Interessant og krævende studenterjob på CSS campus

NIAS – Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS’ administration/service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende. Opdatering af NIAS’ websites og nyhedsbreve. Derudover kommer hjælp til diverse forefaldende administrative og praktiske opgaver.

Det ville være en fordel, hvis du har

  • Gode engelskkundskaber og evnen til klar og fejlfri skriftlig kommunikation
  • En udadvendt karakter og evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • En studiebaggrund fra Asienstudier er en fordel, men ikke et krav
Jobbet udføres i tæt samarbejde med centerleder og den øvrige stab, som inklusive gæster udgør cirka 30 personer.

Vi tilbyder

  • Et interessant og Asien-fokuseret miljø, hvor tingene ind i mellem skal gå stærkt
  • Et alsidigt job med afveksling i opgaverne
  • Rare og engagerede kolleger
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder
Løn og ansættelse

Ugentlig arbejdstid 15 timer.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

For at blive ansat er det en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.



Yderligere oplysninger

om stillingen kan fås ved henvendelse til projektkoordinator Katrine Herold, 3532 9504, mailto: katrine.herold@nias.ku.dk, eller bibliotekar Inga-Lill Blomkvist, 3532 9512, mailto: ilb@nias.ku.dk

Ansøgningsfrist er den 2. august 2019.

Tiltrædelse i uge 34.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Stillingen søges online her (tryk på "Udfyld ansøgningsformular" nederst i opslaget).

Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word)

Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.



Kort om NIAS: vi udfører forskning og formidling med fokus på det moderne Asien. NIAS finansieres hovedsagligt ved en bevilling fra Nordisk Ministerråd (NMR), samt ved kontingenter fra 25 nordiske medlemsuniversiteter, herunder KU, som er den største bidragsyder efter NMR. NIAS har et digitalt Asienbibliotek, og et forlag, NIAS Press, som udgiver faglitteratur om Asien på engelsk.



Du kan læse mere om NIAS på www.nias.ku.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033907Phoenix-630f8f1b12019-05-29T00:00:00Interessant og krævende studenterjob på CSS campusNIAS – Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS’ administration/service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende. Opdatering af NIAS’ websites og nyhedsbreve. Derudover kommer hjælp til diverse forefaldende administrative og praktiske opgaver.

Det ville være en fordel, hvis du har

  • Gode engelskkundskaber og evnen til klar og fejlfri skriftlig kommunikation
  • En udadvendt karakter og evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • En studiebaggrund fra Asienstudier er en fordel, men ikke et krav
Jobbet udføres i tæt samarbejde med centerleder og den øvrige stab, som inklusive gæster udgør cirka 30 personer.

Vi tilbyder

  • Et interessant og Asien-fokuseret miljø, hvor tingene ind i mellem skal gå stærkt
  • Et alsidigt job med afveksling i opgaverne
  • Rare og engagerede kolleger
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder
Løn og ansættelse

Ugentlig arbejdstid 15 timer.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

For at blive ansat er det en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.



Yderligere oplysninger

om stillingen kan fås ved henvendelse til projektkoordinator Katrine Herold, 3532 9504, mailto: katrine.herold@nias.ku.dk, eller bibliotekar Inga-Lill Blomkvist, 3532 9512, mailto: ilb@nias.ku.dk

Ansøgningsfrist er den 2. august 2019.

Tiltrædelse i uge 34.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Stillingen søges online her (tryk på "Udfyld ansøgningsformular" nederst i opslaget).

Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word)

Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.



Kort om NIAS: vi udfører forskning og formidling med fokus på det moderne Asien. NIAS finansieres hovedsagligt ved en bevilling fra Nordisk Ministerråd (NMR), samt ved kontingenter fra 25 nordiske medlemsuniversiteter, herunder KU, som er den største bidragsyder efter NMR. NIAS har et digitalt Asienbibliotek, og et forlag, NIAS Press, som udgiver faglitteratur om Asien på engelsk.



Du kan læse mere om NIAS på www.nias.ku.dk

NIAS Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS administration service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende. Opdatering af NIAS websites og nyhedsbreve. Derudover kommer hjælp til diverse forefaldende administrative og praktiske opgaver. Det ville være en fordel, hvis du har Gode engelskkundskaber og evnen til klar og fejlfri skriftlig kommunikation En udadvendt karakter og evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret En studiebaggrund fra Asienstudier er en fordel, men ikke et krav Jobbet udføres i tæt samarbejde med centerleder og den øvrige stab, som inklusive gæster udgør cirka 30 personer. Vi tilbyder Et interessant og Asien-fokuseret miljø, hvor tingene ind i mellem skal gå stærkt Et alsidigt job med afveksling i opgaverne Rare og engagerede kolleger Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder Løn og ansættelse Ugentlig arbejdstid 15 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. For at blive ansat er det en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektkoordinator Katrine Herold, 3532 9504, mailto: katrine.herold@nias.ku.dk, eller bibliotekar Inga-Lill Blomkvist, 3532 9512, mailto: ilb@nias.ku.dk Ansøgningsfrist er den 2. august 2019. Tiltrædelse i uge 34. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Stillingen søges online her (tryk på Udfyld ansøgningsformular nederst i opslaget). Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word) Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Kort om NIAS: vi udfører forskning og formidling med fokus på det moderne Asien. NIAS finansieres hovedsagligt ved en bevilling fra Nordisk Ministerråd (NMR), samt ved kontingenter fra 25 nordiske medlemsuniversiteter, herunder KU, som er den største bidragsyder efter NMR. NIAS har et digitalt Asienbibliotek, og et forlag, NIAS Press, som udgiver faglitteratur om Asien på engelsk. Du kan læse mere om NIAS på www.nias.ku.dk11jobnet630f8f1b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149631&DepartmentId=18992&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3537086KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND11Øster Farimagsgade 51353København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset769683JobNet4996008499600810029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=630f8f1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=630f8f1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=630f8f1b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=630f8f1b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration361950664noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330024545Studerende til forskningsprojekt om pressefotografi, køn og sikkerhedspolitikRobot Vi søger en studerende til forskningsprojektet Bodies as Battleground: Gender Images and International Security , ledet af professor Lene Hansen. Projektet fokuserer på, hvilken rolle køn spiller for krige og konflikters udvikling, samt på den måde sikkerhedsproblemer afbilledes på i medierne (med særligt fokus på nyere pressefotografi). Bodies as Battleground: Gender Images and International Security løber frem til 1. marts 2022. Projektet ligger til dels i forlængelse af et tidligere forskningsprojekt Images and International Security , som er nærmere beskrevet på www.images.ku.dk. Arbejdsopgaver Dine opgaver vil bestå af administrative og praktiske opgaver, herunder organisering af udenlandske projektdeltageres besøg, hjælp med indsamling af materiale og opdatering af hjemmeside. Din profil Det vil være en fordel hvis: Du er stud.scient.pol. Du er velformuleret på dansk og engelsk Du er grundig, systematisk og ansvarsfuld En studiebaggrund med kendskab til international politik er en fordel, men ikke et krav Vi tilbyder Du kommer til at indgå i et forskningsmiljø bestående af professor Lene Hansen og professor MSO Jacob Gerner Hariri og tre ph.d.-studerende placeret på Institut for Statskundskab, samt to internationale topforskere, og dermed tæt på, hvordan forskning foregår. Vi lægger vægt på godt samarbejde og er fleksible i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden vil være ca. 12-15 timer ugentlig. Vi er særlig interesserede i ansøgere, der har tidshorisont for jobbet på minimum en ansættelse til 1. september 2020. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Det er en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution. Yderligere oplysninger Ansøgningsfrist er mandag den 5. august, samtaler forventes afholdt i uge 33. Stillingen søges online via hjemmesiden http: www.ku.dk stillinger tap (tryk på linket Send ansøgning nederst i opslaget) hurtigst muligt og senest den 5. august. Forventet ansættelse: 1. september 2019. Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i en fil (pdf eller word). Vi beder om, at du vedhæfter eksamensudskrifter. Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret.Vi søger en studerende til forskningsprojektet ”Bodies as Battleground: Gender Images and International Security”, ledet af professor Lene Hansen. Projektet fokuserer på, hvilken rolle køn spiller for krige og konflikters udvikling, samt på den måde sikkerhedsproblemer afbilledes på i medierne (med særligt fokus på nyere pressefotografi). ”Bodies as Battleground: Gender Images and International Security” løber frem til 1. marts 2022. Projektet ligger til dels i forlængelse af et tidligere forskningsprojekt ”Images and International Security”, som er nærmere beskrevet på www.images.ku.dk.

Arbejdsopgaver
Dine opgaver vil bestå af administrative og praktiske opgaver, herunder organisering af udenlandske projektdeltageres besøg, hjælp med indsamling af materiale og opdatering af hjemmeside.

Din profil
Det vil være en fordel hvis:
  • Du er stud.scient.pol.
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk
  • Du er grundig, systematisk og ansvarsfuld
  • En studiebaggrund med kendskab til international politik er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder
Du kommer til at indgå i et forskningsmiljø bestående af professor Lene Hansen og professor MSO Jacob Gerner Hariri og tre ph.d.-studerende placeret på Institut for Statskundskab, samt to internationale topforskere, og dermed tæt på, hvordan forskning foregår. Vi lægger vægt på godt samarbejde og er fleksible i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden vil være ca. 12-15 timer ugentlig.
Vi er særlig interesserede i ansøgere, der har tidshorisont for jobbet på minimum en ansættelse til 1. september 2020.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det er en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.

Yderligere oplysninger

Ansøgningsfrist er mandag den 5. august, samtaler forventes afholdt i uge 33.

Stillingen søges online via hjemmesiden http://www.ku.dk/stillinger/tap (tryk på linket "Send ansøgning" nederst i opslaget) hurtigst muligt og senest den 5. august. Forventet ansættelse: 1. september 2019.

Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i en fil (pdf eller word). Vi beder om, at du vedhæfter eksamensudskrifter.

Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret.
KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-05-15T00:00:002019-07-05T00:00:00
330023329PatentansøgningRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8339 Vi har en meget simpel patentopgave, men vores normale agent har desværre ikke tid. Vi skal hurtigt have skrevet og indsendt et patent, men det er ret simpelt og med få krav. Der skal selvfølgelig lige laves en kort nyhedsundersøgelse. Vi forestiller os at du interviewer vores udviklingskemikere og jeg, hvor vi forklarer hvad det handler om. Derudfra kan du så skrive en patentansøgning, som vi får til gennemlæsning. Patentet er indenfor kemi. I vores virksomhed nyttegør vi restprodukter fra en virksomhed i en anden virksomhed. Patentet skal derfor laves på et produkt vi har udviklet til at skille to stoffer ad. Blandingen af stofferne bruges ikke ret mange steder, og vi har tidligere haft en metode som var meget resourcekrævende. Vi regner derfor med, at vi kan få patent på vores nyudviklede produkt. Vi udvikler somme tider nye produkter som denne, så der kunne også godt være brug for din hjælp til patentsøgning i fremtiden. Det er vigtigt, at du har erfaring med at skrive patentansøgninger, så du har en id om hvilket sprog den skal skrives i. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8339

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8339

 

 

Vi har en meget simpel patentopgave, men vores normale agent har desværre ikke tid.

Vi skal hurtigt have skrevet og indsendt et patent, men det er ret simpelt og med få krav. Der skal selvfølgelig lige laves en kort nyhedsundersøgelse. Vi forestiller os at du interviewer vores udviklingskemikere og jeg, hvor vi forklarer hvad det handler om. Derudfra kan du så skrive en patentansøgning, som vi får til gennemlæsning.

Patentet er indenfor kemi. I vores virksomhed nyttegør vi restprodukter fra en virksomhed i en anden virksomhed. Patentet skal derfor laves på et produkt vi har udviklet til at skille to stoffer ad. Blandingen af stofferne bruges ikke ret mange steder, og vi har tidligere haft en metode som var meget resourcekrævende. Vi regner derfor med, at vi kan få patent på vores nyudviklede produkt.

Vi udvikler somme tider nye produkter som denne, så der kunne også godt være brug for din hjælp til patentsøgning i fremtiden.

Det er vigtigt, at du har erfaring med at skrive patentansøgninger, så du har en idé om hvilket "sprog" den skal skrives i.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8339

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330043120Student til Rigshospitalets PlanlægningsenhedRobot Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet? Så er du måske vores kommende studentermedhjælper i Planlægningsenheden på Rigshospitalet. Om Planlægningsenheden Planlægningsenheden er en del af Økonomi- og Planlægningsafdelingen. Enheden består af 5 medarbejdere og en planlægningschef og har som sin primære opgave at sikre helhedsoverblik og gode beslutningsoplæg på planlægningsområdet. Vi arbejder med planlægningssager af strategisk betydning for hospitalet, fx specialeplanlægning, kapacitetsudnyttelse og fysiske rammer. Vi sekretariatsbetjener diverse råd og udvalg, bl.a. apparaturudvalget, en række sundhedsfaglige råd og to af hospitalets tværgående fora. Herudover har vi ansvaret for svar på politikerspørgsmål og høringer på planlægningsområdet. En af de store opgaver for os i den kommende tid bliver at drive et projekt om Rigshospitalets kommende vision- og masterplan, som skal sætte retning for renoveringen af bygningerne på Blegdamsvej. Planlægningsenheden har et tæt samarbejde med centre og klinikker på hele Rigshospitalet samt andre enheder i administrationen. Vi lægger vægt på at løse opgaverne på et fagligt højt niveau i en serviceorienteret og uformel atmosfære. Om dig Vi søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper, som har lyst til at hjælpe os med planlægningsopgaver og sekretariatsbetjening. Du skal have mod på at arbejde i en spændede og kompleks driftsorganisation med mange samarbejdsflader. Vi forestiller os, at du enten er i gang med den sidste del af din bachelor eller i starten af din kandidat har interesse for sundhedsvæsenet er god til dialog med andre faggrupper og har lyst til at indgå i samarbejde på tværs af organisationen er samarbejdsorienteret og stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation er struktureret, systematisk og god til at skabe overblik tager ansvar og initiativ. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med databearbejdning og analyse. Om stillingen Vi søger en student, der skal hjælpe os med at løfte forskellige opgaver på planlægningsområdet. Det kan eksempelvis være: Sekretariatsbetjening af diverse råd og fora på planlægningsområdet Indsamling og udarbejdelse af bidrag til besvarelse af politikerspørgsmål og borgerhenvendelser Udarbejdelse af høringssvar Du vil desuden blive inddraget i nogle af de større projekter, vi er involveret i, og vil her være med til at planlægge møder, processer og indhold i projekterne. Du vil blive en del af en velfungerende enhed med engagerede og dygtige kolleger, og hvor du vil kunne lære en masse om, hvordan administrationen på et stort hospital fungerer. Du kan forvente fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder, til gengæld forventer vi, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning. Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 12 timer i gennemsnit pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte planlægningschef Lisbeth Simper Elmstrøm på tlf. 93 56 66 29 eller mail: lelm0020@regionh.dk. Ansøgningsfristen er fredag den 2. august 2019 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33 med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt.Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet?

Så er du måske vores kommende studentermedhjælper i Planlægningsenheden på Rigshospitalet.

Om Planlægningsenheden

Planlægningsenheden er en del af Økonomi- og Planlægningsafdelingen.

Enheden består af 5 medarbejdere og en planlægningschef og har som sin primære opgave at sikre helhedsoverblik og gode beslutningsoplæg på planlægningsområdet.

Vi arbejder med planlægningssager af strategisk betydning for hospitalet, fx specialeplanlægning, kapacitetsudnyttelse og fysiske rammer. Vi sekretariatsbetjener diverse råd og udvalg, bl.a. apparaturudvalget, en række sundhedsfaglige råd og to af hospitalets tværgående fora. Herudover har vi ansvaret for svar på politikerspørgsmål og høringer på planlægningsområdet.

En af de store opgaver for os i den kommende tid bliver at drive et projekt om Rigshospitalets kommende vision- og masterplan, som skal sætte retning for renoveringen af bygningerne på Blegdamsvej.

Planlægningsenheden har et tæt samarbejde med centre og klinikker på hele Rigshospitalet samt andre enheder i administrationen.

Vi lægger vægt på at løse opgaverne på et fagligt højt niveau i en serviceorienteret og uformel atmosfære.

Om dig

Vi søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper, som har lyst til at hjælpe os med planlægningsopgaver og sekretariatsbetjening. Du skal have mod på at arbejde i en spændede og kompleks driftsorganisation med mange samarbejdsflader.

Vi forestiller os, at du

  • enten er i gang med den sidste del af din bachelor eller i starten af din kandidat
  • har interesse for sundhedsvæsenet
  • er god til dialog med andre faggrupper og har lyst til at indgå i samarbejde på tværs af organisationen
  • er samarbejdsorienteret og stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation
  • er struktureret, systematisk og god til at skabe overblik
  • tager ansvar og initiativ.
Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med databearbejdning og analyse.

Om stillingen

Vi søger en student, der skal hjælpe os med at løfte forskellige opgaver på planlægningsområdet. Det kan eksempelvis være:

  • Sekretariatsbetjening af diverse råd og fora på planlægningsområdet
  • Indsamling og udarbejdelse af bidrag til besvarelse af politikerspørgsmål og borgerhenvendelser
  • Udarbejdelse af høringssvar
Du vil desuden blive inddraget i nogle af de større projekter, vi er involveret i, og vil her være med til at planlægge møder, processer og indhold i projekterne.

Du vil blive en del af en velfungerende enhed med engagerede og dygtige kolleger, og hvor du vil kunne lære en masse om, hvordan administrationen på et stort hospital fungerer.

Du kan forvente fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder, til gengæld forventer vi, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning. Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 12 timer i gennemsnit pr. uge.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte planlægningschef Lisbeth Simper Elmstrøm på tlf. 93 56 66 29 eller mail: lelm0020@regionh.dk.

Ansøgningsfristen er fredag den 2. august 2019

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33 med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt.




RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-06-13T00:00:002019-08-02T00:00:00
330044746Studerende til Karrierevejledningen på Det Samfundsvidenskabelige FakultetRobot Karrierevejledningen på SAMF søger en studerende med start fra primo august. Hvem er vi? Karrierevejledningen på SAMF er centralt forankret på fakultetet og varetager opgaver som afholdelse af karrieremesser, etablering og vedligeholdelse af netværk til erhvervslivet, tæt samarbejde med SAMF-alumner, udvikling og eksekvering af tilbud, som bygger bro mellem studiet og arbejdsmarkedet. SAMF har et kæmpestort netværk til erhvervslivet med virksomheder, organisationer og samarbejde med relevante aktører, som alle har stor interesse i at møde SAMF-studerende. Hvad har vi brug for? Dine arbejdsopgaver vil være: Praktisk hjælp til planlægning og afholdelse af arrangementer, fx karrieremesser, jobsøgning, events for internationale studerende. Opgaver, fx oprette tilmelding på hjemmeside Kunet, markedsføring via sociale medier, klargøring ved store arrangementer Evt. arbejde med Photoshop (med oplæring) Praktiske opgaver: bestille lokaler, sende påmindelser til studerende, ajourføre Excel filer, tekstbearbejdning, hænge plakater op på Campusområdet Desuden skal du bistå karrierevejlederen med Udvikling af nye koncepter og videreudvikling af eksisterende. Helt konkret, etablering af Instagram profiler til karrierevejledningen, forskellige profiler med alumner ift. de respektive uddannelser, fx psykologi, statskundskab Tage kontakt til alumner med henblik på forespørgsler til oplæg, briefing og koordinering vedr. arrangementer, beskrivelser af overgangen fra studie til arbejdsliv Besvare henvendelser fra studerende på mail Hvem er du? Vi forestiller os, at du: er selvstændig og udadvendt har kendskab til planlægning af arrangementer, fx fra frivilligt arbejde, tutor på uddannelsen trives med udvikling af nye koncepter, men har forståelse for at lavpraktiske opgaver er lige så vigtige for at gennemføre vellykkede arrangementer af høj kvalitet. har stor interesse i brobygning mellem studie og arbejdsliv og samarbejde med alumner er indskrevet på en videregående uddannelse og har mindst 2 hele år tilbage er fleksibel i forhold til arbejdstidens placering Praktiske oplysninger Din arbejdstid bliver i gennemsnit 7 timer om ugen, men vi forventer, at du i travle perioder som ved semesterstart kan arbejde mere end 7 timer. Ligeledes er der mulighed for at arbejde mindre i eksamensperioder. Du får arbejdsplads i bygning 5 på Center for Sundhed og Samfund (CSS), Øster Farimagsgade 5, 1353 København K. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til karrierevejleder Maibritt Jensen på tlf. 35 33 44 79 mobil 93 50 92 64. Du kan læse mere om karrierevejledningen her: https: samf.ku.dk pkv Ansøgning Send din ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via jobsiden på http: jobportal.ku.dk tap (vælg Det Samfundsvidenskabelige Fakultetet), så den er universitetet i hænde senest mandag den 15. juli 2019. Ansættelse hurtigst muligt herefter efter primo august. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.Karrierevejledningen på SAMF søger en studerende med start fra primo august.

Hvem er vi?

Karrierevejledningen på SAMF er centralt forankret på fakultetet og varetager opgaver som afholdelse af karrieremesser, etablering og vedligeholdelse af netværk til erhvervslivet, tæt samarbejde med SAMF-alumner, udvikling og eksekvering af tilbud, som bygger bro mellem studiet og arbejdsmarkedet. SAMF har et kæmpestort netværk til erhvervslivet med virksomheder, organisationer og samarbejde med relevante aktører, som alle har stor interesse i at møde SAMF-studerende.

Hvad har vi brug for?

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Praktisk hjælp til planlægning og afholdelse af arrangementer, fx karrieremesser, jobsøgning, events for internationale studerende. Opgaver, fx oprette tilmelding på hjemmeside/Kunet, markedsføring via sociale medier, klargøring ved store arrangementer
  • Evt. arbejde med Photoshop (med oplæring)
  • Praktiske opgaver: bestille lokaler, sende påmindelser til studerende, ajourføre Excel filer, tekstbearbejdning, hænge plakater op på Campusområdet
Desuden skal du bistå karrierevejlederen med

  • Udvikling af nye koncepter og videreudvikling af eksisterende. Helt konkret, etablering af Instagram profiler til karrierevejledningen, forskellige profiler med alumner ift. de respektive uddannelser, fx psykologi, statskundskab
  • Tage kontakt til alumner med henblik på forespørgsler til oplæg, briefing og koordinering vedr. arrangementer, beskrivelser af overgangen fra studie til arbejdsliv
  • Besvare henvendelser fra studerende på mail
Hvem er du?

Vi forestiller os, at du:

  • er selvstændig og udadvendt
  • har kendskab til planlægning af arrangementer, fx fra frivilligt arbejde, tutor på uddannelsen
  • trives med udvikling af nye koncepter, men har forståelse for at lavpraktiske opgaver er lige så vigtige for at gennemføre vellykkede arrangementer af høj kvalitet.
  • har stor interesse i brobygning mellem studie og arbejdsliv og samarbejde med alumner
  • er indskrevet på en videregående uddannelse og har mindst 2 hele år tilbage
  • er fleksibel i forhold til arbejdstidens placering
Praktiske oplysninger

Din arbejdstid bliver i gennemsnit 7 timer om ugen, men vi forventer, at du i travle perioder som ved semesterstart kan arbejde mere end 7 timer. Ligeledes er der mulighed for at arbejde mindre i eksamensperioder.

Du får arbejdsplads i bygning 5 på Center for Sundhed og Samfund (CSS), Øster Farimagsgade 5, 1353 København K.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til karrierevejleder Maibritt Jensen på tlf. 35 33 44 79 / mobil 93 50 92 64. Du kan læse mere om karrierevejledningen her: https://samf.ku.dk/pkv/

Ansøgning

Send din ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via jobsiden på http://jobportal.ku.dk/tap/ (vælg Det Samfundsvidenskabelige Fakultetet), så den er universitetet i hænde senest mandag den 15. juli 2019. Ansættelse hurtigst muligt herefter efter primo august.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-06-17T00:00:002019-07-15T00:00:00
330044809Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og IntegrationRobot Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø? Har du interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger et antal studenter til kontorerne Landbrug og Erhverv samt EU-kontoret, som arbejder med ansøgninger fra tredjelandsstatsborgere om opholds- og arbejdstilladelse i Danmark samt opholdsbeviser til EU-borgere. Om stillingerne Vi har brug for et antal dygtige studentermedhjælpere, der skal varetage lettere sagsbehandling og skriveopgaver samt andet forefaldende arbejde i forbindelse med ansøgninger om ophold i Danmark fra udenlandske arbejdstagere og studerende mv. (international rekruttering). Du skal også have lyst til at arbejde med vejledning af styrelsens brugere bl.a. på engelsk. Du skal enten indgå i vores telefonvagtordning eller varetage betjening af personlige henvendelser i vores borgercenter. Derudover vil du også komme til at arbejde med forvaltningsret og udlændingeret. Om dig Vi forestiller os, at du læser en samfundsvidenskabelig uddannelse, f.eks. stud. jur. eller anden relevant uddannelse. Du har som minimum bestået 1. år samt har mere end ét år tilbage af dit studie, ligesom vi forestiller os, at du: er kvalitetsbevidst og har en åben samt fleksibel indstilling til dine arbejdsfunktioner er serviceminded og udadvendt er god til at kommunikere har gode engelskkundskaber Din nye hverdag Styrelsen for International Rekruttering og Integration har som en af sine primære opgaver at administrere lovgivningen om tredjelandsstatsborgeres ophold i Danmark som følge af arbejde eller studier og EU-borgeres ophold. Vi har studentermedhjælpere i alle vores kontorer og er en arbejdsplads med en seriøs tilgang til vores studentermedhjælpere med fokus på målrettet oplæring og udvikling. Du vil blive en del af et team, hvor tonen er uformel, og hvor du skal arbejde tæt sammen med kontorernes øvrige studenter og medarbejdere. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt souschef i Landbrug og Erhverv Tina Ørtoft Kristensen på telefonnummer 72 14 21 41 eller på e-mail tkr@siri.dk eller souschef i EU-kontoret Rikke Kragh Friis på telefonnummer 72 14 22 89 eller på e-mail rkl@siri.dk. Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest mandag den 1. juli 2019, kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i ugerne umiddelbart efter fristens udløb. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfStudenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration



Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø? Har du interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger et antal studenter til kontorerne Landbrug og Erhverv samt EU-kontoret, som arbejder med ansøgninger fra tredjelandsstatsborgere om opholds- og arbejdstilladelse i Danmark samt opholdsbeviser til EU-borgere.



Om stillingerne

Vi har brug for et antal dygtige studentermedhjælpere, der skal varetage lettere sagsbehandling og skriveopgaver samt andet forefaldende arbejde i forbindelse med ansøgninger om ophold i Danmark fra udenlandske arbejdstagere og studerende mv. (international rekruttering).



Du skal også have lyst til at arbejde med vejledning af styrelsens brugere – bl.a. på engelsk. Du skal enten indgå i vores telefonvagtordning eller varetage betjening af personlige henvendelser i vores borgercenter. Derudover vil du også komme til at arbejde med forvaltningsret og udlændingeret.



Om dig

Vi forestiller os, at du læser en samfundsvidenskabelig uddannelse, f.eks. stud. jur. eller anden relevant uddannelse. Du har som minimum bestået 1. år samt har mere end ét år tilbage af dit studie, ligesom vi forestiller os, at du:

  • er kvalitetsbevidst og har en åben samt fleksibel indstilling til dine arbejdsfunktioner
  • er serviceminded og udadvendt
  • er god til at kommunikere
  • har gode engelskkundskaber
Din nye hverdag

Styrelsen for International Rekruttering og Integration har som en af sine primære opgaver at administrere lovgivningen om tredjelandsstatsborgeres ophold i Danmark som følge af arbejde eller studier og EU-borgeres ophold.

Vi har studentermedhjælpere i alle vores kontorer og er en arbejdsplads med en seriøs tilgang til vores studentermedhjælpere med fokus på målrettet oplæring og udvikling. Du vil blive en del af et team, hvor tonen er uformel, og hvor du skal arbejde tæt sammen med kontorernes øvrige studenter og medarbejdere.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.



Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette.



Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt souschef i Landbrug og Erhverv Tina Ørtoft Kristensen på telefonnummer 72 14 21 41 eller på e-mail tkr@siri.dk eller souschef i EU-kontoret Rikke Kragh Friis på telefonnummer 72 14 22 89 eller på e-mail rkl@siri.dk.

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.



Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest mandag den 1. juli 2019, kl. 12.00.



Vi forventer at holde samtaler i ugerne umiddelbart efter fristens udløb.



Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.





Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf





Udlændinge- og IntegrationsministerietValby2019-06-17T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studerende til forskningsprojekt om pressefotografi, køn og sikkerhedspolitik

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Vi søger en studerende til forskningsprojektet Bodies as Battleground: Gender Images and International Security , ledet af professor Lene Hansen. Projektet fokuserer på, hvilken rolle køn spiller for krige og konflikters udvikling, samt på den måde ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Patentansøgning

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8339 Vi har en meget simpel patentopgav...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Student til Rigshospitalets Planlægningsenhed

Rigshospitalet

København Ø
Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet? Så er du måske vores k...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Studerende til Karrierevejledningen på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Karrierevejledningen på SAMF søger en studerende med start fra primo august. Hvem er vi? Karrierevejledningen på SAMF er centralt forankret på fakultetet og varetager opgaver som afholdelse af karrieremesser, etablering og vedligeholdelse af netværk...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration

Udlændinge- og Integrationsministeriet

Valby
Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø? Har du interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019