Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Sælger - Blæksprutte

Intern sælger - Blæksprutte

For en af vores gode kunder i Roskilde, søges nu en dygtig og rutineret intern sælger. Du skal på både mail og telefon yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges langvarige relationer.

Virksomheden har travlt og derfor søges der en engageret og kompetent kollega, der fra kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af et engageret team.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations og samarbejdsevner, og i høj grad også personlig pondus.

Stillingen:

Virksomheden vækster, hvorfor der søges en stærk profil til en spændende og selvstændig stilling. Af opgaver udover internt salg på mail og telefon, kan nævnes: Fakturering (e-conomic), ordrebehandling, indkøb og lagerstyring, post og pakkehåndtering, opdatering af hjemmeside samt div. ad hoc opgaver.  

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med internt salg og kundeservice gerne fra f.eks. headset eller møbel- og kontorbranchen, du kommer måske fra detailbranchen eller en tilsvarende stilling.
  • Du besidder et godt købmandskab og ”tænder” på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner – du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er ansvarsbevidst, loyal og pligtopfyldende.

Virksomheden tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, med stor variation i arbejdsopgaverne.
  • Fast løn efter kvalifikationer. Efter endt prøvetid er der pensionsordning samt sundhedsforsikring
  • Et nært samarbejde med engagerede kolleger i en lille organisation, ”hvor vi vidensdeler og bruger hinanden”

Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor sende din motiverede ansøgning og CV med foto på nedenstående mail adresse. Din e-mail skal være mærket ”Intern sælger”.

Startdato hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rigtige ansøger. Der holdes samtaler løbende hos såvel PEEQ som hos virksomheden.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329718431Phoenix-e919287912017-12-01T15:28:22.690Intern Sælger - Blæksprutte

Intern sælger - Blæksprutte

For en af vores gode kunder i Roskilde, søges nu en dygtig og rutineret intern sælger. Du skal på både mail og telefon yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges langvarige relationer.

Virksomheden har travlt og derfor søges der en engageret og kompetent kollega, der fra kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af et engageret team.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations og samarbejdsevner, og i høj grad også personlig pondus.

Stillingen:

Virksomheden vækster, hvorfor der søges en stærk profil til en spændende og selvstændig stilling. Af opgaver udover internt salg på mail og telefon, kan nævnes: Fakturering (e-conomic), ordrebehandling, indkøb og lagerstyring, post og pakkehåndtering, opdatering af hjemmeside samt div. ad hoc opgaver.  

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med internt salg og kundeservice gerne fra f.eks. headset eller møbel- og kontorbranchen, du kommer måske fra detailbranchen eller en tilsvarende stilling.
  • Du besidder et godt købmandskab og ”tænder” på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner – du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er ansvarsbevidst, loyal og pligtopfyldende.

Virksomheden tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, med stor variation i arbejdsopgaverne.
  • Fast løn efter kvalifikationer. Efter endt prøvetid er der pensionsordning samt sundhedsforsikring
  • Et nært samarbejde med engagerede kolleger i en lille organisation, ”hvor vi vidensdeler og bruger hinanden”

Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor sende din motiverede ansøgning og CV med foto på nedenstående mail adresse. Din e-mail skal være mærket ”Intern sælger”.

Startdato hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rigtige ansøger. Der holdes samtaler løbende hos såvel PEEQ som hos virksomheden.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

2018-01-31T02:00:23.547 Intern sælger - Blæksprutte For en af vores gode kunder i Roskilde, søges nu en dygtig og rutineret intern sælger. Du skal på både mail og telefon yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges langvarige relationer. Virksomheden har travlt og derfor søges der en engageret og kompetent kollega, der fra kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af et engageret team. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af kontakt til såvel nuværende som kommende kunder forventer vi at du har gode kommunikations og samarbejdsevner, og i høj grad også personlig pondus. Stillingen: Virksomheden vækster, hvorfor der søges en stærk profil til en spændende og selvstændig stilling. Af opgaver udover internt salg på mail og telefon, kan nævnes: Fakturering (e-conomic), ordrebehandling, indkøb og lagerstyring, post og pakkehåndtering, opdatering af hjemmeside samt div. ad hoc opgaver. Din profil: Du har min. 3 års erfaring med internt salg og kundeservice gerne fra f.eks. headset eller møbel- og kontorbranchen, du kommer måske fra detailbranchen eller en tilsvarende stilling. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er ansvarsbevidst, loyal og pligtopfyldende. Virksomheden tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, med stor variation i arbejdsopgaverne. Fast løn efter kvalifikationer. Efter endt prøvetid er der pensionsordning samt sundhedsforsikring Et nært samarbejde med engagerede kolleger i en lille organisation, hvor vi vidensdeler og bruger hinanden Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor sende din motiverede ansøgning og CV med foto på nedenstående mail adresse. Din e-mail skal være mærket Intern sælger . Startdato hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rigtige ansøger. Der holdes samtaler løbende hos såvel PEEQ som hos virksomheden. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk11Jobnete9192879100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-30T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3033262PEEQ ApS11Toldbodgade 144000RoskildeDKDanmarkORS/blank.png155.6382977012.08458890
Helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent496342JobNet47019271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9192879https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9192879https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9192879&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9192879&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg351460121Helle@peeq.dkHelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark329918542Shiftleader til IshøjRobot Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet. Arbejdsopgaver Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand Indkøb Planlægning og afholdelse af fødselsdage Tilberedning og servering af enklere madretter Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team. Dine kvalifikationer Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Øvrigt om stillingen Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet.

Arbejdsopgaver

  • Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg

  • Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag

  • Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand

  • Indkøb

  • Planlægning og afholdelse af fødselsdage

  • Tilberedning og servering af enklere madretter

Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team.

Dine kvalifikationer

Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Øvrigt om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Leos Legeland IshøjHøje-Taastrup2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329928157Service ConsultantRobot Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler! Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder. Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning. Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle? Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser Rådgivning og servicering af eksisterende kunder Mersalg til eksisterende kunder Vi er på udkig efter talenter med ambitioner og passion for det de laver! Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv. Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt Har salgserfaring fra tidligere jobs Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø. Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette. Opstart slut januar start februar 2019. Ansøgningsfrist: Er du interesseret i stillingen, så søg via Easy Apply hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, 45 27780421 Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https: www.experis.dk dnk information data-privacy Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår samtykkeerklæring: https: www.experis.dk dnk information brugervilkar Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

Jobbeskrivelse

Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler!

Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder.

Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning.

Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle?

Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser
  • Rådgivning og servicering af eksisterende kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Vi er på udkig efter talenter med ambitioner – og passion for det de laver!

Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv.

Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail
  • Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Har salgserfaring fra tidligere jobs
  • Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer
  • På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø.

Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette.

Opstart slut januar/start februar 2019.

Ansøgningsfrist:

Er du interesseret i stillingen, så søg via "Easy Apply" hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, 

e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, +45 27780421

Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https://www.experis.dk/dnk/information/data-privacy/ ;

Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning/CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår/samtykkeerklæring:  https://www.experis.dk/dnk/information/brugervilkar/

Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApSAlbertslund2018-12-14T00:00:002019-01-15T00:00:00
329920248Customer Support Specialist (Part-Time)Robot Transforming financial industry as our new Customer Support Specialist At Coinify we are growing from a Start-up to a Scale-up company and therefore looking for an Customer Support Specialist that would be an integral part of the Customer Support Department. As an Customer Support Specialist you will be responsible for communicating with our stakeholders, guiding our customers in the space of payments and performing a broad variety of ad-hoc tasks. The ideal candidate will be cheerful, creative with high work ethic and enjoy working in a results - driven environment. Stakeholders you will be in charge of Business owners from different industries operating globally who want to receive payments in virtual currencies from their customers and make the most out of our Payment platform. End users embracing financial innovation by purchasing good and services with virtual currencies. Private investors from all over Europe trading directly with Coinify or with one of our several partner wallets. They either buy virtual currency with payment card and bank transfer or sell their coins and receive money in their bank account. Some of the tasks you will be helping with Guiding our customers by providing service information: becoming an expert in all aspects of Coinify services and knowing how they can be applied in various user cases. Replying to assigned support requests and re-assigning them when needed, following up before and after resolution. As you will be one of the first to meet our customers, you will be representing our values in polite and professional manner. Collaborating across departments by keeping records of and reporting tech issues, customers needs, etc. The skills we value and search for Excellent English proficiency (written and oral) Clear communication skills - being able to explain abstract concepts easily Very good listening skills being attentive and patient Ability to use positive language and argumentation Strong problem solving skills - making assessments followed by suggestions decisions Great organisational and time management skills manage the flow and progress of multiple incoming tasks Skillful in multitasking - ability to keep an overview on several issues at the same time Adaptability - implementing changes, improving processes, handling surprises Ability to Identify and Anticipate needs - spotting patterns, reading customers, knowing when to close an issue Strong personal drive and willingness to learn by doing Broader understanding of finance and technology is welcomed Previous experience from customer support and administration is a plus Computer Skills - Microsoft Office, Google Drive, CRM Systems Danish Language skills are plus What we offer A part-time paid position with great variety of tasks and exposure to different parts of the business Working in a very dynamic and international environment with 20 different nationalities representing 4 continents. Great hands-on experience and being part of scaling one of the most important fintech companies in Europe. Coinify has been an active player in revolutionising the virtual currency space and transforming financial services through disruptive solutions. Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values you would join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity. A flat hierarchy with an informal work culture. Catered lunch every day and freshly made coffee and daily snacks. A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties. A competitive salary. How to apply Please submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come, so do not hesitate to apply as soon as possible and no later than December 28, 2018. We look forward to receiving your application. Specifications This is a part-time position located at our Copenhagen office. We welcome all relevant candidates. About Coinify Coinify ApS is an established global virtual currency platform actively offering solutions in Europe, Asia and other regions. Coinify s services include: individual currency trading, corporate brokerage, payment processing services, and Enterprise solutions via Coinify API. Coinify team consists of strong backgrounds in payments, finance, risk, e-commerce, and compliance areas and experience in working with digital currencies since 2010. The company was incorporated in 2014 and is backed by Nordic Eye Venture Capital, SEED Capital Denmark, SEB Venture Capital and Accelerace. Recent industry awards and recognitions include: Best Practices Award for Global Blockchain Financial Service Provider 2017 by Frost Sullivan Emerging Star - Fintech 100 by KPMG H2 Ventures Top 100 FinTech Europe 2017 2016 Nordic Startup Award for Best Fintech Startup Denmark 2017 and 22 in Top 50 Financial IT Pathfinder Ranking. To learn more, please visit coinify.com.

Transforming financial industry as our new Customer Support Specialist

 

At Coinify we are growing from a Start-up to a Scale-up company and therefore looking for an Customer Support Specialist that would be an integral part of the Customer Support Department. As an Customer Support Specialist you will be responsible for communicating with our stakeholders, guiding our customers in the space of payments and performing a broad variety of ad-hoc tasks.

The ideal candidate will be cheerful, creative with high work ethic and enjoy working in a results - driven environment.

 

Stakeholders you will be in charge of

  • Business owners from different industries operating globally who want to receive payments in virtual currencies from their customers and make the most out of our Payment platform.
  • End users embracing financial innovation by purchasing good and services with virtual currencies.
  • Private investors from all over Europe trading directly with Coinify or with one of our several partner wallets. They either buy virtual currency with payment card and bank transfer or sell their coins and receive money in their bank account.

 

Some of the tasks you will be helping with

  • Guiding our customers by providing service information: becoming an expert in all aspects of Coinify services and knowing how they can be applied in various user cases.
  • Replying to assigned support requests and re-assigning them when needed, following up before and after resolution.
  • As you will be one of the first to meet our customers, you will be representing our values in polite and professional manner.
  • Collaborating across departments by keeping records of and reporting tech issues, customers needs, etc.

 

The skills we value and search for

  • Excellent English proficiency (written and oral)
  • Clear communication skills - being able to explain abstract concepts easily
  • Very good listening skills – being attentive and patient
  • Ability to use positive language and argumentation
  • Strong problem solving skills - making assessments followed by suggestions/decisions
  • Great organisational and time management skills – manage the flow and progress of multiple incoming tasks
  • Skillful in multitasking - ability to keep an overview on several issues at the same time
  • Adaptability - implementing changes, improving processes, handling surprises
  • Ability to Identify and Anticipate needs - spotting patterns, reading customers, knowing when to close an issue
  • Strong personal drive and willingness to learn by doing
  • Broader understanding of finance and technology is welcomed
  • Previous experience from customer support and administration is a plus
  • Computer Skills - Microsoft Office, Google Drive, CRM Systems
  • Danish Language skills are plus

 

What we offer

  • A part-time paid position with great variety of tasks and exposure to different parts of the business
  • Working in a very dynamic and international environment with 20 different nationalities representing 4 continents.
  • Great hands-on experience and being part of scaling one of the most important fintech companies in Europe. Coinify has been an active player in revolutionising the virtual currency space and transforming financial services through disruptive solutions.
  • Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values you would join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity.  
  • A flat hierarchy with an informal work culture.
  • Catered lunch every day and freshly made coffee and daily snacks.
  • A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties.  
  • A competitive salary.



How to apply

Please submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come, so do not hesitate to apply as soon as possible and no later than December 28, 2018. We look forward to receiving your application.



Specifications

This is a part-time position located at our Copenhagen office. We welcome all relevant candidates.

 

About Coinify

Coinify ApS is an established global virtual currency platform actively offering solutions in Europe, Asia and other regions. Coinify’s services include: individual currency trading, corporate brokerage, payment processing services, and Enterprise solutions via Coinify API. Coinify team consists of strong backgrounds in payments, finance, risk, e-commerce, and compliance areas and experience in working with digital currencies since 2010. The company was incorporated in 2014 and is backed by Nordic Eye Venture Capital, SEED Capital Denmark, SEB Venture Capital and Accelerace. Recent industry awards and recognitions include: Best Practices Award for ‘Global Blockchain Financial Service Provider 2017’ by Frost & Sullivan; ‘Emerging Star - Fintech 100’ by KPMG & H2 Ventures; ‘Top 100 FinTech Europe’ 2017 & 2016; Nordic Startup Award for ‘Best Fintech Startup Denmark 2017’; and ‘#22 in Top 50’ Financial IT Pathfinder Ranking. To learn more, please visit coinify.com.

COINIFY ApSHerlev2018-11-29T00:00:002018-12-28T00:00:00
329911251KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDERobot Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information. Stillingsbeskrivelse:Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og eller finsk.I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen. Egenskaber:Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen. Sprogkundskaber IT:Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende

Virksomhedsbeskrivelse:
Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere/supportere der taler svensk, norsk og/eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information.

Stillingsbeskrivelse:
Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og/eller finsk.

I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.

Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen.

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen.

Sprogkundskaber / IT:
Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

PROFILPARTNERS ApSHerlev2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
329909357Costumer advisor/FrontdeskRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SBrøndby2018-11-08T00:00:002019-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Shiftleader til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret fo...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Service Consultant

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApS

Albertslund
Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige di...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

Customer Support Specialist (Part-Time)

COINIFY ApS

Herlev
Transforming financial industry as our new Customer Support Specialist At Coinify we are growing from a Start-up to a Scale-up company and therefore looking for an Customer Support Specialist that would be an integral part of the Customer Support De...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:28. december 2018

KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDE

PROFILPARTNERS ApS

Herlev
Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profi...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

Costumer advisor/Frontdesk

MENTECH GLOSTRUP A/S

Brøndby
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:8. november 2018
Udløbsdato:3. januar 2019