Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007885Phoenix-0bcb267912019-04-15T00:00:00Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-05-29T17:52:28.970 Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger Jobbet: I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment. Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning. Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første sluse hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces. Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none. Kvalifikationer: Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til godt nok holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder! Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen. Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia. Du tilbydes: En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.20 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet0bcb2679100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/428300EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3509188erwin andersen a/s11Karetmagervej 19A7000FredericiaDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746304JobNet4976004497600410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du den nye Salgskonsulent i erwin andersen a/s?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361482873Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330028607SlutkundesælgerRobot Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj Jobbet: Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand. Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav. Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner. Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale. Kvalifikationer: Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter: Du bor centralt i Jylland Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere. Du forstår at begå dig i rummet mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner. Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende. Du er stærk i både kommunikation og forhandling. Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft. Du tilbydes: En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 02.05.09 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen. Al henvendelse behandles fortroligt.

Hikoki Power Tools Denmark A/S, www.hikoki-powertools.dk/, er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandlernet. Produktsortimentet omfatter bl.a. Hikoki Elektroværktøj, Hikoki Skov og Have værktøj, Basso/Hikoki sømpistoler mv. HITACHI EL-Værktøj har for nylig skiftet navn til HIKOKI POWER TOOLS, og søger i forbindelse med en vækststrategi ekstra kræfter til det udkørende salg. Dette budskab skal formidles til både eksisterende samt nye kunder, og derfor søges en

Professionelt el-værktøj * Opsøgende salg og rådgivning til håndværksvirksomheder, entreprenører og andre brugere af el-værktøj

Jobbet:
Med reference til direktøren, og med udgangspunkt fra din bopæl i Midtjylland, skal du fremme og udvikle salget til slutkunderne i området. I tæt samarbejde med dit bagland og den lokale forhandler, får du ansvar for at øge kendskabet og skabe efterspørgsel på Hikoki’s produkter, som for nylig er blevet lanceret under et nyt brand.

Salget vil tage udgangspunkt i dine kunders behov, hvorfor en aktiv dialog med kunden er et afgørende fundament for succes. I samarbejde med de lokale forhandlere, skal du således tilbyde slutkunden den løsning, som matcher de specifikke krav.
Du får et spændende produktprogram i ryggen, og vil blive understøttet af et stærkt bagland og ikke mindst målrettede kampagner.

Jobbet har en høj frihedsgrad og kræver, at du er god til at opsøge nye kunder og kan udarbejde konkrete handlingsplaner for dine salgsindsatser. Til gengæld vil du opleve et udfordrende, spændende og selvstændigt salgsjob med masser af potentiale.


Kvalifikationer:
Hvis du kan sætte flueben ved nedenstående punkter, kan det være dig, vi leder efter:

  • Du bor centralt i Jylland
  • Du har allerede prøvet salgsprocessen evt. fra en byggevarevirksomhed, et byggemarked eller en beslægtet branche, hvor du er vant til at håndtere håndværkere, entreprenører, og andre værktøjsbrugere.
  • Du forstår at begå dig i ”rummet” mellem slutkunden og forhandleren, så begge parter oplever dig som en professionel og seriøs samarbejdspartner.
  • Du har et stærkt salgsgen og arbejder fokuseret og vedholdende.
  • Du er stærk i både kommunikation og forhandling.


Den ideelle kandidat er en solid profil, der kan stå på egne ben. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har en god kommerciel forståelse. Det er afgørende, at du som person har talent for at styrke relationen til kunderne og skabe troværdighed. Du sætter en ære i at yde en professionel service og har både selvtillid og gennemslagskraft.

Du tilbydes:
En særdeles spændende stilling i en succesfuld vækstvirksomhed. Virksomhedskulturen er uformel og præget af frihed under ansvar. Du får stor indflydelse i jobbet samt en unik mulighed for at bygge videre på din salgskarriere. Du vil naturligvis få den fornødne produktintroduktion og oplæring.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Lønpakken består af en fast løn, bilordning, bonus, pension, sundhedsforsikring m.v.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ” 02.05.09” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater løbende i processen.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sEsbjerg N2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330036121SalgssupporterRobot Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter. Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver: - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning. - Projektstyring og vejledning af kunder. - Salgssupoort til eksterne sælgere. - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger. Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning. Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30. Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger. Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus. Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage.

Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam

Plast-Line A/S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører et bredt program fra anerkendte producenter.


Jobbet - Med base i Middelfart, vil du indgå i et team bestående af fem eksterne og tre interne sælgere. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

 - Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning.
 - Projektstyring og vejledning af kunder.
 - Salgssupoort til eksterne sælgere.
 - Koordinering af leverancer fra leverandør til slutbruger.

Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, med en attraktiv bonusordning.

Arbejdstider: Mandag til torsdag - 08:00 til 16:00, fredag - 08:00 til 15:30.

Derudover tilbydes du faglig og personlig udvikling, i form af diverse kurser og produkttræning. Der er en uformel omgangstone, humørfyldte kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Din profil - Da du vil skulle vejlede vores kunder, er det vigtigt, at du er fleksibel, humørfyldt og serviceminded. Du skal være en teamplayer, som trives i en travl hverdag, med mange bolde i luften. Du skal kunne læse og forstå projekter og være i stand til at udarbejde alternative løsninger.

Vi forstiller os, at du har en erfaring med salg. Eventuelt en fortid som salgssupporter hos grossisterne. Du kan også have en håndværkermæssig eller vvs-teknisk baggrund. Viden om rør og fittings er et plus.

Du er IT kyndig og har som minimum erfaring med Microsoft office pakken. 

Søg jobbet - Er du interesseret? Send din ansøgning til os på job@plast-line.dk

Vi afholder samtaler løbende med mulighed for opstart hurigst muligt. 

De personfølsomme informationer som du angiver, vil blive forhandlet fortroligt og vil blive slettet efter 14 dage. 

 

PLAST-LINE A/SMiddelfart2019-06-03T00:00:002019-07-29T00:00:00
330028633Intern Salgsbackup til B2B virksomhedRobot Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

DYNAMICA ROPES ApSFredericia2019-06-03T00:00:002019-07-16T00:00:00
330020151Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til vores vækstende salgsteams! Skal du være en del af vores succes?Robot Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Hvad forventer vi af dig? For at få en plads på et af vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: er udadvendt og energisk kan føre en velformuleret dialog på dansk formår at skabe gode kunderelationer har vindermentalitet og derfor vil gøre alt for at være nr. 1 på salgstavlen brænder for at sælge vil lære at sælge er målrettet og ambitiøs kvalitets- og ansvarsbevidst kan arbejde over 30 timer på ugentligt basis Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på et af vores dygtige salgsteams får du: en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Odense Lækker frokostordning med mad udefra Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Faste arbejdstider i dagstimer Interesseret? Så skriv Jeg er den I leder efter! til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https: keksales.dk job ). Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: 

  • Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Nordens største teleselskab 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Hvad forventer vi af dig?

For at få en plads på et af vores dygtige B2C-hold forventer vi at du: 

  • er udadvendt og energisk 
  • kan føre en velformuleret dialog på dansk 
  • formår at skabe gode kunderelationer 
  • har vindermentalitet og derfor vil gøre alt for at være nr. 1 på salgstavlen
  • brænder for at sælge/vil lære at sælge 
  • er målrettet og ambitiøs 
  • kvalitets- og ansvarsbevidst
  • kan arbejde over 30 timer på ugentligt basis

Erfaring med telemarketing er ikke et krav, men en fordel! Alle medarbejdere vil dog gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringsforløb, hvor man får et indgående produktkendskab og hvor man tilegner sig forskellige salgsteknikker.  

Hvad tilbyder vi? 

Hvis du er vores nye salgskonsulent på et af vores dygtige salgsteams får du: 

  • en attraktiv lønmodel med fast timeløn samt dags- og månedsbonusser
  • professionelt og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og gode karrieremuligheder
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs
  • spændende arbejdsopgave, hvor du kommer til at være Nordens største teleselskabs stemme udadtil 
  • Moderne og åbent kontorlandskab i hjertet af Odense
  • Lækker frokostordning med mad udefra 
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • Faste arbejdstider i dagstimer 

Interesseret? Så skriv "Jeg er den I leder efter!" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på 30270869 eller søg elektronisk via vores hjemmeside (https://keksales.dk/job/). 

Vi glæder os til at høre fra dig!

KEKODE ApSOdense C2019-05-08T00:00:002019-07-03T00:00:00
330016495Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!Robot Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være: Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven? Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. Hvad tilbyder vi? Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45) interne konkurrencer med fede præmiere sjove personalearrangementer lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen velformuleret udadvendt og fyldt med god energi brænder for salgsbranchen glad for at være på målrettet og ambitiøs en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget. Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage. Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv jeg vil være nr. 1 til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https: keksales.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Derudover vil dine arbejdsopgaver også være:

  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgettet 
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brands altid bliver opfattet positivt 

Hvad gør vi for at klæde dig ordentligt på til opgaven?

Som vores nye medarbejder vil du gennemgå et grundigt og skræddersyet oplæringskursus, hvor du får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, du kan gøre brug af resten af dit liv. Vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, og derfor vil du også modtage løbende coaching samt salgstræning. 

Hvad tilbyder vi?

Hvis du er vores nye salgskonsulent på B2C-holdet får du: 

  • en særdeles attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedbonusser 
  • et skræddersyet oplæringsforløb samt løbende coaching og salgstræning 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs 
  • arbejdsplads i Odense C på Vestergade 74, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45)
  • interne konkurrencer med fede præmiere 
  • sjove personalearrangementer 
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du? 

Det er lige DIG vi leder efter, hvis du er: 

  • parat til at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen 
  • indehaver af et stort vindergen og du derfor vil gøre alt for, at være nr. 1 på salgstavlen
  • velformuleret 
  • udadvendt og fyldt med god energi 
  • brænder for salgsbranchen 
  • glad for at være "på" 
  • målrettet og ambitiøs 
  • en teamplayer, selvom der er tale om et konkurrencepræget arbejdsmiljø

Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing. Du SKAL dog have talegaverne i orden og brænde for at arbejde i salgsbranchen, som er meget konkurrencepræget.

Vi ansætter løbende og der er derfor allerede opstart om ganske få dage

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen og dermed få 1. pladsen på salgstavlen? Så skriv "jeg vil være nr. 1" til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på 30270869. Du kan også søge via dette link: https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

KEKODE ApSOdense C2019-05-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Slutkundesælger

erwin andersen a/s

Esbjerg N
Hikoki Power Tools Denmark A S, www.hikoki-powertools.dk , er en international koncern med nordisk hovedkontor i Oslo og salgsdatterselskab i Esbjerg. Virksomheden sælger kvalitetsprodukter til den professionelle slutbruger gennem et stærkt forhandl...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Salgssupporter

PLAST-LINE A/S

Middelfart
Salgssupporter søges - til et stærkt salgsteam Plast-Line A S har oplevet en positiv vækst siden opstarten i 2004, og er i dag en velkonsolideret agentur virksomhed, med 20 ansatte. Plast-Line sælger rør, fittings, og ventiller i plast og lagerfører...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

DYNAMICA ROPES ApS

Fredericia
Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Vi leder efter flere dygtige salgskonsulenter til vores vækstende salgsteams! Skal du være en del af vores succes?

KEKODE ApS

Odense C
Vi ønsker at udvide vores to dygtige salgsteams, og vi er derfor på jagt efter flere dygtige og spændende profiler. Som vores nye salgskonsulent vil dine arbjedsopgaver være: Salg af telefoni- og internetløsninger til det danske B2C-marked fra Norde...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Kan du give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen? Så er du måske vores nye salgskonsulent på B2C-opgaven!

KEKODE ApS

Odense C
Vi leder efter flere salgskonsulenter, der er klar på at give vores allerbedste salgskonsulenter kamp til stregen! Din primære arbejdsopgave kommer til at bestå i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmark...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019