Intern sælgere med teknisk baggrund

Intern sælgere med teknisk baggrund
 
Virksomheden:
Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. 

Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder.

Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1.
 
Arbejdsopgaver:
  • Backup for vores KAM’er, herunder mødebooking
  • Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland 
  • Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher 
  • Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder 
  • Support og servicering af kunder på telefon og mail
Vi forventer:
Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området/branchen igennem anden erfaring.

Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling.

Vi forventer, at du kan skrive/læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og/eller svensk.

Personen:
Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur.

Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem.

Vi tilbyder:
God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring.

Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor.

Ansøgningen:
Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks via knappen "Send ansøgning". Har du spørgsmål, kan du ringe til Jesper på tlf. 9112 0000.

Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet.

Ansøgningsfrist: 10. juni 2019
Tiltrædelse snarest muligt.

Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://skyhost.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010189Phoenix-9ab2697112019-05-02T00:00:00Intern sælgere med teknisk baggrund
Intern sælgere med teknisk baggrund
 
Virksomheden:
Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. 

Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder.

Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1.
 
Arbejdsopgaver:
  • Backup for vores KAM’er, herunder mødebooking
  • Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland 
  • Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher 
  • Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder 
  • Support og servicering af kunder på telefon og mail
Vi forventer:
Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området/branchen igennem anden erfaring.

Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling.

Vi forventer, at du kan skrive/læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og/eller svensk.

Personen:
Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur.

Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem.

Vi tilbyder:
God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring.

Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor.

Ansøgningen:
Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks via knappen "Send ansøgning". Har du spørgsmål, kan du ringe til Jesper på tlf. 9112 0000.

Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet.

Ansøgningsfrist: 10. juni 2019
Tiltrædelse snarest muligt.

Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

Se mere på vores ansøgersite: https://skyhost.brandero.com

Intern sælgere med teknisk baggrund Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder. Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1. Arbejdsopgaver: Backup for vores KAM er, herunder mødebooking Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder Support og servicering af kunder på telefon og mailVi forventer: Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området branchen igennem anden erfaring. Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling. Vi forventer, at du kan skrive læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og eller svensk. Personen: Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur. Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem. Vi tilbyder: God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring. Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor. Ansøgningen: Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks via knappen Send ansøgning . Har du spørgsmål, kan du ringe til Jesper på tlf. 9112 0000. Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet. Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 Tiltrædelse snarest muligt. Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale. Se mere på vores ansøgersite: https: skyhost.brandero.comskyhost.brandero.com10Phoenix9ab26971101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://skyhost.brandero.com/job/intern-saelgere-med-teknisk-baggrund-4091682512#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3512256SKYHOST ApS11Borum Landevej 68471SabroDKDanmarkORS/9ab26971_logo.pngORS/Small/9ab26971_logo.png0jbr@skyhost.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent748098MwCareerSiteMinimum669596f8-d925-4ced-b262-b97e14ef30bb2019050201123-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ab26971https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ab26971https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ab26971&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ab26971&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgHos SKYHOST ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg361556115Jesper Brinksjbr@skyhost.dkDanmarkDanmark330019145Sælger med driftsansvar hos FOREX Bank i AarhusRobot FOREX Bank er en familieejet virksomhed, der siden 1965 har været førende på markedet for rejsevaluta i Norden. Vi har butikker på over 100 centralt beliggende steder i Norden, heraf 10 i Danmark. Arbejdet hos FOREX Bank er et udpræget service job, hvor du har stor kundekontakt. Din hovedopgave er behovsorienteret salg af valuta og FOREX Banks andre produkter, samt at vejlede vores kunder. Som medarbejder hos FOREX Bank forventes du at sætte kunden i centrum og yde service på allerhøjeste niveau, samtidig med at vi stiller høje krav til regelefterlevelse. For at lykkes med dette kræver det, at du er en sælgende person med ægte interesse for kunden og har en god forståelse for at identificere forskellige kunders behov. Derudover skal du synes om at arbejde mod såvel individuelle som fælles mål. Som driftsansvarlig vil der desuden indgå flere administrative opgaver, og du vil være ansvarlig for personaleledelse. Du skal have afsluttet en gymnasial uddannelse, have erhvervserfaring med salg og service samt ledelseserfaring. Som person er du dynamisk, struktureret og målrettet med gode lederskabs- og samarbejdsevner. Du får en grundig oplæring, og kommer til at arbejde i et spændende arbejdsmiljø med et velfungerende team, der sammen arbejder på at nå butikkens mål. Butikken har åben fra kl. 10 til kl. 18 på hverdage, og fra kl. 10 til kl. 15 på lørdage. Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med CV, foto, referencer og straffeattest. Ansøgninger modtages kun via rekrutteringsportalen på vores hjemmeside.

FOREX Bank er en familieejet virksomhed, der siden 1965 har været førende på markedet for rejsevaluta i Norden. Vi har butikker på over 100 centralt beliggende steder i Norden, heraf 10 i Danmark.

Arbejdet hos FOREX Bank er et udpræget service job, hvor du har stor kundekontakt. Din hovedopgave er behovsorienteret salg af valuta og FOREX Banks andre produkter, samt at vejlede vores kunder. Som medarbejder hos FOREX Bank forventes du at sætte kunden i centrum og yde service på allerhøjeste niveau, samtidig med at vi stiller høje krav til regelefterlevelse.

For at lykkes med dette kræver det, at du er en sælgende person med ægte interesse for kunden og har en god forståelse for at identificere forskellige kunders behov. Derudover skal du synes om at arbejde mod såvel individuelle som fælles mål. 

Som driftsansvarlig vil der desuden indgå flere administrative opgaver, og du vil være ansvarlig for personaleledelse.

Du skal have afsluttet en gymnasial uddannelse, have erhvervserfaring med salg og service samt ledelseserfaring. Som person er du dynamisk, struktureret og målrettet med gode lederskabs- og samarbejdsevner.

Du får en grundig oplæring, og kommer til at arbejde i et spændende arbejdsmiljø med et velfungerende team, der sammen arbejder på at nå butikkens mål.

Butikken har åben fra kl. 10 til kl. 18 på hverdage, og fra kl. 10 til kl. 15 på lørdage. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med CV, foto, referencer og straffeattest. Ansøgninger modtages kun via rekrutteringsportalen på vores hjemmeside.

 

 

 

FOREX BANK;FILIAL AF FOREX BANK AB,SVERIGEAarhus C2019-05-07T00:00:002019-05-30T00:00:00
330027750Medarbejdere til Food trucks/madvogne med spydstegte kyllingerRobot Til vores Food trucks madvogne der kører i området omkring Randers, Fjellerup og Gjerrild søger vi medarbejdere til sommerperioden. Jobbet er spændende og lærerigt. Timer i følge aftale i tidsrummet fra kl. 13-20 på alle uges dage Mosters2go sælger spydstegte kyllinger, hotwings, nuggets og lækker tilbehør fra faste stadepladser ved Fjellerup strands Camping, ved Gjerrild Nordstrand Camping og i Randers området. Herudover har vi en lille velfungerende event afdeling hvor vi tager ud til forskellige arrangementer og steger vores populære kyllinger og serverer dem med forskellig tilbehør. Vi komme til mange forskellige arrangementer og kan lave mad til alt fra 30 til 250 personer. Ikke en dag er ens, vi er der hvor der sker noget Vi tilbyder: - gode kollegaer - en spændende arbejdsplads med fuld fart på - en grundig oplæring - et meget selvstændigt job hvor du er med til at skabe resultaterne - en chef der prioriterer ordnede arbejdsforhold, et godt sammenhold og er lydhør over for gode ideer Vi forventer at du: - er sælger med stor S - kan lave mad og sætter en ære i at udlevere den bedste kvalitet - kan arbejde selvstændig og tage ansvaret for salget på udvalgte dage - er indstillet på at tage en ekstra vagt når det brænder på - kan holde hoved koldt når det går stærkt - kan holde en høj hygiejnestandard - har et godt humør og kan give vores kunder en super service Jobbet er et sommerferie job i perioden fra sidst i juni til midt i august med gode muligheder for vagter også udenfor sæsonen. Bemærk der kan ikke holdes ferie i sommerperioden

Til vores Food trucks/madvogne der kører i området omkring Randers, Fjellerup og Gjerrild søger vi medarbejdere til sommerperioden. Jobbet er spændende og lærerigt. Timer i følge aftale i tidsrummet fra kl. 13-20 på alle uges dage

Mosters2go sælger spydstegte kyllinger, hotwings, nuggets og lækker tilbehør fra faste stadepladser ved Fjellerup strands Camping, ved Gjerrild Nordstrand Camping og i Randers området.

Herudover har vi en lille velfungerende event afdeling hvor vi tager ud til forskellige arrangementer og steger vores populære kyllinger og serverer dem med forskellig tilbehør. Vi komme til mange forskellige arrangementer og kan lave mad til alt fra 30 til 250 personer.

Ikke en dag er ens, vi er der hvor der sker noget

Vi tilbyder:

- gode kollegaer

- en spændende arbejdsplads med fuld fart på

- en grundig oplæring

- et meget selvstændigt job hvor du er med til at skabe resultaterne

- en chef der prioriterer ordnede arbejdsforhold, et godt sammenhold og er lydhør over for gode ideer

Vi forventer at du:

- er sælger med stor S

- kan lave mad og sætter en ære i at udlevere den bedste kvalitet

- kan arbejde selvstændig og tage ansvaret for salget på udvalgte dage

- er indstillet på at tage en ekstra vagt når det brænder på

- kan holde hoved koldt når det går stærkt

- kan holde en høj hygiejnestandard

- har et godt humør og kan give vores kunder en super service

 Jobbet er et sommerferie job i perioden fra sidst i juni til midt i august med gode muligheder for vagter også udenfor sæsonen. Bemærk der kan ikke holdes ferie i sommerperioden

 

MOSTERS2GO ApSRanders SØ2019-05-21T00:00:002019-06-08T00:00:00
330029391Intern sælgerBasic Dygtig intern sælger til XL-BYG Brejnholt Bording Vi mangler en intern sælger til vores trælast, hvor vi servicerer både erhvervskunder og private gør-det-selv kunder. Det er vigtigt for os, at alle vores kunder får en god og professionel hjælp og service uanset projektets størrelse. Vi måler vores succes på vores kunders succes med deres projekter, hvorfor det er vigtigt for os, at vores nye medarbejder føler ejerskab for hver enkelt opgave. Der er tale om en spændende fuldtidsstilling i en branche og virksomhed, der er i stadig udvikling, og hvor du får mulighed for at gøre en forskel. Om jobbet: Tilbudsudarbejdelse og opfølgning Mængde og materialeberegning af alle typer byggematerialer Fastholdelse og udbygning af afdelingens kundeportefølje Trælastekspedition til både private og professionelle kunder Salg, service og rådgivning Skranke- og telefonekspedition Tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere Om dig: Faglært salgs- og handelsassistent, evt håndværker med lyst til brancheskift Viden om og gerne erfaring fra branchen Du er serviceminded, engageret og selvstændig Du er struktureret og omhyggelig Du har en positiv indstilling til tingene og et godt humør Vi tilbyder: En spændende og afvekslende hverdag med god og tæt kundekontakt. Et arbejde i en nytænkende organisation med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Lars Lausten på ll@brejnholt.dk eller på telefon 2223 9692. Arbejdssted: XL-BYG Bording, Østervang 99, 7441 Bording. Ansøgningsfrist: 26. maj 2019. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger behandles løbende. Lyder jobbet som noget for dig, at send din ansøgning via linket på vores hjemmeside www.xl-byg.dk job Brejnholt Gruppen er en familie- og medarbejderejet trælastkoncern med afdelinger i vækstbyer i Jylland, på Fyn og på Sjælland. Vi beskæftiger i dag 300 medarbejdere og med en årlig omsætning på mere end 1,3 mia.kr er vi en af Danmarks 500 største virksomheder. Vi er medlem af den landsdækkende, frivillige indkøbs- og markedsføringskæde XL-BYG. På trods af vores størrelse, bygger vores forretningsånd på et nærhedsprincip, hvor vi lægger så mange beslutninger som muligt ud til den enkelte medarbejder. Vi lægger vægt på samarbejde og relationer med både kunder og leverandører.

Dygtig intern sælger til XL-BYG Brejnholt Bording

Vi mangler en intern sælger til vores trælast, hvor vi servicerer både erhvervskunder og private gør-det-selv kunder. Det er vigtigt for os, at alle vores kunder får en god og professionel hjælp og service uanset projektets størrelse. Vi måler vores succes på vores kunders succes med deres projekter, hvorfor det er vigtigt for os, at vores nye medarbejder føler ejerskab for hver enkelt opgave.

Der er tale om en spændende fuldtidsstilling i en branche og virksomhed, der er i stadig udvikling, og hvor du får mulighed for at gøre en forskel.

Om jobbet:

  • Tilbudsudarbejdelse og opfølgning

  • Mængde og materialeberegning af alle typer byggematerialer

  • Fastholdelse og udbygning af afdelingens kundeportefølje

  • Trælastekspedition til både private og professionelle kunder

  • Salg, service og rådgivning

  • Skranke- og telefonekspedition

  • Tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere

Om dig:

  • Faglært salgs- og handelsassistent, evt håndværker med lyst til brancheskift

  • Viden om og gerne erfaring fra branchen

  • Du er serviceminded, engageret og selvstændig

  • Du er struktureret og omhyggelig

  • Du har en positiv indstilling til tingene og et godt humør

Vi tilbyder:

En spændende og afvekslende hverdag med god og tæt kundekontakt. Et arbejde i en nytænkende organisation med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Lars Lausten på ll@brejnholt.dk eller på telefon 2223 9692.

Arbejdssted: XL-BYG Bording, Østervang 99, 7441 Bording.

Ansøgningsfrist: 26. maj 2019. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger behandles løbende.

Lyder jobbet som noget for dig, at send din ansøgning via linket på vores hjemmeside www.xl-byg.dk/job 

Brejnholt Gruppen er en familie- og medarbejderejet trælastkoncern med afdelinger i vækstbyer i Jylland, på Fyn og på Sjælland. Vi beskæftiger i dag 300 medarbejdere og med en årlig omsætning på mere end 1,3 mia.kr er vi en af Danmarks 500 største virksomheder. Vi er medlem af den landsdækkende, frivillige indkøbs- og markedsføringskæde XL-BYG. På trods af vores størrelse, bygger vores forretningsånd på et nærhedsprincip, hvor vi lægger så mange beslutninger som muligt ud til den enkelte medarbejder. Vi lægger vægt på samarbejde og relationer med både kunder og leverandører.

ORS/Small/405e5042_logo.jpegXL-BYG Brejnholt BordingBording2019-05-22T17:02:37.4272019-05-25T00:00:00
330007608Intern sælgere med teknisk baggrundRobot Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder. Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1. Arbejdsopgaver: · Backup for vores KAM er, herunder mødebooking · Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland · Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher · Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder · Support og servicering af kunder på telefon og mail. Vi forventer: Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området branchen igennem anden erfaring. Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling. Vi forventer, at du kan skrive læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og eller svensk. Personen: Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur. Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem. Vi tilbyder: God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring. Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor. Ansøgningen: Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000. Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet. Tiltrædelse snarest muligt. Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

Virksomheden:

Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger.

 

Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder.

 

Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1.

 

 

Arbejdsopgaver:

·         Backup for vores KAM’er, herunder mødebooking

·         Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland

·         Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher

·         Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder

·         Support og servicering af kunder på telefon og mail.

 

 

Vi forventer:

Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området/branchen igennem anden erfaring.

 

Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling.

 

Vi forventer, at du kan skrive/læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og/eller svensk.

 

 

Personen:

Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur.

 

Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem.

 

 

Vi tilbyder:

God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring.

 

Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor.

 

 

Ansøgningen:

Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000.

 

Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet.

 

Tiltrædelse snarest muligt.

 

 

 

Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

SKYHOST ApSSabro2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330004753Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!Robot Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver: Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telia s brand altid bliver opfattet positivt Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv s succes på både kort og lang sigt. Hvad tilbyder vi? Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø gode karrieremuligheder arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge faste arbejdstider lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. Interesseret? Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http: keksales.dk job ! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked.

Dine arbejdsopgaver

Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver:

  • Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telia's brand altid bliver opfattet positivt

Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv's succes på både kort og lang sigt. 

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: 

  • en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe 
  • sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer 
  • uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø 
  • gode karrieremuligheder 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du?

For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. 

Interesseret? 

Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! 

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger med driftsansvar hos FOREX Bank i Aarhus

FOREX BANK;FILIAL AF FOREX BANK AB,SVERIGE

Aarhus C
FOREX Bank er en familieejet virksomhed, der siden 1965 har været førende på markedet for rejsevaluta i Norden. Vi har butikker på over 100 centralt beliggende steder i Norden, heraf 10 i Danmark. Arbejdet hos FOREX Bank er et udpræget service job, ...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Medarbejdere til Food trucks/madvogne med spydstegte kyllinger

MOSTERS2GO ApS

Randers SØ
Til vores Food trucks madvogne der kører i området omkring Randers, Fjellerup og Gjerrild søger vi medarbejdere til sommerperioden. Jobbet er spændende og lærerigt. Timer i følge aftale i tidsrummet fra kl. 13-20 på alle uges dage Mosters2go sælger ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:8. juni 2019

Intern sælger

XL-BYG Brejnholt Bording

Bording
Dygtig intern sælger til XL-BYG Brejnholt Bording Vi mangler en intern sælger til vores trælast, hvor vi servicerer både erhvervskunder og private gør-det-selv kunder. Det er vigtigt for os, at alle vores kunder får en god og professionel hjælp og s...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:25. maj 2019

Intern sælgere med teknisk baggrund

SKYHOST ApS

Sabro
Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægni...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk sal...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019