Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern sælger med teknisk flair

Er du vores nye Intern Sælger med teknisk flair?

Vi er lige nu på udkig efter en Intern Sælger til vores team hos AVK Flow Control A/S.

Som Intern Sælger får du ansvaret for at koordinere og følge op på de forespørgsler og ordrer som vi får ind.

På samme tid er du et vigtigt bindeled til forsendelsen og indkøb.

Du kommer således til at spille en afgørende rolle for vores kunders oplevelse, fra tilbud eller ordre er afsendt, til den er leveret – og derfor er det vigtigt, at du er en problemløser, og har lyst til at arbejde i en virksomhed, som altid sætter kunden i centrum.

Vi bruger i dag Navision, derfor kendskab til Navision en fordel, men ikke et krav.

Som Intern Sælger kommer du bl.a. til at:

  • Udarbejde indkøbsordrer til vores leverandører.
  • Taste ordre
  • Koordinere og stå for opfølgning på tilbud og ordrer mellem produktion og kunde.
  • Håndtere transport- og leveringslogistik.
  • Være i løbende dialog med leverandører omkring leveringer, leveringstid, kvalitet og lignende.
  • Fakturere
  • Stå for tilbuds og ordrebehandlingen.

Du skal være:

  • Være god til computer og struktureret i dit arbejde.
  • Engelsk kundskaber en nødvendighed i tale og skrift.


Der vil blive givet en god og solid job oplæring / træning.

Vi er en lille organisation med en uformel tone.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensionsforhold.

Arbejdssted:
AVK Flow Control
Karetmagervej 19G
7100 Vejle

Opstart: Hurtigst muligt

Er det lige netop dig, vi leder efter? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV senest d. 20. maj 2019 via mail adresse nedenfor.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så send endelig en mail til Karsten Larsen, khbl@avk.dk eller ring på tlf.: 7877 5077.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016426Phoenix-1dd9dbae12019-05-06T00:00:00Intern sælger med teknisk flair

Er du vores nye Intern Sælger med teknisk flair?

Vi er lige nu på udkig efter en Intern Sælger til vores team hos AVK Flow Control A/S.

Som Intern Sælger får du ansvaret for at koordinere og følge op på de forespørgsler og ordrer som vi får ind.

På samme tid er du et vigtigt bindeled til forsendelsen og indkøb.

Du kommer således til at spille en afgørende rolle for vores kunders oplevelse, fra tilbud eller ordre er afsendt, til den er leveret – og derfor er det vigtigt, at du er en problemløser, og har lyst til at arbejde i en virksomhed, som altid sætter kunden i centrum.

Vi bruger i dag Navision, derfor kendskab til Navision en fordel, men ikke et krav.

Som Intern Sælger kommer du bl.a. til at:

  • Udarbejde indkøbsordrer til vores leverandører.
  • Taste ordre
  • Koordinere og stå for opfølgning på tilbud og ordrer mellem produktion og kunde.
  • Håndtere transport- og leveringslogistik.
  • Være i løbende dialog med leverandører omkring leveringer, leveringstid, kvalitet og lignende.
  • Fakturere
  • Stå for tilbuds og ordrebehandlingen.

Du skal være:

  • Være god til computer og struktureret i dit arbejde.
  • Engelsk kundskaber en nødvendighed i tale og skrift.


Der vil blive givet en god og solid job oplæring / træning.

Vi er en lille organisation med en uformel tone.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensionsforhold.

Arbejdssted:
AVK Flow Control
Karetmagervej 19G
7100 Vejle

Opstart: Hurtigst muligt

Er det lige netop dig, vi leder efter? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV senest d. 20. maj 2019 via mail adresse nedenfor.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så send endelig en mail til Karsten Larsen, khbl@avk.dk eller ring på tlf.: 7877 5077.

 

2019-05-21T00:50:42.373 Er du vores nye Intern Sælger med teknisk flair?Vi er lige nu på udkig efter en Intern Sælger til vores team hos AVK Flow Control A S.Som Intern Sælger får du ansvaret for at koordinere og følge op på de forespørgsler og ordrer som vi får ind.På samme tid er du et vigtigt bindeled til forsendelsen og indkøb.Du kommer således til at spille en afgørende rolle for vores kunders oplevelse, fra tilbud eller ordre er afsendt, til den er leveret og derfor er det vigtigt, at du er en problemløser, og har lyst til at arbejde i en virksomhed, som altid sætter kunden i centrum.Vi bruger i dag Navision, derfor kendskab til Navision en fordel, men ikke et krav.Som Intern Sælger kommer du bl.a. til at: Udarbejde indkøbsordrer til vores leverandører. Taste ordre Koordinere og stå for opfølgning på tilbud og ordrer mellem produktion og kunde. Håndtere transport- og leveringslogistik. Være i løbende dialog med leverandører omkring leveringer, leveringstid, kvalitet og lignende. Fakturere Stå for tilbuds og ordrebehandlingen. Du skal være: Være god til computer og struktureret i dit arbejde. Engelsk kundskaber en nødvendighed i tale og skrift. Der vil blive givet en god og solid job oplæring træning.Vi er en lille organisation med en uformel tone.Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensionsforhold.Arbejdssted: AVK Flow ControlKaretmagervej 19G7100 VejleOpstart: Hurtigst muligtEr det lige netop dig, vi leder efter? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV senest d. 20. maj 2019 via mail adresse nedenfor.Hvis du har spørgsmål til stillingen, så send endelig en mail til Karsten Larsen, khbl@avk.dk eller ring på tlf.: 7877 5077.11jobnet1dd9dbae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3519491AVK FLOW CONTROL A/S11Karetmagervej 19G7100VejleDKDanmark0khbl@avk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753776JobNet4982863498286310003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dd9dbaehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dd9dbaehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dd9dbae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dd9dbae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgIntern sælger med teknisk flair12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361672359Karsten Larsenkhbl@avk.dkDKDanmarkDKDanmark330088588inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulentRobot Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked. Primære opgaver og ansvarsområder: Skabe og pleje den gode kunderelation Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI er Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer Udarbejde præsentationsmateriale til møder Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm. Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. Din profil Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk. Det er et krav at du forstår og har erfaring med pre-sale delen til et Azure opsæt og Office 365. Som person er du Serviceminded Vedholden og tålmodig Udadvendt Selvkørende og proaktiv Struktureret Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder. For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk. Ansøgningsfrist: 1. oktober 2019 Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt.

Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked.

Primære opgaver og ansvarsområder:

  • Skabe og pleje den gode kunderelation
  • Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI'er
  • Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer
  • Udarbejde præsentationsmateriale til møder
  • Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm.
  • Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer – både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

Din profil

Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk.

 

Det er et krav at du forstår og har erfaring med pre-sale delen til et Azure opsæt og Office 365.

 

Som person er du

  • Serviceminded
  • Vedholden og tålmodig
  • Udadvendt 
  • Selvkørende og proaktiv
  • Struktureret
  • Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer

 

Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. 

 

Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder.

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk.

 

Ansøgningsfrist:

1. oktober 2019

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov.

Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

INLOGIC A/SHorsens2019-09-20T00:00:002019-10-01T00:00:00
330090531Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning: Salgskonsulent Horsens Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

Jobbet:

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start.

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning: "Salgskonsulent Horsens"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansHorsens2019-09-16T00:00:002019-10-02T00:00:00
330090986Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt.

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansVejle2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
330067145Salgsagent til virksomhed i rivende udviklingRobot INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug. Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn. DU ER: Udadvendt, engageret og en road-warrier , som trives bedst ude foran kunderne. En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op. Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum. Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater. DU HAR: Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og eller højere uddannelsesinstitutioner. En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse. En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger. Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter. DIN ROLLE: Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn. VI TILBYDER: En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner. En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende. At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet. Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant. KONTAKT: Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på 45 29 89 29 65. Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

INTRO:

Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug.

Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner.

Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn.  

 

DU ER:

  • Udadvendt, engageret og en ”road-warrier”, som trives bedst ude foran kunderne.
  • En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op.
  • Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum.
  • Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater.

 

DU HAR:

  • Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og/eller højere uddannelsesinstitutioner.
  • En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse.
  • En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger.
  • Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter.

 

DIN ROLLE:

  • Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn.

 

VI TILBYDER:

  • En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner.
  • En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende.
  • At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet.
  • Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant.

 

KONTAKT:

  • Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på +45 29 89 29 65.
  • Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

 

The Nordic Fan Company ApSFredericia2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330079559Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til KoldingRobot Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her! Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder inden for branchen bygge og anlæg. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Dog er det blot et plus, hvis du i forvejen har kombineret denne kompetence med viden fra bygge og anlæg - ellers lærer vi dig op inden for området. Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at: Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft Afholde og tage ud til møder med vores kunder Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud Derfor forventer vi, at du har: God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Personlige kompetencer inden for kommunikation Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft Hos os får du: Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone En god frokostordning med lækkert mad hver dag Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her!

Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af.

Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder inden for branchen bygge og anlæg. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Dog er det blot et plus, hvis du i forvejen har kombineret denne kompetence med viden fra bygge og anlæg - ellers lærer vi dig op inden for området. 

Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. 

Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at:

  • Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft
  • Afholde og tage ud til møder med vores kunder
  • Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab
  • Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud


Derfor forventer vi, at du har:

  • God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Personlige kompetencer inden for kommunikation
  • Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater
  • Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft 


Hos os får du:

  • Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering
  • Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone
  • En god frokostordning med lækkert mad hver dag


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-08-28T00:00:002019-10-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulent

INLOGIC A/S

Horsens
Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Educatio...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Horsens
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Vejle
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Salgsagent til virksomhed i rivende udvikling

The Nordic Fan Company ApS

Fredericia
INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mer...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019