Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007885Phoenix-0bcb267912019-04-15T00:00:00Intern Salgskoordinator

Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger

Jobbet:
I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment.

Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning.

Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første ”sluse” hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces.

Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none.

Kvalifikationer:
Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til ”godt nok” holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder!

Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen.

Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad – at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning – du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia.

Du tilbydes:
En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.20” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-05-29T17:52:28.970 Som vil være med til at skabe en helt ny, intern front office funktion * Eksklusive altan- og terrasseløsninger Jobbet: I et nyoprettet job og med reference til direktøren, skal du være med til at etablere en helt ny, intern kundeservice- og salgsbackupfunktion for det private kundesegment. Du bliver det første led kunden møder, når denne henvender sig til virksomheden for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. I den forbindelse, bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, herunder Facebook og du skal gennem denne første kontakt søge at afdække kundens behov og ikke mindst potentiale. Efterfølgende skal du registrere disse oplysninger i virksomhedens CRM system, således at det eksterne salg, kan tage afsæt i din potentialevurdering og notater i den videre kundebearbejdning. Når kunde- og emnekontakterne har været igennem den første sluse hos dig, skal du således sikre, at disse løftes videre til det eksterne salg for opfølgning, ligesom du naturligt vil indtræde som salgsbackup for sælgerne og salgsledelsen i den efterfølgende salgsproces. Du kommer til at løse dine opgaver i et dynamisk miljø, skabt af to ejerledere og et innovativt team, der brænder for virksomheden, dens kunder og et produktprogram der er second to none. Kvalifikationer: Der er ingen krav til brancheerfaring, men du er en dygtig, administrativ koordinator med flere års erfaring fra lignende opgaver, og du har bevist at du, selv under pres, kan bevare overblik og fremsyn, samtidig med at du også har styr på alle detaljerne. Og du har bevist, at du kan drive dig selv og skabe rammerne for din opgaveløsning, uden at alt er defineret i detaljen. Det er også vigtigt, at du motiveres af at være en væsentlig brik i et lille team, hvor der ikke er plads til godt nok holdninger. Og så næres du af kontakten til kunder! Du trives således i et travlt og uformelt miljø, hvor humor samt en fri omgangstone, kombineret med professionalisme og ansvarlighed, præger hverdagen. Som person er du godt begavet, proaktiv, engageret og så tænker du fremad at være på forkant er afgørende i dette job. Du besidder en god portion humor og så er du udadvendt og sympatisk i din fremtoning du kan både optræde serviceminded og samtidig skære igennem og sætte en dagsorden. Du er perfekt i skriftlig og mundtlig dansk, og du er ligeledes fortrolig med MS Office-pakken. Det forventes, at du er bosat centralt i forhold til Fredericia. Du tilbydes: En spændende stilling, hvor du bliver en vigtig brik i den daglige drift, og hvor du får et frit og selvstændigt job med en bred vifte af opgaver og en alsidig, ekstern kontaktflade. Du bliver omdrejningspunktet i et meget engageret team, der bestemt ikke er bange for at tage et ekstra træk, hvis der i perioder er behov for dette. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og proaktiv. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Har du både evnerne og motivationen til denne udfordring, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.20 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet0bcb2679100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/428300EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3509188erwin andersen a/s11Karetmagervej 19A7000FredericiaDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746304JobNet4976004497600410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bcb2679&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgIntern Salgskoordinator12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361482873Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330101923Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - MiddelfartRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SMiddelfart2019-10-07T00:00:002019-12-02T00:00:00
330094119Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connectionfinans.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning Salgskonsulent Fredericia Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connectionfinans.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning "Salgskonsulent Fredericia"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansFredericia2019-09-23T00:00:002019-11-08T00:00:00
330089448Teamleder søges til salgsafdeling i KoldingRobot Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os. Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling. Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse. Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur. Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater. Dine arbejdsopgaver vil bestå i: Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice At sørge for hver enkelt sælger når deres mål At fastsætte målsætninger for afdelingen Vi forventer at du: Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Kan performe og har et drive i dit arbejde Er en skarp sælger, som kan lære fra sig Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag Til gengæld får du: God løn efter dine kvalifikationer samt provision Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst Profesionelle og imødekommende kolleger En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125967 Vi glæder os til at høre fra dig!

Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om stillingen som teamleder her hos os.

Vi er en forholdsvis ung virksomhed, som vokser hver dag og fokuserer meget på netop dette. Vi beskæftiger os i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvortil vores kunder kommer fra mange forskellige områder og fag. En stor del af driften i vores firma går på at sælge vores vikar- og rekrutteringsløsninger til andre virksomheder. Nu mangler vi en motiveret teamleder til at gå i front for de andre medarbejdere i vores salgsafdeling.


Som teamleder vil du være med til at opstille realistiske men dog ambitiøse mål for holdet. Vi forestiller os, at der skal være omtrent 20 folk ude i ugen pr. sælger i afdelingen. Det er dit ansvar, at salgsteamet når disse mål ved hjælp af kompetent vejledning, motivation og andre midler, som du nu engang bruger i din værktøjskasse.

Vores salgsafdeling består af 6 mand, og det er dem, som du vil være i spidsen for. Vi er professionelle, men fører en let omgangstone med plads til humor og ses ofte uden for arbejdstiden. Det forventes, at du passer ind i denne sammenhæng og fungerer godt i en afslappet virksomhedskultur.

Udover den faste løn følger der provision, af hvad dit hold præsterer, med i hatten. Du bliver altså direkte belønnet for gode resultater.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i:

  • Salg af vores vikar- og rekrutteringsservice
  • At sørge for hver enkelt sælger når deres mål
  • At fastsætte målsætninger for afdelingen


Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Kan performe og har et drive i dit arbejde
  • Er en skarp sælger, som kan lære fra sig
  • Formår at agere leder og kan motivere dine kolleger
  • Er tilpas i en resultatorienteret arbejdsdag


Til gengæld får du:

  • God løn efter dine kvalifikationer samt provision
  • Muligheden for at udvikle dig og påvirke virksomhedens vækst
  • Profesionelle og imødekommende kolleger
  • En lækker frokostordning hver dag og fede personale goder


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125967

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-09-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330098951Salgskonsulent Fyn og JyllandRobot Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger. Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt. Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende. Dine opgaver bliver: Opsøgende og vedligeholdende salg. Udarbejde tilbud forslag til udbedring af skader Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats. Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud Deltage i licitationsarbejde Deltage i messeaktiviteter Registrere i - og vedligeholde CRM system. Kvalifikationer: Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision. Om dig Du er udannet kloakmester eller struktør. Du er team-player som kan omgås alle mennesker. Du er proaktiv og handlingsorienteret. Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale. Du har økonomisk forståelse og indsigt. Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov. Vi tilbyder: et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier et godt og sikkert arbejdsmiljø gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar gode udviklingsmuligheder i uformel organisation. For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden. Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket Salgskonsulent

Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger.

Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt.

Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden – hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende.

Dine opgaver bliver:

  • Opsøgende og vedligeholdende salg.
  • Udarbejde tilbud/forslag til udbedring af skader
  • Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats.
  • Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud
  • Deltage i licitationsarbejde
  • Deltage i messeaktiviteter
  • Registrere i - og vedligeholde CRM system.

Kvalifikationer:

Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision.

Om dig

  • Du er udannet kloakmester eller struktør.
  • Du er team-player som kan omgås alle mennesker.
  • Du er proaktiv og handlingsorienteret.
  • Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale.
  • Du har økonomisk forståelse og indsigt.
  • Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov.

 

Vi tilbyder:

  • et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed
  • en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier
  • et godt og sikkert arbejdsmiljø
  • gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar
  • gode udviklingsmuligheder i uformel organisation.

 

For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden.

Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket "Salgskonsulent"

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330098135Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til KoldingRobot Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her! Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende. Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation. Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at: Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft Afholde og tage ud til møder med vores kunder Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud Derfor forventer vi, at du har: God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Personlige kompetencer inden for kommunikation Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft Hos os får du: Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone En god frokostordning med lækkert mad hver dag Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores marketingansvarlige Kasper West. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mere om en spændende stilling i Kolding, lige her!

Vi er en virksomhed, som bevæger os inden for vikar- og rekrutteringsbranchen med et stærkt team placeret i Kolding. Vi tilbyder vores service til virksomheder på landsdækkende plan og har derfor et netværk, som strækker sig over hele Danmark. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af.

Vi mangler endnu en dygtig rekrutteringskonsulent til at skabe kontakt mellem os og potentielle kunder. Det er altafgørende, at du har erfaring med rekruttering og vikarløsninger, så du kan være nogenlunde selvkørende.

Hvis du er udadvendt, ambitiøs og har et stærkt sælgergen, passer du perfekt ind i stillingen her hos os. Vi har brug for en med drive, som formår at sparke døre ind, lukke aftaler og vedligeholde den gode relation.

Hos os vil dine arbejdsopgaver bestå i at:

  • Tage kontakt til virksomheder med henblik på salg af arbejdskraft
  • Afholde og tage ud til møder med vores kunder
  • Sørge for at matche personer med rette kvalifikationer til firmaer i mangel på mandskab
  • Pleje relationer til egne kunder og sørge for at alt kører optimalt, med de medarbejdere du sender ud


Derfor forventer vi, at du har:

  • God erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Personlige kompetencer inden for kommunikation
  • Lyst til at lykkes og deraf stræber efter gode resultater
  • Mod på en selvstændig arbejdsdag, hvor du er din egen drivkraft 


Hos os får du:

  • Ansvaret for egen arbejdsgang samt frihed og fleksibilitet i hverdagen
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering
  • Engagerede kolleger med højt humør og en løs omgangstone
  • En god frokostordning med lækkert mad hver dag


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Selvom du ofte vil være på vores kontor i Kolding, kan der være møder i forbindelse med jobbet, og deraf vil du køre ud til kunder i hele landet. Timelønnen afhænger af dine kvalifikationer, og derfor aftales denne indbyrdes.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores marketingansvarlige Kasper West. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125962

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Middelfart

RELATIONMEDIA A/S

Middelfart
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Fredericia
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Teamleder søges til salgsafdeling i Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Formår du at stå i spidsen for et professionelt salgsteam, hvor du har ansvaret for, at i når jeres mål? Har du god erfaring med salg fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i vækst? Så læs mere om st...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Salgskonsulent Fyn og Jylland

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig lø...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Rekrutteringskonsulent med fokus på salg søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen samt et flair for kundekontakt og salg? Drømmer du om en selvstændig arbejdsdag i selskab med kompetente kolleger samt i kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder hver dag? Så læs mer...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019