Intern erfaren IT supporter/administrator

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en dygtig og selvkørende intern IT supporter/Admiinistrator, der trives i et travlt og dynamisk miljø med mange forskellig artede opgaver.

Mentech A/S er en virksomhed i rivende udvilkling med 6 afdelinger i Danmark samt i  Norge og Sverige.
Vi servicerer forbruger elektronik for private, B2B, offentlige og forsikringsseskaber.
Vi sætter en ære i, at levere ikke mindre end en 1. Klasses service, unikke digitale løsninger og banebrydende koncepter indenfor vores branche.

Om stillingen
Stillingen kræver en høj grad af selvstændighed, overblik, struktur og fabelagtig ordensans., da opgaverne er mange og varierede, så der er brug for at du selv kan strukturere din hverdag.

Opgaver udgør bl.a.:

  • Opsætning i Office 365, Azure og endpoint manager
  • Vedligeholdelse af interne systemer og netværk.
  • Opsætning og installation af hardware.
  • Fejlfinding og support i et Windows- og Mac-miljø 
  • Oprettelse/nedlæggelse af nye brugere.
  • Oprettelse af arbejdsstationer.
  • Indkøb af div. hardware og software.
  • Ad hoc opgaver 

Vi forventer:

  • Du er serviceminded og positiv
  • Du har solid erfaring med Office 365, Azure og endpoint manager
  • Du er ordentlig og struktureret

Vi tilbyder

  • En spændende og selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed for ikke 2 dage er ens
  • Fleksible arbejdstider i et uformelt og positivt miljø
  • Stor mulighed for udvikling i jobbet
  • Gode og glade kollegaer med udpræget team spirit.

Send din ansøgning samt CV med billede, til job@mentech.dk og skriv "intern it" i enmefeltet 

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Intern erfaren IT supporter/administrator

Vi søger en dygtig og selvkørende intern IT supporter/Admiinistrator, der trives i et travlt og dynamisk miljø med mange forskellig artede opgaver.

Mentech A/S er en virksomhed i rivende udvilkling med 6 afdelinger i Danmark samt i  Norge og Sverige.
Vi servicerer forbruger elektronik for private, B2B, offentlige og forsikringsseskaber.
Vi sætter en ære i, at levere ikke mindre end en 1. Klasses service, unikke digitale løsninger og banebrydende koncepter indenfor vores branche.

Om stillingen
Stillingen kræver en høj grad af selvstændighed, overblik, struktur og fabelagtig ordensans., da opgaverne er mange og varierede, så der er brug for at du selv kan strukturere din hverdag.

Opgaver udgør bl.a.:

  • Opsætning i Office 365, Azure og endpoint manager
  • Vedligeholdelse af interne systemer og netværk.
  • Opsætning og installation af hardware.
  • Fejlfinding og support i et Windows- og Mac-miljø 
  • Oprettelse/nedlæggelse af nye brugere.
  • Oprettelse af arbejdsstationer.
  • Indkøb af div. hardware og software.
  • Ad hoc opgaver 

Vi forventer:

  • Du er serviceminded og positiv
  • Du har solid erfaring med Office 365, Azure og endpoint manager
  • Du er ordentlig og struktureret

Vi tilbyder

  • En spændende og selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed for ikke 2 dage er ens
  • Fleksible arbejdstider i et uformelt og positivt miljø
  • Stor mulighed for udvikling i jobbet
  • Gode og glade kollegaer med udpræget team spirit.

Send din ansøgning samt CV med billede, til job@mentech.dk og skriv "intern it" i enmefeltet 

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.