Intern salgskoordinator

Skaber du gode kundeoplevelser, er du stærk på administrative opgaver, og har du evnen til at finde svar på spørgsmål, du måske ikke har paratviden om, så kan det være dig, vi er på udkig efter.

Om jobbet
Som intern salgskoordinator er det dit ansvar at være bindeleddet mellem Schiedel og kunderne. Kunderne er bl.a. pejsecentre og tømmerhandler. Du sikrer dig, at stamdata er opdaterede, at kundeordrerne effektueres, og du hjælper kunderne med produkt-, pris- og leveranceinformationer.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Kundeservice på telefon og mail
  • Udarbejdelse af tilbud, opfølgning på sendte tilbud og ordrebehandling
  • Koordinering med kolleger i forhold til produkttekniske kundespørgsmål
  • Ajourføring af stamdata på kunder og produkter
  • Håndtering af fragtaftaler samt booking af transporter
  • Kontaktperson til leverandører på blandt andet kontorartikler og rengøring

Du bliver en del af en mindre dansk virksomhed, som indgår i en international koncern. På kontoret i Karup får du 6 dygtige kolleger, som blandt andet arbejder med bogholderi. Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved samarbejde og godt humør, så selvom du er den eneste i salgskoordinatorrollen, så er der altid hjælp at hente, hvis du får brug for det. Du får reference til fabrikschefen.

Stillingen er fuld tid 37 timer/uge.

Om dig
Du har erfaring fra en stilling i en intern salgsfunktion, hvor du har arbejdet med salgsadministrative opgaver kombineret med telefonisk og mailmæssig kundesupport. Du skal derfor have evnen til at holde overblik og arbejde med mange opgaver på samme tid, da du hyppigt skifter fra ordreoprettelse til telefonsupport osv. Du motiveres af en hverdag med uforudsigelighed, når du kan sætte check ved administrative opgaver, og når du får hjulpet en kunde videre med god kundeservice.

Måske har du arbejdet med håndværksteknisk rådgivning for eksempel ved en tømmerhandel, hvor du har rådgivet håndværkere, men hvis det ikke er tilfældet, så vil du kunne få succes i stillingen ved at være åben og opsøgende efter viden fra dine kolleger. Teknisk flair og interesse vil hjælpe dig til, over tid, at opbygge teknisk paratviden.

Du er effektiv i de administrative opgaver så som ordreoprettelse og stamdataredigeringer, men du leverer stadig kvalitet, selvom tempoet er højt. Du er en dygtig problemløser, tager ansvar for det du lover og forstår at afslutte dine opgaver.
Du kommer til at arbejde i et mindre kontorteam, og derfor er det vigtigt, at du er samarbejdsorienteret, optimistisk og bidrager til det gode arbejdsmiljø.

Dine administrative opgaver løser du i SAP og Microsoft Office, hvorfor erfaring hermed er en fordel. Det er et krav, at du taler og skriver engelsk på forretningsniveau.

Schiedel ISOKERN er Danmarks førende producent af skortstenssystemer. I produktionen og administrationen, der ligger i Karup, Midtjylland, er der ansat 20 medarbejdere. Schiedel-gruppen har mere end 70 års erfaring på markedet, og er kendt verden over for innovative skorstenssystemer. Der er ca. 1.400 ansatte i Schiedel-gruppen fordelt på ca. 25 lande og 21 produktionssteder. Schiedel-gruppen indgår i Braas Monier Building Group (ca. 16.000 ansatte), som er en af verdens førende producenter af tagsten. Se mere på www.schiedel.com

Send din ansøgning og CV allerede i dag til PRO&CO via knappen "Søg stillingen". Vi behandler ansøgningerne løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

ØKONOMIMEDARBEJDER (VIKARIAT)

AAB Vejle

Vejle
En af vores økonomimedarbejdere er i den lykkelige situation, at hun skal på barselsorlov. Det betyder, at vi mangler en vikar til opstart januar 2021. Har du en regnskabsmæssig baggrund, erfaring med EG-Bolig og allround økonomiopgaver, så er det m...
Indrykket:15. oktober 2020

Administrativ medarbejder

Sekretariatet

Viborg
Vi mangler en frisk, servicemindet og dygtig kollega Derfor søger Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed Omsorg, Viborg Kommune pr. 1. december 2020 en administrativ medarbejder til en fast stilling på 37 timer uge. Vi servicerer chefområ...
Indrykket:9. oktober 2020

Kan du lide at møde nye mennesker og har du lyst til at hjælpe os 8 timer om ugen på vores kontor i Vejle ?

Jysk Vikarservice A/S, Vejle

Vejle
Hos Jysk Vikarservice har vi meget travlt med at få gode vikarer ud til vores virksomheder i Midtjylland. Vi har brug for en hjælpende hånd på kontoret en til to gange om ugen a ca. 4 timer. Der er tale om et særdeles selvstændigt job, hvor du skal ...
Indrykket:2. oktober 2020

Barselsvikar til ydelsesteam

Hedensted Kommune

Hedensted
Om jobbet Hedensted Jobcenter søger en barselsvikar til vores ydelsesteam (sygedagpenge og ressourceforløbsydelse i Jobafklaringsforløb) med opstart 1. december 2020 eller snarest muligt. Vikariater varer 6 måneder med mulighed for forlængelse. Arbe...
Indrykket:9. oktober 2020

Beskæftigelsesfaglig medarbejder

Jobcenter Job- og Helhedsindsats

Viborg
Vil du bruge din faglighed til at hjælpe ledige i job? - Vi søger netop nu en beskæftigelsesfaglig medarbejder til Jobcenter Viborg der ligger i Danmarks smukkeste rådhus Vil du være en del af Team A-dagpenge, hvor 12 engagerede medarbejdere arbejde...
Indrykket:15. oktober 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

ØKONOMIMEDARBEJDER (VIKARIAT)

AAB Vejle

Vejle
En af vores økonomimedarbejdere er i den lykkelige situation, at hun skal på barselsorlov. Det betyder, at vi mangler en vikar til opstart januar 2021. Har du en regnskabsmæssig baggrund, erfaring med EG-Bolig og allround økonomiopgaver, så er det m...
Indrykket:15. oktober 2020

Administrativ medarbejder

Sekretariatet

Viborg
Vi mangler en frisk, servicemindet og dygtig kollega Derfor søger Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed Omsorg, Viborg Kommune pr. 1. december 2020 en administrativ medarbejder til en fast stilling på 37 timer uge. Vi servicerer chefområ...
Indrykket:9. oktober 2020

Kan du lide at møde nye mennesker og har du lyst til at hjælpe os 8 timer om ugen på vores kontor i Vejle ?

Jysk Vikarservice A/S, Vejle

Vejle
Hos Jysk Vikarservice har vi meget travlt med at få gode vikarer ud til vores virksomheder i Midtjylland. Vi har brug for en hjælpende hånd på kontoret en til to gange om ugen a ca. 4 timer. Der er tale om et særdeles selvstændigt job, hvor du skal ...
Indrykket:2. oktober 2020

Barselsvikar til ydelsesteam

Hedensted Kommune

Hedensted
Om jobbet Hedensted Jobcenter søger en barselsvikar til vores ydelsesteam (sygedagpenge og ressourceforløbsydelse i Jobafklaringsforløb) med opstart 1. december 2020 eller snarest muligt. Vikariater varer 6 måneder med mulighed for forlængelse. Arbe...
Indrykket:9. oktober 2020

Beskæftigelsesfaglig medarbejder

Jobcenter Job- og Helhedsindsats

Viborg
Vil du bruge din faglighed til at hjælpe ledige i job? - Vi søger netop nu en beskæftigelsesfaglig medarbejder til Jobcenter Viborg der ligger i Danmarks smukkeste rådhus Vil du være en del af Team A-dagpenge, hvor 12 engagerede medarbejdere arbejde...
Indrykket:15. oktober 2020