Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Salgsassistent

Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? 

 

Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og som formår at skabe gode kunderelationer.  Vores nordiske kundesupport team har ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening. Kundesupport teamet samarbejder på tværs af landende, for at sikre at vores nordiske kunder supporteres på bedste vis - hver dag.  

 

Dine arbejdsopgaver vil være

  • Ordrebehandling i SAP
  • Håndtering af forespørgsler via telefon, EDI og e-mail fra kunder og kolleger
  • Opfølgning på leveringer, restordrer mv.
  • Krediteringer og små reklamationer
  • Oprettelse og vedligeholdelse af master data, herunder prisaftaler og kunder i SAP & CRM
  • Holde dig opdateret på produkter
  • Backup for dine kolleger i kundeservice i Danmark og Sverige.

  Om dig

  • Du har mindst 3 års erfaring fra kundesupport.
  • Du skriver og taler dansk og kan begå dig ubesværet på engelsk.
  • Erfaring med CRM & SAP vil være en fordel.
  • Du er Superbruger i Officepakken
  • Fordel hvis du forstår svensk og norsk

 

For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du:

Har et stort drive, besidder gode kommunikations evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive og hjælpe vores kunder frem til den bedste løsning. Du er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket og humøret, også når der er travlt.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier
  • Dygtige og kompetente kollegaer
  • Et job med mulighed for ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Træning og viden indefor byggematerialer, samt et struktureret oplæringsforløb
  • Fleksible arbejdsvilkår, fast løn med pension & sundhedsforsikring
  • Nye fantastiske kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning.

 

Hvis du har spørgsmål til denne spændende stilling, er du velkommen til at kontakte HR ansvarlig Jannie Riis (+ 45 73 66 19 63 eller jannie.h.riis@etexgroup.com) eller Customer Service Manager Karsten Kristensen (+45 73 66 19 80 eller karsten.kristensen@etexgroup.com)

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Du kan søge via dette link: Intern Salgsassistent

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159252Phoenix-1ed8290b12020-01-17T00:00:00Intern Salgsassistent

Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? 

 

Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og som formår at skabe gode kunderelationer.  Vores nordiske kundesupport team har ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening. Kundesupport teamet samarbejder på tværs af landende, for at sikre at vores nordiske kunder supporteres på bedste vis - hver dag.  

 

Dine arbejdsopgaver vil være

  • Ordrebehandling i SAP
  • Håndtering af forespørgsler via telefon, EDI og e-mail fra kunder og kolleger
  • Opfølgning på leveringer, restordrer mv.
  • Krediteringer og små reklamationer
  • Oprettelse og vedligeholdelse af master data, herunder prisaftaler og kunder i SAP & CRM
  • Holde dig opdateret på produkter
  • Backup for dine kolleger i kundeservice i Danmark og Sverige.

  Om dig

  • Du har mindst 3 års erfaring fra kundesupport.
  • Du skriver og taler dansk og kan begå dig ubesværet på engelsk.
  • Erfaring med CRM & SAP vil være en fordel.
  • Du er Superbruger i Officepakken
  • Fordel hvis du forstår svensk og norsk

 

For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du:

Har et stort drive, besidder gode kommunikations evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive og hjælpe vores kunder frem til den bedste løsning. Du er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket og humøret, også når der er travlt.

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier
  • Dygtige og kompetente kollegaer
  • Et job med mulighed for ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Træning og viden indefor byggematerialer, samt et struktureret oplæringsforløb
  • Fleksible arbejdsvilkår, fast løn med pension & sundhedsforsikring
  • Nye fantastiske kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning.

 

Hvis du har spørgsmål til denne spændende stilling, er du velkommen til at kontakte HR ansvarlig Jannie Riis (+ 45 73 66 19 63 eller jannie.h.riis@etexgroup.com) eller Customer Service Manager Karsten Kristensen (+45 73 66 19 80 eller karsten.kristensen@etexgroup.com)

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Du kan søge via dette link: Intern Salgsassistent

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

 

2020-02-17T18:50:58.970 Vil du være med til at styrke vores kundesupport team og yde den bedste service til vores kunder i Norden? Til vores Customer Service afdeling i Fredericia, søger vi en intern salgsassistent, der vil være med til at styrke vores kundesupport team og som formår at skabe gode kunderelationer. Vores nordiske kundesupport team har ansvar for betjening af kunder i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebehandling, planlægning af forsendelse og øvrig kundebetjening. Kundesupport teamet samarbejder på tværs af landende, for at sikre at vores nordiske kunder supporteres på bedste vis - hver dag. Dine arbejdsopgaver vil være Ordrebehandling i SAP Håndtering af forespørgsler via telefon, EDI og e-mail fra kunder og kolleger Opfølgning på leveringer, restordrer mv. Krediteringer og små reklamationer Oprettelse og vedligeholdelse af master data, herunder prisaftaler og kunder i SAP CRM Holde dig opdateret på produkter Backup for dine kolleger i kundeservice i Danmark og Sverige. Om dig Du har mindst 3 års erfaring fra kundesupport. Du skriver og taler dansk og kan begå dig ubesværet på engelsk. Erfaring med CRM SAP vil være en fordel. Du er Superbruger i Officepakken Fordel hvis du forstår svensk og norsk For at lykkes i jobbet er det vigtigt at du: Har et stort drive, besidder gode kommunikations evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive og hjælpe vores kunder frem til den bedste løsning. Du er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket og humøret, også når der er travlt. Vi tilbyder: Et spændende og udfordrende job i en international og innovativ virksomhed med positive værdier Dygtige og kompetente kollegaer Et job med mulighed for ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling Træning og viden indefor byggematerialer, samt et struktureret oplæringsforløb Fleksible arbejdsvilkår, fast løn med pension sundhedsforsikring Nye fantastiske kontorfaciliteter i Porthouse Fredericia med fælles kantineordning. Hvis du har spørgsmål til denne spændende stilling, er du velkommen til at kontakte HR ansvarlig Jannie Riis ( 45 73 66 19 63 eller jannie.h.riis@etexgroup.com) eller Customer Service Manager Karsten Kristensen ( 45 73 66 19 80 eller karsten.kristensen@etexgroup.com) Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan søge via dette link: Intern Salgsassistent Der bliver løbende indkaldt til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.11Jobnet1ed8290b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-29T00:00:000000https://career2.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=manasconvs&navBarLevel=JOB_SEARCH&rcm_site_locale=en_GB&career_job_req_id=4304&selected_lang=en_GB&jobAlertController0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3693383ETEX NORDIC A/S11Kometvej 346230RødekroDKDanmark0
jannie.h.riis@etexgroup.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000885502JobNet5100144510014410015-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ed8290bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ed8290bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ed8290b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ed8290b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgIntern Salgsassistent12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363946987Janniejannie.h.riis@etexgroup.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK