Interesseret i et job, hvor du hjælper bankkunder med kundeservice?

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Job-id: 1306-3680


Her er en jobmulighed, hvor du håndterer opkald fra virksomhedens kunder – et job på mellem 25-37 timer om ugen – primært inden for tidsrummet kl. 8:00-16:00. 


Vil du gerne give kunderne oplevelsen af god kundeservice? Og er du først tilfreds, når der er fundet et svar på hver enkelt kundes spørgsmål om bankservice? Er du interesseret i at blive en del af en gruppe kundekonsulenter i en solid IT-virksomhed? 


Så skal du læse med her: 

Vi søger flere personer til en jobmulighed hos vores kunde med start snarest muligt. 

Vores kunde er en IT-virksomhed, hvor medarbejderne er glade for at være. Du bliver en del af et hold, som vidensdeler og sparrer med hinanden. 


Du modtager en grundig oplæring, så du bliver godt rustet til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsorienterede emner samt vigtigheden af at yde god kundeservice.


Den gode bankoplevelse: 

Virksomheden er en veletableret IT-virksomhed, som startede i 1963. De beskriver deres produkt på deres hjemmeside således: ”…hos os er der plads til alle. Fra den lille lokale sparekasse til det store nordiske pengeinstitut. Med vores platform er du stærk som de største og fleksibel som de mindste - og derfor starter den gode bankoplevelse lige her.” 


Jobbet:

Sammen med dine kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer administrative opgaver.


I denne virksomhed bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde, og du afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du sørger herudover for at registrere sagsforløbet på hver enkelt kunde i et IT-system.  


End User Support har åbent fra kl. 8.00-22.00 på hverdage og fra kl. 11.00-20.00 i weekender og på helligdage. Du kommer primært til at arbejde på hverdage i 25 til 37 timer om ugen, alt efter hvad der passer dig. Timerne ligger primært inden for tidsrummet kl. 8:00- 16:00. 


Dine kvalifikationer 

  • Du kan arbejde 25-37 timer om ugen – måske holder du et sabbatår? 
  • Du er lærenem og sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og sager.
  • Du er god til at formulere dig på dansk – mundtligt og skriftligt, og hvis du kender til andre sprog, er det en fordel.
  • Du har et godt kendskab til IT – og kan hurtigt lære nye IT-systemer.
  • Du er præcis til indtastning af oplysninger og kan navigere rundt i flere systemer samtidig.
  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet med kundeservice.
  • Du kan fremvise straffeattest.


Dine personlige egenskaber 

  • Du kan lide at tale med mange forskellige mennesker og vil gerne give kunderne en positiv serviceoplevelse.
  • Du er venlig på telefonen.
  • Du møder veloplagt til dine vagter.
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt med dine opgaver.
  • Du er fleksibel – også i de perioder, hvor der er ekstra travlt – og tager gerne en ekstra vagt, hvis det er muligt.


Hvis du vil videre: 

Lyder jobbet som noget for dig? Og kan du starte snarest muligt? 

Så send din ansøgning og dit CV til os – gerne som word-fil – via knappen "Send ansøgning".


Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helle Sand hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80.  

I denne tid afholder vi interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Interesseret i et job, hvor du hjælper bankkunder med kundeservice?


Job-id: 1306-3680


Her er en jobmulighed, hvor du håndterer opkald fra virksomhedens kunder – et job på mellem 25-37 timer om ugen – primært inden for tidsrummet kl. 8:00-16:00. 


Vil du gerne give kunderne oplevelsen af god kundeservice? Og er du først tilfreds, når der er fundet et svar på hver enkelt kundes spørgsmål om bankservice? Er du interesseret i at blive en del af en gruppe kundekonsulenter i en solid IT-virksomhed? 


Så skal du læse med her: 

Vi søger flere personer til en jobmulighed hos vores kunde med start snarest muligt. 

Vores kunde er en IT-virksomhed, hvor medarbejderne er glade for at være. Du bliver en del af et hold, som vidensdeler og sparrer med hinanden. 


Du modtager en grundig oplæring, så du bliver godt rustet til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsorienterede emner samt vigtigheden af at yde god kundeservice.


Den gode bankoplevelse: 

Virksomheden er en veletableret IT-virksomhed, som startede i 1963. De beskriver deres produkt på deres hjemmeside således: ”…hos os er der plads til alle. Fra den lille lokale sparekasse til det store nordiske pengeinstitut. Med vores platform er du stærk som de største og fleksibel som de mindste - og derfor starter den gode bankoplevelse lige her.” 


Jobbet:

Sammen med dine kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer administrative opgaver.


I denne virksomhed bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde, og du afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du sørger herudover for at registrere sagsforløbet på hver enkelt kunde i et IT-system.  


End User Support har åbent fra kl. 8.00-22.00 på hverdage og fra kl. 11.00-20.00 i weekender og på helligdage. Du kommer primært til at arbejde på hverdage i 25 til 37 timer om ugen, alt efter hvad der passer dig. Timerne ligger primært inden for tidsrummet kl. 8:00- 16:00. 


Dine kvalifikationer 

  • Du kan arbejde 25-37 timer om ugen – måske holder du et sabbatår? 
  • Du er lærenem og sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og sager.
  • Du er god til at formulere dig på dansk – mundtligt og skriftligt, og hvis du kender til andre sprog, er det en fordel.
  • Du har et godt kendskab til IT – og kan hurtigt lære nye IT-systemer.
  • Du er præcis til indtastning af oplysninger og kan navigere rundt i flere systemer samtidig.
  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet med kundeservice.
  • Du kan fremvise straffeattest.


Dine personlige egenskaber 

  • Du kan lide at tale med mange forskellige mennesker og vil gerne give kunderne en positiv serviceoplevelse.
  • Du er venlig på telefonen.
  • Du møder veloplagt til dine vagter.
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt med dine opgaver.
  • Du er fleksibel – også i de perioder, hvor der er ekstra travlt – og tager gerne en ekstra vagt, hvis det er muligt.


Hvis du vil videre: 

Lyder jobbet som noget for dig? Og kan du starte snarest muligt? 

Så send din ansøgning og dit CV til os – gerne som word-fil – via knappen "Send ansøgning".


Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helle Sand hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80.  

I denne tid afholder vi interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.