Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Bogholder & Business Support til Saharas A/S i København

Virksomheden.

Virksomheden Saharas A/S, en privat ejet handelsvirksomhed der de seneste 25 år har beskæftiget sig med udvikling, produktion og salg af coatede peanuts samt tilhørende maskiner til understøttelse af salget til vores internationale distributører / markeder. Saharas er i dag aktiv i over 12 forskellige lande, dækkende 3 kontinenter. Virksomheden udvider fortsat sin kundeportefølje og samt antallet af aktive markeder. Senest tilkomne markeder er USA og UAE.

Baggrund.

Saharas A/S, der er moderselskabet for Saharas International Ltd. i United Kingdom og Saharas Corporation i USA har qua den øgede aktivitet, brug for at få besat en ½ tids stilling (ca. 15 timer per uge) som virksomhedernes interne bogholder. Dette omfatter bl.a. varetagelse af de almindelige, dog forskelligartede bogholderiopgaver. Hertil vil der løbende være en række andre ad hoc opgaver, der også skal supporteres og varetages.

Stillingen indbefatter.

Det der er afgørende vigtigt for os er at du:

  1. Har en dokumenteret, relevant baggrund for at varetage vores bogholderi funktion. Dette suppleret med min. 8 års erfaring indenfor dette funktionsområde.
  2. Med dine talfærdigheder og viden om hvordan en virksomhed fungerer og drives, kan udfordre os som en ”controller” og derfor kan stille konstruktive og værdiskabende spørgsmål til både strategi og beslutninger.
  3. Er indstillet på at løse en række ad hoc opgaver sammen med dit alm. bogholderi arbejde.
  4. Løser de stillide opgaverne på virksomhedens hovedkontor i København.
  5. Har en fleksibelt attitude og er forandringsvillig og -parat.
  6. Er flydende i engelsk, der er virksomhedens koncernsprog, i både skrift og tale.

 

Vi tilbyder.

  1. At blive en del af et lille team på pt. 2 kolleger på HQ, hvor vi alle er tæt på forretningen og beslutningerne.
  2. Være med på en spændende og udviklende rejse, der er startet og tegner meget positivt.
  3. Du har i høj grad mulighed for at påvirke virksomhedens drift og ikke mindst strategi.
  4. Du har også mulighed for, over tid, at påvirke dit ansvarsområde og opgavefelt.
  5. Mulighed for en fuldtidsstilling såfremt vores mål bliver indfriet i 2018.
  6. Ud over din løn, vil du få udleveret en mobil og en lap top.

 

Det er vores mål at få besat stillingen snarest muligt! Men venter gerne på den helt rigtige kandidat, da funktionen er af meget stor betydning for vores fremtidige succes. Er du interesseret? Så send dit CV til Claus J. Bjerregaard, claus@saharas.com. Alternativt er du også velkommen til at ringe på mobil +45 2921 1664.

Glæder os til at høre fra dig.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRETÆROPGAVER

Tranberg Ejendomme ApS

København
LILLE VIRKSOMHED SØGER MEDARBEJDER TIL BOGHOLDERI, ADMINISTRATION OG SEKRET ROPGAVER VIRKSOMHEDEN Tranberg Ejendomme aps er en lille virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med udlejning af møblerede boliger til udenlandske udstationerede medarbejdere...
Indrykket:4. juni 2018
Udløbsdato:30. juli 2018

Selvkørende og erfaren bogholder søges til spændende virksomhed i Rødovre

Proselection

BeskrivelseI en uformel og åben virksomhed, bliver du en del af en økonomiafdeling på fire medarbejdere, hvor du får ansvaret for egne arbejdsopgaver. Du vil referere til virksomhedens regnskabschef. Udover at have ansvaret for egne opgaver, skal du...
Indrykket:22. juni 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Rutineret bogholder med fokus på debitorer søges til større organisation beliggende i København

Proselection

Beskrivelse Som bogholder vil du varetage en bred portefølje af opgaver, hvor du særligt har fokus på debitorstyring for organisationens forskelligartede forretningsområder. Du vil blive del af en mindre økonomiafdeling, hvor kompleksitet, samarbejd...
Indrykket:22. juni 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Webhelp Nordic is looking for a Business Intelligence Analyst

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Frederiksberg
We are now looking for a Business Intelligence Analyst in one of our countries. As a Business Intelligence Analyst at Webhelp Nordic you are responsible for providing valuable reporting and analytical insight. There are high demands on the ability t...
Indrykket:2. juli 2018
Udløbsdato:17. august 2018

Økonomimedarbejdere til implementering og drift af ny økonomimodel på Statens Naturhistoriske Museum

KU - SCIENCE - NBI

København
Vil du være med til at implementere en ny økonomimodel, have kontakt med forskere og varetage den daglige økonomistyring på en spændende og varieret arbejdsplads i udvikling? Som led i en større ændring af museets økonomistruktur ønsker Statens Natu...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:10. august 2018