Intern bygherrerådgiver til Center for Kommunale ejendomme

To interne bygherrerådgivere - arkitekt/ingeniør/konstruktør

Vi kan tilbyde

Vi søger kompetente bygherrerådgivere, gerne med 5+ års erfaring, der kan påtage sig ansvaret for bygherrerådgivning i forbindelse med bygge- og anlægsopgaver fra programfase til drift, sammen med et team af erfarne og dygtige medarbejdere som er konstruktører, arkitekter og ingeniører.

I kommer til at arbejde i et tæt tværfagligt arbejdsmiljø og får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Vi er en offentlig organisation i en spændende udvikling, hvor medarbejderne har et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job med udstrakt frihed under ansvar.

Samtidig arbejder vi med at udvikle vores arbejdsmetoder og udvikle nye samarbejdsformer.

Funktioner

  • udfører bygherrerådgivning i forbindelse med: ideoplæg, valg af rådgiver, brugerinddragelse, byggeprogram, projektering, valg af entreprenør og udførelsesfasen.

Vi forventer at
  • I har baggrund som arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør kombineret med flere års erfaring indenfor området
  • I kan opbygge og vedligehold en stram styring og systematik på vores byggeprojekter
  • har flair for at begå sig i en politisk organisation
  • evner at servicere og understøtte bygherrens behov
  • har evnen til at indgå i en serviceorienteret dialog med politikere, borgere, brugere og håndværkere
  • kan bevare overblikket og humøret med mange bolde i luften
  • gode evner som projekt- og mødeleder
  • ønsker at være med til at udvikle vores arbejdsplads.

Hvem er vi?

Bygherrerådgivning er placeret i Projekt og Rådgivning under Center for Kommunale ejendomme der også omfatter Ejendomsservice og Rengøring og Kantiner.

Bygherrerådgivning varetager bygherrerådgiverrollen i forbindelse med Slagelse Kommunes renoverings- og ombygningsprojekter samt nybyggeri. Bygherrerådgivning beskæftiger 7 medarbejdere.

Arbejdssted

Bygherrerådgivning, Center for Kommunale ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

Arbejdstid

37 timer pr. uge med flekstid.

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt.

Løn

I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker flere informationer, kan du kontakte
  • afdelingsleder Henrik Sørensen på telefon 21 15 21 23, mail: herso@slagelse.dk

Ansøgningsfrist
  • 16. juni 2019 kl. 23:59 16

Vi forventer at holde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029744Phoenix-25efb7bd12019-05-23T00:00:00Intern bygherrerådgiver til Center for Kommunale ejendommeTo interne bygherrerådgivere - arkitekt/ingeniør/konstruktør

Vi kan tilbyde

Vi søger kompetente bygherrerådgivere, gerne med 5+ års erfaring, der kan påtage sig ansvaret for bygherrerådgivning i forbindelse med bygge- og anlægsopgaver fra programfase til drift, sammen med et team af erfarne og dygtige medarbejdere som er konstruktører, arkitekter og ingeniører.

I kommer til at arbejde i et tæt tværfagligt arbejdsmiljø og får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Vi er en offentlig organisation i en spændende udvikling, hvor medarbejderne har et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job med udstrakt frihed under ansvar.

Samtidig arbejder vi med at udvikle vores arbejdsmetoder og udvikle nye samarbejdsformer.

Funktioner
  • udfører bygherrerådgivning i forbindelse med: ideoplæg, valg af rådgiver, brugerinddragelse, byggeprogram, projektering, valg af entreprenør og udførelsesfasen.

Vi forventer at
  • I har baggrund som arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør kombineret med flere års erfaring indenfor området
  • I kan opbygge og vedligehold en stram styring og systematik på vores byggeprojekter
  • har flair for at begå sig i en politisk organisation
  • evner at servicere og understøtte bygherrens behov
  • har evnen til at indgå i en serviceorienteret dialog med politikere, borgere, brugere og håndværkere
  • kan bevare overblikket og humøret med mange bolde i luften
  • gode evner som projekt- og mødeleder
  • ønsker at være med til at udvikle vores arbejdsplads.

Hvem er vi?

Bygherrerådgivning er placeret i Projekt og Rådgivning under Center for Kommunale ejendomme der også omfatter Ejendomsservice og Rengøring og Kantiner.

Bygherrerådgivning varetager bygherrerådgiverrollen i forbindelse med Slagelse Kommunes renoverings- og ombygningsprojekter samt nybyggeri. Bygherrerådgivning beskæftiger 7 medarbejdere.

Arbejdssted

Bygherrerådgivning, Center for Kommunale ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.

Arbejdstid

37 timer pr. uge med flekstid.

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt.

Løn

I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.

Yderligere oplysninger

Hvis du ønsker flere informationer, kan du kontakte
  • afdelingsleder Henrik Sørensen på telefon 21 15 21 23, mail: herso@slagelse.dk

Ansøgningsfrist
  • 16. juni 2019 kl. 23:59 16

Vi forventer at holde samtaler fredag den 21. juni 2019.

 

To interne bygherrerådgivere - arkitekt ingeniør konstruktørVi kan tilbydeVi søger kompetente bygherrerådgivere, gerne med 5 års erfaring, der kan påtage sig ansvaret for bygherrerådgivning i forbindelse med bygge- og anlægsopgaver fra programfase til drift, sammen med et team af erfarne og dygtige medarbejdere som er konstruktører, arkitekter og ingeniører. I kommer til at arbejde i et tæt tværfagligt arbejdsmiljø og får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.Vi er en offentlig organisation i en spændende udvikling, hvor medarbejderne har et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job med udstrakt frihed under ansvar.Samtidig arbejder vi med at udvikle vores arbejdsmetoder og udvikle nye samarbejdsformer.Funktionerudfører bygherrerådgivning i forbindelse med: ideoplæg, valg af rådgiver, brugerinddragelse, byggeprogram, projektering, valg af entreprenør og udførelsesfasen.Vi forventer atI har baggrund som arkitekt, ingeniør eller bygningskonstruktør kombineret med flere års erfaring indenfor områdetI kan opbygge og vedligehold en stram styring og systematik på vores byggeprojekterhar flair for at begå sig i en politisk organisationevner at servicere og understøtte bygherrens behovhar evnen til at indgå i en serviceorienteret dialog med politikere, borgere, brugere og håndværkerekan bevare overblikket og humøret med mange bolde i luftengode evner som projekt- og mødelederønsker at være med til at udvikle vores arbejdsplads.Hvem er vi?Bygherrerådgivning er placeret i Projekt og Rådgivning under Center for Kommunale ejendomme der også omfatter Ejendomsservice og Rengøring og Kantiner.Bygherrerådgivning varetager bygherrerådgiverrollen i forbindelse med Slagelse Kommunes renoverings- og ombygningsprojekter samt nybyggeri. Bygherrerådgivning beskæftiger 7 medarbejdere.ArbejdsstedBygherrerådgivning, Center for Kommunale ejendomme, Caspar Brands Plads 6, 4220 Korsør.Arbejdstid37 timer pr. uge med flekstid.AnsættelsestidspunktSnarest muligt.LønI henhold til gældende overenskomst og efter reglerne i Ny Løn.Yderligere oplysningerHvis du ønsker flere informationer, kan du kontakte afdelingsleder Henrik Sørensen på telefon 21 15 21 23, mail: herso@slagelse.dkAnsøgningsfrist16. juni 2019 kl. 23:59 16Vi forventer at holde samtaler fredag den 21. juni 2019.11jobnet25efb7bd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=352990EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3532711Slagelse Kommune11Caspar Brands Plads 64220Korsør58573600DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765930JobNet4993779499377910023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25efb7bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25efb7bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25efb7bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25efb7bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg361854405noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330037368Byggesagsbehandler med "gå-på"-mod til Ringsted KommuneRobot Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager indenfor byggesagsområdet særligt erhvervssager. Stillingen er en fast fuldtidsstilling som byggesagsmedarbejder til besættelse 1. september 2019 eller snares muligt herefter. Ansættelsen sker i Teknik- og Miljøcenter, team Plan og Byg. Om jobbet Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, er vi på udkig efter en ny kollega, som er interesseret i at arbejde i et dynamisk, borgerrettet miljø med fokus på trivsel og faglighed. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager inden for byggesagsområdet. Som byggesagsmedarbejder får du mange samarbejdsrelationer både intern og eksternt, da byggesagsbehandlingen ofte foregår i feltet mellem ansøger og dine øvrige kollegaer på det tekniske område, som administrer den øvrige lovgivning. Vi håber, at du i din ansøgning vil fortælle os om din viden med hensyn til bygningsreglementets indhold og anvendelse, samt beskrive hvilke indsatser og engagement der gør det interessant for os at vælge dig. Lovgivningen er et af de vigtigste redskaber i din hverdag som byggesagsmedarbejder, du skal derfor have lyst og evne til vedvarende at ville tilegne dig ny viden på området. Dine primære opgaverAlle typer byggeansøgninger især erhvervsrelateredeBidrage med byggefaglig viden i forbindelse med bygge- og lokalplanprojekterLettere ajourføring af BBR og geokodningSkilte- og facadesagerIndeklima- og kondemneringssagerPlansagerForberedelse af sager til politisk behandling Hvem er du Du har en byggeteknisk uddannelse, som bygningsingeniør, bygningskonstruktør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer hvis du også har erfaring med byggesagsbehandling. Vi lægger vægt på: Lyst og mod på at arbejde indenfor byggesagsbehandlingLyst til at få et kendskab til Bygge- og Planloven samt ForvaltningslovenInteresse for at arbejde i politisk styrede organisationerEvnen og viljen til at samarbejde med og servicere flere interessenter, herunder borgere, virksomheder, myndigheder og internt i organisationen, så der skabes helhedsløsningerForståelsen for fælles ansvar for opgaveløsningenDialogbaseret og inddragende tilgang til byggesagerHøjt serviceniveau og kompetent vejledning af borgere og ansøgereEn anerkendende tilgang til mennesker, du møderAt du har godt humør, er udadvendt og kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også en teamplayer At du har kørekort (B) Teamet Du vil blive en del af Team Plan Byg, som varetager opgaver indenfor byggesagsbehandling. Vi er et fagligt stærkt team, hvor vi løbende udvikler vores kompetencer og har fokus på samarbejde, vidensdeling og fællesskab. Teamet består af 13 medarbejdere inklusiv denne ledige stilling. Du vil indgå i en gruppe med 4 andre byggesagsbehandlere. Vi tilbyderEn faglig stærk arbejdsplads, med fokus på optimering af arbejdsgange, løbende udvikling af kompetencer og godt arbejdsklimaEt team med dygtige og engagerede kollegaer, som sætter fællesskab, samarbejde og vidensdeling højtFlextid og mulighed for hjemmearbejde, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra dine personlige behovPersonalegoder der i øjeblikket blandt omfatter frugtordning, en halv times betalt arbejdstid til motion med kolleger ugentligt, og tilskudsordning til massage på arbejdspladsen Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Ansættelsessamtaler afholdes den 23. august. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling.

Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager indenfor byggesagsområdet – særligt erhvervssager.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling som byggesagsmedarbejder til besættelse 1. september 2019 eller snares muligt herefter. Ansættelsen sker i Teknik- og Miljøcenter, team Plan og Byg.
 
Om jobbet
Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, er vi på udkig efter en ny kollega, som er interesseret i at arbejde i et dynamisk, borgerrettet miljø med fokus på trivsel og faglighed. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager inden for byggesagsområdet.
Som byggesagsmedarbejder får du mange samarbejdsrelationer både intern og eksternt, da byggesagsbehandlingen ofte foregår i feltet mellem ansøger og dine øvrige kollegaer på det tekniske område, som administrer den øvrige lovgivning.

Vi håber, at du i din ansøgning vil fortælle os om din viden med hensyn til bygningsreglementets indhold og anvendelse, samt beskrive hvilke indsatser og engagement der gør det interessant for os at vælge dig. Lovgivningen er et af de vigtigste redskaber i din hverdag som byggesagsmedarbejder, du skal derfor have lyst og evne til vedvarende at ville tilegne dig ny viden på området.
 
Dine primære opgaver
  • Alle typer byggeansøgninger – især erhvervsrelaterede
  • Bidrage med byggefaglig viden i forbindelse med bygge- og lokalplanprojekter
  • Lettere ajourføring af BBR og geokodning
  • Skilte- og facadesager
  • Indeklima- og kondemneringssager
  • Plansager
  • Forberedelse af sager til politisk behandling
 
Hvem er du
Du har en byggeteknisk uddannelse, som bygningsingeniør, bygningskonstruktør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer hvis du også har erfaring med byggesagsbehandling. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Lyst og mod på at arbejde indenfor byggesagsbehandling
  • Lyst til at få et kendskab til Bygge- og Planloven samt Forvaltningsloven
  • Interesse for at arbejde i politisk styrede organisationer
  • Evnen og viljen til at samarbejde med og servicere flere interessenter, herunder borgere, virksomheder, myndigheder og internt i organisationen, så der skabes helhedsløsninger
  • Forståelsen for fælles ansvar for opgaveløsningen
  • Dialogbaseret og inddragende tilgang til byggesager
  • Højt serviceniveau og kompetent vejledning af borgere og ansøgere
  • En anerkendende tilgang til mennesker, du møder
  • At du har godt humør, er udadvendt og kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også en ”teamplayer”
  • At du har kørekort (B)
 
Teamet
Du vil blive en del af Team Plan & Byg, som varetager opgaver indenfor byggesagsbehandling. Vi er et fagligt stærkt team, hvor vi løbende udvikler vores kompetencer og har fokus på samarbejde, vidensdeling og fællesskab. Teamet består af 13 medarbejdere inklusiv denne ledige stilling.
Du vil indgå i en gruppe med 4 andre byggesagsbehandlere.
 
Vi tilbyder
  • En faglig stærk arbejdsplads, med fokus på optimering af arbejdsgange, løbende udvikling af kompetencer og godt arbejdsklima
  • Et team med dygtige og engagerede kollegaer, som sætter fællesskab, samarbejde og vidensdeling højt
  • Flextid og mulighed for hjemmearbejde, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra dine personlige behov
  • Personalegoder der i øjeblikket blandt omfatter frugtordning, en halv times betalt arbejdstid til motion med kolleger ugentligt, og tilskudsordning til massage på arbejdspladsen

Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Ansættelsessamtaler afholdes den 23. august.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

Teknik- og MiljøcenterRingsted2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330033732Vej -og Ejendomscenteret søger projektleder til spændende anlægs- og genopretningsopgaver i Ringsted KommuneRobot Vil du være med til at opbygge kulturen i et nyt team? Vej- og Ejendomscenter, Byg Anlæg i Ringsted Kommune søger en projektleder til de mange spændende projekter, som Ringsted Kommune står over for i de kommende år. Byg- Anlæg varetager bl.a. rådgiver- og bygherrerollen for kommunale ejendomme. I Vej- og Ejendomscenteret er vi godt 100 medarbejdere fordelt i fire teams. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med bredt sammensatte kompetencer. Du vil blive tilknyttet Team Byg- Anlæg med 15 medarbejdere, som bl.a. består af ingeniører og bygningskonstruktører. Vi er en enhed med mange nye medarbejdere og vores fælles kultur er under opbygning. Du får derfor muligheden for at være med til at forme og præge din fremtidige hverdag. Vi arbejder sammen på tværs af kommunens faggrænser, for i fællesskab at skabe de bedste løsninger for Kommunens borgere og ansatte. Dine arbejdsopgaver vil være:Projektleder på større og mindre byggeprojekterDialog med brugere af kommunale bygninger, borgere, håndværkere og rådgivereUdarbejdelse og præsentation af beslutningsgrundlag for politikere.Sparring med andre projektledere i forbindelse med større byggeprojekterDu vil indgå i en projektorganisation i forbindelse med større byggeprojekter Vi forventer, at:Du har erfaring fra rådgiver- entreprenørbranchen eller fra en offentlig bygherreorganisation og har erfaring med gennemførsel af mange og alsidige byggeprojekterDu har en god byggefaglig baggrund, for eksempel som ingeniør eller bygningskonstruktørDu er god til at sætte rammerne for et byggeprojekt og kan selvstændigt styre et projektforløbDu har erfaring med projektledelse og økonomistyring af større og mindre byggerierDu har lysten til og kan begå dig i en politisk ledet organisationDu har gode evner i skriftlig og mundtlig kommunikationDu er udadvendt, positiv og har gode evner til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnereDu har humor og lyst til kollegialt samværDu får mulighed for indflydelse i en travl hverdag med varierende opgaver og dialog med direktion og politikere Vi tilbyder: En fagligt spændende arbejdsplads med et aktivt miljøEn dynamisk enhed med plads til fælles udviklingEn enhed som arbejder samarbejds- og tillidsorienteretEt fysisk og mentalt åbent arbejdsmiljø med gode kollegaer og ledelseGod sparring i din udvikling som projektleder og bidrag til at skabe et fagligt stærkt ejendomsteam Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil Flere oplysninger: Har du spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Steen Beck Nielsen på 20 54 87 72 eller Projektleder Michael Lykke Paaske på 29 41 42 96. Ansættelsessamtaler: Første samtale forventes afholdt torsdag den 27. juni 2019 og anden samtale onsdag den 3. juli 2019. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Vil du være med til at opbygge kulturen i et nyt team?
 
Vej- og Ejendomscenter, Byg & Anlæg i Ringsted Kommune søger en projektleder til de mange spændende projekter, som Ringsted Kommune står over for i de kommende år. Byg- & Anlæg varetager bl.a. rådgiver- og bygherrerollen for kommunale ejendomme.
 
I Vej- og Ejendomscenteret er vi godt 100 medarbejdere fordelt i fire teams. Du bliver en del af en dynamisk afdeling med bredt sammensatte kompetencer. Du vil blive tilknyttet Team Byg- & Anlæg med 15 medarbejdere, som bl.a. består af ingeniører og bygningskonstruktører. Vi er en enhed med mange nye medarbejdere og vores fælles kultur er under opbygning. Du får derfor muligheden for at være med til at forme og præge din fremtidige hverdag.
Vi arbejder sammen på tværs af kommunens faggrænser, for i fællesskab at skabe de bedste løsninger for Kommunens borgere og ansatte.
 
Dine arbejdsopgaver vil være:
  • Projektleder på større og mindre byggeprojekter
  • Dialog med brugere af kommunale bygninger, borgere, håndværkere og rådgivere
  • Udarbejdelse og præsentation af beslutningsgrundlag for politikere.
  • Sparring med andre projektledere i forbindelse med større byggeprojekter
  • Du vil indgå i en projektorganisation i forbindelse med større byggeprojekter
 
Vi forventer, at:
  • Du har erfaring fra rådgiver-/entreprenørbranchen eller fra en offentlig bygherreorganisation og har erfaring med gennemførsel af mange og alsidige byggeprojekter
  • Du har en god byggefaglig baggrund, for eksempel som ingeniør eller bygningskonstruktør
  • Du er god til at sætte rammerne for et byggeprojekt og kan selvstændigt styre et projektforløb
  • Du har erfaring med projektledelse og økonomistyring af større og mindre byggerier
  • Du har lysten til og kan begå dig i en politisk ledet organisation
  • Du har gode evner i skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Du er udadvendt, positiv og har gode evner til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Du har humor og lyst til kollegialt samvær
  • Du får mulighed for indflydelse i en travl hverdag med varierende opgaver og dialog med direktion og politikere

 
Vi tilbyder: 
  • En fagligt spændende arbejdsplads med et aktivt miljø
  • En dynamisk enhed med plads til fælles udvikling
  • En enhed som arbejder samarbejds- og tillidsorienteret
  • Et fysisk og mentalt åbent arbejdsmiljø med gode kollegaer og ledelse
  • God sparring i din udvikling som projektleder og bidrag til at skabe et fagligt stærkt ejendomsteam 
 
Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil
 
Flere oplysninger:
Har du spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Steen Beck Nielsen på 20 54 87 72 eller Projektleder Michael Lykke Paaske på 29 41 42 96.
 
Ansættelsessamtaler:
Første samtale forventes afholdt torsdag den 27. juni 2019 og anden samtale onsdag den 3. juli 2019.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

Ringsted KommuneRingsted2019-06-04T00:00:002019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Byggesagsbehandler med "gå-på"-mod til Ringsted Kommune

Teknik- og Miljøcenter

Ringsted
Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring m...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Vej -og Ejendomscenteret søger projektleder til spændende anlægs- og genopretningsopgaver i Ringsted Kommune

Ringsted Kommune

Ringsted
Vil du være med til at opbygge kulturen i et nyt team? Vej- og Ejendomscenter, Byg Anlæg i Ringsted Kommune søger en projektleder til de mange spændende projekter, som Ringsted Kommune står over for i de kommende år. Byg- Anlæg varetager bl.a. rådgi...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019