Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern controller og analysekonsulent

Er du god til at møde mennesker i øjenhøjde på alle niveauer i organisationen, og er du skarp til økonomiske detaljer, regler og sammenhænge i forbindelse med budgetter og regnskaber, så skal du overveje at søge denne stilling.

Om jobbet

Vejle Kommune er landets femte største kommune, og er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau med vækst. Kommunen er også kendt for at have en strategi, som er medvirkende til en velfunderet økonomi.

Det betyder også, at vi er meget opmærksomme på, at de økonomiske dispositioner der foretages på alle niveauer foregår på en god og korrekt måde. Det bidrager vores interne controllerteam på to personer til - ikke kun ved at gennemføre controlling, men i lige så høj grad ved at være rådgivere og sparringspartnere for både ledere og medarbejdere i organisationen.

Jobbet er præget af stor variation og med mange interessante opgaver. Der er en række faste elementer hen over året, som f.eks. controlling af afholdte omkostninger, overholdelse af GDPR og risikoafdækning i forhold til besvigelser. Derudover kommer der løbende opgaver, som f.eks. går på at bidrage til optimering af arbejdsgange, så organisationen bliver i stand til at gennemføre korrekt ledelsestilsyn på den mest effektive måde. Endelig vil der være udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og business cases, samt diverse ad hoc opgaver.

Vi forventer af dig

Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer:

  • Du har erfaring indenfor området.
  • Du har gode analytiske kompetencer.
  • Du evner at omsætte komplekse problemstillinger og løsninger i let forståeligt sprog på skrift og/eller i tale.
  • Du har let ved at arbejde med lovtekster.
  • Du har forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • Du har en relevant samfundsfaglig videregående uddannelse (cand.ocoen. cand.merc. cand.scient.pol el. lign).

Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer:  

  • Du trives ved at dykke ned i detaljerne, men har også ”gå på mod” ift. udviklingsopgaver.
  • Du kan balancere mellem at kontrollere og være rådgiver.
  • Du kan tale med mennesker i øjenhøjde på tværs af organisatoriske niveauer.
  • Du er vedholdende og kan bevare overblikket - også i pressede situationer, når vi nærmer os en deadline.
  • Du er af natur nysgerrig, engageret og i stand til at arbejde selvstændigt.
  • Du har et godt humør og lysten til kollegerne omkring dig.

Vi tilbyder dig

  • En mulighed for at bidrage til udvikling og styring af en i øvrigt veldreven kommunal organisation.
  • Spændende og varierende arbejdsopgaver relateret til økonomisk og organisatorisk optimering.
  • Gode muligheder for udvikling og sparring.
  • En lærerig arbejdsplads.
  • Fagligt velfunderede og engagerede kolleger.

Ansættelsesvilkår

Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. 

Om os

Digitalisering og Analyse er en afdeling der arbejder på tværs af kommunens forvaltninger, og som er placeret i Økonomi, Arbejdsmarked og Sundhed. Vi er 17 kollegaer, der har en bred vifte af opgaver. Afdelingens sammensætning suppleres løbende med studerende, der gennemfører praktikforløb eller lignende. 

Flere oplysninger

Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til controller Anna Arildsen tlf.: 21 70 88 71 eller chef for afdelingen Brian Slot tlf.: 51 77 07 89. 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist er den 16 februar 2020 kl. 23.59. Der vil være samtaler den 21. februar 2020, og en evt. 2. samtale den 24. februar 2020.


Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330161498Phoenix-8c75f46812020-01-28T00:00:00Intern controller og analysekonsulent

Er du god til at møde mennesker i øjenhøjde på alle niveauer i organisationen, og er du skarp til økonomiske detaljer, regler og sammenhænge i forbindelse med budgetter og regnskaber, så skal du overveje at søge denne stilling.

Om jobbet

Vejle Kommune er landets femte største kommune, og er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau med vækst. Kommunen er også kendt for at have en strategi, som er medvirkende til en velfunderet økonomi.

Det betyder også, at vi er meget opmærksomme på, at de økonomiske dispositioner der foretages på alle niveauer foregår på en god og korrekt måde. Det bidrager vores interne controllerteam på to personer til - ikke kun ved at gennemføre controlling, men i lige så høj grad ved at være rådgivere og sparringspartnere for både ledere og medarbejdere i organisationen.

Jobbet er præget af stor variation og med mange interessante opgaver. Der er en række faste elementer hen over året, som f.eks. controlling af afholdte omkostninger, overholdelse af GDPR og risikoafdækning i forhold til besvigelser. Derudover kommer der løbende opgaver, som f.eks. går på at bidrage til optimering af arbejdsgange, så organisationen bliver i stand til at gennemføre korrekt ledelsestilsyn på den mest effektive måde. Endelig vil der være udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og business cases, samt diverse ad hoc opgaver.

Vi forventer af dig

Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer:

  • Du har erfaring indenfor området.
  • Du har gode analytiske kompetencer.
  • Du evner at omsætte komplekse problemstillinger og løsninger i let forståeligt sprog på skrift og/eller i tale.
  • Du har let ved at arbejde med lovtekster.
  • Du har forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • Du har en relevant samfundsfaglig videregående uddannelse (cand.ocoen. cand.merc. cand.scient.pol el. lign).

Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer:  

  • Du trives ved at dykke ned i detaljerne, men har også ”gå på mod” ift. udviklingsopgaver.
  • Du kan balancere mellem at kontrollere og være rådgiver.
  • Du kan tale med mennesker i øjenhøjde på tværs af organisatoriske niveauer.
  • Du er vedholdende og kan bevare overblikket - også i pressede situationer, når vi nærmer os en deadline.
  • Du er af natur nysgerrig, engageret og i stand til at arbejde selvstændigt.
  • Du har et godt humør og lysten til kollegerne omkring dig.

Vi tilbyder dig

  • En mulighed for at bidrage til udvikling og styring af en i øvrigt veldreven kommunal organisation.
  • Spændende og varierende arbejdsopgaver relateret til økonomisk og organisatorisk optimering.
  • Gode muligheder for udvikling og sparring.
  • En lærerig arbejdsplads.
  • Fagligt velfunderede og engagerede kolleger.

Ansættelsesvilkår

Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. 

Om os

Digitalisering og Analyse er en afdeling der arbejder på tværs af kommunens forvaltninger, og som er placeret i Økonomi, Arbejdsmarked og Sundhed. Vi er 17 kollegaer, der har en bred vifte af opgaver. Afdelingens sammensætning suppleres løbende med studerende, der gennemfører praktikforløb eller lignende. 

Flere oplysninger

Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til controller Anna Arildsen tlf.: 21 70 88 71 eller chef for afdelingen Brian Slot tlf.: 51 77 07 89. 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist er den 16 februar 2020 kl. 23.59. Der vil være samtaler den 21. februar 2020, og en evt. 2. samtale den 24. februar 2020.


Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

2020-02-17T00:57:28.263 Er du god til at møde mennesker i øjenhøjde på alle niveauer i organisationen, og er du skarp til økonomiske detaljer, regler og sammenhænge i forbindelse med budgetter og regnskaber, så skal du overveje at søge denne stilling. Om jobbet Vejle Kommune er landets femte største kommune, og er kendetegnet ved et højt aktivitetsniveau med vækst. Kommunen er også kendt for at have en strategi, som er medvirkende til en velfunderet økonomi. Det betyder også, at vi er meget opmærksomme på, at de økonomiske dispositioner der foretages på alle niveauer foregår på en god og korrekt måde. Det bidrager vores interne controllerteam på to personer til - ikke kun ved at gennemføre controlling, men i lige så høj grad ved at være rådgivere og sparringspartnere for både ledere og medarbejdere i organisationen. Jobbet er præget af stor variation og med mange interessante opgaver. Der er en række faste elementer hen over året, som f.eks. controlling af afholdte omkostninger, overholdelse af GDPR og risikoafdækning i forhold til besvigelser. Derudover kommer der løbende opgaver, som f.eks. går på at bidrage til optimering af arbejdsgange, så organisationen bliver i stand til at gennemføre korrekt ledelsestilsyn på den mest effektive måde. Endelig vil der være udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og business cases, samt diverse ad hoc opgaver. Vi forventer af dig Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer: Du har erfaring indenfor området. Du har gode analytiske kompetencer. Du evner at omsætte komplekse problemstillinger og løsninger i let forståeligt sprog på skrift og eller i tale. Du har let ved at arbejde med lovtekster. Du har forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har en relevant samfundsfaglig videregående uddannelse (cand.ocoen. cand.merc. cand.scient.pol el. lign). Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer: Du trives ved at dykke ned i detaljerne, men har også gå på mod ift. udviklingsopgaver. Du kan balancere mellem at kontrollere og være rådgiver. Du kan tale med mennesker i øjenhøjde på tværs af organisatoriske niveauer. Du er vedholdende og kan bevare overblikket - også i pressede situationer, når vi nærmer os en deadline. Du er af natur nysgerrig, engageret og i stand til at arbejde selvstændigt. Du har et godt humør og lysten til kollegerne omkring dig. Vi tilbyder dig En mulighed for at bidrage til udvikling og styring af en i øvrigt veldreven kommunal organisation. Spændende og varierende arbejdsopgaver relateret til økonomisk og organisatorisk optimering. Gode muligheder for udvikling og sparring. En lærerig arbejdsplads. Fagligt velfunderede og engagerede kolleger. Ansættelsesvilkår Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Om os Digitalisering og Analyse er en afdeling der arbejder på tværs af kommunens forvaltninger, og som er placeret i Økonomi, Arbejdsmarked og Sundhed. Vi er 17 kollegaer, der har en bred vifte af opgaver. Afdelingens sammensætning suppleres løbende med studerende, der gennemfører praktikforløb eller lignende. Flere oplysninger Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til controller Anna Arildsen tlf.: 21 70 88 71 eller chef for afdelingen Brian Slot tlf.: 51 77 07 89. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er den 16 februar 2020 kl. 23.59. Der vil være samtaler den 21. februar 2020, og en evt. 2. samtale den 24. februar 2020. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix8c75f468101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146469&DepartmentId=20211&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3695515Digitalisering & Analyse11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/8c75f468_logo.pngORS/Small/8c75f468_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11011888878VejlePremium1464692020012801021-01-2020111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c75f468https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c75f468https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c75f468&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8c75f468&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgIntern controller og analysekonsulent12008001Dansk3Læse/ tale241903Analysekonsulent938304Konsulent0Øvrige3Økonomi5Kontor og administration25Offentlig administration363968045anari@vejle.dkDanmarkDanmarkda-DK