Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inside Sales Agent - København

SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944203Phoenix-0e83aea112019-01-23T00:00:00Inside Sales Agent - KøbenhavnSØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

2019-03-05T16:10:26.543 SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling. Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst. Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag: Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette. Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde. Salgssupport. Daglig sparring med erfarent salgsteam. Det er en klar fordel, hvis: Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen. Du er udadvendt og præcis. Du har en venlig og god telefonstemme. Du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber. Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav. Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A S. Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet. Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus. Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.11Jobnet0e83aea1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:000000https://bhslogisticsas.hr-skyen.dk/show-job/386710EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3437747BHS Logistics A/S11Valseholmen 22650HvidovreDKDanmark0agu@bhslogistics.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695626JobNet493208149320811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e83aea1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360169125Alexisagu@bhslogistics.dkDKDanmarkDKDanmark329979092Junior salgskonsulentRobot En af landets mest attraktive karrieremodeller. Du må gerne være drevet af viljen til at tjene mange penge og du behøver ikke knokle 80 timer om ugen de næste 5-10 år for at få succes. Hvis du virkelig vil flytte noget, tilbyder vi dig en plads i vores team som franchise lærling . Hvis du arbejder målrettet kan du tjene 70.000 kr. pr måned,- De bedste tjener det dobbelte. Løn via vores performance-aftale samt provision. Du vil arbejde smart og effektivt i en forholdsvis kort periode, mod at du kan høste frugterne som franchise resten af livet. En succes, der spreder sig. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe dialog mellem dig og dine kommende kunder. vores produkt er indenfor Home Care System. Vi tilbyder den fedeste lynkarriere, hvor vi træner dig til succes. Erfaring ikke nødvendig. Med gåpåmod vil du med vores: Produkt Erfaring Træning Få ting til at lykkes uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken. Sådan gør du din drøm til virkelighed. For de fleste er døren lukket for at blive vellønnet direktør, kirurgisk overlæge, stjerneadvokat, finansfyrste eller sportsstjerne… men der er en alternativ vej og du vil optjene opstartskapital til din egen franchise forretning. Hvad nu hvis man ikke kan noget specialt? Alle kan få succes. Javist, nogle er mere succesfulde end andre, men du skal vide at det ikke er dit talent der skaber din succes, det er din indstilling. Verdens fedeste produkt. Vi er ekstremt stolte over at have et 1. klasses produkt der sparker så meget røv, at det skal opleves. Kan du lide at give en uforglemmelig kundeoplevelse? Vise noget unikt og enestående?, vi tør godt love dig at du aldrig har set noget lignende Ønsker du at være en del af et ambitiøst team med et stærkt vindergen? Kundeaftaler. Størstedelen af dine kundebesøg, kommer direkte fra vores mødebookere, du skal blot vise vores produkt, som giver kunden en uforglemmelig oplevelse. Vejen til succes. Du bliver en del af en spændende virksomhed med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi skal nok give dig alle de værktøjer du har brug for, vi giver dig fuld oplæring i produktet og salgsteknik, samt løbende træning. Want to work smarter, not harder? Vi har markedets bedste produkt, hvor konkurrencen er lav, der er stort set ingen grænse for hvor mange penge du kan tjene. Vi vil rigtig gerne høre fra dig.

 

En af landets mest attraktive karrieremodeller.

Du må gerne være drevet af viljen til at tjene mange penge og du behøver ikke knokle 80 timer om ugen de næste 5-10 år for at få succes.

Hvis du virkelig vil flytte noget, tilbyder vi dig en plads i vores team som “franchise lærling”. Hvis du arbejder målrettet kan du tjene 70.000 kr. pr måned,- De bedste tjener det dobbelte. Løn via vores performance-aftale samt provision.

Du vil arbejde smart og effektivt i en forholdsvis kort periode, mod at du kan høste frugterne som franchise resten af livet.

En succes, der spreder sig.

Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe dialog mellem dig og dine kommende kunder. vores produkt er indenfor Home Care System. Vi tilbyder den fedeste lynkarriere, hvor vi træner dig til succes.

Erfaring ikke nødvendig.

Med gåpåmod vil du med vores:

  • Produkt
  • Erfaring
  • Træning

Få ting til at lykkes uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken.

Sådan gør du din drøm til virkelighed.

For de fleste er døren lukket for at blive vellønnet direktør, kirurgisk overlæge, stjerneadvokat, finansfyrste eller sportsstjerne… men der er en alternativ vej og du vil optjene opstartskapital til din egen franchise forretning.

Hvad nu hvis man ikke kan noget specialt?

Alle kan få succes. Javist, nogle er mere succesfulde end andre, men du skal vide at det ikke er dit “talent” der skaber din succes, det er din indstilling.

Verdens fedeste produkt.

Vi er ekstremt stolte over at have et 1. klasses produkt der sparker så meget røv, at det skal opleves.

  • Kan du lide at give en uforglemmelig kundeoplevelse?
  • Vise noget unikt og enestående?, vi tør godt love dig at du aldrig har set noget lignende
  • Ønsker du at være en del af et ambitiøst team med et stærkt vindergen?

Kundeaftaler.

Størstedelen af dine kundebesøg, kommer direkte fra vores mødebookere, du skal blot vise vores produkt, som giver kunden en uforglemmelig oplevelse.

Vejen til succes.

Du bliver en del af en spændende virksomhed med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi skal nok give dig alle de værktøjer du har brug for, vi giver dig fuld oplæring i produktet og salgsteknik, samt løbende træning.

Want to work smarter, not harder?

Vi har markedets bedste produkt, hvor konkurrencen er lav, der er stort set ingen grænse for hvor mange penge du kan tjene.

Vi vil rigtig gerne høre fra dig. 

 

K-system danmark ApSGlostrup2019-03-15T00:00:002019-05-09T00:00:00
330001115Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesRobot Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag. Du er serviceminded. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel). Du er troværdig, og har styr på dine aftaler. Kørekort : B Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og firmabil. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. April 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel).
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler.
  • Kørekort : B

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og firmabil.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. April 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekine-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

FULL HOUSE A/SHvidovre2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
329965491Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi telemarketingssælgere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.Basic Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler. SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding. Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent. Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 4 timer af ugen). Vi tilbyder: Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater.En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.Mulighed for at tage weekendvagter. Vi forventer: Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.At du er god til at bruge dine taleevner.At du er konkurrenceminded.At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere. Se mere på vores ansøgersite: https: salespartners-tm.brandero.com

Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.

Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent.

Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 4 timer af ugen).

Vi tilbyder:

  • Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater.
  • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
  • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
  • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
  • Mulighed for at tage weekendvagter.

Vi forventer:

  • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
  • At du er god til at bruge dine taleevner.
  • At du er konkurrenceminded.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Se mere på vores ansøgersite: https://salespartners-tm.brandero.com

ORS/Small/36df31f8_logo.pngSalesPartners GroupVanløse2019-02-25T11:00:11.8402019-04-25T00:00:00
330001338Salgskonsulent / kørende sælgerProfile Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.Kørende sælger til messer markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16. Jobbet er deltids. Det får du:Grundløn og høj realistisk provision uden loft.En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling. Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet. En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision. Løbende arrangementer og kursusser. Kørsel og hotel betalt ved afstand. Det ønsker vi:Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål. Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.Du er en team-player, men elsker konkurrence. Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.Om virksomheden:World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret. Send en ansøgning og CV til Isam via knappen Send ansøgning . Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 . HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til. Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale. Se mere på vores ansøgersite: https: worldofcomfort.brandero.com
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer?

Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team.  
Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:
  1. Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret ELLER i Rødovre centrum. Du er top sælger, og lader ikke en kunde gå før de har fået salgstalen.
  2. Kørende sælger til messer/markeder, som også kan levere produkter til kunderne. Dette job foregår over hele landet oftest weekender. Du søger en EVENTYRLIG arbejdsplads, og har altid haft svært ved det samme almindelige job fra 8-16.  
Jobbet er deltids.

Det får du:
  • Grundløn og høj realistisk provision uden loft.
  • En proffesionel og eventyrlig arbejdsplads med mulighed for udvikling.
  • Proffessionelle og erfarne kollegaer fra hele landet.
  • En grundig oplæring af produkterne og virksomhedens vision.
  • Løbende arrangementer og kursusser. 
  • Kørsel og hotel betalt ved afstand.
Det ønsker vi:
  • Salgserfaring. Det er dog ikke et must at have salgserfaring, så længe du BRÆNDER for at lære samt sælge.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst, pligtopfyldende og stræber efter at opnå mål.
  • Du er fleksibel, på baggrund af de korrekte arbejdsforhold.
  • Du er en team-player, men elsker konkurrence.
  • Du taler dansk og kan begå dig på engelsk.
Om virksomheden:
World of Comfort er en dansk virksomhed hvis supplement består af Nordens mest eksklusive behandlingsprodukter. Vi har gennem tiden været et hjælpemiddel i hele Skandinavien, for at lindre både fysiske som psykiske lidelser. Vores kerneprodukt er massagestole, men vi har også mange andre produkter i vores sortiment; såsom senge, sofaer, sauna og mindre massageprodukter m.m. 

Vi har hovedkontor på Ørestads Boulevard og Kolding. Pop-up butikker i Rødovre Centrum og Rosengårdscentret.

Send en ansøgning og CV til Isam via knappen "Send ansøgning".

Ved yderligere spørgsmål omkring jobbet kontakt da 26 78 20 07 .
HUSK i din ansøgning at fortælle hvilken lokation du søger til.

Samtaler vil blive holdt løbende i Kolding, Odense eller København. Vi vil kontakte fra dagsdato og frem til start maj ved en samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://worldofcomfort.brandero.com

ORS/Small/3619e43b_logo.pngWorld of ComfortOdense & Rødovre2019-04-05T10:00:24.4402019-05-19T00:00:00
329978845Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!Robot I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt! Du får 100 ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal. Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt. European Media Partner En del af noget større Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne. Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100 sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige. Vi forventer af dig at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver. Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning. Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der rør sig. Når du forstår de til tider komplekse sammenhænge i den branche du sidder med, er du klar til den sjove del: At skabe værdi for relevante kunder, og finansiere dit projekt!

 

Du får 100% ejerskab over din udgivelse, har kontakt til journalister og redaktion – og vigtigst, de kunder og virksomheder der kan komme ud med deres budskab gennem din cross-media kanal.

Dine kunder er eksperter og det er derfor altafgørende at man har styr på sine ting, overholder sine deadlines, tør være nysgerrig og kan analysere sig frem til kundens behov. Sammen med kunden skal du finde lige præcis den løsning der giver mening for deres virksomhed eller produkt, for at sikre den størst mulige effekt.

 

European Media Partner – En del af noget større

Alle virksomheder kan prale af, at de er noget særligt. Men hos European Media Partner bliver du en del af noget større. Vi er geografisk placeret i 5 storbyer rundt om i Europa. Du vil få over 100 kollegaer der sidder med præcis samme ansvar som dig, nemlig at skabe værdi for kunderne.

Dine kollegaer er strukturerede, energifyldte og kaster en masse bolde i luften – og griber dem også igen. Vi forventer at du på samme måde kan holde hovedet koldt, håndtere stressende situationer og samtidigt gøre hverdagen til en fest. Vi arbejder som team om at nå vores mål, men det er kun dig selv der kan gøre dit produkt til det fedeste i verden. Når du oplever succeser kan du være 100% sikker på, at dine kollegaer vil være der til at fejre det med dig. Vi går nemlig op i det gode arbejdsmiljø hvor der er plads til succeser og hvor vi hjælper hinanden når opgaverne bliver for uoverskuelige.

 

 

Vi forventer af dig…

at du er arbejdsom, energisk og bevidst om dine egne evner. Du har måske relevant erfaring fra en lignende stilling eller en relevant uddannelse. Det er dog overhoved ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen. Det vigtigste er, at du kan håndtere stressede situationer og strukturere din tid, samt være bevidst med det ansvar du står op til hver morgen. Vi arbejder hver dag på at skabe tilfredse kunder og det er derfor vigtigt at du er villig til at yde en ekstra indsats og trives med komplekse arbejdsopgaver.

Om du lige er blevet færdiguddannet fra gymnasiet, afsluttet din bachelor eller bare komplet autodidakt er for os underordnet, så længe du kan se dig selv i ovenstående og brænder for en tilværelse hvor du selv er med til at skabe din fremtid, er du velkommen til at sende os en ansøgning.

 

Har du lyst til at høre mere eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores Junior Recruiter Andreas Nielsen, på telefon eller mail.

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2019-03-15T00:00:002019-05-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior salgskonsulent

K-system danmark ApS

Glostrup
En af landets mest attraktive karrieremodeller. Du må gerne være drevet af viljen til at tjene mange penge og du behøver ikke knokle 80 timer om ugen de næste 5-10 år for at få succes. Hvis du virkelig vil flytte noget, tilbyder vi dig en plads i vo...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående a...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi telemarketingssælgere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.

SalesPartners Group

Vanløse
Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganis...
Indrykket:25. februar 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Salgskonsulent / kørende sælger

World of Comfort

Odense & Rødovre
Søger du en arbejdsplads hvor du kan udvikle og fremvise dine kompetencer? Vi søger lige nu 2 personer til Rødovre og 1 person til Odense til vores team. Jobbet er et kombinationsjob og består af to dele:Salgskonsulent i Odense rosengårdscenteret EL...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Skab din egen fremtid - bliv specialist i content marketing med fokus på løsninger og salg!

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
I stillingen som sælgende Campaign Manager, vil du få tildelt et forretningsområde og en branche du senere vil blive ekspert i. Du vil nemlig starte din helt egen kampagne med research i branchen, hvor du går i dybden og undersøger de tendenser der ...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019