Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028633Phoenix-d6e79e0512019-06-03T00:00:00Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

2019-07-17T00:50:46.007 Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.11jobnetd6e79e05100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3531387DYNAMICA ROPES ApS11Børupvej 807000FredericiaDKDanmark0ansoegning@dynamica-ropes.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764825JobNet4992718499271810021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6e79e05&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIntern Salgsbackup til B2B virksomhed1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361845036Kate Christensenansoegning@dynamica-ropes.dkDKDanmarkDKDanmark330067145Salgsagent til virksomhed i rivende udviklingRobot INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug. Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn. DU ER: Udadvendt, engageret og en road-warrier , som trives bedst ude foran kunderne. En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op. Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum. Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater. DU HAR: Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og eller højere uddannelsesinstitutioner. En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse. En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger. Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter. DIN ROLLE: Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn. VI TILBYDER: En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner. En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende. At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet. Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant. KONTAKT: Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på 45 29 89 29 65. Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

INTRO:

Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, og reducerer også deres energiforbrug.

Vores primære kundegrupper omfatter blandt andet store og mellemstore produktionsvirksomheder, lager og distributionsvirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner.

Vi er i rivende udvikling og i et marked, med markant stigende efterspørgsel. Vores løsninger er veldokumenterede og den nuværende kundekreds omfatter således flere af landets største industrivirksomheder, lufthavne, kommuner og højere uddannelsesinstitutioner. Vi søger derfor nu en salgsagent med ansvar for salget til slutkunder og forhandlere i Jylland og på Fyn.  

 

DU ER:

  • Udadvendt, engageret og en ”road-warrier”, som trives bedst ude foran kunderne.
  • En selvstarter som trives med mange bolde i luften og, som bare kan det med at få sat de rigtige møder op.
  • Kunde og forretningsorienteret, og sætter altid kunden og hans behov i centrum.
  • Resultatorienteret, tror på egne evner til at skabe salget, og ønsker honorering i takt med de opnåede resultater.

 

DU HAR:

  • Erfaring med salg af tekniske løsninger til industrielle virksomheder og/eller højere uddannelsesinstitutioner.
  • En praktisk sans og grundlæggende teknisk forståelse.
  • En meget høj integritet og troværdighed Et lyst sind og naturlig evne til at sprede begejstring og glæde hos både kunder og kolleger.
  • Eventuelt en eksisterende forretning med salg til samme kunder, og ønsker at udvide denne med nye produkter.

 

DIN ROLLE:

  • Du får salgsansvaret til slutkunder i vort primære segment i Jylland og på Fyn.

 

VI TILBYDER:

  • En mulighed for at skabe en markant indtjening med salg af dokumenterede løsninger, som allerede nu anvendes i nogle af landets største virksomheder og institutioner.
  • En produktportefølje som er produceret i Danmark, markedsledende og prisførende.
  • At være en del af et hold begejstrede klimatosser, som ønsker at bygge en forretning der gør en forskel for den enkelte, vores kunder og miljøet.
  • Vi er åbne overfor at diskutere, hvorvidt der skal være tale om et ansættelsesforhold eller, om du skal agere som ekstern repræsentant.

 

KONTAKT:

  • Er det noget for dig så skriv til os på info@nordicfancompany.com eller ring for en uforpligtende snak på +45 29 89 29 65.
  • Læs mere om virksomheden på www.nordicfancompany.com

 

The Nordic Fan Company ApSFredericia2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330088776Ekstern salgsrådgiver - sæt din VVS-faglighed i spilProfile Er du klar til en hverdag på landevejen, hvor du rådgiver grossistkunder i at anvende vores VVS-produkter med afsæt i din tekniske faglighed? Her kan du se frem til at møde mange forskellige mennesker, når du kommer rundt i hele det danske kongerige det er rigtig fedt. Også fordi du helt selv planlægger din hverdag. Her er der fokus på tilfredse kunder og medarbejdere, fortæller salgschef Martin Have. Velkommen til Golan Pipe SystemsVi er en af de førende producenter af bl.a. rørsystemer og PEX-rør, som vi tilpasser vores kunder, ligesom vi forhandler mange forskellige produkter. Her får du 32 engagerede kolleger, som ser frem til at byde dig velkommen. Du ser kundernes behov, før de selv gørDu får firmabil, så du selv kan planlægge din dag og køre direkte ud til kunderne og afholde møder. På den måde kan din hverdag gå op i en højere enhed. Dine kunder er både salgsassistenter, installatører og montører i butikker og på byggepladser samt tekniske skoler i hele Danmark. Og så får du desuden en kollega i teamet, som tager sig af vores kunder i Sverige og Norge. Kunderådgivning og den løbende kontakt står du for, mens din interne kollega på kontoret tager sig af de fleste tilbud samt de øvrige administrative opgaver. Med afsæt i din tekniske faglighed sørger du nemlig for, at vores kunder får de produkter, som de har behov for og at de ved, hvordan de anvender dem korrekt. Som udgangspunkt slutter du din arbejdsuge på kontoret. Her holder vi gerne fredagsmøde, hvor vi drøfter status på aktuelle projekter, ligesom du er i dialog med både indkøbs- og produktionsafdelingen, når du bl.a. sammensætter nogle af de større tilbud. En social og kompetenceudviklende hverdag Du kommer også til at deltage på 5-10 interne messer om året samt demodage ude hos kunderne, hvor vi som leverandør glædeligt deltager. Her er du en af de første til at høre om nye produkter, og du møder dine kunder på en anden måde. Herudover er der også fyraftensmøder et par gange om året. Møder, som vi typisk runder af med en bid mad og en god snak, slutter Martin. Er du vores nye salgsrådgiver?Du er uddannet VVS-tekniker, -montør eller -installatør og har nogle års erfaring fra VVS-branchen.Du har ikke nødvendigvis salgserfaring men du har en stor faglig stolthed, som du kan rådgive kunder ud fra.Du har gerne bopæl i nærheden af Middelfart helst inden for cirka 50 km.Du går op i dit fag og nye teknologier og ser frem til at dele viden med dine nye kolleger.Du taler og skriver dansk og engelsk.Sådan søger duVi håber, vi har fanget din opmærksomhed! Send os din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke for længe med at søge. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte enten salgschef Martin Have på 22 41 77 48 eller fabrikschef Mogens Jensen-Storch på 61 46 11 09. Ansættelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rette medarbejder. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: golan.brandero.comEr du klar til en hverdag på landevejen, hvor du rådgiver grossistkunder i at anvende vores VVS-produkter med afsæt i din tekniske faglighed?

Her kan du se frem til at møde mange forskellige mennesker, når du kommer rundt i hele det danske kongerige – det er rigtig fedt. Også fordi du helt selv planlægger din hverdag. Her er der fokus på tilfredse kunder – og medarbejdere,” fortæller salgschef Martin Have.

Velkommen til Golan Pipe Systems
Vi er en af de førende producenter af bl.a. rørsystemer og PEX-rør, som vi tilpasser vores kunder, ligesom vi forhandler mange forskellige produkter. Her får du 32 engagerede kolleger, som ser frem til at byde dig velkommen.

Du ser kundernes behov, før de selv gør
Du får firmabil, så du selv kan planlægge din dag og køre direkte ud til kunderne og afholde møder. På den måde kan din hverdag gå op i en højere enhed. Dine kunder er både salgsassistenter, installatører og montører i butikker og på byggepladser samt tekniske skoler i hele Danmark. Og så får du desuden en kollega i teamet, som tager sig af vores kunder i Sverige og Norge.

Kunderådgivning og den løbende kontakt står du for, mens din interne kollega på kontoret tager sig af de fleste tilbud samt de øvrige administrative opgaver. Med afsæt i din tekniske faglighed sørger du nemlig for, at vores kunder får de produkter, som de har behov for – og at de ved, hvordan de anvender dem korrekt.

Som udgangspunkt slutter du din arbejdsuge på kontoret. Her holder vi gerne fredagsmøde, hvor vi drøfter status på aktuelle projekter, ligesom du er i dialog med både indkøbs- og produktionsafdelingen, når du bl.a. sammensætter nogle af de større tilbud.

En social og kompetenceudviklende hverdag
Du kommer også til at deltage på 5-10 interne messer om året samt demodage ude hos kunderne, hvor vi som leverandør glædeligt deltager. Her er du en af de første til at høre om nye produkter, og du møder dine kunder på en anden måde. Herudover er der også fyraftensmøder et par gange om året. Møder, som vi typisk runder af med en bid mad og en god snak,” slutter Martin.

Er du vores nye salgsrådgiver?
  • Du er uddannet VVS-tekniker, -montør eller -installatør og har nogle års erfaring fra VVS-branchen.
  • Du har ikke nødvendigvis salgserfaring – men du har en stor faglig stolthed, som du kan rådgive kunder ud fra.
  • Du har gerne bopæl i nærheden af Middelfart – helst inden for cirka 50 km.
  • Du går op i dit fag og nye teknologier – og ser frem til at dele viden med dine nye kolleger.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.
Sådan søger du
Vi håber, vi har fanget din opmærksomhed!

Send os din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke for længe med at søge. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte enten salgschef Martin Have på 22 41 77 48 eller fabrikschef Mogens Jensen-Storch på 61 46 11 09.

Ansættelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den rette medarbejder.

Vi glæder os til at høre fra dig!





Se mere på vores ansøgersite: https://golan.brandero.com

ORS/Small/770d5840_logo.gifGolan Pipe Systems A/SMiddelfart2019-09-12T11:01:24.8572019-10-26T00:00:00
330079559Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til KoldingRobot Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her! Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder inden for branchen bygge og anlæg. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Dog er det blot et plus, hvis du i forvejen har kombineret denne kompetence med viden fra bygge og anlæg - ellers lærer vi dig op inden for området. Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at: Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft Afholde og tage ud til møder med vores kunder Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud Derfor forventer vi, at du har: God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Personlige kompetencer inden for kommunikation Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft Hos os får du: Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone En god frokostordning med lækkert mad hver dag Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her!

Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af.

Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder inden for branchen bygge og anlæg. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Dog er det blot et plus, hvis du i forvejen har kombineret denne kompetence med viden fra bygge og anlæg - ellers lærer vi dig op inden for området. 

Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. 

Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at:

  • Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft
  • Afholde og tage ud til møder med vores kunder
  • Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab
  • Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud


Derfor forventer vi, at du har:

  • God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Personlige kompetencer inden for kommunikation
  • Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater
  • Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft 


Hos os får du:

  • Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering
  • Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone
  • En god frokostordning med lækkert mad hver dag


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-08-28T00:00:002019-10-21T00:00:00
330082813Dygtig sælger søges til VVS-branchen på Fyn & Sdr. JyllandRobot Hos Pettinaroli A S oplever vi vækst og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved, hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen. Opgaver Opsøgende salg til VVS-installatører i distriktet, som er Fyn og Sdr. Jylland Pleje af eksisterende kunder Salg og servicering af grossisterne i distriktet Sambesøg med grossisternes sælgere Husmesser og demodage hos grossisterne Der vil både være nysalg og pleje af eksisterende kunder, med fokus på nysalget Indtastning i CRM Deltage i messer og andre salgsfremmende aktiviteter Kvalifikationer Du har bevist dit værd som kørende sælger, og du er overbevist om, at du er i stand til at skabe resultater, eller også har du et brændende ønske om at komme ud på landevejen som kørende sælger Du kan enten have en kommerciel baggrund eller en baggrund som VVS-installatør Du har teknisk flair Du ved naturligvis, at resultaterne skabes ude hos kunderne Det er en fordel, hvis du har kendskab til vvs-branchen eller beslægtede brancher men allervigtigst er det, at du kan sælge Du har et godt netværk, som du kan bruge i bestræbelserne på at opnå dine målDu har det gode købmandskab i blodet, og du har nemt ved at skabe win-win situationer ude hos kunderne Sprog: Du taler og skriver på dansk og engelsk på forretningsniveau Office-pakken er din hjemmebane, og du ser CRM-systemer som en fordel for dig i dit salg Du har fokus på mulighederne fremfor begrænsningerne Personlige egenskaber Du er god til at indgå relationer med andre mennesker, og du anvender din charme og indlevelse til at skabe en god kontakt komme på bølgelængde med andre. Du har som udgangspunkt et positivt livssyn, og du kan godt lide at være selskabets midtpunkt. Du er konkurrenceminded og har en god portion gennemslagskraft. Du foretrækker en direkte, men venlig form for kommunikation, og du kommer løbende med nye ideer, som kan fremme salget. Du trives i et job med mange bolde i luften, og du er god til at sætte nye ting i gang. Du må naturligvis gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at nå dine mål. Du er god til at træffe beslutninger, og du er i stand til at tænke ud af boksen for at skabe nye muligheder. Vi tilbyder En spændende sælgerstilling med frihed under ansvar. Gode, engagerede kolleger i et uformelt miljø, i en dynamisk europæisk organisation. Et velfungerende backoffice og en nærværende ledelse som vil gøre sit yderste for at hjælpe dig, så du når dine mål. Konkurrencedygtig lønpakke som består af fast løn samt bonus og bilordning. Udover dette er der bærbar computer, telefon, pension og sundhedssikring koblet på. En virksomhed som går op i, at medarbejderne trives, og der er gode muligheder for videreudvikling for den rette person, både fagligt og personligt. Vi har en aktiv personaleforening, hvor vi løbende deltager i sociale aktiviteter for at binde medarbejderne godt sammen. Du arbejder ud fra egen bopæl, som ligger centralt i distriktet og referer i det daglige til salgschefen, som også er aktiv i salget. Yderligere information Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at aflægge Pettinaroli A S hjemmeside et besøg: www.pettinaroli.dk eller kontakte salgschef Einar Leo Ottosen på mobil 2121 7350. Ansøgning Jemac Kommunikation ApS er tilknyttet som konsulent og står for indledende samtaler og test. Send venligst din ansøgning og CV snarest ved at klikke på, Ansøg . Mærk din ansøgning, Sælger Fyn Sdr. Jylland Ansøgningsfrist er den 27. september 2019 Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis den rette kandidat dukker op, så skynd dig at sende din ansøgning. Når du søger stillingen accepterer du samtidig, at vi må dele dine data med Pettinaroli A S Om virksomheden Hos Pettinaroli A S ved vi, hvor vigtigt det er for dig at kunne sikre dine kunder gulvvarme- og komfortsystemer, de bliver glade og tilfredse med. Vi arbejder hver dag intenst på at skabe og levere kuglehaner, ventiler, gulvvarmesystemer og SmartHome løsninger i den allerbedste kvalitet til dig og alle andre i den danske VVS-branche. Det har vi gjort i over 40 år. Højkvalitetsprodukter gør det dog ikke alene. Vi bestræber os konstant på at give dig en nemmere arbejdsdag. Uden bøvl og tidsspilde. Hos os får du nemt fat i det, du står og skal bruge: Produkter, rådgivning og installationsvideoer. Vores engagerede medarbejdere er altid klar til at hjælpe dig hurtigt videre. Vi startede i 1976 som familievirksomheden Jørgen Pedersen VVS. Siden er vi vokset støt. I 2000 blev vi en del af den italienske familiekoncern Fratelli Pettinaroli SpA og skiftede navn til Pettinaroli A S. I dag er vi blandt verdens førende leverandører. Fra vores lager i Middelfart leverer vi til 20 lande i Nord-, Mellem- og Østeuropa. Alle vores messingprodukter bliver produceret af varmepresset kvalitetsmessing på vores fabrik i Italien. Det er din garanti for produkter, der holder. Både nu og i fremtidens systemer. Sådan ansøger du

Hos Pettinaroli A/S oplever vi vækst og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved, hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen.

Opgaver

  • Opsøgende salg til VVS-installatører i distriktet, som er Fyn & og Sdr. Jylland
  • Pleje af eksisterende kunder
  • Salg og servicering af grossisterne i distriktet
  • Sambesøg med grossisternes sælgere
  • Husmesser og demodage hos grossisterne
  • Der vil både være nysalg og pleje af eksisterende kunder, med fokus på nysalget
  • Indtastning i CRM
  • Deltage i messer og andre salgsfremmende aktiviteter

Kvalifikationer

  • Du har bevist dit værd som kørende sælger, og du er overbevist om, at du er i stand til at skabe resultater, eller også har du et brændende ønske om at komme ud på landevejen som kørende sælger
  • Du kan enten have en kommerciel baggrund eller en baggrund som VVS-installatør
  • Du har teknisk flair
  • Du ved naturligvis, at resultaterne skabes ude hos kunderne
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til vvs-branchen eller beslægtede brancher – men allervigtigst er det, at du kan sælge
  • Du har et godt netværk, som du kan bruge i bestræbelserne på at opnå dine målDu har det gode købmandskab i blodet, og du har nemt ved at skabe win-win situationer ude hos kunderne
  • Sprog: Du taler og skriver på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Office-pakken er din hjemmebane, og du ser CRM-systemer som en fordel for dig i dit salg
  • Du har fokus på mulighederne fremfor begrænsningerne

Personlige egenskaber

Du er god til at indgå relationer med andre mennesker, og du anvender din charme og indlevelse til at skabe en god kontakt/komme på bølgelængde med andre. Du har som udgangspunkt et positivt livssyn, og du kan godt lide at være selskabets midtpunkt. Du er konkurrenceminded og har en god portion gennemslagskraft. Du foretrækker en direkte, men venlig form for kommunikation, og du kommer løbende med nye ideer, som kan fremme salget.

Du trives i et job med mange bolde i luften, og du er god til at sætte nye ting i gang. Du må naturligvis gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at nå dine mål. Du er god til at træffe beslutninger, og du er i stand til at tænke ud af boksen for at skabe nye muligheder.

Vi tilbyder
En spændende sælgerstilling med frihed under ansvar. Gode, engagerede kolleger i et uformelt miljø, i en dynamisk europæisk organisation. Et velfungerende backoffice og en nærværende ledelse som vil gøre sit yderste for at hjælpe dig, så du når dine mål.

Konkurrencedygtig lønpakke som består af fast løn samt bonus og bilordning. Udover dette er der bærbar computer, telefon, pension og sundhedssikring koblet på. En virksomhed som går op i, at medarbejderne trives, og der er gode muligheder for videreudvikling for den rette person, både fagligt og personligt. Vi har en aktiv personaleforening, hvor vi løbende deltager i sociale aktiviteter for at binde medarbejderne godt sammen.

Du arbejder ud fra egen bopæl, som ligger centralt i distriktet og referer i det daglige til salgschefen, som også er aktiv i salget.

Yderligere information
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at aflægge Pettinaroli A/S hjemmeside et besøg: www.pettinaroli.dk eller kontakte salgschef Einar Leo Ottosen på mobil 2121 7350.

Ansøgning
Jemac Kommunikation ApS er tilknyttet som konsulent og står for indledende samtaler og test. Send venligst din ansøgning og CV snarest ved at klikke på, ”Ansøg”. Mærk din ansøgning, ”Sælger Fyn & Sdr. Jylland"

Ansøgningsfrist er den 27. september 2019

Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis den rette kandidat dukker op, så skynd dig at sende din ansøgning.

Når du søger stillingen accepterer du samtidig, at vi må dele dine data med Pettinaroli A/S

Om virksomheden
Hos Pettinaroli A/S ved vi, hvor vigtigt det er for dig at kunne sikre dine kunder gulvvarme- og komfortsystemer, de bliver glade og tilfredse med. Vi arbejder hver dag intenst på at skabe og levere kuglehaner, ventiler, gulvvarmesystemer og SmartHome løsninger i den allerbedste kvalitet til dig og alle andre i den danske VVS-branche.

Det har vi gjort i over 40 år.

Højkvalitetsprodukter gør det dog ikke alene. Vi bestræber os konstant på at give dig en nemmere arbejdsdag. Uden bøvl og tidsspilde. Hos os får du nemt fat i det, du står og skal bruge: Produkter, rådgivning og installationsvideoer. Vores engagerede medarbejdere er altid klar til at hjælpe dig hurtigt videre.

Vi startede i 1976 som familievirksomheden Jørgen Pedersen VVS. Siden er vi vokset støt. I 2000 blev vi en del af den italienske familiekoncern Fratelli Pettinaroli SpA og skiftede navn til Pettinaroli A/S.

I dag er vi blandt verdens førende leverandører. Fra vores lager i Middelfart leverer vi til 20 lande i Nord-, Mellem- og Østeuropa. Alle vores messingprodukter bliver produceret af varmepresset kvalitetsmessing på vores fabrik i Italien. Det er din garanti for produkter, der holder. Både nu og i fremtidens systemer.

Sådan ansøger du

Pettinaroli A/SMiddelfart2019-09-03T00:00:002019-09-27T00:00:00
330089448Teamleder søges til salgsafdeling i KoldingRobot Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os. Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling. Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse. Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur. Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater. Dine arbejdsopgaver vil bestå i: Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice At sørge for hver enkelt sælger når deres mål At fastsætte målsætninger for afdelingen Vi forventer at du: Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Kan performe og har et drive i dit arbejde Er en skarp sælger, som kan lære fra sig Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag Til gengæld får du: God løn efter dine kvalifikationer samt provision Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst Profesionelle og imødekommende kolleger En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125967 Vi glæder os til at høre fra dig!

Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os.

Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling.


Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse.

Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur.

Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i:

  • Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice
  • At sørge for hver enkelt sælger når deres mål
  • At fastsætte målsætninger for afdelingen


Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Kan performe og har et drive i dit arbejde
  • Er en skarp sælger, som kan lære fra sig
  • Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger
  • Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag


Til gengæld får du:

  • God løn efter dine kvalifikationer samt provision
  • Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst
  • Profesionelle og imødekommende kolleger
  • En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125967

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-09-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsagent til virksomhed i rivende udvikling

The Nordic Fan Company ApS

Fredericia
INTRO: Vi er en familieejet dansk virksomhed i vækst, som udvikler, producerer og markedsfører en ny generation af budget- og klimavenlige loftventilatorer. Vores løsninger hjælper vores kunder med at forbedre deres indeklima både sommer og vinter, ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Ekstern salgsrådgiver - sæt din VVS-faglighed i spil

Golan Pipe Systems A/S

Middelfart
Er du klar til en hverdag på landevejen, hvor du rådgiver grossistkunder i at anvende vores VVS-produkter med afsæt i din tekniske faglighed? Her kan du se frem til at møde mange forskellige mennesker, når du kommer rundt i hele det danske kongerige...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mer...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Dygtig sælger søges til VVS-branchen på Fyn & Sdr. Jylland

Pettinaroli A/S

Middelfart
Hos Pettinaroli A S oplever vi vækst og mangler derfor endnu en stærk, kørende, salgskonsulent. Hvis du tænder på resultater, og du ved, hvordan man møder kunderne i øjenhøjde, er du meget velkommen til at lægge billet ind på stillingen. Opgaver Ops...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Teamleder søges til salgsafdeling i Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om st...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019