Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inside Sales Agent - København

SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944203Phoenix-0e83aea112019-01-23T00:00:00Inside Sales Agent - KøbenhavnSØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

2019-03-05T16:10:26.543 SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling. Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst. Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag: Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette. Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde. Salgssupport. Daglig sparring med erfarent salgsteam. Det er en klar fordel, hvis: Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen. Du er udadvendt og præcis. Du har en venlig og god telefonstemme. Du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber. Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav. Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A S. Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet. Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus. Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.11Jobnet0e83aea1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:000000https://bhslogisticsas.hr-skyen.dk/show-job/386710EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3437747BHS Logistics A/S11Valseholmen 22650HvidovreDKDanmark0agu@bhslogistics.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695626JobNet493208149320811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgInside Sales Agent - København12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360169125Alexisagu@bhslogistics.dkDKDanmarkDKDanmark330086031AREA SALES MANAGER med lyst og evner til at gå ud og præsentere/sælge transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemerRobot Stillingsbeskrivelse:Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef og sparringspartner i det daglige.Du får en stor grad af frihed under ansvar i dit arbejde, og har god mulighed for selv at planlægge din tid. Virksomheden har fokus på, at man er del af et team. Derfor arbejder du med udgangspunkt fra kontoret i Brøndby samt dit hjemmekontor, når en hjemmearbejdsdag er belejligt i forhold til dine kundemøder.Efter en grundig oplæring i virksomhedens produkter, hvor du bl.a. kommer på produkttræning på fabrikken i Tyskland, får du ansvaret for at tage ud til dine kunder og præsentere og sælge markedets bedste produktprogram inden for forbindelses- og fastgøringssystemer, transient-og lynsikrings-systemer, indbygnings-komponentsystemer og systemer inden for kabelførings samt brandbeskyttelse og ledningsføring. Dine fokusområder vil dog være transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer, som sælges til udvalgte el-installatører, rådgivere, tavlebyggere og grossister i hele Danmark.I relation til transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer bliver du ansvarlig for at komme ud og præsentere og sælge produkterne samt deres løsningsmuligheder, hvorimod du m.h.t. virksomhedens øvrige sortiement kun skal brande firmaets navn og produkter - og derigennem skabe relationer hos dine kunder med henblik på at få virksomhedens produkter solgt ind på et tidligt tidspunkt.Samtidig bliver du ansvarlig for en række projekter, der både kan være standardiserede og skræddersyede - på et niveau, som er usammenligneligt på markedet. Udarbejdelse og opfølgning på tilbud indgår som en naturlig del af dit arbejde.Foruden sparringen med din chef og kollegaer, får du god mulighed for at arbejde tæt sammen med engelsktalende internt salgspersonale samt produktspecialister i Tyskland.På sigt vil du også skulle afholde kundeseminarer, hvor du underviser kunderne i virksomhedens produkter. Du tilbydes:Et meget selvstændigt job, der stiller store krav til din egen disciplin og fleksibilitet.Du vil have mulighed for at præge din egen dag, i det det forventes, at du selv er i stand til at prioritere opgaver og tid.Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, firmabil, Adsl-forbindelse m.v. Egenskaber:Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du skal være energisk, struktureret, god til at samle informationer og være vedholdende.Du skal være i stand til at kunne strukturere din egen arbejdsdag - og kunne tale med alle typer mennesker. Derudover skal du være initiativrig og meget selvkørende, i det det er en meget selvstændig stilling.Du forventes, at have en god flair for teknik. Erhvervserfaring:Det er klart en fordel, hvis du minimum har nogle års erfaring med opsøgende salg til rådgiver, installatører og grossister. Uddannelser:Det er en meget stor fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk. Alternativt er du autodidakt inden for lignende eller beslægtede produkter. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan begå dig på tysk. Derudover er du vant til at arbejde med IT.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef og sparringspartner i det daglige.

Du får en stor grad af frihed under ansvar i dit arbejde, og har god mulighed for selv at planlægge din tid. Virksomheden har fokus på, at man er del af et team. Derfor arbejder du med udgangspunkt fra kontoret i Brøndby samt dit hjemmekontor, når en hjemmearbejdsdag er belejligt i forhold til dine kundemøder.

Efter en grundig oplæring i virksomhedens produkter, hvor du bl.a. kommer på produkttræning på fabrikken i Tyskland, får du ansvaret for at tage ud til dine kunder og præsentere og sælge markedets bedste produktprogram inden for forbindelses- og fastgøringssystemer, transient-og lynsikrings-systemer, indbygnings-komponentsystemer og systemer inden for kabelførings samt brandbeskyttelse og ledningsføring. Dine fokusområder vil dog være transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer, som sælges til udvalgte el-installatører, rådgivere, tavlebyggere og grossister i hele Danmark.

I relation til transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer bliver du ansvarlig for at komme ud og præsentere og sælge produkterne samt deres løsningsmuligheder, hvorimod du m.h.t. virksomhedens øvrige sortiement kun skal brande firmaets navn og produkter - og derigennem skabe relationer hos dine kunder med henblik på at få virksomhedens produkter solgt ind på et tidligt tidspunkt.

Samtidig bliver du ansvarlig for en række projekter, der både kan være standardiserede og skræddersyede - på et niveau, som er usammenligneligt på markedet. Udarbejdelse og opfølgning på tilbud indgår som en naturlig del af dit arbejde.

Foruden sparringen med din chef og kollegaer, får du god mulighed for at arbejde tæt sammen med engelsktalende internt salgspersonale samt produktspecialister i Tyskland.

På sigt vil du også skulle afholde kundeseminarer, hvor du underviser kunderne i virksomhedens produkter.

Du tilbydes:
Et meget selvstændigt job, der stiller store krav til din egen disciplin og fleksibilitet.

Du vil have mulighed for at præge din egen dag, i det det forventes, at du selv er i stand til at prioritere opgaver og tid.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning, firmabil, Adsl-forbindelse m.v.

Egenskaber:
Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du skal være energisk, struktureret, god til at samle informationer og være vedholdende.

Du skal være i stand til at kunne strukturere din egen arbejdsdag - og kunne tale med alle typer mennesker. Derudover skal du være initiativrig og meget selvkørende, i det det er en meget selvstændig stilling.

Du forventes, at have en god flair for teknik.

Erhvervserfaring:
Det er klart en fordel, hvis du minimum har nogle års erfaring med opsøgende salg til rådgiver, installatører og grossister.

Uddannelser:
Det er en meget stor fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk. Alternativt er du autodidakt inden for lignende eller beslægtede produkter.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du også kan begå dig på tysk. Derudover er du vant til at arbejde med IT.

PROFILPARTNERS ApSBrøndby2019-09-06T00:00:002019-11-01T00:00:00
330086200Growth technology company recruiting sales staffRobot We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries. Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance Responsibilities Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers. Drive business development and new client acquisition within relevant sectors Propose relevant value propositions to the target clients and prospects Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction Develop a sales strategy Qualifications You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen You have excellent communication and interpersonal skills You are professionally persistent and capable of building trust at executive level You have a strong and proven record for driving sales with excellent results We offer We offer you a flexible work environment in Hvidrove flexble working time exciting salary(base salary Bonus) salary growth plan pr 6 months Equity incentive If you have any question welcome to contact us,by e-mail:sherry@nic-group.dk.

We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries.  Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance

Responsibilities
• Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers.
• Drive business development and new client acquisition within relevant sectors
• Propose relevant value propositions to the target clients and prospects
• Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction
•Develop a sales strategy

 

Qualifications
• You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues
• You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen
• You have excellent communication and interpersonal skills
• You are professionally persistent and capable of building trust at executive level
• You have a strong and proven record for driving sales with excellent results

We offer

We offer you a flexible work environment in Hvidrove

flexble working time

exciting salary(base salary+Bonus)

salary growth plan pr 6 months

Equity incentive

If you have any question welcome to contact us,by e-mail:sherry@nic-group.dk.

Nordic Intelligent Catering ApSHvidovre2019-09-09T00:00:002019-10-01T00:00:00
330087138Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.Robot Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste produktet gør for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, *de bedste tjener det dobbelte. Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Sociale liv med spændende arrangementer. At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder. Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche. Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche. Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode. Din viljen, er bedre end et langt CV Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring. Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken. Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge. For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed. Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere. Mødebookere Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening. Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig. Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder. Er du den rette profil? Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi ønsker. Du er god til at lytte Er entusiastisk og ambitiøs Har et stort drive Besidder viljen der skal til for at få succes. Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig. Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

Vil du sælge markedets “fedeste” produkt?
Vores kunder bliver “blæst omkuld”, når de ser hvad markedets “fedeste”produktet gør for dem.

Vil du have den bedst indtjeningsmulighed?
Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, *de bedste tjener det dobbelte.
Som fuldtidssælger får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du.

Sociale liv med spændende arrangementer.
At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden.

Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder.

Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche.

Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode.

Din viljen, er bedre end et langt CV
Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring.

Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken.

Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge.
For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed.

Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere.

Mødebookere
Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening.
Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig.

Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder.

Er du den rette profil?
Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt.

Vi ønsker.

  • Du er god til at lytte
  • Er entusiastisk og ambitiøs
  • Har et stort drive
  • Besidder viljen der skal til for at få succes.
  • Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig.

Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

K-system danmark ApSGlostrup2019-09-10T00:00:002019-11-01T00:00:00
330089417Account Manager til digitale HR-løsningerRobot I forbindelse med lanceringen af vores nye HR-platform, der dækker Rekruttering, Onboarding og Talent Management, søger vi en dedikeret Account Manager til at forstærke vores salgs-team. Er du vild med kundekontakt og er du dygtig til at rådgive virksomheder indenfor HR så er det lige dig vi leder efter! Som Account Manager vil din hovedopgave være at sælge vores nye HR-platform til nye og eksisterende kunder i hele Danmark. I Emply er der sjældent langt fra tanke til handling, og det betyder at du skal være klar til at gribe de arbejdsopgaver, der pludselig kan opstå. Vi ser Emply-teamet som en lille familie, og vi gør meget ud af at løfte i flok og tage over for hinanden når der er brug for hjælp. Vi forventer derfor at vores kommende Account Manager er vant til at tage ansvar og indgå i et team. Primære arbejdsopgaverHolde salgsmøder med nye og eksisterende kunder.Udarbejde tilbud samt forhandle kontrakter på plads med kunderne.Deltage i messe- og kunde aktiviteter. Om digDu har kørekort og er villig til at benytte egen bil i arbejdstiden.Du er i besiddelse af et højt salgsdrive og har evnen til at skabe, vedligeholde og udvikle relationer til såvel eksisterende samt nye kunder.Du kan kommunikere med alt fra almindelige brugere til direktører.Salgserfaring med HR-løsninger er en fordel, men ikke et krav. Vi kan tilbydeEn stilling med stort ansvar og store udviklingsmuligheder.En uformel arbejdstone og en flad virksomhedsstruktur hvor alle har mulighed for at byde ind med nye id er og tiltag.God frokostordning.Løn efter kvalifikationer. Om Emply Emply er en dansk softwarevirksomhed der er stiftet i 2010 af de to iværksættere Michael Ahlstrøm og Gert Abildskov. Med en vision om at simplificere de komplicerede arbejdsprocesser for landets mange HR-afdelinger, lancerede de i 2012 deres rekrutteringsværktøj, Emply Hire, der i dag benyttes af over 300.000 brugere i mere end 30 lande. Vi har kontorer i København og Amsterdam, og kundelisten tæller navne som Aarhus Kommune, BIG og Unicef. Hvis opslaget har fanget din interesse, så send os dit CV samt kort ansøgning igennem vores online rekrutteringssystem. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores Business Manager, Else Juul, på mail: ea@emply.com eller telefon: 23 33 77 46.?????I forbindelse med lanceringen af vores nye HR-platform, der dækker Rekruttering, Onboarding og Talent Management, søger vi en dedikeret Account Manager til at forstærke vores salgs-team. Er du vild med kundekontakt og er du dygtig til at rådgive virksomheder indenfor HR – så er det lige dig vi leder efter!

Som Account Manager vil din hovedopgave være at sælge vores nye HR-platform til nye og eksisterende kunder i hele Danmark. 

I Emply er der sjældent langt fra tanke til handling, og det betyder at du skal være klar til at gribe de arbejdsopgaver, der pludselig kan opstå. Vi ser Emply-teamet som en lille familie, og vi gør meget ud af at løfte i flok og tage over for hinanden når der er brug for hjælp. Vi forventer derfor at vores kommende Account Manager er vant til at tage ansvar og indgå i et team.

Primære arbejdsopgaver
  • Holde salgsmøder med nye og eksisterende kunder.
  • Udarbejde tilbud samt forhandle kontrakter på plads med kunderne.
  • Deltage i messe- og kunde aktiviteter.

Om dig
  • Du har kørekort og er villig til at benytte egen bil i arbejdstiden.
  • Du er i besiddelse af et højt salgsdrive og har evnen til at skabe, vedligeholde og udvikle relationer til såvel eksisterende samt nye kunder.
  • Du kan kommunikere med alt fra almindelige brugere til direktører.
  • Salgserfaring med HR-løsninger er en fordel, men ikke et krav.

Vi kan tilbyde
  • En stilling med stort ansvar og store udviklingsmuligheder.
  • En uformel arbejdstone og en flad virksomhedsstruktur hvor alle har mulighed for at byde ind med nye idéer og tiltag.
  • God frokostordning.
  • Løn efter kvalifikationer.

Om Emply
Emply er en dansk softwarevirksomhed der er stiftet i 2010 af de to iværksættere Michael Ahlstrøm og Gert Abildskov. Med en vision om at simplificere de komplicerede arbejdsprocesser for landets mange HR-afdelinger, lancerede de i 2012 deres rekrutteringsværktøj, Emply Hire, der i dag benyttes af over 300.000 brugere i mere end 30 lande. Vi har kontorer i København og Amsterdam, og kundelisten tæller navne som Aarhus Kommune, BIG og Unicef.

Hvis opslaget har fanget din interesse, så send os dit CV samt kort ansøgning igennem vores online rekrutteringssystem. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores Business Manager, Else Juul, på mail: ea@emply.com eller telefon: 23 33 77 46.?????

Emply ApsGlostrup2019-09-13T00:00:002019-10-24T00:00:00
330091163Growth technology company searching sales staffRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919 We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries. Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance Responsibilities Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers. Drive business development and new client acquisition within relevant sectors Propose relevant value propositions to the target clients and prospects Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction Develop a sales strategy Qualifications Danish fluent You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen You have excellent communication and interpersonal skills You are professionally persistent and capable of building trust at executive level You have a strong and proven record for driving sales with excellent results We offer We offer you a flexible work environment in Hvidrove flexble working time exciting salary(base salary Bonus)Full time:start from 18000 pr.md 5 -25 BonusPart time:5 - 30 bonus return salary growth plan pr 6 months Equity incentive. Kørekort:A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil) Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9919

We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selling, value proposition integration and improved brand awareness in the strategic industries. Also need to develop a sales strategy.Complete sales performance


Responsibilities
• Responsible for sales towards relevant Industries, leveraging our products, services and offerings to concrete opportunities with new- and existing customers.
• Drive business development and new client acquisition within relevant sectors
• Propose relevant value propositions to the target clients and prospects
• Show operational excellence in daily pipeline management, forecasting, pre-sales coordination and client interaction
•Develop a sales strategy


Qualifications
• Danish fluent
• You have relevant experience within consultative sales within relevant industries, and you have a network that you can leverage to engage in new client dialogues
• You are structured, analytically skilled and have strong commercial acumen
• You have excellent communication and interpersonal skills
• You are professionally persistent and capable of building trust at executive level
• You have a strong and proven record for driving sales with excellent results

We offer

We offer you a flexible work environment in Hvidrove

flexble working time

exciting salary(base salary+Bonus)
Full time:start from 18000 pr.md + 5%-25% Bonus
Part time:5% - 30% bonus return

salary growth plan pr 6 months

Equity incentive.

Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil)

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9919

Worksome ApSHvidovre2019-09-17T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AREA SALES MANAGER med lyst og evner til at gå ud og præsentere/sælge transient- og lynsikringssystemer samt brandbeskyttelsessystemer

PROFILPARTNERS ApS

Brøndby
Stillingsbeskrivelse:Du får en meget selvstændig stilling, hvor du referer til en meget lydhør og dedikeret chef, der selv har stået for opbygningen af OBO i Danmark. Han ved, hvad der skal til for at få succes og fungerer derfor også som din chef o...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Growth technology company recruiting sales staff

Nordic Intelligent Catering ApS

Hvidovre
We are looking for a sales consultant to join our Sales team.We are a start-up technology company that develops intelligent systems for the catering industry.Key success criteria for the position include new client acquisition, increased cross selli...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.

K-system danmark ApS

Glostrup
Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste produktet gør for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aft...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Account Manager til digitale HR-løsninger

Emply Aps

Glostrup
I forbindelse med lanceringen af vores nye HR-platform, der dækker Rekruttering, Onboarding og Talent Management, søger vi en dedikeret Account Manager til at forstærke vores salgs-team. Er du vild med kundekontakt og er du dygtig til at rådgive vir...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Growth technology company searching sales staff

Worksome ApS

Hvidovre
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9919 We are looking for a sales consult...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019