Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028633Phoenix-d6e79e0512019-06-03T00:00:00Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.11jobnetd6e79e05100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3531387DYNAMICA ROPES ApS11Børupvej 807000FredericiaDKDanmark0ansoegning@dynamica-ropes.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764825JobNet4992718499271810021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Salgskonsulent i dag.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361845036Kate Christensenansoegning@dynamica-ropes.dkDKDanmarkDKDanmark330014210Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til NorgeRobot Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed. Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked. Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi. Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré. VI FORVENTER DU ER: I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid Serviceminded og sælgende af natur Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt Engageret og motiveret Ansvarsbevidst Energisk og udadvendt Vant til 80-90 rejsedag pr. år DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER: Besøg alle vores nuværende kunder i Norge Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge Daglig kunderådgivning på tlf. og mail Udarbejdelse af tilbud MARBRÉ GIVER DIG Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag Stor frihed under ansvar Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer SÅDAN SØGER DU Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630. Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen Salgskonsulent Tiltrædelse efter aftale

Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge.

Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling.

Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed.

Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked.

Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi.

Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. 

Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré.

VI FORVENTER DU ER:

  • I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid
  • Serviceminded og sælgende af natur
  • Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt
  • Engageret og motiveret
  • Ansvarsbevidst
  • Energisk og udadvendt
  • Vant til 80-90 rejsedag pr. år

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:

  • Besøg alle vores nuværende kunder i Norge
  • Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked
  • Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge
  • Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge
  • Daglig kunderådgivning på tlf. og mail
  • Udarbejdelse af tilbud


MARBRÉ GIVER DIG

  • Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag
  • Stor frihed under ansvar
  • Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag
  • En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer 


SÅDAN SØGER DU

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630.

Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen ‘Salgskonsulent’

Tiltrædelse efter aftale

CBAR 2015 ApSHaderslev2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
330026433BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupKolding2019-05-16T00:00:002019-07-11T00:00:00
330028564Svensktalende mødebooker søges til stilling i KoldingRobot Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her! I forbindelse med etablering af en ny afdeling i Malmø, mangler vi en skarp sælger som formår at skabe kontakt til nye kunder på den anden side af sundet. Du vil være i tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulent på stedet, og det er vedkommende, som du skal lave aftaler for. Din hovedopgave er altså at nå ud til de svenske virksomheder, og herefter give teten videre til din kollega. Derfor er det vigtigt at kan trænge igennem trods distancen, og via telefonsalg og lignende skabe god kontakt til potentielle kunder. Heraf kræver stillingen at du har flere års erfaring inden for salg og som person er udadvendt, målrettet og ambitiøs. Da du skal nå ud til svenske firmaer, er det essentielt at du taler svensk og derved kan kommunikere problemfrit med dem. Vores kunder er mange og kan være alle fra mindre familiære virksomheder til større koncerner inden for et utal af brancher - derfor er det vigtigt, at du som mødebooker har forståelse for et differentieret klientel og kan møde vores kunder i øjenhøjde. Du står selv i spidsen for din egen succes, og derfor følger der en provisionsaftale med stillingen. Startlønnen hedder 11.000 kr. timen, men afhænger også af dine kvalifikationer. Optimalt vil du sidde på vores hovedkontor i Kolding, men du kan eventuelt også placeres andetsteds. Det forventer vi af dig: Du har eventuelt en relevant uddannelse inden for salg, kommunikation eller lignende Du kan gebærde dig forholdsvis fejlfrit på svensk og snakker sproget på forhandlingsniveau Du har flere års erfaring inden for salg Du har måske i forvejen et professionelt netværk i Sverige, som du kan trække på her hos os Du kan arbejde selvstændigt ligesåvel som i samarbejde med dine kollegaer Det kan du forvente af os: At blive en del af et ambitiøst firma i konstant udvikling En grundløn på 11.000 kr. måneden provision At blive sat i en salgsposition med ansvar for egen arbejdsdag En arbejdsplads med et professionelt team, som har plads til humor Er du interesseret i stillingen og eller vil høre mere, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Kontakt oplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125898 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her!

I forbindelse med etablering af en ny afdeling i Malmø, mangler vi en skarp sælger som formår at skabe kontakt til nye kunder på den anden side af sundet. Du vil være i tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulent på stedet, og det er vedkommende, som du skal lave aftaler for.

Din hovedopgave er altså at nå ud til de svenske virksomheder, og herefter give teten videre til din kollega. Derfor er det vigtigt at kan trænge igennem trods distancen, og via telefonsalg og lignende skabe god kontakt til potentielle kunder. Heraf kræver stillingen at du har flere års erfaring inden for salg og som person er udadvendt, målrettet og ambitiøs.

Da du skal nå ud til svenske firmaer, er det essentielt at du taler svensk og derved kan kommunikere problemfrit med dem. Vores kunder er mange og kan være alle fra mindre familiære virksomheder til større koncerner inden for et utal af brancher - derfor er det vigtigt, at du som mødebooker har forståelse for et differentieret klientel og kan møde vores kunder i øjenhøjde. 

Du står selv i spidsen for din egen succes, og derfor følger der en provisionsaftale med stillingen. Startlønnen hedder 11.000 kr./timen, men afhænger også af dine kvalifikationer. Optimalt vil du sidde på vores hovedkontor i Kolding, men du kan eventuelt også placeres andetsteds. 

Det forventer vi af dig:

  • Du har eventuelt en relevant uddannelse inden for salg, kommunikation eller lignende
  • Du kan gebærde dig forholdsvis fejlfrit på svensk og snakker sproget på forhandlingsniveau
  • Du har flere års erfaring inden for salg
  • Du har måske i forvejen et professionelt netværk i Sverige, som du kan trække på her hos os
  • Du kan arbejde selvstændigt ligesåvel som i samarbejde med dine kollegaer


Det kan du forvente af os:

  • At blive en del af et ambitiøst firma i konstant udvikling
  • En grundløn på 11.000 kr./måneden + provision 
  • At blive sat i en salgsposition med ansvar for egen arbejdsdag
  • En arbejdsplads med et professionelt team, som har plads til humor 


Er du interesseret i stillingen og/eller vil høre mere, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Kontakt oplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125898

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330028607SlutkundesælgerRobot Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj Jobbet: Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand. Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav. Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner. Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale. Kvalifikationer: Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter: Du bor centralt i Jylland Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere. Du forstår at begå dig i rummet mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner. Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende. Du er stærk i både kommunikation og forhandling. Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft. Du tilbydes: En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 02.05.09 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen. Al henvendelse behandles fortroligt.

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sEsbjerg N2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330030301ProduktkonsulentRobot Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet. Vi oplever stadig stigende salg samt øget efterspørgsel på rådgivning til kvægsektoren i Danmark. For at imødekomme dette og udvide vores service og gode relationer til kvægbruget, søger vi en produktkonsulent med speciale i kvæg til salg og rådgivning i Jylland. Du får stor frihed til at planlægge din arbejdsdag, uanset om det er fra et hjemmekontor eller en af vores afdelinger. Der er gode muligheder for at sætte dit præg på jobbet og udvikling af egne id er er en selvfølgelighed. Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Vi har en uformel og god tone og vægter humor samt hjælpsomhed højt i dagligdagen. Du bliver bl.a. ansvarlig for: Sammen med salgschefen at opsætte budget- og indsatsmål At definere potentialet, selektere kunder og prioritere indsatserne At besøge landmænd, rådgive dem og motivere til samhandel med dig og Købmandsgaarden At bidrage til optimering af salget og til et godt kollegialt samarbejde og sammenhold Din adgangsbillet til jobbet: Du har erfaring med salg til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder. Du er målrettet, resultatorienteret samt udadvendt og tillidsvækkende af natur. Du kan yde service og rådgivning ud over det sædvanlige. Dine forhandlingsevner er gode, og du arbejder energisk med en god portion gå-på-mod. Som person er du humoristisk og ukompliceret. Du har flair for IT og er fortrolig med Office-pakken. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men ikke et krav. Tiltrædelse snarest muligt. Ansøg nu vi mangler dig på holdet: Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter uddannelsesbeviser sendes til Salgsdirektør Henrik Hedegaard hh@hk-hornsyld.dk og mærk din ansøgning med Produktkonsulent kvæg . Bemærk, at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Hedegaard på tlf. 25 27 73 05. Vi glæder os til at høre fra dig. Om virksomheden: Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug

Hornsyld Købmandsgaard A/S, Hornsyld

Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet.

Vi oplever stadig stigende salg samt øget efterspørgsel på rådgivning til kvægsektoren i Danmark. For at imødekomme dette og udvide vores service og gode relationer til kvægbruget, søger vi en produktkonsulent med speciale i kvæg til salg og rådgivning i Jylland.

Du får stor frihed til at planlægge din arbejdsdag, uanset om det er fra et hjemmekontor eller en af vores afdelinger. Der er gode muligheder for at sætte dit præg på jobbet og udvikling af egne idéer er en selvfølgelighed. Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Vi har en uformel og god tone og vægter humor samt hjælpsomhed højt i dagligdagen.

Du bliver bl.a. ansvarlig for:

  • Sammen med salgschefen at opsætte budget- og indsatsmål
  • At definere potentialet, selektere kunder og prioritere indsatserne
  • At besøge landmænd, rådgive dem og motivere til samhandel med dig og Købmandsgaarden
  • At bidrage til optimering af salget og til et godt kollegialt samarbejde og sammenhold

 

Din adgangsbillet til jobbet:

Du har erfaring med salg til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder. Du er målrettet, resultatorienteret samt udadvendt og tillidsvækkende af natur. Du kan yde service og rådgivning ud over det sædvanlige. Dine forhandlingsevner er gode, og du arbejder energisk med en god portion gå-på-mod. Som person er du humoristisk og ukompliceret.

Du har flair for IT og er fortrolig med Office-pakken. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men ikke et krav.

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøg nu – vi mangler dig på holdet:

Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter/uddannelsesbeviser sendes til Salgsdirektør Henrik Hedegaard hh@hk-hornsyld.dk og mærk din ansøgning med ”Produktkonsulent kvæg”. Bemærk, at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Hedegaard på tlf. 25 27 73 05.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om virksomheden:

Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer/agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/SHornsyld2019-06-04T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til Norge

CBAR 2015 ApS

Haderslev
Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationss...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Kolding
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Svensktalende mødebooker søges til stilling i Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her! I forbindelse med etabler...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Slutkundesælger

erwin andersen a/s

Esbjerg N
Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandl...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Produktkonsulent

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/S

Hornsyld
Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet. Vi oplever stadig stigen...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019