Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Back Office medarbejder / fuldtid eller deltid

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832209Phoenix-7757075e12018-06-14T00:00:00Intern Back Office medarbejder / fuldtid eller deltid

Vi ønsker et længere varende ansættelsesforhold, da vi arbejder på at få nogle større projekter.

Ansættelsen kan enten være på fuld tid eller aftales på deltid.

Personen vi søger skal arbejde med forskellige opgaver lige fra forespørgsler fra kunder til leverandør, tilbudshåndtering, ordrehåndtering både fra leverandører og kunder, varemodtagelse, oprettelse af varenumre/kunder/leverandører og derudover lidt receptionist opgaver.

Oveni alt dette skal du kunne håndtere tal, valuta, sprog – engelsk som krav, men det er en fordel at du kan et eller flere europæiske sprog. Straffeattest skal vises.

Jobbet indeholder spændende omgivelser som leverandør- og kundeforhold. Vores organisation er meget flad og vores interne omgangstone er meget åben.

Kvalifikationer:

  • Du arbejder struktureret og kan planlægge din hverdag.
  • Du har gode kommunikative evner og kan lide samspillet med kunder og kolleger.
  • Du har engagement i jobbet
  • Du kan håndtere flere bolde i luften, da der i perioder kan være tryk på
  • Du skal kunne tage imod diktat
  • Du har fokus på kvaliteten i dit arbejde.
  • Du trives godt i et uformelt og travlt miljø.

Personlige egenskaber:

  • Har et højt serviceniveau evt. en first mover
  • Fordel hvis du er teknisk interesseret og kan læse en tegning
  • Kunne afdække kundens behov
  • IT-kundskaber (Microsoft Office-pakken), projektstyring i mindre grad, kendskab til C5 er en fordel
  • Har en kontoruddannelse og en fordel hvis du har erfaring inden for lignende job

Jobbet indeholder mulighed for nedsat tid og det ønsker jeg at du forholder dig til i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 30/6 med start efter nærmere aftale. Dem der ikke bliver kaldt til samtale inden 30/6 må se jobbet som besat til anden side og vi ønsker jer held og lykke i fremtidig jobsøgning.

Igennem de seneste år har Topmark været igennem en fin udvikling og vi forventer et stadigt højt udviklingsniveau for Topmark og det vil være en glæde at dele denne oplevelse med dig, samt at du kan bidrage med nye tiltag.

Kontakt: Martin Vonsild job@topmark.dk

 

 

 

2018-07-01T00:50:49.860 Vi ønsker et længere varende ansættelsesforhold, da vi arbejder på at få nogle større projekter. Ansættelsen kan enten være på fuld tid eller aftales på deltid. Personen vi søger skal arbejde med forskellige opgaver lige fra forespørgsler fra kunder til leverandør, tilbudshåndtering, ordrehåndtering både fra leverandører og kunder, varemodtagelse, oprettelse af varenumre kunder leverandører og derudover lidt receptionist opgaver. Oveni alt dette skal du kunne håndtere tal, valuta, sprog engelsk som krav, men det er en fordel at du kan et eller flere europæiske sprog. Straffeattest skal vises. Jobbet indeholder spændende omgivelser som leverandør- og kundeforhold. Vores organisation er meget flad og vores interne omgangstone er meget åben. Kvalifikationer: Du arbejder struktureret og kan planlægge din hverdag. Du har gode kommunikative evner og kan lide samspillet med kunder og kolleger. Du har engagement i jobbet Du kan håndtere flere bolde i luften, da der i perioder kan være tryk på Du skal kunne tage imod diktat Du har fokus på kvaliteten i dit arbejde. Du trives godt i et uformelt og travlt miljø. Personlige egenskaber: Har et højt serviceniveau evt. en first mover Fordel hvis du er teknisk interesseret og kan læse en tegning Kunne afdække kundens behov IT-kundskaber (Microsoft Office-pakken), projektstyring i mindre grad, kendskab til C5 er en fordel Har en kontoruddannelse og en fordel hvis du har erfaring inden for lignende job Jobbet indeholder mulighed for nedsat tid og det ønsker jeg at du forholder dig til i din ansøgning. Ansøgningsfrist er 30 6 med start efter nærmere aftale. Dem der ikke bliver kaldt til samtale inden 30 6 må se jobbet som besat til anden side og vi ønsker jer held og lykke i fremtidig jobsøgning. Igennem de seneste år har Topmark været igennem en fin udvikling og vi forventer et stadigt højt udviklingsniveau for Topmark og det vil være en glæde at dele denne oplevelse med dig, samt at du kan bidrage med nye tiltag. Kontakt: Martin Vonsild job@topmark.dk11Jobnet7757075e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandVesthimmerland3285257TOPMARK TRADING ApS11Sønderport 529670LøgstørDKDanmark156.961291609.25134870
job@topmark.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset589232JobNet48397701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7757075ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7757075ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7757075e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7757075e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgBrænder du for at blive Kontorassistent?12008971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration355608246Martin Vonsildjob@topmark.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK