Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Sælger

Virksomheden CARSTEN HOLM A/S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A/S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A/S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes.

Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger?

Jobbet:
Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat.

Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille ”sælgere i marken” bedre.

Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer – samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø.

Kvalifikationer:
Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder – men ikke et krav.

Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed – du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats.

Du tilbydes:
Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at ”byde ind”, og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav.

Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”04.04.27” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008756Phoenix-009ab1ae12019-04-16T00:00:00Intern Sælger

Virksomheden CARSTEN HOLM A/S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A/S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A/S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes.

Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger?

Jobbet:
Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat.

Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille ”sælgere i marken” bedre.

Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer – samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø.

Kvalifikationer:
Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder – men ikke et krav.

Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed – du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats.

Du tilbydes:
Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at ”byde ind”, og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav.

Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”04.04.27” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-06-12T00:53:06.127 Virksomheden CARSTEN HOLM A S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes. Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger? Jobbet: Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat. Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille sælgere i marken bedre. Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø. Kvalifikationer: Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder men ikke et krav. Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats. Du tilbydes: Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at byde ind , og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav. Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 04.04.27 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet009ab1ae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/428830EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3510002erwin andersen a/s11Kielbergvej 165750RingeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746959JobNet4976625497662510016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361493328Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330069958Erfaren salgskonsulent søges til VVS-branchen på SjællandRobot Vores kunde Pettinaroli A S har travlt og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved,hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen. Opgaver Opsøgende salg til VVS-installatører i distriktet, som er Storkøbenhavn og Nordsjælland Pleje af eksisterende kunder Salg og servicering af grossisterne i distriktet Sambesøg med grossisternes sælgere Husmesser og demodage hos grossisterne Der vil både være nysalg og pleje af eksisterende kunder, med fokus på nysalget Indtastning i CRM Deltage i messer og andre salgsfremmende aktiviteter Kvalifikationer Du har bevist dit værd som kørende sælger, og du er overbevist om, at du er i stand til at skabe resultater, eller også har du et brændende ønske om at komme ud på landevejen som kørende sælger Du kan enten have en kommerciel baggrund eller en baggrund som VVS-installatør Du har teknisk flair Du ved naturligvis, at resultaterne skabes ude hos kunderne Det er en fordel, hvis du har kendskab til vvs-branchen eller beslægtede brancher men allervigtigst er det, at du kan sælge Du har et godt netværk,som du kan bruge i bestræbelserne på at opnå dine mål Du har det gode købmandskab i blodet, og du har nemt ved at skabe win-win situationer ude hos kunderne Sprog: Du taler og forstår dansk på modermålsniveau og engelsk på forretningsniveau Office-pakken er din hjemmebane, og du ser CRM-systemer som en fordel for dig i dit salg Du har fokus på mulighederne fremfor begrænsningerne Personlige egenskaber Du er god til at indgå relationer med andre mennesker, og du anvender din charme og indlevelse til at skabe en god kontakt komme på bølgelængde med andre. Du har som udgangspunkt et positivt livssyn, og du kan godt lide at være selskabets midtpunkt. Du er konkurrenceminded og har en god portion gennemslagskraft. Du foretrækker en direkte, men venlig form for kommunikation,og du kommer løbende med nye ideer, som kan fremme salget. Du trives i et job med mange bolde i luften, og du er god til at sætte nye ting i gang. Du må naturligvis gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at nå dine mål. Du er god til at træffe beslutninger, og du er i stand til at tænke ud af boksen for at skabe nye muligheder. Vi tilbyder En spændende sælgerstilling med frihed under ansvar. Gode, engagerede kolleger i et uformelt miljø, i en dynamisk europæisk organisation. Et velfungerende backoffice og en nærværende ledelse som vil gøre sit yderste for at hjælpe dig, så du når dine mål. Konkurrencedygtig lønpakke som består af fast løn samt bonus og bilordning. Udover dette er der bærbar computer, telefon, pension og sundhedssikring koblet på. En virksomhed som går op i, at medarbejderne trives,og der er gode muligheder for videreudvikling for den rette person, både fagligt og personligt. Vi har en aktiv personaleforening, hvor vi løbende deltager i sociale aktiviteter for at binde medarbejderne godt sammen. Du arbejder ud fra egen bopæl, som ligger centralt i distriktet og referer i det daglige til salgschefen, som også er aktiv i salget. Yderligere information Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at aflægge Pettinaroli A S hjemmeside et besøg: www.pettinaroli.dk eller kontakte salgschef Einar Leo Ottosen på mobil 2121 7350. Ansøgning Jemac Kommunikation ApS er tilknyttet som konsulent og står for indledende samtaler og test. Send venligst din ansøgning og CV snarest ved at klikke på, Ansøg . Mærk din ansøgning, Sælger Storkøbenhavn Nordsjælland Ansøgningsfrist er den 2. september 2019 Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis den rette kandidat dukker op, så skynd dig at sende din ansøgning. Når du søger stillingen accepterer du samtidig, at vi må dele dine data med Pettinaroli A S Om virksomheden Hos Pettinaroli A S ved vi, hvor vigtigt det er for dig at kunne sikre dine kunder gulvvarme- og komfortsystemer, de bliver glade og tilfredse med. Vi arbejder hver dag intenst på at skabe og levere kuglehaner, ventiler, gulvvarmesystemer og SmartHome løsninger i den allerbedste kvalitet til dig og alle andre i den danske VVS-branche. Det har vi gjort i over 40 år. Højkvalitetsprodukter gør det dog ikke alene. Vi bestræber os konstant på at give dig en nemmere arbejdsdag. Uden bøvl og tidsspilde. Hos os får du nemt fat i det, du står og skal bruge: Produkter, rådgivning og installationsvideoer. Vores engagerede medarbejdere er altid klar til at hjælpe dig hurtigt videre. Vi startede i 1976 som familievirksomheden Jørgen Pedersen VVS. Siden er vi vokset støt. I 2000 blev vi en del af den italienske familiekoncern Fratelli Pettinaroli SpA og skiftede navn til Pettinaroli A S. I dag er vi blandt verdens førende leverandører. Fra vores lager i Middelfart leverer vi til 20 lande i Nord-, Mellem- og Østeuropa. Alle vores messingprodukter bliver produceret af varmepresset kvalitetsmessing på vores fabrik i Italien. Det er din garanti for produkter, der holder. Både nu og i fremtidens systemer. Sådan ansøger du

Vores kunde Pettinaroli A/S har travlt og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved,hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen.

Opgaver 

  • Opsøgende salg til VVS-installatører i distriktet, som er Storkøbenhavn og Nordsjælland 
  • Pleje af eksisterende kunder
  • Salg og servicering af grossisterne i distriktet
  • Sambesøg med grossisternes sælgere 
  • Husmesser og demodage hos grossisterne
  • Der vil både være nysalg og pleje af eksisterende kunder, med fokus på nysalget 
  • Indtastning i CRM
  • Deltage i messer og andre salgsfremmende aktiviteter

Kvalifikationer

  • Du har bevist dit værd som kørende sælger, og du er overbevist om, at du er i stand til at skabe resultater, eller også har du et brændende ønske om at komme ud på landevejen som kørende sælger
  • Du kan enten have en kommerciel baggrund eller en baggrund som VVS-installatør 
  • Du har teknisk flair
  • Du ved naturligvis, at resultaterne skabes ude hos kunderne 
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til vvs-branchen eller beslægtede brancher – men allervigtigst er det, at du kan sælge 
  • Du har et godt netværk,som du kan bruge i bestræbelserne på at opnå dine mål
  • Du har det gode købmandskab i blodet, og du har nemt ved at skabe win-win situationer ude hos kunderne 
  • Sprog: Du taler og forstår dansk på modermålsniveau og engelsk på forretningsniveau 
  • Office-pakken er din hjemmebane, og du ser CRM-systemer som en fordel for dig i dit salg 
  • Du har fokus på mulighederne fremfor begrænsningerne

Personlige egenskaber
Du er god til at indgå relationer med andre mennesker, og du anvender din charme og indlevelse til at skabe en god kontakt/komme på bølgelængde med andre. Du har som udgangspunkt et positivt livssyn, og du kan godt lide at være selskabets midtpunkt. Du er konkurrenceminded og har en god portion gennemslagskraft. Du foretrækker en direkte, men venlig form for kommunikation,og du kommer løbende med nye ideer, som kan fremme salget. 

Du trives i et job med mange bolde i luften, og du er god til at sætte nye ting i gang. Du må naturligvis gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at nå dine mål. Du er god til at træffe beslutninger, og du er i stand til at tænke ud af boksen for at skabe nye muligheder.

Vi tilbyder
En spændende sælgerstilling med frihed under ansvar. Gode, engagerede kolleger i et uformelt miljø, i en dynamisk europæisk organisation. Et velfungerende backoffice og en nærværende ledelse som vil gøre sit yderste for at hjælpe dig, så du når dine mål.

Konkurrencedygtig lønpakke som består af fast løn samt bonus og bilordning. Udover dette er der bærbar computer, telefon, pension og sundhedssikring koblet på. En virksomhed som går op i, at medarbejderne trives,og der er gode muligheder for videreudvikling for den rette person, både fagligt og personligt. Vi har en aktiv personaleforening, hvor vi løbende deltager i sociale aktiviteter for at binde medarbejderne godt sammen. 

Du arbejder ud fra egen bopæl, som ligger centralt i distriktet og referer i det daglige til salgschefen, som også er aktiv i salget.  

Yderligere information 
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at aflægge Pettinaroli A/S hjemmeside et besøg: www.pettinaroli.dk eller kontakte salgschef Einar Leo Ottosen på mobil 2121 7350.

Ansøgning 
Jemac Kommunikation ApS er tilknyttet som konsulent og står for indledende samtaler og test. Send venligst din ansøgning og CV snarest ved at klikke på, ”Ansøg”. Mærk din ansøgning, ”Sælger Storkøbenhavn/Nordsjælland

Ansøgningsfrist er den 2. september 2019

Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis den rette kandidat dukker op, så skynd dig at sende din ansøgning. 

Når du søger stillingen accepterer du samtidig, at vi må dele dine data med Pettinaroli A/S

Om virksomheden 
Hos Pettinaroli A/S ved vi, hvor vigtigt det er for dig at kunne sikre dine kunder gulvvarme- og komfortsystemer, de bliver glade og tilfredse med. Vi arbejder hver dag intenst på at skabe og levere kuglehaner, ventiler, gulvvarmesystemer og SmartHome løsninger i den allerbedste kvalitet til dig og alle andre i den danske VVS-branche.

Det har vi gjort i over 40 år.

Højkvalitetsprodukter gør det dog ikke alene. Vi bestræber os konstant på at give dig en nemmere arbejdsdag. Uden bøvl og tidsspilde. Hos os får du nemt fat i det, du står og skal bruge: Produkter, rådgivning og installationsvideoer. Vores engagerede medarbejdere er altid klar til at hjælpe dig hurtigt videre.

Vi startede i 1976 som familievirksomheden Jørgen Pedersen VVS. Siden er vi vokset støt. I 2000 blev vi en del af den italienske familiekoncern Fratelli Pettinaroli SpA og skiftede navn til Pettinaroli A/S. 

I dag er vi blandt verdens førende leverandører. Fra vores lager i Middelfart leverer vi til 20 lande i Nord-, Mellem- og Østeuropa. Alle vores messingprodukter bliver produceret af varmepresset kvalitetsmessing på vores fabrik i Italien. Det er din garanti for produkter, der holder. Både nu og i fremtidens systemer.

Sådan ansøger du

Pettinaroli A/SMiddelfart2019-08-08T00:00:002019-09-02T00:00:00
330054833Sælger der vil have ansvar og frihed ...Robot Sælger der vil have eget ansvar og frihed til at gøre forskellen for F RCH A S. Hos F rch A S har vi været tæt på kunderne i over 55 år og i mere end 54 lande i verden, og vores nuværende succes betyder at vi søger sælgere til auto og lastvognsbranchen. Vi søger sælgere som ved at tid er penge, og at værkstederne i dag skal bruge innovative og fleksible løsninger for, at kunne agere og reagere. F rch A S er i kraftig vækst og er særdeles positivt modtaget af markedet, derfor har vi nu brug for dig, som kan og vil gøre en forskel. Arbejdsopgaver: Salg og service til eksisterende og nye kunder inden for forbrugsartikler, værktøj, værkstedsudstyr og koncepter. Du får det overordnede ansvar i et eksisterende distrikt med egne kunder og emner. Du vil være ansvarlig for kundeporteføljen herunder salgs og indtjeningsudvikling på kundeniveau. Vi skal på nuværende bruge sælgere i distrikterne, Esbjerg Varde og Midtsjælland Vestsjælland Korsør, Køge, Slagelse, Ringsted, Holbæk m. fl. Du er: Først og fremmest til salg . Du ved hvordan du kommer ind til kunden og ved hvad der skal til for, at få en ordre. Du har kendskab til auto eller lastvognsbranchen og det kan være du i dag sælger værktøj, reservedele eller andet inden for autobranchen. Du har masser af gå på mod og er engageret og udadvendt. Du arbejder struktureret og er ærlig, vedholdende og troværdig. Du er god til at lytte og kommunikere på alle niveauer og kan skabe relationer til kunderne. Du er veltalende, præsentabel og en god Teamplayer med stort T. Du er bosiddende i distriktet. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job i en international virksomhed, hvor du selv kan planlægge din hverdag og som byder på mange faglige udfordringer. En attraktiv lønpakke, firmabil, pension- og sundhedsordning, og kollegaer som brænder for deres job. Oplysninger om stillingen. NYGAARD CO. varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til: ove@nygaardco.dk Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ove Nygaard på telefon 30 31 09 08. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt, tiltrædelse efter aftale men vi venter gerne på den rette. F rch A S: F rch A S er en del af den verdensomspændende tyske Handels virksomhed Theo F rch GmbH Co. der beskæftiger sig med salg af befæstelsesmaterialer, kemiprodukter, værktøj, sikkerhedsudstyr, m.m. til virksomheder indenfor autobranchen. Vi er grundlagt i 1963 og omsætter for mere end kr. 4 mia. og er i kraftig vækst. Vi er i dag over 3200 medarbejdere på verdensplan. Se mere på www.foerch.dk

Sælger der vil have eget ansvar og frihed
til at gøre forskellen for FÖRCH A/S.

Hos Förch A/S har vi været tæt på kunderne i over 55 år og i mere end 54 lande i verden, og vores nuværende succes betyder at vi søger sælgere til auto og lastvognsbranchen. Vi søger sælgere som ved at tid er penge, og at værkstederne i dag skal bruge innovative og fleksible løsninger for, at kunne agere og reagere. Förch A/S er i kraftig vækst og er særdeles positivt modtaget af markedet, derfor har vi nu brug for dig, som kan og vil gøre en forskel.

Arbejdsopgaver:

Salg og service til eksisterende og nye kunder inden for forbrugsartikler, værktøj, værkstedsudstyr og koncepter.

Du får det overordnede ansvar i et eksisterende distrikt med egne kunder og emner. Du vil være ansvarlig for kundeporteføljen herunder salgs og indtjeningsudvikling på kundeniveau. Vi skal på nuværende bruge sælgere i distrikterne,

Esbjerg/Varde og Midtsjælland/Vestsjælland – Korsør, Køge, Slagelse, Ringsted, Holbæk m. fl.

Du er:

Først og fremmest til "salg". Du ved hvordan du kommer ind til kunden og ved hvad der skal til for, at få en ordre.

Du har kendskab til auto eller lastvognsbranchen og det kan være du i dag sælger værktøj, reservedele eller andet inden for autobranchen.

  • Du har masser af "gå på mod" og er engageret og udadvendt.
  • Du arbejder struktureret og er ærlig, vedholdende og troværdig.
  • Du er god til at lytte og kommunikere på alle niveauer og kan skabe relationer til kunderne.
  • Du er veltalende, præsentabel og en god Teamplayer med stort T.
  • Du er bosiddende i distriktet.

Vi tilbyder:

Et spændende og alsidigt job i en international virksomhed, hvor du selv kan planlægge din hverdag og som byder på mange faglige udfordringer.

En attraktiv lønpakke, firmabil, pension- og sundhedsordning, og kollegaer som brænder for deres job.

Oplysninger om stillingen.

NYGAARD & CO. varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til:  ove@nygaardco.dk

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ove Nygaard på telefon 30 31 09 08.

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt, tiltrædelse efter aftale men vi venter gerne på den rette.

Förch A/S:

Förch A/S er en del af den verdensomspændende tyske Handels virksomhed Theo Förch GmbH & Co. der beskæftiger sig med salg af befæstelsesmaterialer, kemiprodukter, værktøj, sikkerhedsudstyr, m.m. til virksomheder indenfor autobranchen. Vi er grundlagt i 1963 og omsætter for mere end kr. 4 mia. og er i kraftig vækst. Vi er i dag over 3200 medarbejdere på verdensplan. Se mere på  www.foerch.dk

NYGAARD & CO. v/Ove NygaardTommerup2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330067145Salgsagent til virksomhed i rivende udviklingRobot INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug. Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn. DU ER: Udadvendt, engageret og en road-warrier , som trives bedst ude foran kunderne. En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op. Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum. Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater. DU HAR: Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og eller højere uddannelsesinstitutioner. En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse. En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger. Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter. DIN ROLLE: Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn. VI TILBYDER: En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner. En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende. At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet. Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant. KONTAKT: Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på 45 29 89 29 65. Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

INTRO:

Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug.

Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner.

Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn.  

 

DU ER:

  • Udadvendt, engageret og en ”road-warrier”, som trives bedst ude foran kunderne.
  • En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op.
  • Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum.
  • Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater.

 

DU HAR:

  • Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og/eller højere uddannelsesinstitutioner.
  • En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse.
  • En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger.
  • Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter.

 

DIN ROLLE:

  • Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn.

 

VI TILBYDER:

  • En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner.
  • En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende.
  • At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet.
  • Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant.

 

KONTAKT:

  • Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på +45 29 89 29 65.
  • Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

 

The Nordic Fan Company ApSFredericia2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330076684SALGSKONSULENT for PRIMA FÆRDIG HÆKProfile Brænder du for at opbygge nye, stærke kunderelationer og styrke eksisterende? Kan du skabe salgsaktivitet og strategier, der resulterer i vækst og løfter vores salgsindsats til nye højder? Stortrives du i mødet med kunden, og kan du udvikle og øge kendskabsgraden til et af Skandinaviens førende grønne brands, PRIMA FÆRDIG HÆK®? Ramte beskrivelsen her kernen i din professionelle motivation, så er det lige dig vi søger netop nu, og det er absolut ikke et must, at du kommer med en grøn baggrund. Vi er Skandinaviens førende producent af eksklusive færdighække - et koncept, der markedsføres under navnet PRIMA FÆRDIG HÆK®, og vi er inde i en spændende udvikling. Vi søger en ambitiøs og målrettet kollega med stærke salgs- og kommunikationskompetencer, der har lyst til at styrke vores kunderelationer og brand i Danmark, Norge og Sverige, hvor vi både opererer på B2B- og B2C-markedet. Du bliver vores udviklende kollega i salgssammenhænge med nedenstående ansvarsområder som det primære omdrejningspunkt i din hverdag. ANSVARSOMRÅDERSalg og ordrehåndtering i Danmark samt til vores største eksportmarkeder Sverige og NorgeRepræsentere PRIMA FÆRDIG HÆK® og PRIMA FÆRDIG BUNDDÆKKE® med rejseaktivitet i SkandinavienStrategiske input til udvikling af salgsmateriale og produktpræsentationerKundebesøg og kunderådgivningUdformning af tilbud og ordrer samt koordinering af disse. Spændvidden i salget er stort, idet du både håndterer mindre ordrer, og giver priser på store anlægsprojekter i ind- og udlandAd hoc-salgsopgaver såsom fakturering, messedeltagelse- og koordinering samt indkøbHVEM ER DU?Du brænder for relationssalg, er kundeminded, ambitiøs, overholder deadlines og trives med at være meget selvkørende i dit daglige arbejdeDu har en stærk strategisk og kommunikationsorienteret personlighed og erfaring (praktisk eller teoretisk) ift. salg, du er markedsorienteret og ajour med trends og tendenser, og du brænder for at udvikle og skabe resultaterDu er fleksibel, en teamplayer og du tager ansvar for dine arbejdsområderDin arbejdsstil er struktureret, og du er i stand til at bevare overblikket i en hektisk hverdag, hvor der ofte kommer mange uventede opgaver og projekter ind fra sidelinjenDu trives med, at hver dag ikke er ens, og at du har en stor berøringsflade af arbejdsopgaver. Du er dygtig til at håndtere og navigere i travlhed, og trives med kontorarbejde og hyppige kundebesøg.VI TILBYDERVi tilbyder et ambitiøst og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor du bliver en del af et ungt, friskt team, der værdsætter teamspirit og højt humør på tværs af alle afdelinger i virksomheden. Vi er nytænkende og kreative med højt til loftet, og du vil få et stort ansvar, handlerum og frihed i dit daglige arbejde. Du kan se mere på primafærdighæk.dk. Spørgsmål vedrørende stillingen kan henvendes til tlf.: 65 99 21 95. Kan du se dig selv på vores grønne team, så send din ansøgning hurtigst muligt til direktør Lars Strarup via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, og ansætter hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt. Se mere på vores ansøgersite: https: primafaerdighaek.brandero.comBrænder du for at opbygge nye, stærke kunderelationer og styrke eksisterende? Kan du skabe salgsaktivitet og strategier, der resulterer i vækst og løfter vores salgsindsats til nye højder? Stortrives du i mødet med kunden, og kan du udvikle og øge kendskabsgraden til et af Skandinaviens førende grønne brands, PRIMA FÆRDIG HÆK®?

Ramte beskrivelsen her kernen i din professionelle motivation, så er det lige dig vi søger netop nu, og det er absolut ikke et must, at du kommer med en grøn baggrund.

Vi er Skandinaviens førende producent af eksklusive færdighække - et koncept, der markedsføres under navnet PRIMA FÆRDIG HÆK®, og vi er inde i en spændende udvikling. Vi søger en ambitiøs og målrettet kollega med stærke salgs- og kommunikationskompetencer, der har lyst til at styrke vores kunderelationer og brand i Danmark, Norge og Sverige, hvor vi både opererer på B2B- og B2C-markedet. Du bliver vores udviklende kollega i salgssammenhænge med nedenstående ansvarsområder som det primære omdrejningspunkt i din hverdag.

ANSVARSOMRÅDER
  • Salg og ordrehåndtering i Danmark samt til vores største eksportmarkeder Sverige og Norge
  • Repræsentere PRIMA FÆRDIG HÆK® og PRIMA FÆRDIG BUNDDÆKKE® med rejseaktivitet i Skandinavien
  • Strategiske input til udvikling af salgsmateriale og produktpræsentationer
  • Kundebesøg og kunderådgivning
  • Udformning af tilbud og ordrer samt koordinering af disse. Spændvidden i salget er stort, idet du både håndterer mindre ordrer, og giver priser på store anlægsprojekter i ind- og udland
  • Ad hoc-salgsopgaver såsom fakturering, messedeltagelse- og koordinering samt indkøb
HVEM ER DU?
  • Du brænder for relationssalg, er kundeminded, ambitiøs, overholder deadlines og trives med at være meget selvkørende i dit daglige arbejde
  • Du har en stærk strategisk og kommunikationsorienteret personlighed og erfaring (praktisk eller teoretisk) ift. salg, du er markedsorienteret og ajour med trends og tendenser, og du brænder for at udvikle og skabe resultater
  • Du er fleksibel, en teamplayer og du tager ansvar for dine arbejdsområder
  • Din arbejdsstil er struktureret, og du er i stand til at bevare overblikket i en hektisk hverdag, hvor der ofte kommer mange uventede opgaver og projekter ind fra sidelinjen
  • Du trives med, at hver dag ikke er ens, og at du har en stor berøringsflade af arbejdsopgaver. Du er dygtig til at håndtere og navigere i travlhed, og trives med kontorarbejde og hyppige kundebesøg.
VI TILBYDER
Vi tilbyder et ambitiøst og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor du bliver en del af et ungt, friskt team, der værdsætter teamspirit og højt humør på tværs af alle afdelinger i virksomheden. Vi er nytænkende og kreative med højt til loftet, og du vil få et stort ansvar, handlerum og frihed i dit daglige arbejde. Du kan se mere på primafærdighæk.dk.

Spørgsmål vedrørende stillingen kan henvendes til tlf.: 65 99 21 95. Kan du se dig selv på vores grønne team, så send din ansøgning hurtigst muligt til direktør Lars Strarup via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler, og ansætter hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.



Se mere på vores ansøgersite: https://primafaerdighaek.brandero.com

ORS/Small/02b45432_logo.pngPRIMA FÆRDIG HÆKRinge2019-08-21T17:01:20.0102019-10-04T00:00:00
330061516Kan du føre en velformuleret dialog med danske erhvervsdrivende? Så er det dig vi leder efter til vores professionelle erhvervshold!Robot Vi oplever stor succes på vores erhvervshold. Vi har derfor valgt at udvide holdet og vi er derfor på jagt efter fire nye medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg til det danske B2B-marked. Hvad forventer vi af dig? Arbejdsopgaven sætter krav til dig. For at få en af de fire nye pladser forventer vi, at du: Har talegaverne i orden og du kan derfor føre en velformuleret dialog med danske erhvervsdrivende Kan skabe gode kunderelationer og formår at vise interesse for hver enkelt kunde Brænder for salgsbranchen måske har du allerede erfaring fra en lignende stilling Er god til at arbejde selvstændigt, men forstår vigtigheden i et godt fællesskab på arbejdspladsen Er resultat- og løsningsorienteret Hvad tilbyder vi? Hvis du er en af vores fire nye medarbejdere, får du: Fast grundløn og en attraktiv bonusordning Et skræddersyet uddannelsesforløb, hvor du tilegner dig et indgående produktkendskab og lærer forskellige salgsteknikker Løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dine kompetencer Professionel arbejdsplads med højt til loftet og gode karrieremuligheder Frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Dygtige kolleger og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs Skal du have en plads på vores dygtige erhvervshold? Så send din ansøgning og dit CV allerede i dag, da vi ansætter løbende! Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk. Vil du se mere til os? Så husk at følg med på vores sociale medier og vores hjemmeside! Facebook: KEK Sales Odense Instagram: keksalesodense LinkedIn: KEKSALES Hjemmeside: www.keksales.dk

Vi oplever stor succes på vores erhvervshold. Vi har derfor valgt at udvide holdet og vi er derfor på jagt efter fire nye medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg til det danske B2B-marked.

Hvad forventer vi af dig?

Arbejdsopgaven sætter krav til dig. For at få en af de fire nye pladser forventer vi, at du:

  • Har talegaverne i orden og du kan derfor føre en velformuleret dialog med danske erhvervsdrivende
  • Kan skabe gode kunderelationer og formår at vise interesse for hver enkelt kunde
  • Brænder for salgsbranchen – måske har du allerede erfaring fra en lignende stilling
  • Er god til at arbejde selvstændigt, men forstår vigtigheden i et godt fællesskab på arbejdspladsen
  • Er resultat- og løsningsorienteret

Hvad tilbyder vi?

Hvis du er en af vores fire nye medarbejdere, får du:

  • Fast grundløn og en attraktiv bonusordning
  • Et skræddersyet uddannelsesforløb, hvor du tilegner dig et indgående produktkendskab og lærer forskellige salgsteknikker
  • Løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dine kompetencer
  • Professionel arbejdsplads med højt til loftet og gode karrieremuligheder
  • Frokostordning med mad udefra
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Dygtige kolleger og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs

Skal du have en plads på vores dygtige erhvervshold? Så send din ansøgning og dit CV allerede i dag, da vi ansætter løbende!

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869 eller srdr@keksales.dk.

Vil du se mere til os? Så husk at følg med på vores sociale medier og vores hjemmeside!

Facebook: KEK Sales Odense

Instagram: keksalesodense

LinkedIn: KEKSALES

Hjemmeside: www.keksales.dk

KEKODE ApSOdense C2019-07-18T00:00:002019-09-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren salgskonsulent søges til VVS-branchen på Sjælland

Pettinaroli A/S

Middelfart
Vores kunde Pettinaroli A S har travlt og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved,hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen. Opgaver Op...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Sælger der vil have ansvar og frihed ...

NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard

Tommerup
Sælger der vil have eget ansvar og frihed til at gøre forskellen for F RCH A S. Hos F rch A S har vi været tæt på kunderne i over 55 år og i mere end 54 lande i verden, og vores nuværende succes betyder at vi søger sælgere til auto og lastvognsbranc...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Salgsagent til virksomhed i rivende udvikling

The Nordic Fan Company ApS

Fredericia
INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

SALGSKONSULENT for PRIMA FÆRDIG HÆK

PRIMA FÆRDIG HÆK

Ringe
Brænder du for at opbygge nye, stærke kunderelationer og styrke eksisterende? Kan du skabe salgsaktivitet og strategier, der resulterer i vækst og løfter vores salgsindsats til nye højder? Stortrives du i mødet med kunden, og kan du udvikle og øge k...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Kan du føre en velformuleret dialog med danske erhvervsdrivende? Så er det dig vi leder efter til vores professionelle erhvervshold!

KEKODE ApS

Odense C
Vi oplever stor succes på vores erhvervshold. Vi har derfor valgt at udvide holdet og vi er derfor på jagt efter fire nye medarbejdere. Arbejdsopgaven består i opsøgende, telefonisk salg til det danske B2B-marked. Hvad forventer vi af dig? Arbejdsop...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019