Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007885Phoenix-0bcb267912019-04-15T00:00:00Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger Jobbet: I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment. Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning. Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første sluse hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces. Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none. Kvalifikationer: Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til godt nok holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder! Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen. Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia. Du tilbydes: En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.20 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet0bcb2679100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/428300EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3509188erwin andersen a/s11Karetmagervej 19A7000FredericiaDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746304JobNet4976004497600410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du den nye Salgskonsulent i erwin andersen a/s?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361482873Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330008756Intern SælgerRobot Virksomheden CARSTEN HOLM A S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes. Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger? Jobbet: Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat. Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille sælgere i marken bedre. Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø. Kvalifikationer: Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder men ikke et krav. Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats. Du tilbydes: Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at byde ind , og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav. Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 04.04.27 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

Virksomheden CARSTEN HOLM A/S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder. Med mere end hundredetusinde varenumre på lager, er CARSTEN HOLM A/S den største lagerførende virksomhed inden for sit felt. CARSTEN HOLM A/S har de senere år oplevet en betydelig vækst, og har nu til huse i moderne og helt nye produktions-, lager- og kontorfaciliteter. Virksomheden har desuden salgskontor og lager i Kina. Som et led i den fortsatte forretningsudvikling, søges nu en intern sælger, der kan være med til at fastholde og udvikle firmaet fortsatte succes.

Vil du være en del af et succesfuldt team, som skaber flotte salgsresultater af tekniske løsninger?

Jobbet:
Med reference til salgschefen, bliver du en vigtig del af et salgsteam på i alt 10 medarbejdere, som gennem de seneste år har opnået meget flotte vækst- og salgsresultater. Succesen er skabt gennem en professionel ordrebehandling på fundamentet af markedets absolut bedste produktsortiment, en kompetent rådgivning på et højt teknisk niveau - samt en sublim kundeservice, der altid får den enkelte kunde til at føle sig værdsat.

Du skal primært sælge og servicere via telefonen, og du bliver samtidig ansvarlig for håndtering af ordre og udarbejdelse af tilbud og rammeaftaler. Samtidig har du overblikket til at se mulighederne i markedet, og evnen til at spille ”sælgere i marken” bedre.

Det forventes, at du både har interesse i hvordan samarbejdet til udvalgte kunder kan optimeres gennem en fornuftig teknisk indsigt og brug af virksomhedens IT systemer – samt har kapacitet til at håndtere mange forskellige typer opgaver i et kundefokuseret og dynamisk miljø.

Kvalifikationer:
Du har en god teknisk forståelse af mekaniske systemer og evner, nogle gange med kunden i telefonen, at sætte dig ind i kundens behov ud fra din tekniske indsigt og din spørgeteknik. Du har derfor evnen til at forstå og oversætte kundens situation og tanker til en korrekt og komplet ordre. Det forventes også, at du har gode IT færdigheder og en fornuftig struktur, som vil hjælpe dig og dit team til at yde optimalt - og dermed skabe den unikke kundeoplevelse. Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring med salg til industri- og OEM kunder – men ikke et krav.

Du sidder måske allerede i dag i en back-office funktion, og har lyst til at prøve kræfter med mere teknisk krævende produkter, eller måske ønsker du at få et større salgs- og kundeansvar. Det vigtigste er din personlighed – du brænder for kundeservice og ønsker at yde et bidrag til en stærk holdånd, hvor man passer på hinanden og hvor der er høje krav til professionelt salg og den enkeltes indsats.

Du tilbydes:
Et livligt og interessant job i en vækstorienteret, international virksomhed, med et solidt fundament inden for sit felt. Du får en arbejdsplads i helt nye moderne omgivelser centralt beliggende på Fyn. Du bliver en vigtig del af en meget kompetent organisation, hvor en ung og fremsynet ledelse sørger for, at man passer godt hinanden, og hvor der forventes en altid positiv indstilling og indsats fra den enkeltes side. Du får mulighed for at ”byde ind”, og du får en stor indflydelse på dit teams performance, og dermed virksomhedens resultater. Du vil naturligvis gennemgå et grundigt oplæringsforløb i opstartsfasen, således at du er godt klædt på til jobbet. Kulturen i virksomheden bygger på frihed under ansvar og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles på et individuelt niveau og modsvarer de stillede krav.

Er dette en opgave for dig, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”04.04.27” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sRinge2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
330028607SlutkundesælgerRobot Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj Jobbet: Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand. Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav. Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner. Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale. Kvalifikationer: Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter: Du bor centralt i Jylland Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere. Du forstår at begå dig i rummet mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner. Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende. Du er stærk i både kommunikation og forhandling. Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft. Du tilbydes: En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 02.05.09 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen. Al henvendelse behandles fortroligt.

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sEsbjerg N2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330013578Sponsorkonsulent - Odense HåndboldRobot PASSION INDLEVELSE OPLEVELSE Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og er du stærk på netværk og relationer? Hvis ja , bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent. Om jobbet Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer. Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget søgning kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter. Hvem er du? Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret. Derudover er det vigtigt, at du: Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter. Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag. Har mulighed for at være på arbejde på skæve arbejdstider , eksempelvis til hjemmekampe i Odense. Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer herunder CRM. Om Odense Håndbold Du tilbydes Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag. En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler. Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter. Job, som du selv kan udvikle og præge. Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PC r og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer. Læs mere: odense håndbold Næste step Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https: podio.com webforms 22729227 1608203 Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.

PASSION – INDLEVELSE – OPLEVELSE   

Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sportsoplevelser, og   er du stærk på netværk og relationer? Hvis ”ja”, bør du læse videre. For vores kunde Odense Håndbold søger AMBIZZION en Sponsorkonsulent.

Om jobbet  

Med reference til den kommercielle chef i Odense Håndbold bliver dit primære ansvarsområde salg af nye sponsorater, men også sponsorpleje og udvikling af eksisterende sponsorer. Din base bliver kontoret i Odense, men den overvejende del af din tid er du hos især potentielle nye sponsorer.

Dit overordnede ansvar er alle faser af BtB salget; søgning/kvalificering af relevante sponsorer, mødebookning, kundebesøg, tilbudsgivning, implementering og opfølgning. Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje, men du kommer også til at køre et meget tæt samarbejde med især den kommercielle chef omkring udvikling og implementering af nye koncepter.

Hvem er du?

Dine tidligere dokumenterede salgsresultater i kombination med din personlighed og dit netværk er de vigtigste faktorer for succes i jobbet. Du er af natur en udadvendt person med fokus på resultater og har en fremragende evne til at skabe nye og langvarige relationer. Du skal være flittig, ambitiøs og troværdig, og ikke mindst har du evnerne og viljen til at gennemføre alle salgets faser, ligesom du får naturlig energi af, at udtænke og implementere nye salgstiltag. Det er vigtigt, at du er en udpræget teamplayer, der kan håndtere en bred kontaktflade, og som kan omgås alle typer mennesker. Du har minimum 3 års relevant BtB salgserfaring med salg af sponsorkoncepter eller relaterede ydelser. Dertil kommer, at du er en stærk netværker. Du har bopæl inden for kort kørselsafstand til kontoret.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er et naturligt salgstalent, som er en selvstændig opstarter og afslutter.
  • Trives i et miljø med en travl og alsidig hverdag.
  • Har mulighed for at være på arbejde på ”skæve arbejdstider”, eksempelvis til hjemmekampe i Odense.
  • Er fortrolig med MS Office-pakken og er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer – herunder CRM.

Om Odense Håndbold

Du tilbydes

  • Et attraktivt set-up med et stærkt økonomisk/sportsligt fundament, hvor salg af passion, indlevelse og oplevelser bliver din hverdag.
  • En engageret og ambitiøs organisation, hvor der er sammenhæng mellem mål og midler.
  • Fleksibilitet omkring planlægning af din hverdag, hvor frihed under ansvar er en selvfølge, der forpligter.
  • Job, som du selv kan udvikle og præge.
  • Fast løn med pension, sundhedsforsikring, kantineordning, mobil, PCér og resultatorienteret bonus, der matcher din baggrund og kvalifikationer.

Læs mere: odense håndbold

Næste step

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723 eller Peder Vester Henriksen på 5329 6929. Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22729227/1608203

Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1.8-2019, men ansøgninger behandles løbende.

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330028633Intern Salgsbackup til B2B virksomhedRobot Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

DYNAMICA ROPES ApSFredericia2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330006570Salgskonsulent - opsøgende projektsalgRobot For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende projektsalg via vores forhandlernet i distrikt København Sjælland. Virksomheden STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre. Læs mere på: https: stmvinduer.dk Baggrund STM Vinduer A S søger en ny salgskonsulent til distrikt København Sjælland. Du får, sammen med en kollega, ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og udførende. Reference og relationer Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef. I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, salgschefen og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling. Arbejdssted og distrikt Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er showroom i Brøndby, hvor der afholdes kundearrangementer mv. Distriktet inddeles med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer med ønsket hovedvægt omkring Storkøbenhavn og Nordsjælland. Stillingen Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og udførende samt at holde sig ajour med projektudbud i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet. Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STM s produkt- og logistikfordele. Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at følge projekterne til dørs både hos forhandleren og internt. Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne. Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret. Faglige kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen, skal du have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Konkret lægges der vægt på, at du: Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne. Har god byggeteknisk forståelse og kan formidle teknisk information. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og gerne projektdatabaser. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgruppen. Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring. Personlige egenskaber Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Løn m.m. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC. Arbejdstid Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Bopæl og personlige forhold Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser og helst i den østlige del af Sjælland. Sprog og IT Dansk på modermålsniveau i skrift og tale. Bruger af MS Office og Outlook. Bruger af CRM-system. Vedr. beskyttelse af persondata Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For STM Vinduer A/S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende projektsalg via vores forhandlernet i distrikt København/Sjælland.


Virksomheden
STM Vinduer A/S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ/alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre.

Læs mere på: https://stmvinduer.dk


Baggrund
STM Vinduer A/S søger en ny salgskonsulent til distrikt København/Sjælland. Du får, sammen med en kollega, ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og udførende.


Reference og relationer
Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef.
I det daglige er der tæt samarbejde med din kollega i distriktet, salgschefen og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling.


Arbejdssted og distrikt
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er showroom i Brøndby, hvor der afholdes kundearrangementer mv.

Distriktet inddeles med hensyntagen til den nye konsulents erfaring og relationer – med ønsket hovedvægt omkring Storkøbenhavn og Nordsjælland.


Stillingen
Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og udførende samt at holde sig ajour med projektudbud i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet.
  • Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner – bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STM’s produkt- og logistikfordele.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at ”følge projekterne til dørs” både hos forhandleren og internt.
  • Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret.


Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, skal du have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen. Du skal samtidig være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne.
  • Har god byggeteknisk forståelse og kan formidle teknisk information.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og gerne projektdatabaser.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgruppen.
  • Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring.


Personlige egenskaber
Du er både en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, en struktureret og detaljeret planlægger af dine egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde.


Løn m.m.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC.


Arbejdstid
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.


Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser og helst i den østlige del af Sjælland.


Sprog og IT
Dansk på modermålsniveau i skrift og tale.
Bruger af MS Office og Outlook.
Bruger af CRM-system.


Vedr. beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchBrøndby2019-04-12T00:00:002019-06-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern Sælger

erwin andersen a/s

Ringe
Virksomheden CARSTEN HOLM A S, som er attraktivt beliggende i Ringe på Midtfyn, er en international handels- og produktionsvirksomhed med speciale i tekniske applikationer og produkter til OEM, store grossister samt små- og mellemstore virksomheder....
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Slutkundesælger

erwin andersen a/s

Esbjerg N
Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandl...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Sponsorkonsulent - Odense Håndbold

Ambizzion ApS

Tommerup
PASSION INDLEVELSE OPLEVELSE Vil du være med til at fortsætte væksten i en sund tophåndbold virksomhed med ambitioner? Kan du dokumentere gode BtB salgsresultater inden for opsøgende salg, og har du en vindende personlighed? Har du passion for sport...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

DYNAMICA ROPES ApS

Fredericia
Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Salgskonsulent - opsøgende projektsalg

ConfidenceSearch

Brøndby
For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende projektsalg via vores forhandlernet i distrikt København Sjælland. Virksomheden STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:6. juni 2019