Intern sælger søges til Micro Technic A/S på Fyn

Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A/S måske din nye arbejdsplads!

Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau.

Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for

  •   backoffice funktionen for salgsafdelingen
  •   forberede tilbud
  •   ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system
  •   varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon/mail
  •   løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion
  •   udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver

Vi forventer, at du

  •   har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne
  •   er engageret og vedholdende
  •   er struktureret og løsningsorienteret
  •   har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt
  •   behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket ”Intern sælger”. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047284Phoenix-6118958f12019-06-23T00:00:00Intern sælger søges til Micro Technic A/S på Fyn

Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A/S måske din nye arbejdsplads!

Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau.

Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for

  •   backoffice funktionen for salgsafdelingen
  •   forberede tilbud
  •   ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system
  •   varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon/mail
  •   løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion
  •   udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver

Vi forventer, at du

  •   har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne
  •   er engageret og vedholdende
  •   er struktureret og løsningsorienteret
  •   har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt
  •   behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket ”Intern sælger”. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.

Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A S måske din nye arbejdsplads! Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau. Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for backoffice funktionen for salgsafdelingen forberede tilbud ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon mail løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver Vi forventer, at du har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne er engageret og vedholdende er struktureret og løsningsorienteret har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt behersker dansk og engelsk i skrift og tale Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling. Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer. Sådan ansøger du Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket Intern sælger . Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.11jobnet6118958f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfynEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssensEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3550707Micro Technic A-S11Micro Technic A/S Smedevænget 55560AarupDKDanmark0jobs@micro-technic.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781777JobNet5008132500813210020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Micro Technic A-S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg362113721jobs@micro-technic.comjobs@micro-technic.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK