Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

inLogic søger en sælger med teknisk forståelse

Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne.

 

Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler!

 

Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale

Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet.

 

Nogle af de primære opgaver er:

  • Kundehåndtering
  • Mødekoordinering
  • Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder
  • Kundemøder
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Planlægning og deltagelse i konferencer

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

 

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du:

  • Være serviceminded
  • Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud
  • Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer
  • Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt.

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051056Phoenix-6e1edff112019-06-30T00:00:00inLogic søger en sælger med teknisk forståelse

Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne.

 

Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler!

 

Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale

Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet.

 

Nogle af de primære opgaver er:

  • Kundehåndtering
  • Mødekoordinering
  • Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder
  • Kundemøder
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse
  • Planlægning og deltagelse i konferencer

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

 

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du:

  • Være serviceminded
  • Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud
  • Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer
  • Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt.

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien

2019-08-16T00:51:35.357 Vi søger en udadvendt og engageret sælger med teknisk indsigt, som er dygtig til at opbygge stærke relationer til kunderne. Kunne du tænke dig at være en del af en virksomhed, hvor det går stærkt? Elsker du at lære nyt og ønsker du at være en af de bedste sælgere i IT-branchen? Så er det dig vi står og mangler! Proaktiv indstilling i et job med stort udviklingspotentiale Som sælger hos inLogic bliver din vigtigste opgave at yde den bedste service til vores kunder. Du vil hurtigt få et stort ansvar og selvstændigt stå for flere elementer af salgsprocessen. På sigt skal du være selvkørende med dit eget ansvarsområde. For at kunne få succes i denne stilling er det vigtigt, at du har lyst til at lære, har teknisk forståelse og en proaktiv tilgang til jobbet. Nogle af de primære opgaver er: Kundehåndtering Mødekoordinering Udarbejdelse af præsentationer og materiale til møder Kundemøder Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse Planlægning og deltagelse i konferencer Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer - både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. For at komme i betragtning til jobbet skal du: Være serviceminded Have teknisk og it-mæssig forståelse, så du på sigt kan omsætte kunders behov til konkrete løsninger - det betyder at du helst skal vide, hvordan et typisk server setup ser ud Være ambitiøs og finde det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Være hjemmevant i Office-pakken samt dygtig til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os en ansøgning hurtigst muligt. Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV med foto modtages på job@inlogic.dk senest den 15. august 2019. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne skole-IT-løsninger - både Identity Management Software, apps og portalløsninger - samt bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien11jobnet6e1edff1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3554412INLOGIC A/S11Silkeborgvej 1408700HorsensDKDanmark0
job@inlogic.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent785069JobNet5011117501111710027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e1edff1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpginLogic søger en sælger med teknisk forståelse12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362154272job@inlogic.dkjob@inlogic.dkDKDanmarkDKDanmark330145452SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLANDRobot SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories og er alle expressvarer Aflønning: Sker på provisionsbasis (høj provision) Send din ansøgning til mail@everneed.dk

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

 

Kan du svare JA til dette?

  • Har erfaring indenfor branchen?
  • Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende?
  • Har du en høj arbejdsmoral?
  • En dygtig relationsopbygger?

Så er det måske dig vi søger

 

Everneed.dk er et dansk modebrand, vi spotter og designer vores varer i et feminint univers indenfor tøj, hårpynt, smykker og accessories – og er alle expressvarer

 

Aflønning:

  • Sker på provisionsbasis (høj provision)

 

Send din ansøgning til mail@everneed.dk

 

 

Everneed.dk ApSHorsens2019-12-20T00:00:002020-02-12T00:00:00
330151591SælgerRobot Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: Skabe gode resultater og stærke kunderelationer Få en løn, der modsvarer din indsats Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook. Der er 1 ledig stilling.

Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer?

Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, så din primære arbejdsopgave vil være at gennemføre møderne, præsentere produktet og opfølgning efterfølgende. 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du motiveres af at: 

  • Skabe gode resultater og stærke kunderelationer
  • Få en løn, der modsvarer din indsats
  • Sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden 

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav at du: 

  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed (arbejdet foregår på hele Sjælland, Lolland og Falster) 

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 1 ledig stilling.

11.10.2018 IVSHedensted2020-01-08T00:00:002020-03-02T00:00:00
330159121Salgsmedarbejder til intern salgRobot Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov har gode kommunikations- og kontaktskabende evner kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed Dine primære daglige opgaver er: kontakt med kunderne (telefonisk mail) behandling af ordrer kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning Vi kan tilbyde dig: et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone base på vores kontor i Vejle gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening Lidt om os: Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil være løbenede samtaler.

Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler.

Vi forestiller os, at du:

  • er elektriker/installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden baggrund som har givet dig kendskab til el
  • har gode samarbejdsevner, er teamplayer, social anlagt og trives i et travlt og selvstændigt arbejdsmiljø
  • kan fordybe dig i tekniske opgaver - for at løse kundens behov
  • har gode kommunikations- og kontaktskabende evner
  • kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk
  • har kenskab til branchen, men det er ikke en nødvendighed

Dine primære daglige opgaver er:

  • kontakt med kunderne (telefonisk / mail)
  • behandling af ordrer
  • kalkulation og tilbudsgivning samt tilbudsopfølgning

Vi kan tilbyde dig:

  • et alsidigt og selvstændigt job med mulighed for at præge din egen hverdag
  • et dynamisk, socialt og velfungerende salgsteam med uformel omgangstone
  • base på vores kontor i Vejle
  • gage efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening

Lidt om os:

Med kunden i fokus designer og producerer JEVI el-tekniske varmeløsninger til mange forskellige kundesegmenter - bl.a. marine, oil & gas, wind, foodtech og transport. Vi er ca. 90 medarbejdere fordelt på produktion og kontor. JEVI A/S er ejet af den svenske børsnoterede koncern NIBE Industrier AB. Du kan læse mere om JEVI og NIBE på vores hjemmeside www.jevi.com

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Der vil være løbenede samtaler.

JEVI A/SVejle2020-01-20T00:00:002020-01-30T00:00:00
330135734Salgskonsulent - ØstdanmarkBasic Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri. Jobbet Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi tilbyder Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde: Fast løn, efter kvalifikationer Pensionsordning Salgs- og produktoplæring Vi stiller en gulpladebil til rådighed Mobiltelefon og computer til rådighed Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger Om dig Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du: Konkurrenceminded og resultatorienteret Ansvarsbevidst og mødestabil Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker Selvkørende og selvmotiverende Talforståelse og gode IT-færdigheder Bopæl centralt i distriktet (Sjælland) Er du den rette profil? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning Salgskonsulent Sjælland . Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil. Marlon Tørmørtel A S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet. Det er de høje idealer, der driver os!

Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra begyndelsen, men at du har lyst til at lære mere om vores produkter og kunder. Du har måske en håndværksmæssig baggrund, og arbejder i dag inden for byggeri.

Jobbet

Salgsafdelingen består i dag af et stærkt team på 3 eksterne, og 2 interne medarbejdere, der dagligt er i kontakt med eksisterende og potentielle kunder, afdækker deres behov og tilbyder markedets bedste produkter til såvel nybyggeri som til renoveringsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i at skabe efterspørgsel af vore produkter via besøg hos kunder fortrinsvis på Sjælland. Dine kollegaer i Marlon vil stå klar med en hjælpende hånd, så du får en god start med relevante salgsredskaber. Vi tilbyder et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du arbejder ud fra dit hjemmekontor. Derudover kan vi tilbyde:

  • Fast løn, efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Salgs- og produktoplæring
  • Vi stiller en gulpladebil til rådighed
  • Mobiltelefon og computer til rådighed
  • Sparring med dygtige og hjælpsomme kolleger

Om dig

Som vores nye Salgskonsulent skal du trives i et til tider hektisk miljø, hvor der er skarpt fokus på udviklingen af dine salgsegenskaber. Derudover er du:

  • Konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Ansvarsbevidst og mødestabil
  • Modstandsdygtig og motivers af udfordrende salg
  • En menneskekender og god til at tale med forskellige typer af mennesker
  • Selvkørende og selvmotiverende
  • Talforståelse og gode IT-færdigheder
  • Bopæl centralt i distriktet (Sjælland)

Er du den rette profil?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Salgschef Finn Bøgild på mail fbt@marlon.dk eller på telefon 40644303. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. Venligst mærk din ansøgning ”Salgskonsulent Sjælland”. Vi ser frem til at høre fra dig! Tiltrædelse 1. kvartal 2020, men vi venter gerne på den rette profil.

 

Marlon Tørmørtel A/S er et familieejet selskab, der blev etableret i 1978. Marlons idégrundlag bygger på markedets stigende behov for såvel standardmørtler som skræddersyet tørmørtler af høj kvalitet. For os handler det om at give entreprenøren og håndværkeren den helt rigtige løsning, både kvalitetsmæssigt og økonomisk. I Marlon har vi mange års erfaring med produktion og markedsføring af en lang række tørmørtler. Vi har igennem årene leveret til mange spændende projekter, udført både i Danmark og i udlandet.

Det er de høje idealer, der driver os!

MARLON TØRMØRTEL A/SBrædstrup2019-12-11T00:00:002020-01-27T00:00:00
330141154SalgsingeniørRobot Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjob, hvor du får KAM ansvar for dine BtB kunder. Niebuhr Gears strategiplan er vækstbaseret, og som led heri oprettes nu et nyt job som Salgsingeniør for området Industrial Gears. Den nuværende omsætning er i høj grad baseret på eksportsalg til blandt andet kunder i Tyskland og Sverige. Du forventes at videreudvikle de eksisterende kunder og opbygge nye relationer, så du samlet set skaber vækst indenfor produktkategorien. Dine kunder kan være maskinbyggere eller andre industrikunder, som arbejder med teknologi med bevægelige dele. Der er et stort potentiale, og du har en fleksibel og professionel produktion og en stærk organisation bag dig til at levere de solgte produkter. Du vil efter grundig oplæring, og i takt med at du opbygger erfaring, gradvist udvikle dit ansvar så du til sidst bliver ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kundekontakt til udvikling af det løbende samarbejde med kunden. Dine opgaver kan blandt andet være: Kundepleje af eksisterende kunder Opsøgende salg herunder messeaktivitet Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning Aftaleindgåelse og kontraktforhandling Koordinere og finde løsninger internt i Niebuhr Gears med fokus på kundens behov Der er tale om en nyoprettet stilling, som du selv skal være med til at udvikle. Med tiden bliver din rolle meget selvstændig, og du vil få ansvar for at styre din egen tidsanvendelse. Du arbejder tæt sammen med virksomhedens Salgsdirektør, som du refererer til. Arbejdsplads er på kontoret i Ikast, men du vil naturligvis have rejseaktivitet i forbindelse med kundebesøg, messer o.l. Dine kvalifikationer Du har formentlig en uddannelse som BDE, ingeniør eller lignende, så du har det tekniske teoretiske fundament til at kunne sætte dig ind i produkterne samt i kundens krav og forventninger. Du brænder for at bruge din uddannelse salgsmæssigt og har måske haft dit første job, hvor du har fået bekræftet, at salg er vejen frem for dig. Det kan også være, at du er nyuddannet og står klar til at lære salgets forskellige faser. Vigtigst er det, at du kan begå dig i et teknisk miljø og brænder for at gøre en salgsmæssig forskel. Du er tillidsvækkende, udadvendt, kan snakke med alle led i organisationen og er generelt en positiv, ambitiøs og professionel ambassadør for din virksomhed. Da du på sigt bliver ansvarlig for hele salgsprocessen, skal du også kunne varetage de salgsadministrative opgaver. Du motiveres af at skabe udvikling, opbygge relationer og indfri resultatmål. Kendskab til Navision og Microsoft 365 er absolut en fordel. Du kommunikerer godt såvel på skrift som i tale på dansk og engelsk. Kan du også tysk, er det en fordel. Om Niebuhr Gears A S Niebuhr Gears er en af Skandinaviens førende producenter af tandhjul. Der er 130 engagerede medarbejdere i Ikast og 56 medarbejdere i Kina. Alle arbejder engageret og har fokus på løbende udvikling af virksomheden. Igennem de senere år er der indført Lean hos Niebuhr Gears, og det har givet en god og givende arbejdsdag. Hos Niebuhr Gears er medarbejderudvikling i fokus, og der tilbydes mange personalegoder, bl.a. kantineordning og mange forskellige aktiviteter igennem personaleforeningen. Bygningerne er moderne, og der sættes pris på, at produktionsfaciliteter er præsentable og giver det bedst mulige arbejdsmiljø. Se mere her: niebuhr.dk Send din ansøgning til PRO CO allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjob, hvor du får KAM ansvar for dine BtB kunder.

Niebuhr Gears strategiplan er vækstbaseret, og som led heri oprettes nu et nyt job som Salgsingeniør for området Industrial Gears. Den nuværende omsætning er i høj grad baseret på eksportsalg til blandt andet kunder i Tyskland og Sverige. Du forventes at videreudvikle de eksisterende kunder og opbygge nye relationer, så du samlet set skaber vækst indenfor produktkategorien. Dine kunder kan være maskinbyggere eller andre industrikunder, som arbejder med teknologi med bevægelige dele. Der er et stort potentiale, og du har en fleksibel og professionel produktion og en stærk organisation bag dig til at levere de solgte produkter.

Du vil efter grundig oplæring, og i takt med at du opbygger erfaring, gradvist udvikle dit ansvar så du til sidst bliver ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kundekontakt til udvikling af det løbende samarbejde med kunden.

Dine opgaver kan blandt andet være:

  • Kundepleje af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg herunder messeaktivitet
  • Tilbudsudarbejdelse og -opfølgning
  • Aftaleindgåelse og kontraktforhandling
  • Koordinere og finde løsninger internt i Niebuhr Gears med fokus på kundens behov

Der er tale om en nyoprettet stilling, som du selv skal være med til at udvikle. Med tiden bliver din rolle meget selvstændig, og du vil få ansvar for at styre din egen tidsanvendelse. Du arbejder tæt sammen med virksomhedens Salgsdirektør, som du refererer til. Arbejdsplads er på kontoret i Ikast, men du vil naturligvis have rejseaktivitet i forbindelse med kundebesøg, messer o.l.

Dine kvalifikationer
Du har formentlig en uddannelse som BDE, ingeniør eller lignende, så du har det tekniske teoretiske fundament til at kunne sætte dig ind i produkterne samt i kundens krav og forventninger. Du brænder for at bruge din uddannelse salgsmæssigt og har måske haft dit første job, hvor du har fået bekræftet, at salg er vejen frem for dig. Det kan også være, at du er nyuddannet og står klar til at lære salgets forskellige faser. Vigtigst er det, at du kan begå dig i et teknisk miljø og brænder for at gøre en salgsmæssig forskel. Du er tillidsvækkende, udadvendt, kan snakke med alle led i organisationen og er generelt en positiv, ambitiøs og professionel ambassadør for din virksomhed. Da du på sigt bliver ansvarlig for hele salgsprocessen, skal du også kunne varetage de salgsadministrative opgaver. Du motiveres af at skabe udvikling, opbygge relationer og indfri resultatmål.

Kendskab til Navision og Microsoft 365 er absolut en fordel. Du kommunikerer godt såvel på skrift som i tale på dansk og engelsk. Kan du også tysk, er det en fordel.

Om Niebuhr Gears A/S
Niebuhr Gears er en af Skandinaviens førende producenter af tandhjul. Der er 130 engagerede medarbejdere i Ikast og 56 medarbejdere i Kina. Alle arbejder engageret og har fokus på løbende udvikling af virksomheden. Igennem de senere år er der indført Lean hos Niebuhr Gears, og det har givet en god og givende arbejdsdag. Hos Niebuhr Gears er medarbejderudvikling i fokus, og der tilbydes mange personalegoder, bl.a. kantineordning og mange forskellige aktiviteter igennem personaleforeningen. Bygningerne er moderne, og der sættes pris på, at produktionsfaciliteter er præsentable og giver det bedst mulige arbejdsmiljø. Se mere her: niebuhr.dk

Send din ansøgning til PRO&CO allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-12-13T00:00:002020-02-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND & PÅ SJÆLLAND

Everneed.dk ApS

Horsens
SALGSAGENTER SØGES I JYLLAND PÅ SJÆLLAND Kan du svare JA til dette? Har erfaring indenfor branchen? Er struktureret, vedholdende, høflig og smilende? Har du en høj arbejdsmoral? En dygtig relationsopbygger? Så er det måske dig vi søger Everneed.dk e...
Indrykket:20. december 2019

Sælger

11.10.2018 IVS

Hedensted
Er du den fødte sælger, der formår at få ordren i hus og skabe stærke relationer? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). Dine møder bookes af vores mødebooker, s...
Indrykket:8. januar 2020

Salgsmedarbejder til intern salg

JEVI A/S

Vejle
Har du fokus på god kundeservice, brænder for alsidige salgsopgaver, har kendskab til el og flair for teknik - er det netop dig, vi står og mangler. Vi forestiller os, at du: er elektriker installatøruddannet, produktionsteknolog eller har anden bag...
Indrykket:20. januar 2020

Salgskonsulent - Østdanmark

MARLON TØRMØRTEL A/S

Brædstrup
Drømmer du om at starte en karriere inden for salg af kvalitetsprodukter til byggeri? Trives du ved at tale med mennesker? Har du gode overtalelsesevner? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores salgsafdeling. Vi forventer ikke, at du kan a...
Indrykket:11. december 2019

Salgsingeniør

PRO&CO A/S

Ikast
Har du lyst til at blive en del af et fagligt og socialt stærkt team? Har du teknisk flair, så du kan blive en mester i tandhjulsteknik, og har du et kommercielt og internationalt mind-set? Så kan det være dig, vi skal bruge til dette eksportsalgsjo...
Indrykket:13. december 2019