INTERN KEY ACCOUNT MANAGER der får ansvaret for at yde en perfekt service til de helt store kunder

Stillingsbeskrivelse:
Opgaverne i denne nyoprettede stilling er en kombination af kundeservice på højt niveau, styring af projekter og varetagelse af diverse administrative opgaver.

Du forventes derfor både at besidde et godt overblik, kunne levere et højt serviceniveau samt besidde en god erfaring og viden inden for indkøb/disponering og logistik.

Du arbejder tæt sammen med virksomhedens eksterne salgsansvarlige, idet du overtager ansvaret for at servicere virksomhedens største kunder, umiddelbart efter at kunden er kommet i hus.

Den eksterne får derefter det overordnede kundeansvar medens, du har den daglige korrespondance og dialog. Det bliver kort sagt dit ansvar at sikre, at dine kunder altid oplever, at de får en sublim service, når de henvender sig til virksomheden.

Du er den primære kontaktperson internt, som kunden altid kommer til både i forbindelse med eksisterende projekter og nye, som skal igangsættes. Styring af projekter kommer til at optage meget af din tid.

Du har den løbende dialogen med kunden og sikrer, at indkøb og logistik i forbindelse med de enkelte projekter bare spiller. Du er i løbende dialog med diverse underleverandører, idet du er ansvarlig for at varer bestilles og leveres på rette tid og sted.

Du sikrer, at det aftalte bliver overholdt og vil derfor være i løbende korrespondance og dialog med kunden omkring opgaver inden for logistik og indkøb generelt og forecasts, bufferlagre m.v. specielt.

Du er medvirkende til at sikre, at ordren tastes i systemet, og at alle stamdata løbende bliver vedligeholdt. Disponering af varerne samt den daglige opfølgning for at sikre rettidige leverancer fra leverandører og distributører vil også være et område, som ligger på dit bord.

Dit fokus på den gode kundeservice bevirker, at du hele tiden holder kunden opdateret om selv den mindste detalje af relevans.

Virksomhedsbeskrivelse:
6X International er en danskejet virksomhed, der igennem de sidste 17 år har været en betydende rådgiver og distributør af højkvalitets fiberoptiske og RF produkter, samt kundespecifikke løsninger til det danske marked.

Virksomheden opererer inden for Telecom, FTTH-industrien og har i de sidste år haft stigende fokus på LAN og Datacom-industrien.

Virksomheden, der i dag har ca. 13 medarbejdere, har planer om at ekspandere kraftigt i fremtiden, og har for kort tid siden åbnet et tysk datterselskab i Kiel.

Har du spørgsmål til stillinger, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Egenskaber:
Du er en meget serviceminded, analytisk og omhyggelig person, der er god til at danne overblik og styre projekter.

Du er selvmotiverende og initiativrig og er i stand til at arbejde meget selvstændigt. Samtidig er du altid parat til at give dine kollegaer en hjælpende hånd.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for at servicere store kunder. Det forventes, at du har god erfaring med både logistik og indkøb og gerne af tekniske løsninger.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Det kunne måske være en fordel, hvis du har en baggrund som speditør.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og kan du begå dig på tysk, er det en stor fordel.

Du har været vant til at bruge IT i dit daglige arbejde og er velbevandret i ERP systemer og Excel.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i god udvikling og med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Arbejdssted:
Nivå

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

INTERN KEY ACCOUNT MANAGER/131520


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Sales at Visiopharm

VISIOPHARM A/S

Hørsholm
Join our fast growing sales team Do you want to join a fast-growing company and sell best-in-class software solutions within digital pathology? Now is your chance! Come and join our fantastic sales team! The market for digital pathology, including M...
Indrykket:20. november 2020

Complaint and Recalls Advisor

NOVO NORDISK A/S

Bagsværd
Do you have experience with pharmaceutical production, Good Manufacturing Practice (GMP), Quality Assurance and possibly also inspections by the health authorities? Do you want to be part of a department responsible for recalling products that do no...
Indrykket:20. november 2020

Customer Success Account Manager

MICROSOFT DANMARK APS

Kongens Lyngby
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders to bring their best eac...
Indrykket:19. november 2020

Customer Service Executive

SoftwareONE

Birkerød
The role The Inside Sales Executive works together with the Business Development Managers to develop and maintain favorable relationships with new and existing clients in order to increase revenue and ensure that SoftwareONE products and services co...
Indrykket:1. december 2020

Smilende og kundeorienteret 8-timers sælgere til flere salgsafdelinger til BAUHAUS Hillerød

Bauhaus

Hillerød
Giv hver kunde en god oplevelse Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgnin...
Indrykket:23. november 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Sales at Visiopharm

VISIOPHARM A/S

Hørsholm
Join our fast growing sales team Do you want to join a fast-growing company and sell best-in-class software solutions within digital pathology? Now is your chance! Come and join our fantastic sales team! The market for digital pathology, including M...
Indrykket:20. november 2020

Complaint and Recalls Advisor

NOVO NORDISK A/S

Bagsværd
Do you have experience with pharmaceutical production, Good Manufacturing Practice (GMP), Quality Assurance and possibly also inspections by the health authorities? Do you want to be part of a department responsible for recalling products that do no...
Indrykket:20. november 2020

Customer Success Account Manager

MICROSOFT DANMARK APS

Kongens Lyngby
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders to bring their best eac...
Indrykket:19. november 2020

Customer Service Executive

SoftwareONE

Birkerød
The role The Inside Sales Executive works together with the Business Development Managers to develop and maintain favorable relationships with new and existing clients in order to increase revenue and ensure that SoftwareONE products and services co...
Indrykket:1. december 2020

Smilende og kundeorienteret 8-timers sælgere til flere salgsafdelinger til BAUHAUS Hillerød

Bauhaus

Hillerød
Giv hver kunde en god oplevelse Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgnin...
Indrykket:23. november 2020