Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Institutsekretær

Institutsekretær til Department of Business and Politics, Copenhagen Business School

Department of Business and Politics søger en institutsekretær.

Instituttet har godt 50 videnskabelige og administrative medarbejdere. Forskerne underviser især på uddannelserne International Business and Politics (IBP - BSc og MSc), European Business (EB BSc), Business Administration and Sociology (BSc) og Public Management and Social Development (PMSD). Sekretariatet understøtter forskerne og består af 4 faste medarbejdere og en studentermedhjælper. Du vil som institutsekretær få en koordinerende rolle i forhold til en lang række opgaver på instituttet.

Stillingens primære opgaver vil være:

  • Studieadministration i relation til uddannelserne og for PMSD ved the Sino-Danish Center, som er et samarbejde mellem alle danske universiteter i Beijing
  • Opgaver omkring intern kommunikation
  • Webredaktion
  • Mødereferater
  • Støtte til rejsebestilling og afregning
  • Bestillinger af IT og IT-support
  • Opgaver i relation til nye (internationale) medarbejdere
  • Organisation af møder, konferencer og workshops
  • Instruktion af piccolo og studentermedhjælp.
  • Omdeling af post, indkøb og øvrige ad hoc opgaver

Krav til erfaring/kvalifikationer og personlige kompetencer
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse eller tilsvarende erfaring, og vi lægger vægt på følgende kvalifikationer:
  • Taler og skriver et klart dansk og har et højt niveau i såvel mundtlig som skriftlig engelsk
  • Erfaring med selvstændig opgavevaretagelse
  • Du har fortrolighed med IT systemer, og du er proaktiv i forhold til at lære at arbejde med nye IT systemer
  • Erfaren bruger af Microsoft Office Pakken
  • God til at samarbejde og sætter pris på at være en del af et team
  • Du er imødekommende, fleksibel, dynamisk og service-minded
  • Du kan lide at varetage forskelligartede opgaver
  • Du er interesseret i at arbejde i et internationalt miljø

Vi tilbyder
En dynamisk, spændende og international arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed. Du vil få engagerede kollegaer med stor vilje til at samarbejde, og du vil skulle sidde i et fælleskontor med 3 arbejdspladser.

Desuden tilbyder vi god adgang til efter- og videreuddannelse.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (herunder HK) og Organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste. Stillingen er som udgangspunkt indplaceret i HK løngruppe 3,1. Indplacering på sats afhænger af tidligere uddannelse m.v. Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Arbejdstiden er 30-37 timer ugentligt, der kan tilrettelægges fleksibelt.

Ansættelsen er med start 1. marts 2018 eller hurtigst muligt derefter.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder Anne Suhr, telefon 3815 5812 eller pr. mail på aws.dbp@cbs.dk.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 12. februar 2018.
Samtaler afholdes kort efter ansøgningsfrist.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne ansøgnings linket, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329742991Phoenix-373bf1dc12018-01-18T04:20:21.510InstitutsekretærInstitutsekretær til Department of Business and Politics, Copenhagen Business School

Department of Business and Politics søger en institutsekretær.

Instituttet har godt 50 videnskabelige og administrative medarbejdere. Forskerne underviser især på uddannelserne International Business and Politics (IBP - BSc og MSc), European Business (EB BSc), Business Administration and Sociology (BSc) og Public Management and Social Development (PMSD). Sekretariatet understøtter forskerne og består af 4 faste medarbejdere og en studentermedhjælper. Du vil som institutsekretær få en koordinerende rolle i forhold til en lang række opgaver på instituttet.

Stillingens primære opgaver vil være:
  • Studieadministration i relation til uddannelserne og for PMSD ved the Sino-Danish Center, som er et samarbejde mellem alle danske universiteter i Beijing
  • Opgaver omkring intern kommunikation
  • Webredaktion
  • Mødereferater
  • Støtte til rejsebestilling og afregning
  • Bestillinger af IT og IT-support
  • Opgaver i relation til nye (internationale) medarbejdere
  • Organisation af møder, konferencer og workshops
  • Instruktion af piccolo og studentermedhjælp.
  • Omdeling af post, indkøb og øvrige ad hoc opgaver

Krav til erfaring/kvalifikationer og personlige kompetencer
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse eller tilsvarende erfaring, og vi lægger vægt på følgende kvalifikationer:
  • Taler og skriver et klart dansk og har et højt niveau i såvel mundtlig som skriftlig engelsk
  • Erfaring med selvstændig opgavevaretagelse
  • Du har fortrolighed med IT systemer, og du er proaktiv i forhold til at lære at arbejde med nye IT systemer
  • Erfaren bruger af Microsoft Office Pakken
  • God til at samarbejde og sætter pris på at være en del af et team
  • Du er imødekommende, fleksibel, dynamisk og service-minded
  • Du kan lide at varetage forskelligartede opgaver
  • Du er interesseret i at arbejde i et internationalt miljø

Vi tilbyder
En dynamisk, spændende og international arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed. Du vil få engagerede kollegaer med stor vilje til at samarbejde, og du vil skulle sidde i et fælleskontor med 3 arbejdspladser.

Desuden tilbyder vi god adgang til efter- og videreuddannelse.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (herunder HK) og Organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste. Stillingen er som udgangspunkt indplaceret i HK løngruppe 3,1. Indplacering på sats afhænger af tidligere uddannelse m.v. Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Arbejdstiden er 30-37 timer ugentligt, der kan tilrettelægges fleksibelt.

Ansættelsen er med start 1. marts 2018 eller hurtigst muligt derefter.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder Anne Suhr, telefon 3815 5812 eller pr. mail på aws.dbp@cbs.dk.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 12. februar 2018.
Samtaler afholdes kort efter ansøgningsfrist.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne ansøgnings linket, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.
2018-02-13T01:00:40.013 Institutsekretær til Department of Business and Politics, Copenhagen Business School Department of Business and Politics søger en institutsekretær. Instituttet har godt 50 videnskabelige og administrative medarbejdere. Forskerne underviser især på uddannelserne International Business and Politics (IBP - BSc og MSc), European Business (EB BSc), Business Administration and Sociology (BSc) og Public Management and Social Development (PMSD). Sekretariatet understøtter forskerne og består af 4 faste medarbejdere og en studentermedhjælper. Du vil som institutsekretær få en koordinerende rolle i forhold til en lang række opgaver på instituttet. Stillingens primære opgaver vil være: Studieadministration i relation til uddannelserne og for PMSD ved the Sino-Danish Center, som er et samarbejde mellem alle danske universiteter i Beijing Opgaver omkring intern kommunikation Webredaktion Mødereferater Støtte til rejsebestilling og afregning Bestillinger af IT og IT-support Opgaver i relation til nye (internationale) medarbejdere Organisation af møder, konferencer og workshops Instruktion af piccolo og studentermedhjælp. Omdeling af post, indkøb og øvrige ad hoc opgaver Krav til erfaring kvalifikationer og personlige kompetencer Vi forventer, at du har en kontoruddannelse eller tilsvarende erfaring, og vi lægger vægt på følgende kvalifikationer: Taler og skriver et klart dansk og har et højt niveau i såvel mundtlig som skriftlig engelsk Erfaring med selvstændig opgavevaretagelse Du har fortrolighed med IT systemer, og du er proaktiv i forhold til at lære at arbejde med nye IT systemer Erfaren bruger af Microsoft Office Pakken God til at samarbejde og sætter pris på at være en del af et team Du er imødekommende, fleksibel, dynamisk og service-minded Du kan lide at varetage forskelligartede opgaver Du er interesseret i at arbejde i et internationalt miljø Vi tilbyder En dynamisk, spændende og international arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed. Du vil få engagerede kollegaer med stor vilje til at samarbejde, og du vil skulle sidde i et fælleskontor med 3 arbejdspladser. Desuden tilbyder vi god adgang til efter- og videreuddannelse. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (herunder HK) og Organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste. Stillingen er som udgangspunkt indplaceret i HK løngruppe 3,1. Indplacering på sats afhænger af tidligere uddannelse m.v. Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Arbejdstiden er 30-37 timer ugentligt, der kan tilrettelægges fleksibelt. Ansættelsen er med start 1. marts 2018 eller hurtigst muligt derefter. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder Anne Suhr, telefon 3815 5812 eller pr. mail på aws.dbp@cbs.dk. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 12. februar 2018. Samtaler afholdes kort efter ansøgningsfrist. Din ansøgning Du søger stillingen online ved at åbne ansøgnings linket, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.11Jobnet373bf1dc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1309&ProjectId=144863&DepartmentId=18991&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3079877Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark155.6815889012.52909180
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent510327JobNet47406691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=373bf1dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=373bf1dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=373bf1dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=373bf1dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411508Sekretær5Kontor og administration352348526importimport_373bf1dcDKDanmarkDKDanmarkda-DK