Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern sælger søges til Micro Technic A/S på Fyn

Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A/S måske din nye arbejdsplads!

Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau.

Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for

  •   backoffice funktionen for salgsafdelingen
  •   forberede tilbud
  •   ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system
  •   varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon/mail
  •   løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion
  •   udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver

Vi forventer, at du

  •   har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne
  •   er engageret og vedholdende
  •   er struktureret og løsningsorienteret
  •   har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt
  •   behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket ”Intern sælger”. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047284Phoenix-6118958f12019-06-23T00:00:00Intern sælger søges til Micro Technic A/S på Fyn

Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A/S måske din nye arbejdsplads!

Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau.

Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for

  •   backoffice funktionen for salgsafdelingen
  •   forberede tilbud
  •   ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system
  •   varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon/mail
  •   løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion
  •   udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver

Vi forventer, at du

  •   har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne
  •   er engageret og vedholdende
  •   er struktureret og løsningsorienteret
  •   har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt
  •   behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket ”Intern sælger”. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.

2019-07-21T00:50:41.510 Trives du godt med en alsidig hverdag med mange kontaktflader internt og eksternt i en travl produktionsvirksomhed? Så er Micro Technic A S måske din nye arbejdsplads! Du vil komme til at arbejde i et mindre salgsteam, men med meget stor kontaktflade både internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du stortrives i samarbejde med andre, og har en positiv og venlig kommunikationsform. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være kundekontakt, koordinering, masterdata og salgssupport, som du løser med smil og positiv energi, så interne og eksterne samarbejdspartnere oplever et højt og værdiskabende serviceniveau. Med reference til SBU-managers får du bl.a. ansvaret for backoffice funktionen for salgsafdelingen forberede tilbud ordremodtagelse, -behandling samt opfølgning i ERP- og CRM-system varetagelse af kommunikation med kunder vedr. ordrer via telefon mail løbende dialog med indkøb, udvikling, planlægning og produktion udarbejdelse af salgsstatistikker, mødebooking samt diverse andre opgaver Vi forventer, at du har solid erfaring indenfor backoffice funktionerne er engageret og vedholdende er struktureret og løsningsorienteret har it-flair, meget gerne erfaring med Navision (ERP), Super Office (CRM) samt Officepakken generelt behersker dansk og engelsk i skrift og tale Der er tale om en fuldtidsstilling med udfordrende opgaver og med mulighed for at forme jobbet, idet der er tale om en nyoprettet stilling. Vi tilbyder gode arbejdsforhold med en løn efter kvalifikationer. Sådan ansøger du Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt via mail til jobs@micro-technic.com mærket Intern sælger . Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. For yderligere information venligst kontakt HR Manager Vivian Schjønberg Nielsen på telefon 3175 1818 eller via mail vivian@micro-technic.com.11jobnet6118958f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfynEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssensEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3550707Micro Technic A-S11Micro Technic A/S Smedevænget 55560AarupDKDanmark0jobs@micro-technic.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781777JobNet5008132500813210020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6118958f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgIntern sælger søges til Micro Technic A/S på Fyn12008001Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg362113721jobs@micro-technic.comjobs@micro-technic.comDKDanmarkDKDanmark330123367Intern SalgssupporterRobot - Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en unik og stærk position på markedet. Bentsen Emballage er særligt kendt for deres evne til altid at løse kundernes behov og udfordringer, med emballageløsninger der rækker ud over standard. Kunderne er primært indenfor ingrediens- og fødevareindustrien Domicilet i Aarup danner rammen om virksomhedens nuværende 6 medarbejdere, hvor de to ejere og en sælger driver salget og den primære kundekontakt. Tonen er uformel og god, alle hjælper hinanden og der er klar fokus på kundernes behov og løsninger. StillingenDa virksomheden er inde i en solid vækstfase, søger Bentsen Emballage en kompetent, engageret og løsningsorienteret intern salgssupporter. Den nye salgssupporter skal assistere i både salget og leverancen og sikre, at alle ordrer bliver kørt godt igennem, så kunderne får den bedste oplevelse fra indledende møde til færdig emballeringsløsning. Stillingen kan også omfatte markedsføringsaktiviteter samt interne administrative opgaver afhængig af profilen. Men der er fokus på den kundevendte del med: Problemfri afvikling og administration af virksomhedens ordrer Løbende opfølgning og kvalitetssikring af projekter (tilbud, leverancer og aftaler) Kundekontakt og kundeservice ved ordreadministration Vedligeholdelse af salgs- og kundedatabaser Vedligeholdelse af FSC Certificering Din faglige profilVi forestiller os, at du: Har en kommerciel uddannelse Har erfaring fra en lignende stilling med ansvar for god kundeservice i B2B-virksomheder med kundespecifikke produktløsninger. Er solid bruger af Excel og har erfaring med ERP-systemer, gerne SAP Kan kommunikere godt og klart med kunder og kollegaer Taler og skriver tysk og dansk på et højt niveau Har erfaring med at samarbejde med internationale kunder og leverandører Din personlige profilDu har et stærkt koordinerende gen og trives med at være løsningsorienteret i et samarbejde, hvor god service altid er en del af det endelige resultat. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, og bevarer overblikket. Derudover er du tillidsvækkende og troværdig som person, så både arbejdsgiver og kunder har tillid til dine selvstændige beslutninger inden for de aftalte rammer. Lyder det bekendt, er det måske dig, vi leder efter. Bentsen Emballage A S tilbyder digAt blive en del af en solid virksomhed i stærk udvikling, hvor du får god mulighed for selvbestemmelse i dit arbejde. Du får rig mulighed for løbende efteruddannelse, og virksomheden tilbyder en god løn- og pensionsordning med plads til udvikling på både det personlige og det faglige plan. Ansøgning mærket ref. 5140 Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på telefon 2483 6084 Vi ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen F10 Human Resource Følg F10 Human Ressource på www.linkedin.com company f10-hr- -rekruttering

- Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice

Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en unik og stærk position på markedet. Bentsen Emballage er særligt kendt for deres evne til altid at løse kundernes behov og udfordringer, med emballageløsninger der rækker ud over standard. Kunderne er primært indenfor ingrediens- og fødevareindustrien

Domicilet i Aarup danner rammen om virksomhedens nuværende 6 medarbejdere, hvor de to ejere og en sælger driver salget og den primære kundekontakt. Tonen er uformel og god, alle hjælper hinanden og der er klar fokus på kundernes behov og løsninger.

Stillingen
Da virksomheden er inde i en solid vækstfase, søger Bentsen Emballage en kompetent, engageret og løsningsorienteret intern salgssupporter. Den nye salgssupporter skal assistere i både salget og leverancen og sikre, at alle ordrer bliver kørt godt igennem, så kunderne får den bedste oplevelse fra indledende møde til færdig emballeringsløsning.

Stillingen kan også omfatte markedsføringsaktiviteter samt interne administrative opgaver afhængig af profilen.

Men der er fokus på den kundevendte del med:

  • Problemfri afvikling og administration af virksomhedens ordrer
  • Løbende opfølgning og kvalitetssikring af projekter (tilbud, leverancer og aftaler)
  • Kundekontakt og kundeservice ved ordreadministration
  • Vedligeholdelse af salgs- og kundedatabaser
  • Vedligeholdelse af FSC Certificering

Din faglige profil
Vi forestiller os, at du:

  • Har en kommerciel uddannelse
  • Har erfaring fra en lignende stilling med ansvar for god kundeservice i B2B-virksomheder med kundespecifikke produktløsninger.
  • Er solid bruger af Excel og har erfaring med ERP-systemer, gerne SAP
  • Kan kommunikere godt og klart med kunder og kollegaer
  • Taler og skriver tysk og dansk på et højt niveau
  • Har erfaring med at samarbejde med internationale kunder og leverandører

Din personlige profil
Du har et stærkt koordinerende gen og trives med at være løsningsorienteret i et samarbejde, hvor god service altid er en del af det endelige resultat. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, og bevarer overblikket. Derudover er du tillidsvækkende og troværdig som person, så både arbejdsgiver og kunder har tillid til dine selvstændige beslutninger inden for de aftalte rammer.

Lyder det bekendt, er det måske dig, vi leder efter.

Bentsen Emballage A/S tilbyder dig
At blive en del af en solid virksomhed i stærk udvikling, hvor du får god mulighed for selvbestemmelse i dit arbejde. Du får rig mulighed for løbende efteruddannelse, og virksomheden tilbyder en god løn- og pensionsordning med plads til udvikling på både det personlige og det faglige plan.

Ansøgning mærket ref. 5140

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Jørn Ravn på telefon 2483 6084

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

F10 Human Resource

                      Følg F10 Human Ressource på www.linkedin.com/company/f10-hr-&-rekruttering

F10 Human Resource ApSAarup2019-11-12T00:00:002020-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern Salgssupporter

F10 Human Resource ApS

Aarup
- Troværdig og tillidsvækkende med fokus på ordentlig kundeservice Bentsen Emballage er eksperter i papemballage og har i mange år arbejdet tæt sammen med en række af Europas førende emballage-virksomheder, hvilket har betydet, at de i dag har en un...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020