du: Konkurrenceminded og resultatorienteret Ansvarsbevidst og mødestabil Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker Selvkørende og selvmotiverende Talforståelse og gode IT-færdigheder Bopæl centralt i distriktet (Sjælland) Er du den rette profil? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning Salgskonsulent Sjælland . Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil. Marlon Tørmørtel A S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet. Det er de høje idealer, der driver os!

Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri.

Jobbet

Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde:

  • Fast løn, efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Salgs- og produktoplæring
  • Vi stiller en gulpladebil til rådighed
  • Mobiltelefon og computer til rådighed
  • Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger

Om dig

Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du:

  • Konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Ansvarsbevidst og mødestabil
  • Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg
  • En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker
  • Selvkørende og selvmotiverende
  • Talforståelse og gode IT-færdigheder
  • Bopæl centralt i distriktet (Sjælland)

Er du den rette profil?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning ”Salgskonsulent Sjælland”. Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil.

 

Marlon Tørmørtel A/S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet.

Det er de høje idealer, der driver os!

MARLON TØRMØRTEL A/SBrædstrup2019-12-11T00:00:002020-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

Everneed.dk ApS

Horsens
SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk e...
Indrykket:20. december 2019

Sælger

11.10.2018 IVS

Hedensted
Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, s...
Indrykket:8. januar 2020

Salgsmedarbejder til intern salg

JEVI A/S

Vejle
Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden bag...
Indrykket:20. januar 2020

Tysktalende salgsassistent

GM PLAST A/S

Hedensted
Tysktalende salgsassistent GM Plast A S, Hedensted Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. GM Plast A S er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, producere...
Indrykket:23. januar 2020

Salgskonsulent - Østdanmark

MARLON TØRMØRTEL A/S

Brædstrup
Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan a...
Indrykket:11. december 2019