Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Innovativ digitaliseringsrådgiver til FM-området

Vil du være med til at opbygge og udvikle MOE | Facilities Management?
Vi søger en kollega der kan være med til at udvikle vores rådgivningsydelser inden for Facilities Management, særligt inden for digitalisering og datanalyse. Du kommer til at arbejde sammen med vores erfarne hold af projektchefer og BIM/IKT konsulenter, hvor du kommer til at beskæftige dig med både private og offentlige bygningsejere og driftsherrer. Din viden om digitale værktøjer vil komme i spil til understøttelse af driftsprocesser, og målet er at omsætte kunders udfordringer, krav og behov til reelle løsninger, som skaber værdi.

MOE er en medarbejderejet virksomhed, og det afspejler sig i alt, hvad vi foretager os. Vi er et veletableret, veldrevet firma, der er præget af en nysgerrig iværksætterånd og fokus på medarbejdernes udvikling. Vi forventer, at vores kolleger arbejder selvstændigt og er med til at udvikle vores faglighed og vores forretning. Vores flade struktur og åbendør-kultur giver korte beslutningsveje og du kan altid få støtte og opbakning af branchens bedste og sjoveste kolleger.

Din profil

  • Du er engageret, imødekommende, innovativ og du brænder for Facilities Management og Informationsteknologi i byggeriet
  • Du er ingeniør, arkitekt, konstruktør, byggeøkonom, data scientist eller har anden IT uddannelse fra KU eller ITU
  • Du har mindst et par års erfaring i branchen og et godt kendskab til branchens aktører, byggebranchens processer og IT systemer
  • Du er god til at netværke, skabe nye relationer og kommunikere dine ideer
  • Du har et godt overblik over de internationale trends på det digitale FM område og kan se perspektiver i anvendelsen af de nyeste teknologier i byggeriet
  • Du er hurtig til at tilegne dig nye IT-systemer samt forstå, kortlægge og formidle dets processer, muligheder, svagheder og udviklingspotentialer på en pædagogisk måde
  • Du har godt kendskab til driftsgranskning af IKT specifikationer samt forstår anvendelsen af AutoCAD og Revit i en driftsorganisation

  • Dine primære arbejdsopgaver
  • Udarbejde analyser af kunders nuværende og fremtidige teknologiniveau, processer og ressourceforbrug
  • Analysere og afdække behov og sammenhænge mellem lovgivning og bygherreønsker/-krav
  • Rådgive offentlige og private bygningsejere og driftsherrer til udarbejdelse af kravspecifikationer, udvælgelse og implementering af IT-værktøjer i driftsorganisationer
  • Opbygge datagrundlag for driftsorganisationer i form af tegninger, modeller, dokumentation og informationer
  • Facilitere workshops i større forsamlinger
  • Medvirke som administrator på kundesystemer samt kundetilpasse FM-leverandørers løsninger
  • Simplificere og formidle komplekse digitale muligheder overfor kunder
  • Udvikle koncepter og understøtte FM løsninger for morgendagens driftsorganisation som fx gør brug af simulering og optimering af driftsstrategier, BIM for FM, Mixed Reality for FM, Sensorer, IoT, Big Data og kunstig intelligens

  • Vi tilbyder
  • Et godt kollegialt og stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • Et fagligt inspirerende miljø med gode personlige karriere- og udviklingsmuligheder
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på fleksibilitet og samarbejde
  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et selvstændigt miljø med gode udfordringer – vores DNA er ”frihed under ansvar”
  • En kultur, hvor trivsel og positive arbejdsforhold prioriteres højt
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, videreuddannelse, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke



  • Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her