Intern kommunikatør og redaktør til Teknik- og Miljøforvaltningen

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du er kommunikatør, som vil gøre en forskel for de ansatte i en af landets største forvaltninger. Du trives i supportfunktionen, har et udpræget servicegen og er typen, der får tingene gjort. Du har flair for web, ligesom du har flair for mennesker. Og så har du mod på at blive redaktør for vores centrale Stabs-Intra. Stadig med? Så læs videre!

Til den centrale kommunikationsenhed i Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) i Københavns Kommune søger vi en effektiv, serviceminded og engageret intern kommunikatør med flair for web, intra, organisationer og mennesker.

Om jobbet
Du bliver det nyeste skud i vores webteam, som udover dig selv tæller en faglig teamkoordinator, tre webkoordinatorer, en projektleder og en studentermedhjælper. Teamet er under opbygning, men når holdet er sat, vil I udgøre et stærkt team med fokus på brugerens og organisationens behov. I kvalitetssikrer, drifter og udvikler forvaltningens sider på kk.dk og TMF Intra, og I skaber rammerne for en bedre intern kommunikation og et effektivt Fremtidens Intra.

Sammen med teamets projektleder er du med til at drifte vores hjørne af TMF Intra og dele af den interne kommunikation. Du passer vores Intra-postkasse, yder websupport til redaktører, bidrager til udviklingen af vores intranet, administrerer vores Infoskærme, og så skriver du målrettet om nyt fra organisationen og forvaltningens ledelse til dine nye kolleger i TMF. Du får:

  • en bred kontaktflade ud mod forvaltningens mange intranetredaktører
  • løbende dialog med både fagpersoner og ledere i hele organisationen
  • kontakt til kolleger på rådhuset, i andre forvaltninger og ikke mindst vores søsterenhed i Stab, Organisation og Ledelse
  • en masse skønne, dygtige og engagerede kolleger i Stab Kommunikation

Om dig
Du er kommunikatør med forkærlighed for intern kommunikation. Du elsker rugbrødet, er producerende og går hurtigt til tasterne. Du motiveres af at hjælpe og supportere dine kolleger, og du har erfaring fra en offentlig driftsorganisation, eller også kender du til det fx fra et bureau med offentlige kunder. Du ved også, hvad det vil sige at arbejde i en organisation, hvor politikerne sætter retningen for vores arbejde. Og så er du god til at skrive, har øje for målgruppen og kan arbejde ud fra både et bruger – og forretningsperspektiv.

Vi forventer, at du

  • er uddannet cand.comm., cand.it, journalist eller lignende og har tre-fire års erhvervserfaring
  • har erfaring med intern kommunikation fra større organisationer og har et ry som den stabile, producerende og altid hjælpsomme kollega
  • tænker i målgrupper og brugervenlighed
  • har stort overblik og kan styre og prioritere mange opgaver
  • har organisatorisk talent og blik for at være i en politisk styret organisation
  • har evner og lyst til at samarbejde med mange kollegaer med forskellige baggrunde

Om os
Kommunikationsenheden består af ca. 20 medarbejdere fordelt på tre teams: Kommunikation, Visuel Kommunikation og Web. Vi er ambitiøse, erfarne og lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab. Som enhed står vi for kampagner og adfærdskommunikation, vi rådgiver kolleger, udvikler web og intraløsninger, og vi skriver og producerer alt fra grundfortællinger til skabeloner, skilte, plakater og nyheder. Derudover hører vi sammen med KK PrintPartner, som er forvaltningens eget trykkeri.

Vi holder til i Njalsgade på Islands Brygge i København.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen og forventes besat på niveau som fuldmægtig. Løn- og ansættelsesvilkår sker i øvrigt i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat den 1. september 2021.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Martin Lassen-Vernal på 5115 3630 eller projektleder Jane Beauvais på 2498 6105. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. juni 2021
Vi forventer at holde samtaler i uge 25 og 26.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Intern kommunikatør og redaktør til Teknik- og Miljøforvaltningen

Du er kommunikatør, som vil gøre en forskel for de ansatte i en af landets største forvaltninger. Du trives i supportfunktionen, har et udpræget servicegen og er typen, der får tingene gjort. Du har flair for web, ligesom du har flair for mennesker. Og så har du mod på at blive redaktør for vores centrale Stabs-Intra. Stadig med? Så læs videre!

Til den centrale kommunikationsenhed i Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) i Københavns Kommune søger vi en effektiv, serviceminded og engageret intern kommunikatør med flair for web, intra, organisationer og mennesker.

Om jobbet
Du bliver det nyeste skud i vores webteam, som udover dig selv tæller en faglig teamkoordinator, tre webkoordinatorer, en projektleder og en studentermedhjælper. Teamet er under opbygning, men når holdet er sat, vil I udgøre et stærkt team med fokus på brugerens og organisationens behov. I kvalitetssikrer, drifter og udvikler forvaltningens sider på kk.dk og TMF Intra, og I skaber rammerne for en bedre intern kommunikation og et effektivt Fremtidens Intra.

Sammen med teamets projektleder er du med til at drifte vores hjørne af TMF Intra og dele af den interne kommunikation. Du passer vores Intra-postkasse, yder websupport til redaktører, bidrager til udviklingen af vores intranet, administrerer vores Infoskærme, og så skriver du målrettet om nyt fra organisationen og forvaltningens ledelse til dine nye kolleger i TMF. Du får:

  • en bred kontaktflade ud mod forvaltningens mange intranetredaktører
  • løbende dialog med både fagpersoner og ledere i hele organisationen
  • kontakt til kolleger på rådhuset, i andre forvaltninger og ikke mindst vores søsterenhed i Stab, Organisation og Ledelse
  • en masse skønne, dygtige og engagerede kolleger i Stab Kommunikation

Om dig
Du er kommunikatør med forkærlighed for intern kommunikation. Du elsker rugbrødet, er producerende og går hurtigt til tasterne. Du motiveres af at hjælpe og supportere dine kolleger, og du har erfaring fra en offentlig driftsorganisation, eller også kender du til det fx fra et bureau med offentlige kunder. Du ved også, hvad det vil sige at arbejde i en organisation, hvor politikerne sætter retningen for vores arbejde. Og så er du god til at skrive, har øje for målgruppen og kan arbejde ud fra både et bruger – og forretningsperspektiv.

Vi forventer, at du

  • er uddannet cand.comm., cand.it, journalist eller lignende og har tre-fire års erhvervserfaring
  • har erfaring med intern kommunikation fra større organisationer og har et ry som den stabile, producerende og altid hjælpsomme kollega
  • tænker i målgrupper og brugervenlighed
  • har stort overblik og kan styre og prioritere mange opgaver
  • har organisatorisk talent og blik for at være i en politisk styret organisation
  • har evner og lyst til at samarbejde med mange kollegaer med forskellige baggrunde

Om os
Kommunikationsenheden består af ca. 20 medarbejdere fordelt på tre teams: Kommunikation, Visuel Kommunikation og Web. Vi er ambitiøse, erfarne og lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab. Som enhed står vi for kampagner og adfærdskommunikation, vi rådgiver kolleger, udvikler web og intraløsninger, og vi skriver og producerer alt fra grundfortællinger til skabeloner, skilte, plakater og nyheder. Derudover hører vi sammen med KK PrintPartner, som er forvaltningens eget trykkeri.

Vi holder til i Njalsgade på Islands Brygge i København.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen og forventes besat på niveau som fuldmægtig. Løn- og ansættelsesvilkår sker i øvrigt i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat den 1. september 2021.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Martin Lassen-Vernal på 5115 3630 eller projektleder Jane Beauvais på 2498 6105. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. juni 2021
Vi forventer at holde samtaler i uge 25 og 26.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.