Intern sælger med ekstern sælger-potentiale

Vil du være med til at skabe fundamentet for, at dyrevenligt staldinventar til køer bliver endnu mere udbredt i verden?

Har du overblik, er du ambitiøs og kan du populært sagt smile i telefonen?

Cow-Welfare er en mindre, international virksomhed, der udvikler og sælger patenteret, dyrevenligt staldinventar til køer. Vi har forhandlere i over 20 lande, og har installeret vores produkter i mere end 30 lande verden over. Særligt i de seneste år har salget taget fart, og vi søger derfor en der kan være med til at holde salgsoverblikket i en travl hverdag.

Denne stilling ser vi som en mulighed for senere at avancere i virksomheden, og inden for 2-3 år ser vi dig som vores eksterne sælger med hovedansvaret for en del af vores forhandlere rundt om i verden.

Primære opgaver:

  • Kontakt til forhandlere og distributører rundt om i verden primært pr. mail men også telefon
    • Tilbudsgivning – primært ud fra skitser af stalde
    • Tilbuds- og ordreopfølgning
  • Hjælpe salgschefen med at holde overblik over hans kunder, kalender og e-mail

Din profil:

  • Din vigtigste styrke er at du har evnen til at tale med alle. Du skal kunne ’smile i telefonen’, men samtidig vide hvornår der skal lægges pres på forhandlerne - på en god måde
  • Det vil være en klar fordel med erfaring fra landbrugsbranchen, men for den rette person med det rigtige ambitionsniveau, er det ikke afgørende
  • Erfaring med salg til forhandlere vil være godt, men ikke afgørende
  • Du har overblik
  • Du lærer hurtigt nye ting
  • Du behersker engelsk i skrift og tale. Kan du yderligere fremmedsprog er det et plus
  • Du er fortrolig med at arbejde i økonomisystemer. Har du erfaring med Dynamics, er det et plus
  • Du arbejder godt selvstændigt, du tør sige din mening og byder ind med din erfaring

 

Cow-Welfare tilbyder en stilling i en international atmosfære præget af travlhed og udfordrende opgaver. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24. Ansættelse pr. 1. juli.

 

Kontakt:

Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte salgschef Tommy Wollesen på 3033 9949 eller på tw@cow-welfare.com.

Send din ansøgning til kw@cow-welfare.com og mærk mailen ”Intern sælger”. Seneste ansøgningsfrist er d. 31. maj 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016433Phoenix-2f3ef5b612019-05-06T00:00:00Intern sælger med ekstern sælger-potentiale

Vil du være med til at skabe fundamentet for, at dyrevenligt staldinventar til køer bliver endnu mere udbredt i verden?

Har du overblik, er du ambitiøs og kan du populært sagt smile i telefonen?

Cow-Welfare er en mindre, international virksomhed, der udvikler og sælger patenteret, dyrevenligt staldinventar til køer. Vi har forhandlere i over 20 lande, og har installeret vores produkter i mere end 30 lande verden over. Særligt i de seneste år har salget taget fart, og vi søger derfor en der kan være med til at holde salgsoverblikket i en travl hverdag.

Denne stilling ser vi som en mulighed for senere at avancere i virksomheden, og inden for 2-3 år ser vi dig som vores eksterne sælger med hovedansvaret for en del af vores forhandlere rundt om i verden.

Primære opgaver:

  • Kontakt til forhandlere og distributører rundt om i verden primært pr. mail men også telefon
    • Tilbudsgivning – primært ud fra skitser af stalde
    • Tilbuds- og ordreopfølgning
  • Hjælpe salgschefen med at holde overblik over hans kunder, kalender og e-mail

Din profil:

  • Din vigtigste styrke er at du har evnen til at tale med alle. Du skal kunne ’smile i telefonen’, men samtidig vide hvornår der skal lægges pres på forhandlerne - på en god måde
  • Det vil være en klar fordel med erfaring fra landbrugsbranchen, men for den rette person med det rigtige ambitionsniveau, er det ikke afgørende
  • Erfaring med salg til forhandlere vil være godt, men ikke afgørende
  • Du har overblik
  • Du lærer hurtigt nye ting
  • Du behersker engelsk i skrift og tale. Kan du yderligere fremmedsprog er det et plus
  • Du er fortrolig med at arbejde i økonomisystemer. Har du erfaring med Dynamics, er det et plus
  • Du arbejder godt selvstændigt, du tør sige din mening og byder ind med din erfaring

 

Cow-Welfare tilbyder en stilling i en international atmosfære præget af travlhed og udfordrende opgaver. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24. Ansættelse pr. 1. juli.

 

Kontakt:

Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte salgschef Tommy Wollesen på 3033 9949 eller på tw@cow-welfare.com.

Send din ansøgning til kw@cow-welfare.com og mærk mailen ”Intern sælger”. Seneste ansøgningsfrist er d. 31. maj 2019.

Vil du være med til at skabe fundamentet for, at dyrevenligt staldinventar til køer bliver endnu mere udbredt i verden? Har du overblik, er du ambitiøs og kan du populært sagt smile i telefonen? Cow-Welfare er en mindre, international virksomhed, der udvikler og sælger patenteret, dyrevenligt staldinventar til køer. Vi har forhandlere i over 20 lande, og har installeret vores produkter i mere end 30 lande verden over. Særligt i de seneste år har salget taget fart, og vi søger derfor en der kan være med til at holde salgsoverblikket i en travl hverdag. Denne stilling ser vi som en mulighed for senere at avancere i virksomheden, og inden for 2-3 år ser vi dig som vores eksterne sælger med hovedansvaret for en del af vores forhandlere rundt om i verden. Primære opgaver: Kontakt til forhandlere og distributører rundt om i verden primært pr. mail men også telefon Tilbudsgivning primært ud fra skitser af stalde Tilbuds- og ordreopfølgning Hjælpe salgschefen med at holde overblik over hans kunder, kalender og e-mail Din profil: Din vigtigste styrke er at du har evnen til at tale med alle. Du skal kunne smile i telefonen , men samtidig vide hvornår der skal lægges pres på forhandlerne - på en god måde Det vil være en klar fordel med erfaring fra landbrugsbranchen, men for den rette person med det rigtige ambitionsniveau, er det ikke afgørende Erfaring med salg til forhandlere vil være godt, men ikke afgørende Du har overblik Du lærer hurtigt nye ting Du behersker engelsk i skrift og tale. Kan du yderligere fremmedsprog er det et plus Du er fortrolig med at arbejde i økonomisystemer. Har du erfaring med Dynamics, er det et plus Du arbejder godt selvstændigt, du tør sige din mening og byder ind med din erfaring Cow-Welfare tilbyder en stilling i en international atmosfære præget af travlhed og udfordrende opgaver. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24. Ansættelse pr. 1. juli. Kontakt: Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte salgschef Tommy Wollesen på 3033 9949 eller på tw@cow-welfare.com. Send din ansøgning til kw@cow-welfare.com og mærk mailen Intern sælger . Seneste ansøgningsfrist er d. 31. maj 2019.11jobnet2f3ef5b6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3519498COW-WELFARE A/S11Langkær 156100HaderslevDKDanmark0kw@cow-welfare.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753862JobNet4982947498294710003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2f3ef5b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2f3ef5b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2f3ef5b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2f3ef5b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361672366Tommy Wollesenkw@cow-welfare.comDKDanmarkDKDanmark330026126DAT søger en Junior Account ManagerBasic Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder. DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har. Dine arbejdsopgaverFastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og SkandinavienDer vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen. Dine faglige kompetencerRelevant erhvervserfaring inden for salg Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer) Relevant uddannelse er en fordel Dine personlige egenskaberFokus på service og god til menneskelige relationer Udadvendt og ambitiøs Selvstændig, initiativrig og struktureret Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder Hvem er vi?DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding. Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere på www.dat.dk. Hvad kan vi tilbyde dig?Pensionsordning Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring Frokost- og massageordning på kontoret Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelseYderligere informationer Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen. Tiltrædelse forventes hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. 45 76 92 30 54. Er du vores nye Junior Account Manager? Send dit CV og din ansøgning mærket Junior Account Manager via knappen Send Ansøgning . Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: dat.brandero.com
Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

Dine arbejdsopgaver
  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien
Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

Dine faglige kompetencer
  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel
Dine personlige egenskaber
  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder
Hvem er vi?
DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

Hvad kan vi tilbyde dig?
  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse
Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.

Er du vores nye Junior Account Manager?
Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” via knappen "Send Ansøgning".
Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://dat.brandero.com

ORS/Small/fd94d566_logo.pngDAT A/SVamdrup2019-05-16T17:04:00.3102019-06-15T00:00:00
330024791DAT søger en Junior Account ManagerRobot Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder. DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring, faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har. Dine arbejdsopgaver Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen. Dine faglige kompetencer Relevant erhvervserfaring inden for salg Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer) Relevant uddannelse er en fordel Dine personlige egenskaber Fokus på service og god til menneskelige relationer Udadvendt og ambitiøs Selvstændig, initiativrig og struktureret Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder Hvem er vi? DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding. Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler. Du kan også læse mere på www.dat.dk. Hvad kan vi tilbyde dig? Pensionsordning Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring Frokost- og massageordning på kontoret Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse Yderligere informationer Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen. Tiltrædelse forventes hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. 45 76 92 30 54. Er du vores nye Junior Account Manager? Send dit CV og din ansøgning mærket Junior Account Manager i emnefeltet til job@dat.dk. Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at skabe langvarige og værdifulde relationer. Vi søger en Junior Account Manager, som er motiveret for at yde en aktiv og ekstraordinær indsats, hvor målet er resultater og tilfredse kunder.

DAT er en international og spændende arbejdsplads med dygtige kolleger, som altid står klar til sparring,  faglig og personlig støtte. Vi har en god og uformel omgangstone, hvor vi altid hjælper hinanden, uanset hvor travlt vi har.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Fastholde og udvikle relationer til vores B2B-kunder, samarbejdspartnere og lokalmiljøer
  • Indsamle relevante markedsinformationer på nuværende og potentielle ruter
  • Tilbudsgivning, forhandling og indgåelse af kontrakter med vores storkunder
  • Segmentering, opsøgende salg og kundebesøg i Danmark og Skandinavien

 

Der vil være rejseaktivitet i Danmark, Norge, Skotland, her vil du møde nye mennesker, arbejdskulturer og netværk. Du kommer til at indgå i et team på 10 dygtige rutemedarbejdere i Danmark og Litauen, og jobbet indebærer derfor en bred kontaktflade tværs gennem organisationen.

 

Dine faglige kompetencer

  • Relevant erhvervserfaring inden for salg
  • Gode sprogkundskaber på dansk og engelsk
  • Gode IT-kundskaber (Microsoft Office-kompetencer)
  • Relevant uddannelse er en fordel

 

Dine personlige egenskaber

  • Fokus på service og god til menneskelige relationer
  • Udadvendt og ambitiøs
  • Selvstændig, initiativrig og struktureret
  • Bevarer overblikket og mister ikke kontrollen i travle perioder

 

Hvem er vi?

DAT er et dansk flyselskab grundlagt i 1989. Vi har ca. 550 ansatte fordelt i Danmark, Litauen og Italien og en årlig omsætning på ca. DKK 900 mio. Vores hovedkontor finder du i Vamdrup ved Kolding.

Vi har 24 fly af typen ATR, MD og Airbus, som flyver ruteflyvning, passagercharter og fragtopgaver. Lige siden starten har vi arbejdet passioneret på at levere flyvning med en meget høj driftsikkerhed, personlig service og den nødvendige fleksibilitet, når det kræves. Sagt på en anden måde: Vi flyver til tiden og holder vores aftaler.

Du kan også læse mere på www.dat.dk.

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Pensionsordning
  • Internet, mobiltelefon og sundhedsforsikring
  • Frokost- og massageordning på kontoret
  • Adgang til rabatterede flybilletter hos over 40 flyselskaber (bl.a. SAS, Air France, Lufthansa og KLM) efter 6 måneders ansættelse
  • Årlig frirejse på vores faste ruter efter 6 måneders ansættelse

 

Yderligere informationer
Stillingen er en fast fuldtidstilling på 37 timer om ugen.

Tiltrædelse forventes hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Commercial Manager, Robert Rungholm, på robert@dat.dk eller ring direkte på tlf. +45 76 92 30 54.  

 

Er du vores nye Junior Account Manager?

Send dit CV og din ansøgning mærket ” Junior Account Manager” i emnefeltet til job@dat.dk.

Vi holder samtaler løbende. Send derfor dit CV og din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

DAT A/SVamdrup2019-05-15T00:00:002019-06-15T00:00:00
330021076Salgskonsulent, nyere brugte biler - FordStoreRobot Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på at blive en del af FordStore Esbjerg og Bjarne Nielsen-koncernen ved at få medansvaret for udviklingen af vores brugtvognssalg - og derved være med til at skabe værdi for vores kunder? Til vores FordStore i Esbjerg søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for brugte biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på syv mand. Vi skal være endnu bedre til de brugte biler Hos FordStore Esbjerg ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på brugtvognssalget. Som vores nye brugtvognskonsulent vil du derfor stå i spidsen for håndteringen af vores brugte biler - herunder også serviceaftaler og finansiering. Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med brugte biler bliver indfriet - samt for at sikre en sublim kundeservice med stort fokus på kundetilfredshed. Som vores nye brugtvognssælger skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger. Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer. God købmand med fokus på kunderne Det er vores forventning, at du har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til brugtvognsmarkedet, kendskab til leasingområdet samt erfaring med import af brugte biler. Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret. Du har desuden kendskab til reglerne omkring import af brugte biler samt afgiftsberegning af brugte biler. Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige. Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret. Dine sprogkundskaber skal gerne omfatte tysk i skrift og tale. Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender. I FordStore Esbjerg holder vi åbent både lørdag og søndag. Vi ser frem til at modtage din ansøgning Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen Søg stillingen . Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte afdelingschef Ib Skov på telefon 9929 1831 eller mail: ibsk@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge). Vi ser frem til at høre fra dig!Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner.

Er du klar på at blive en del af FordStore Esbjerg og Bjarne Nielsen-koncernen ved at få medansvaret for udviklingen af vores brugtvognssalg - og derved være med til at skabe værdi for vores kunder?

Til vores FordStore i Esbjerg søger vi en dygtig salgskonsulent til afdelingen for brugte biler. Vi er et moderne bilhus med godt 30 dygtige og engagerede kolleger, der alle ser frem til at tage godt imod dig. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam på syv mand.

Vi skal være endnu bedre til de brugte biler
Hos FordStore Esbjerg ønsker vi at opretholde vores gode position i markedet og samtidig udvikle os, så vi bliver endnu bedre på brugtvognssalget. Som vores nye brugtvognskonsulent vil du derfor stå i spidsen for håndteringen af vores brugte biler - herunder også serviceaftaler og finansiering.

Du bliver ansvarlig for, at vores salgs- og indkøbsmål i forhold til afdelingen med brugte biler bliver indfriet - samt for at sikre en sublim kundeservice med stort fokus på kundetilfredshed.

Som vores nye brugtvognssælger skal du derfor kunne skabe kontakt, synlighed, gode relationer og ikke mindst en fremragende service. Vi lægger stor vægt på et godt og aktivt arbejdsmiljø med en stærk holdånd og engagerede kolleger.
Vi tilbyder en hverdag i attraktiv virksomhed fyldt med gode udfordringer, hvor der er mulighed for personlig udvikling og en lønpakke efter kvalifikationer.

God købmand med fokus på kunderne
Det er vores forventning, at du har erfaring med salg af biler, et godt indgående kendskab til brugtvognsmarkedet, kendskab til leasingområdet samt erfaring med import af brugte biler.
Du er stærk på indkøb, og du besidder et overblik, der er med til at sikre, at lagerbeholdningen altid er opdateret.
Du har desuden kendskab til reglerne omkring import af brugte biler samt afgiftsberegning af brugte biler.

Du er en god købmand, som formår at skabe gode resultater og stærke relationer i den daglige kontakt med kunder og medarbejdere, hvor du brænder for at give god kundeservice ud over det sædvanlige.

Som person er du selvkørende og udadvendt og bruger dine evner opsøgende og struktureret. Dine sprogkundskaber skal gerne omfatte tysk i skrift og tale.
Du er mere end villig til at arbejde, når kunderne er der - det vil også sige weekender. I FordStore Esbjerg holder vi åbent både lørdag og søndag.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den helt rette kandidat.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte afdelingschef Ib Skov på telefon 9929 1831 eller mail: ibsk@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge).
Vi ser frem til at høre fra dig!
Bjarne Nielsen A/S - EsbjergEsbjerg Ø2019-05-09T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DAT søger en Junior Account Manager

DAT A/S

Vamdrup
Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at ska...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:15. juni 2019

DAT søger en Junior Account Manager

DAT A/S

Vamdrup
Vi søger en initiativrig Junior Account Manager til vores hovedkontor i Vamdrup ved Kolding. Med ansvaret for vores faste ruteflyvninger, får du en spændende og udfordrende hverdag med plads til selvstændighed og initiativ. Du skal brænde for at ska...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:15. juni 2019

Salgskonsulent, nyere brugte biler - FordStore

Bjarne Nielsen A/S - Esbjerg

Esbjerg Ø
Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan videreudvikle en af Danmarks mest moderne bilkoncerner. Er du klar på at blive en del af FordStore Esbjerg og Bjarne Nielsen-koncern...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019