Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Sælger

Virksomheden CARSTEN HOLM A/S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A/S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A/S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes.

Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger?

Jobbet:
Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat.

Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille ”sælgere i marken” bedre.

Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer – samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø.

Kvalifikationer:
Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder – men ikke et krav.

Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed – du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats.

Du tilbydes:
Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at ”byde ind”, og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav.

Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”04.04.27” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008756Phoenix-009ab1ae12019-04-16T00:00:00Intern Sælger

Virksomheden CARSTEN HOLM A/S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A/S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A/S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes.

Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger?

Jobbet:
Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat.

Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille ”sælgere i marken” bedre.

Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer – samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø.

Kvalifikationer:
Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder – men ikke et krav.

Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed – du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats.

Du tilbydes:
Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at ”byde ind”, og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav.

Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”04.04.27” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-06-12T00:53:06.127 Virksomheden CARSTEN HOLM A S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes. Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger? Jobbet: Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat. Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille sælgere i marken bedre. Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø. Kvalifikationer: Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder men ikke et krav. Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats. Du tilbydes: Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at byde ind , og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav. Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 04.04.27 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet009ab1ae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/428830EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3510002erwin andersen a/s11Kielbergvej 165750RingeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746959JobNet4976625497662510016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=009ab1ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361493328Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330028607SlutkundesælgerRobot Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj Jobbet: Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand. Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav. Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner. Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale. Kvalifikationer: Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter: Du bor centralt i Jylland Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere. Du forstår at begå dig i rummet mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner. Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende. Du er stærk i både kommunikation og forhandling. Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft. Du tilbydes: En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 02.05.09 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen. Al henvendelse behandles fortroligt.

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sEsbjerg N2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330036121SalgssupporterRobot Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter. Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver: - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning. - Projektstyring og vejledning af kunder. - Salgssupoort til eksterne sælgere. - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger. Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning. Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30. Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger. Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus. Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage.

Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.


Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

 - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
 - Projektstyring og vejledning af kunder.
 - Salgssupoort til eksterne sælgere.
 - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30.

Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger.

Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus.

Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. 

Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk

Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. 

De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage. 

 

PLAST-LINE A/SMiddelfart2019-06-03T00:00:002019-07-29T00:00:00
330028633Intern Salgsbackup til B2B virksomhedRobot Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

DYNAMICA ROPES ApSFredericia2019-06-03T00:00:002019-07-16T00:00:00
330023120Kan du sælge til det danske privatmarked? Så er du vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!Robot Vi ønsker at udvide begge vores B2C-hold og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har hvad der skal til for, at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller salg, men du SKAL have talegaverne i orden og brænde for salgsbranchen! Dine arbejdsopgaver bliver: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores B2C-salgskonsulent får du: en af branchens bedste lønmodeller med fast grundløn samt dags- og månedsbonusser. Vores dagsbonus er uden loft, så du bestemmer selv volumen af din indtægt et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig gode karrieremuligheder dygtige ledere og kollegaer arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med fede præmier (vi har f.eks. udloddet et tv og en spillekonsol før) lækker frokostordning med mad udefra hver dag faste arbejdstider Hvem er du? Vi leder efter medarbejdere, der: har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk er udadvendt og energisk er målrettet og ambitiøs er fuldt fokuseret og vil tjene en masse penge har vindermentalitet og vil arbejde hårdt for at være nr. 1 på salgstavlen kan starte hurtigst muligt! Erfaring med telemarketing er, som skrevet før, ikke et krav. Vi opfordrer derfor alle, der mener at de er lige DEN vi leder efter, til at søge stillingen hurtigst muligt! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart flere gange ugentligt. Interesseret? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlig Sofie på 3020869 eller srdr@kekode.dk! Du kan også søge elektronisk på https: keksales.dk job .

Vi ønsker at udvide begge vores B2C-hold og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har hvad der skal til for, at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og/eller salg, men du SKAL have talegaverne i orden og brænde for salgsbranchen! 

Dine arbejdsopgaver bliver: 

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Hvad tilbyder vi?

Hvis du er vores B2C-salgskonsulent får du: 

  • en af branchens bedste lønmodeller med fast grundløn samt dags- og månedsbonusser. Vores dagsbonus er uden loft, så du bestemmer selv volumen af din indtægt 
  • et skræddersyet og meget grundigt oplæringsforløb, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker 
  • løbende salgstræning og coaching, så du hele tiden udvikler dig 
  • gode karrieremuligheder 
  • dygtige ledere og kollegaer 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med fede præmier (vi har f.eks. udloddet et tv og en spillekonsol før) 
  • lækker frokostordning med mad udefra hver dag 
  • faste arbejdstider

Hvem er du? 

Vi leder efter medarbejdere, der: 

  • har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • er udadvendt og energisk 
  • er målrettet og ambitiøs
  • er fuldt fokuseret og vil tjene en masse penge 
  • har vindermentalitet og vil arbejde hårdt for at være nr. 1 på salgstavlen 
  • kan starte hurtigst muligt! 

Erfaring med telemarketing er, som skrevet før, ikke et krav. Vi opfordrer derfor alle, der mener at de er lige DEN vi leder efter, til at søge stillingen hurtigst muligt! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart flere gange ugentligt. 

Interesseret? Så kontakt vores rekrutteringsansvarlig Sofie på 3020869 eller srdr@kekode.dk! Du kan også søge elektronisk på https://keksales.dk/job/

KEKODE ApSOdense C2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330022098VIL DU SÆLGE TIL DET DANSKE ERHVERVSMARKED? Bliv erhvervs-konsulent ved os!Robot Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Som vores nye salgskonsulent på Telia Erhverv-opgaven bliver ansvarsområder: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telia s brand altid bliver opfattet positivt Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv s succes på både kort og lang sigt. Hvad skal der til for, at få en plads på vores nye Telia Erhverv-hold? Vi forventer at du: er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder og tilpasse dig den enkelte kunde formår at skabe gode kunderelationer er et konkurrencemenneske, der vil gøre alt for at være nr. 1 på holdet er ambitiøs og målrettet kan overholde aftaler både i henhold til os og i forhold til de kunder du taler med Den ideelle kandidat har erfaring fra telemarketingbranchen - men det vigtigste er at du har en masse gå-på-mod og selvtillid. Alle medarbejdere vil gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, så man bliver klædt godt på til at kunne varetage dialogen med kunderne. Hvis du får en plads på vores nyopstartede Telia Erhverv-hold får du: et tæt samarbejde med Telia, der ofte besøger os en af branchens bedste lønmodeller med fast timeløn og bonusordning uden loft faste arbejdstider i dagstimerne dygtige ledere gode kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder lækker frokostordning med mad udefra sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Vil du være med til at skabe vores nye Telia Erhverv-hold? Så skriv Jeg skal på jeres Telia Erhverv-hold! til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869. Du kan også søge elektronisk på https: keksales.dk job .

Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. 

Som vores nye salgskonsulent på Telia Erhverv-opgaven bliver ansvarsområder:

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telia's brand altid bliver opfattet positivt

Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv's succes på både kort og lang sigt. 

Hvad skal der til for, at få en plads på vores nye Telia Erhverv-hold?

Vi forventer at du:

  • er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder og tilpasse dig den enkelte kunde
  • formår at skabe gode kunderelationer
  • er et konkurrencemenneske, der vil gøre alt for at være nr. 1 på holdet  
  • er ambitiøs og målrettet
  • kan overholde aftaler – både i henhold til os og i forhold til de kunder du taler med

Den ideelle kandidat har erfaring fra telemarketingbranchen - men det vigtigste er at du har en masse gå-på-mod og selvtillid. Alle medarbejdere vil gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, så man bliver klædt godt på til at kunne varetage dialogen med kunderne. 

Hvis du får en plads på vores nyopstartede Telia Erhverv-hold får du:

  • et tæt samarbejde med Telia, der ofte besøger os
  • en af branchens bedste lønmodeller med fast timeløn og bonusordning uden loft
  • faste arbejdstider i dagstimerne
  • dygtige ledere
  • gode kollegaer, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser, toge og parkeringsmuligheder 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer

Vil du være med til at skabe vores nye Telia Erhverv-hold? Så skriv "Jeg skal på jeres Telia Erhverv-hold!" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869. Du kan også søge elektronisk på https://keksales.dk/job/

KEKODE ApSOdense C2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Slutkundesælger

erwin andersen a/s

Esbjerg N
Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandl...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Salgssupporter

PLAST-LINE A/S

Middelfart
Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

DYNAMICA ROPES ApS

Fredericia
Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Kan du sælge til det danske privatmarked? Så er du vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!

KEKODE ApS

Odense C
Vi ønsker at udvide begge vores B2C-hold og vi leder derfor efter flere medarbejdere, der har hvad der skal til for, at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

VIL DU SÆLGE TIL DET DANSKE ERHVERVSMARKED? Bliv erhvervs-konsulent ved os!

KEKODE ApS

Odense C
Vi kan nu offentliggøre at vi starter et Telia Erhverv-hold op i vores afdeling i Odense. Derfor leder vi efter spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Som vores nye salgskon...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019