Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inspirerende og visionær leder søges til Sorø Skovbørnehave

Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen?

 

Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har solide administrative kompetencer, så er du måske vores nye leder.

 

Vi søger en erfaren leder på 37 timer pr. uge (dog uden højeste tjenestetid) til vores skønne børnehave på Frederiksberg i Sorø. Stillingen er med tiltrædelse 01.05.2020.

Du vil blive en del af en engageret og dygtig personalegruppe på 6 ansatte fordelt på to stuer, Haletudserne og Skarnbasserne. Da vi er en lille personalegruppe, er det vigtigt, at der er plads til forskellighed, til gode og til tider skøre ideer og til humor imellem os.

 

Vi lægger stor vægt på nærhed, tryghed og tid til fordybelse og arbejder grundlæggende anerkendende og narrativt. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Sorø Kommunes stærke børnefællesskaber (pejlemærker). Vi arbejder ud fra læreplaner og med SMITTE-modeller. Vi forventer, at du kan inspirere os i det pædagogiske arbejde og ikke mindst den pædagogiske linje. Vi forventer kendskab til og erfaring med de nye styrkede læreplaner.

 

Børnehaven ligger naturskønt, kun et stenkast fra skoven, og da naturen er en fast del af vores hverdag, som vi værner om og passer på, er vi stolte af at have De Grønne Spirers grønne flag samt at være valgt som fyrtårnsinstitution i et projekt fra Center for Børn og Natur.

 

Ud over de fantastiske medarbejdere vil du komme til at bruge omkring halvdelen af din arbejdstid sammen med 44 skønne og friske børn i alderen 3-6 år, så det er vigtigt, at du brænder for det pædagogiske arbejde direkte med børnene og kollegerne, på gulvet så vel som i skovbunden.

Vi vægter derfor, at du holder af at færdes i naturen og er nysgerrig på den viden og de oplevelser, der venter der.

 

Sorø Skovbørnehave er en puljeinstitution, hvilket vil sige, at vi er en forældredrevet børnehave, som har driftsoverenskomst med Sorø Kommune. Du vil derfor have et tæt samarbejde med en aktiv forældrebestyrelse, som har ansvar for driften og de overordnede linjer i børnehaven. Du vil også komme til at samarbejde med en engageret forældregruppe. Det er derfor vigtigt, at du som pædagogisk leder mestrer samarbejdet samt en god og anerkende kommunikation - ikke kun med din personalegruppe og børnene, men også med bestyrelse og forældre.

 

Ud over arbejdet med børnene vil du have administrative opgaver som varetagelse af ventelisten, udarbejdelse af mødeplan, regnskab med og indberetning af ferie og fravær, GDPR, lønindberetning, økonomistyring, møder med samarbejdspartnere m.m., og det er vigtigt, at du har solid erfaring med disse områder.

 

Opsummeret har vi brug for, at du er:

  • Erfaren som leder af en daginstitution
  • Anerkendende i din omgangsform og ledelsesstil
  • En inspirerende og retningssættende pædagogisk leder
  • Loyal og ærlig
  • Stabil og imødekommende
  • Frisk på at tilbringe tid i skoven
  • Positiv, konstruktiv og god til at kommunikere
  • Struktureret og god til at planlægge, koordinere og prioritere
  • En kompetent og lærenem IT-bruger
  • Kompetent i løsningen af de administrative opgaver
  • Har en diplomuddannelse eller anden ledelsesmæssig uddannelse

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Vi opfordrer til, at du kommer forbi og møder os, inden du afleverer din ansøgning. Kontakt da konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 og lav en aftale.

 

Læs mere om os på www.skovbh.dk eller kontakt konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 eller HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm, på tlf. 22 99 27 67.

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13.marts 2020.

Send din ansøgning elektronisk til HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm på mail: julie@skovbh.dk.

 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. marts 2020 med en opfølgende 2. samtale mandag den 23. marts 2020.

 

Løn ifølge overenskomst med BUPL.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168623Phoenix-828c7e6712020-01-31T00:00:00Inspirerende og visionær leder søges til Sorø Skovbørnehave

Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen?

 

Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har solide administrative kompetencer, så er du måske vores nye leder.

 

Vi søger en erfaren leder på 37 timer pr. uge (dog uden højeste tjenestetid) til vores skønne børnehave på Frederiksberg i Sorø. Stillingen er med tiltrædelse 01.05.2020.

Du vil blive en del af en engageret og dygtig personalegruppe på 6 ansatte fordelt på to stuer, Haletudserne og Skarnbasserne. Da vi er en lille personalegruppe, er det vigtigt, at der er plads til forskellighed, til gode og til tider skøre ideer og til humor imellem os.

 

Vi lægger stor vægt på nærhed, tryghed og tid til fordybelse og arbejder grundlæggende anerkendende og narrativt. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Sorø Kommunes stærke børnefællesskaber (pejlemærker). Vi arbejder ud fra læreplaner og med SMITTE-modeller. Vi forventer, at du kan inspirere os i det pædagogiske arbejde og ikke mindst den pædagogiske linje. Vi forventer kendskab til og erfaring med de nye styrkede læreplaner.

 

Børnehaven ligger naturskønt, kun et stenkast fra skoven, og da naturen er en fast del af vores hverdag, som vi værner om og passer på, er vi stolte af at have De Grønne Spirers grønne flag samt at være valgt som fyrtårnsinstitution i et projekt fra Center for Børn og Natur.

 

Ud over de fantastiske medarbejdere vil du komme til at bruge omkring halvdelen af din arbejdstid sammen med 44 skønne og friske børn i alderen 3-6 år, så det er vigtigt, at du brænder for det pædagogiske arbejde direkte med børnene og kollegerne, på gulvet så vel som i skovbunden.

Vi vægter derfor, at du holder af at færdes i naturen og er nysgerrig på den viden og de oplevelser, der venter der.

 

Sorø Skovbørnehave er en puljeinstitution, hvilket vil sige, at vi er en forældredrevet børnehave, som har driftsoverenskomst med Sorø Kommune. Du vil derfor have et tæt samarbejde med en aktiv forældrebestyrelse, som har ansvar for driften og de overordnede linjer i børnehaven. Du vil også komme til at samarbejde med en engageret forældregruppe. Det er derfor vigtigt, at du som pædagogisk leder mestrer samarbejdet samt en god og anerkende kommunikation - ikke kun med din personalegruppe og børnene, men også med bestyrelse og forældre.

 

Ud over arbejdet med børnene vil du have administrative opgaver som varetagelse af ventelisten, udarbejdelse af mødeplan, regnskab med og indberetning af ferie og fravær, GDPR, lønindberetning, økonomistyring, møder med samarbejdspartnere m.m., og det er vigtigt, at du har solid erfaring med disse områder.

 

Opsummeret har vi brug for, at du er:

  • Erfaren som leder af en daginstitution
  • Anerkendende i din omgangsform og ledelsesstil
  • En inspirerende og retningssættende pædagogisk leder
  • Loyal og ærlig
  • Stabil og imødekommende
  • Frisk på at tilbringe tid i skoven
  • Positiv, konstruktiv og god til at kommunikere
  • Struktureret og god til at planlægge, koordinere og prioritere
  • En kompetent og lærenem IT-bruger
  • Kompetent i løsningen af de administrative opgaver
  • Har en diplomuddannelse eller anden ledelsesmæssig uddannelse

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Vi opfordrer til, at du kommer forbi og møder os, inden du afleverer din ansøgning. Kontakt da konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 og lav en aftale.

 

Læs mere om os på www.skovbh.dk eller kontakt konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 eller HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm, på tlf. 22 99 27 67.

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13.marts 2020.

Send din ansøgning elektronisk til HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm på mail: julie@skovbh.dk.

 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. marts 2020 med en opfølgende 2. samtale mandag den 23. marts 2020.

 

Løn ifølge overenskomst med BUPL.

2020-02-17T20:50:29.590 Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen? Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har solide administrative kompetencer, så er du måske vores nye leder. Vi søger en erfaren leder på 37 timer pr. uge (dog uden højeste tjenestetid) til vores skønne børnehave på Frederiksberg i Sorø. Stillingen er med tiltrædelse 01.05.2020. Du vil blive en del af en engageret og dygtig personalegruppe på 6 ansatte fordelt på to stuer, Haletudserne og Skarnbasserne. Da vi er en lille personalegruppe, er det vigtigt, at der er plads til forskellighed, til gode og til tider skøre ideer og til humor imellem os. Vi lægger stor vægt på nærhed, tryghed og tid til fordybelse og arbejder grundlæggende anerkendende og narrativt. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Sorø Kommunes stærke børnefællesskaber (pejlemærker). Vi arbejder ud fra læreplaner og med SMITTE-modeller. Vi forventer, at du kan inspirere os i det pædagogiske arbejde og ikke mindst den pædagogiske linje. Vi forventer kendskab til og erfaring med de nye styrkede læreplaner. Børnehaven ligger naturskønt, kun et stenkast fra skoven, og da naturen er en fast del af vores hverdag, som vi værner om og passer på, er vi stolte af at have De Grønne Spirers grønne flag samt at være valgt som fyrtårnsinstitution i et projekt fra Center for Børn og Natur. Ud over de fantastiske medarbejdere vil du komme til at bruge omkring halvdelen af din arbejdstid sammen med 44 skønne og friske børn i alderen 3-6 år, så det er vigtigt, at du brænder for det pædagogiske arbejde direkte med børnene og kollegerne, på gulvet så vel som i skovbunden. Vi vægter derfor, at du holder af at færdes i naturen og er nysgerrig på den viden og de oplevelser, der venter der. Sorø Skovbørnehave er en puljeinstitution, hvilket vil sige, at vi er en forældredrevet børnehave, som har driftsoverenskomst med Sorø Kommune. Du vil derfor have et tæt samarbejde med en aktiv forældrebestyrelse, som har ansvar for driften og de overordnede linjer i børnehaven. Du vil også komme til at samarbejde med en engageret forældregruppe. Det er derfor vigtigt, at du som pædagogisk leder mestrer samarbejdet samt en god og anerkende kommunikation - ikke kun med din personalegruppe og børnene, men også med bestyrelse og forældre. Ud over arbejdet med børnene vil du have administrative opgaver som varetagelse af ventelisten, udarbejdelse af mødeplan, regnskab med og indberetning af ferie og fravær, GDPR, lønindberetning, økonomistyring, møder med samarbejdspartnere m.m., og det er vigtigt, at du har solid erfaring med disse områder. Opsummeret har vi brug for, at du er: Erfaren som leder af en daginstitution Anerkendende i din omgangsform og ledelsesstil En inspirerende og retningssættende pædagogisk leder Loyal og ærlig Stabil og imødekommende Frisk på at tilbringe tid i skoven Positiv, konstruktiv og god til at kommunikere Struktureret og god til at planlægge, koordinere og prioritere En kompetent og lærenem IT-bruger Kompetent i løsningen af de administrative opgaver Har en diplomuddannelse eller anden ledelsesmæssig uddannelse Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Vi opfordrer til, at du kommer forbi og møder os, inden du afleverer din ansøgning. Kontakt da konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 og lav en aftale. Læs mere om os på www.skovbh.dk eller kontakt konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 eller HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm, på tlf. 22 99 27 67. Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13.marts 2020. Send din ansøgning elektronisk til HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm på mail: julie@skovbh.dk. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. marts 2020 med en opfølgende 2. samtale mandag den 23. marts 2020. Løn ifølge overenskomst med BUPL.11Jobnet828c7e67100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-13T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3702514Sorø Skovbørnehave11Skolevej 44180SorøDKDanmark0
julie@skovbh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000893628JobNet5107707510770710029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=828c7e67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=828c7e67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=828c7e67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=828c7e67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/131918-298-1.jpgInspirerende og visionær leder søges til Sorø Skovbørnehave12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse364069706Julie Veje Bastholmjulie@skovbh.dkDKDanmarkDKDanmark330186473Inspirerende og visionær leder søges til Sorø SkovbørnehaveRobot Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen? Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har solide administrative kompetencer, så er du måske vores nye leder. Vi søger en erfaren leder på 37 timer pr. uge (dog uden højeste tjenestetid) til vores skønne børnehave på Frederiksberg i Sorø. Stillingen er med tiltrædelse 01.05.2020. Du vil blive en del af en engageret og dygtig personalegruppe på 6 ansatte fordelt på to stuer, Haletudserne og Skarnbasserne. Da vi er en lille personalegruppe, er det vigtigt, at der er plads til forskellighed, til gode og til tider skøre ideer og til humor imellem os. Vi lægger stor vægt på nærhed, tryghed og tid til fordybelse og arbejder grundlæggende anerkendende og narrativt. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Sorø Kommunes stærke børnefællesskaber (pejlemærker). Vi arbejder ud fra læreplaner og med SMITTE-modeller. Vi forventer, at du kan inspirere os i det pædagogiske arbejde og ikke mindst den pædagogiske linje. Vi forventer kendskab til og erfaring med de nye styrkede læreplaner. Børnehaven ligger naturskønt, kun et stenkast fra skoven, og da naturen er en fast del af vores hverdag, som vi værner om og passer på, er vi stolte af at have De Grønne Spirers grønne flag samt at være valgt som fyrtårnsinstitution i et projekt fra Center for Børn og Natur. Ud over de fantastiske medarbejdere vil du komme til at bruge omkring halvdelen af din arbejdstid sammen med 44 skønne og friske børn i alderen 3-6 år, så det er vigtigt, at du brænder for det pædagogiske arbejde direkte med børnene og kollegerne, på gulvet så vel som i skovbunden. Vi vægter derfor, at du holder af at færdes i naturen og er nysgerrig på den viden og de oplevelser, der venter der. Sorø Skovbørnehave er en puljeinstitution, hvilket vil sige, at vi er en forældredrevet børnehave, som har driftsoverenskomst med Sorø Kommune. Du vil derfor have et tæt samarbejde med en aktiv forældrebestyrelse, som har ansvar for driften og de overordnede linjer i børnehaven. Du vil også komme til at samarbejde med en engageret forældregruppe. Det er derfor vigtigt, at du som pædagogisk leder mestrer samarbejdet samt en god og anerkende kommunikation - ikke kun med din personalegruppe og børnene, men også med bestyrelse og forældre. Ud over arbejdet med børnene vil du have administrative opgaver som varetagelse af ventelisten, udarbejdelse af mødeplan, regnskab med og indberetning af ferie og fravær, GDPR, lønindberetning, økonomistyring, møder med samarbejdspartnere m.m., og det er vigtigt, at du har solid erfaring med disse områder. Opsummeret har vi brug for, at du er: Erfaren som leder af en daginstitution Anerkendende i din omgangsform og ledelsesstil En inspirerende og retningssættende pædagogisk leder Loyal og ærlig Stabil og imødekommende Frisk på at tilbringe tid i skoven Positiv, konstruktiv og god til at kommunikere Struktureret og god til at planlægge, koordinere og prioritere En kompetent og lærenem IT-bruger Kompetent i løsningen af de administrative opgaver Har en diplomuddannelse eller anden ledelsesmæssig uddannelse Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Vi opfordrer til, at du kommer forbi og møder os, inden du afleverer din ansøgning. Kontakt da konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 og lav en aftale. Læs mere om os på www.skovbh.dk eller kontakt konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 eller HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm, på tlf. 22 99 27 67. Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13.marts 2020. Send din ansøgning elektronisk til HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm på mail: julie@skovbh.dk. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. marts 2020 med en opfølgende 2. samtale mandag den 23. marts 2020. Løn ifølge overenskomst med BUPL.

Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen?

 

Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har solide administrative kompetencer, så er du måske vores nye leder.

 

Vi søger en erfaren leder på 37 timer pr. uge (dog uden højeste tjenestetid) til vores skønne børnehave på Frederiksberg i Sorø. Stillingen er med tiltrædelse 01.05.2020.

Du vil blive en del af en engageret og dygtig personalegruppe på 6 ansatte fordelt på to stuer, Haletudserne og Skarnbasserne. Da vi er en lille personalegruppe, er det vigtigt, at der er plads til forskellighed, til gode og til tider skøre ideer og til humor imellem os.

 

Vi lægger stor vægt på nærhed, tryghed og tid til fordybelse og arbejder grundlæggende anerkendende og narrativt. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Sorø Kommunes stærke børnefællesskaber (pejlemærker). Vi arbejder ud fra læreplaner og med SMITTE-modeller. Vi forventer, at du kan inspirere os i det pædagogiske arbejde og ikke mindst den pædagogiske linje. Vi forventer kendskab til og erfaring med de nye styrkede læreplaner.

 

Børnehaven ligger naturskønt, kun et stenkast fra skoven, og da naturen er en fast del af vores hverdag, som vi værner om og passer på, er vi stolte af at have De Grønne Spirers grønne flag samt at være valgt som fyrtårnsinstitution i et projekt fra Center for Børn og Natur.

 

Ud over de fantastiske medarbejdere vil du komme til at bruge omkring halvdelen af din arbejdstid sammen med 44 skønne og friske børn i alderen 3-6 år, så det er vigtigt, at du brænder for det pædagogiske arbejde direkte med børnene og kollegerne, på gulvet så vel som i skovbunden.

Vi vægter derfor, at du holder af at færdes i naturen og er nysgerrig på den viden og de oplevelser, der venter der.

 

Sorø Skovbørnehave er en puljeinstitution, hvilket vil sige, at vi er en forældredrevet børnehave, som har driftsoverenskomst med Sorø Kommune. Du vil derfor have et tæt samarbejde med en aktiv forældrebestyrelse, som har ansvar for driften og de overordnede linjer i børnehaven. Du vil også komme til at samarbejde med en engageret forældregruppe. Det er derfor vigtigt, at du som pædagogisk leder mestrer samarbejdet samt en god og anerkende kommunikation - ikke kun med din personalegruppe og børnene, men også med bestyrelse og forældre.

 

Ud over arbejdet med børnene vil du have administrative opgaver som varetagelse af ventelisten, udarbejdelse af mødeplan, regnskab med og indberetning af ferie og fravær, GDPR, lønindberetning, økonomistyring, møder med samarbejdspartnere m.m., og det er vigtigt, at du har solid erfaring med disse områder.

 

Opsummeret har vi brug for, at du er:

  • Erfaren som leder af en daginstitution
  • Anerkendende i din omgangsform og ledelsesstil
  • En inspirerende og retningssættende pædagogisk leder
  • Loyal og ærlig
  • Stabil og imødekommende
  • Frisk på at tilbringe tid i skoven
  • Positiv, konstruktiv og god til at kommunikere
  • Struktureret og god til at planlægge, koordinere og prioritere
  • En kompetent og lærenem IT-bruger
  • Kompetent i løsningen af de administrative opgaver
  • Har en diplomuddannelse eller anden ledelsesmæssig uddannelse

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Vi opfordrer til, at du kommer forbi og møder os, inden du afleverer din ansøgning. Kontakt da konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 og lav en aftale.

 

Læs mere om os på www.skovbh.dk eller kontakt konstitueret leder Victoria Tzara på tlf. 30 31 27 35 eller HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm, på tlf. 22 99 27 67.

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13.marts 2020.

Send din ansøgning elektronisk til HR-ansvarlige bestyrelsesmedlem Julie Veje Bastholm på mail: julie@skovbh.dk.

 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. marts 2020 med en opfølgende 2. samtale mandag den 23. marts 2020.

 

Løn ifølge overenskomst med BUPL.

Sorø SkovbørnehaveSorø2020-02-19T00:00:002020-03-13T00:00:00
330180690To afdelingsledere søges til Heldagskolen BråbyProfile Heldagsskolen Bråby er en dagbehandlingsskole, der er i vækst og vi oplever stadig stigende interesse for vores tilbud. Vi søger derfor to afd.ledere til vores afdeling Svalebæk, der kan varetage den tætte daglige ledelse af 4 teams hver. Afd.lederne vil have deres hverdag ude i de fire teams med ledelessparring og koordineringsarbejde. De skal være tilgængelige og synlige ledere, derfor vil deres kontor være placeret i et team mens mødevirksomhed med samarbejdspartnere vil være i hovedbygningen.I vil endvidere have tæt samarbejde og sparring med skolens psykologer og øvrige ledelse. De elever, der visiteres til Heldagsskolen Bråby kan have flere udfordringer såsom ADHD, autismeforstyrrelser, tilknytningsforstyrrelser, adfærdsproblematikker og eller indlæringsvanskeligheder mm. Desuden ses oftes en komorbiditet i elevernes problemstillinger. Vores tilbud består af dagbehandlingselever, ligesom vi har solisttilbud og eller særlig tilrettelagt forløb til vores børn og unge. Arbejdsopgaver:Være en tilgængelig sparringspartner og beslutningstager i dagligdagenSikre at skolens overordnede didaktiske og behandlingsmæssige tanker bliver implementeret i hverdagenPersonaleledelseFordeling af personaleressourcer ved sygdom o.lignMødeledelseSparring i forbindelse med skriftligt arbejde og dokumentationVære tovholder i de mere udfordrende skole hjemsamarbejderVære observerende og opsøgende på elevernes sociale, emotionelle og faglige udvilkingKvalifikationer:Gode samarbejdsevnerErfaring for arbejde med vores målgruppeRubust psykeSkriftligt stærkGerne Ledelseserfaring, men som minimum et tydeligt ledelsestalent.Kursus i ledelse eller diplom i ledelse, eller lyst og mod til at påbegynde dette.Kan tage ansvarHave en af følgende uddannelse, pædagog, lærer, psykolog eller socialrådgiver.Hvad tilbyder vi:Arbejde med fagligt dygtige lærer og pædagogerEn dagbehandlingsskole i konstant udviklingFokus på social kapitalTæt sparring og samarbejde med psykologer fra skolen og PPR Faxe Tæt sparring og samarbejde skolens øvrige ledelseIntern uddannelseEvt. lederuddannelse kursus i ledelseHvis ovenstående har fanget din interesse og du har lyst til at høre mere om vores dagbehandlingsskole, er du velkommen til at ringe til Forstander Johnny Kristensen 29724698, skoleleder Tine Dam 29720575 eller gå ind på vores hjemmeside www.heldagsskolen-braaby.dk Ansøgningsfrist mandag d. 16 marts klokken 12. Samtaler afholdes i uge 13. Med forventet opstart den 1. maj 2020Har du ikke hørt fra os inde ulitimo uge 13, er stillingen gået til anden side.Ansøgningen sendes via knappen Send ansøgning . Heldagsskolen Bråby ApSKirkevej 18A, Svalebæk4690 HaslevTelefon 56325254
Heldagsskolen Bråby er en dagbehandlingsskole, der er i vækst og vi oplever stadig stigende interesse for vores tilbud.
Vi søger derfor to afd.ledere til vores afdeling Svalebæk, der kan varetage den tætte daglige ledelse af 4 teams hver. Afd.lederne vil have deres hverdag ude i de fire teams med ledelessparring og koordineringsarbejde. De skal være tilgængelige og synlige ledere, derfor vil deres kontor være placeret i et team mens mødevirksomhed med samarbejdspartnere vil være i hovedbygningen.
I vil endvidere have tæt samarbejde og sparring med skolens psykologer og øvrige ledelse.

De elever, der visiteres til Heldagsskolen Bråby kan have flere udfordringer såsom ADHD, autismeforstyrrelser, tilknytningsforstyrrelser, adfærdsproblematikker og/eller indlæringsvanskeligheder mm. Desuden ses oftes en komorbiditet i elevernes problemstillinger. Vores tilbud består af dagbehandlingselever, ligesom vi har solisttilbud og/eller særlig tilrettelagt forløb til vores børn og unge.

Arbejdsopgaver:
  • Være en tilgængelig sparringspartner og beslutningstager i dagligdagen
  • Sikre at skolens overordnede didaktiske og behandlingsmæssige tanker bliver implementeret i hverdagen
  • Personaleledelse
  • Fordeling af personaleressourcer ved sygdom o.lign
  • Mødeledelse
  • Sparring i forbindelse med skriftligt arbejde og dokumentation
  • Være tovholder i de mere udfordrende skole/hjemsamarbejder
  • Være observerende og opsøgende på elevernes sociale, emotionelle og faglige udvilking
Kvalifikationer:
  • Gode samarbejdsevner
  • Erfaring for arbejde med vores målgruppe
  • Rubust psyke
  • Skriftligt stærk
  • Gerne Ledelseserfaring, men som minimum et tydeligt ledelsestalent.
  • Kursus i ledelse eller diplom i ledelse, eller lyst og mod til at påbegynde dette.
  • Kan tage ansvar
  • Have en af følgende uddannelse, pædagog, lærer, psykolog eller socialrådgiver.
Hvad tilbyder vi:
  • Arbejde med fagligt dygtige lærer og pædagoger
  • En dagbehandlingsskole i konstant udvikling
  • Fokus på social kapital
  • Tæt sparring og samarbejde med psykologer fra skolen og PPR Faxe
  • Tæt sparring og samarbejde skolens øvrige ledelse
  • Intern uddannelse
  • Evt. lederuddannelse/kursus i ledelse
Hvis ovenstående har fanget din interesse og du har lyst til at høre mere om vores dagbehandlingsskole, er du velkommen til at ringe til Forstander Johnny Kristensen 29724698, skoleleder Tine Dam 29720575 eller gå ind på vores hjemmeside www.heldagsskolen-braaby.dk

Ansøgningsfrist mandag d. 16 marts klokken 12.

Samtaler afholdes i uge 13.
Med forventet opstart den 1. maj 2020
Har du ikke hørt fra os inde ulitimo uge 13, er stillingen gået til anden side.
Ansøgningen sendes via knappen "Send ansøgning".

Heldagsskolen Bråby ApS
Kirkevej 18A, Svalebæk
4690 Haslev
Telefon 56325254

ORS/Small/25aefeae_logo.pngHeldagsskolen BråbyHaslev2020-02-18T14:36:02.9602020-03-23T00:00:00
330186275Engageret og dynamisk leder til vores frivilligcenterRobot Frivilligcenter Næstved og De Sociale Foreningers Hus søger pr. 1. maj 2020 eller snarest derefter en engageret og dynamisk leder, som har lyst til og interesse i at støtte op om og videreudvikle den lokale frivillige sociale indsats. Du får som leder af Frivilligcenter Næstved ansvaret for den daglige drift i forhold til personaleledelse, administration og økonomi. Dette indebærer bl.a.: At udvikle og beskrive nye indsatser, udarbejde projektansøgninger og opstille budgetter. At sikre Frivilligcentrets kerneydelser og dokumentation heraf. At forberede og følge op på sager til behandling i bestyrelsen samt varetage den øvrige sekretariatsbetjening af bestyrelsen og Næstved Frivilligråd. Vi forventer at: Du har ledelseserfaring - gerne fra en interesseorganisation el.lign. Du har erfaring med at udarbejde projektansøgninger samt budgetstyring. Du har kompetencer indenfor forandringsteorier, strategisk arbejde og dokumentation. Du har kendskab til frivilligt socialt arbejde og den politiske dagsorden på området. Du har sans for og erfaring i at opbygge og vedligeholde netværk med andre organisationer og eksterne samarbejdspartnere fx kommuner og virksomheder. Du har overblik, flair for administrative processer og er rutineret bruger af relevante IT-værktøjer. Du har lokalt kendskab samt viden og interesse for udvikling af det lokale frivillige sociale felt. Du kan forvente: Et tæt samarbejde med ansatte og frivillige. Et tæt samarbejde med en bestyrelse bestående af engagerede valgte repræsentanter fra de frivillige sociale organisationer i lokalområdet. En enestående mulighed for at videreudvikle det frivillige sociale arbejde i Næstved Kommune. Ansættelsesforhold og kontakt Stillingen er på 30 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, aftenmøder må forventes. Løn efter gældende overenskomst. Vi skal have modtaget din ansøgning senest torsdag den 5. marts 2020 kl. 12.00 på sikkermail@frivilligcenter-naestved.dk. Samtaler afholdes i uge 12. Ønsker du yderligere oplysninger om denne stilling deriblandt uddybende ledelses- og opgavebeskrivelse, kan du kontakte leder af Frivilligcenter Næstved: Jette Leth Buhl, jlb@frivilligcenter-naestved.dk, tlf.: 20 18 10 47 eller formand for bestyrelsen: Viggo Thomsen, lavi@privat.dk, tlf.: 28 56 65 17. Om os Vi ved, at alle foreninger og enkeltpersoner er forskellige, og det er vores kerneydelser og arbejde tilrettelagt efter. Vi understøtter det lokale frivillige sociale arbejde, skaber nye netværk og udvikler nye initiativer, der samler og involverer frivillige. Læs mere på www.frivilligcenter-naestved.dk.

Frivilligcenter Næstved og De Sociale Foreningers Hus søger pr. 1. maj 2020 eller snarest derefter en engageret og dynamisk leder, som har lyst til og interesse i at støtte op om og videreudvikle den lokale frivillige sociale indsats.

 

Du får som leder af Frivilligcenter Næstved ansvaret for den daglige drift i forhold til personaleledelse, administration og økonomi. Dette indebærer bl.a.:

  • At udvikle og beskrive nye indsatser, udarbejde projektansøgninger og opstille budgetter.
  • At sikre Frivilligcentrets kerneydelser og dokumentation heraf.
  • At forberede og følge op på sager til behandling i bestyrelsen samt varetage den øvrige sekretariatsbetjening af bestyrelsen og Næstved Frivilligråd.

Vi forventer at:

  • Du har ledelseserfaring - gerne fra en interesseorganisation el.lign.
  • Du har erfaring med at udarbejde projektansøgninger samt budgetstyring.
  • Du har kompetencer indenfor forandringsteorier, strategisk arbejde og dokumentation.
  • Du har kendskab til frivilligt socialt arbejde og den politiske dagsorden på området.
  • Du har sans for og erfaring i at opbygge og vedligeholde netværk med andre organisationer og eksterne samarbejdspartnere fx kommuner og virksomheder.
  • Du har overblik, flair for administrative processer og er rutineret bruger af relevante IT-værktøjer.
  • Du har lokalt kendskab samt viden og interesse for udvikling af det lokale frivillige sociale felt.

Du kan forvente:

  • Et tæt samarbejde med ansatte og frivillige.
  • Et tæt samarbejde med en bestyrelse bestående af engagerede valgte repræsentanter fra de frivillige sociale organisationer i lokalområdet.
  • En enestående mulighed for at videreudvikle det frivillige sociale arbejde i Næstved Kommune.

Ansættelsesforhold og kontakt
Stillingen er på 30 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, aftenmøder må forventes. Løn efter gældende overenskomst.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest torsdag den 5. marts 2020 kl. 12.00sikkermail@frivilligcenter-naestved.dk. Samtaler afholdes i uge 12.

Ønsker du yderligere oplysninger om denne stilling deriblandt uddybende ledelses- og opgavebeskrivelse, kan du kontakte leder af Frivilligcenter Næstved: Jette Leth Buhl, jlb@frivilligcenter-naestved.dk, tlf.: 20 18 10 47 eller formand for bestyrelsen: Viggo Thomsen, lavi@privat.dk, tlf.: 28 56 65 17.

Om os

Vi ved, at alle foreninger og enkeltpersoner er forskellige, og det er vores kerneydelser og arbejde tilrettelagt efter. Vi understøtter det lokale frivillige sociale arbejde, skaber nye netværk og udvikler nye initiativer, der samler og involverer frivillige.

 

Læs mere på www.frivilligcenter-naestved.dk.

Frivilligcenter Næstved - FuturaCentretNæstved2020-02-19T00:00:002020-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Inspirerende og visionær leder søges til Sorø Skovbørnehave

Sorø Skovbørnehave

Sorø
Brænder du for at lede en børnehave, som er i skoven hver dag og hvor svampejagt, knoglefund, bålmad og eventyrfortælling er en skøn og naturlig del af hverdagen? Hvis du kan svare ja til det, og du samtidig er stærkt pædagogisk funderet og har soli...
Indrykket:19. februar 2020

To afdelingsledere søges til Heldagskolen Bråby

Heldagsskolen Bråby

Haslev
Heldagsskolen Bråby er en dagbehandlingsskole, der er i vækst og vi oplever stadig stigende interesse for vores tilbud. Vi søger derfor to afd.ledere til vores afdeling Svalebæk, der kan varetage den tætte daglige ledelse af 4 teams hver. Afd.ledern...
Indrykket:18. februar 2020

Engageret og dynamisk leder til vores frivilligcenter

Frivilligcenter Næstved - FuturaCentret

Næstved
Frivilligcenter Næstved og De Sociale Foreningers Hus søger pr. 1. maj 2020 eller snarest derefter en engageret og dynamisk leder, som har lyst til og interesse i at støtte op om og videreudvikle den lokale frivillige sociale indsats. Du får som led...
Indrykket:19. februar 2020