Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern salgsmedarbejder til tekniske produkter

Intern salgsmedarbejder, tekniske produkter - til eksporterende produktionsvirksomhed SSH Stainless a.s, Svendborg

SSH Stainless a.s udvikler og producerer rustfrie hydraulikkomponenter – cylindre, pumper og ventiler – af høj kvalitet.

Vi sælger og leverer til kunder i mere end 30 lande; i tre lande via forhandlere og resten som direkte salg. De primære kunder er producenter af maskiner og udstyr til fødevarebearbejdning og forskellige maritime anvendelser.

SSH Stainless a.s er et familieejet og -ledet firma med 16 ansatte i nybygget domicil i Svendborg. Firmaet har eksisteret i over 30 år og er i stabil, egenfinansieret vækst.

Jobbet

Du bliver knudepunktet i firmaets daglige kontakt med vores inden- og udenlandske kunder, som skal rådgives og vejledes om vores produkter. Du besvarer selvstændigt forespørgsler, udregner og sender tilbud og registrerer ordrer i C5 ERP-system, det hele i tæt samarbejde/sparring med produktionen.

Væsentlige arbejdsopgaver:

  • Besvare henvendelser fra forhandlere og eksisterende og nye kunder via mail og telefon
  • Tilbudsberegning
  • Indtastning af ordrer og udarbejdelse af følgedokumenter
  • Vedligeholdelse af produktdokumentation og varekartotek
  • Opfølgning på salgstiltag, messedeltagelse etc.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en relevant teknisk eller kommerciel uddannelse og har nogen erfaring med teknisk salg, gerne eksportsalg. Vigtigst er, at du har interesse for tekniske produkter og er villig til at tilegne dig den nødvendige viden om vores hydraulikprodukter og kan arbejde selvstændigt med de varierende, daglige opgaver.

Du taler og skriver dansk fejlfrit og behersker engelsk på forhandlingsniveau i både tale og skrift. Desuden forventer vi, at du taler tysk på rimeligt niveau – og kan du også skrive tysk på forretningsniveau, vil det være meget velkomment.

Du er erfaren bruger af MS Office-pakken og må meget gerne have kendskab til MS Dynamics C5 ERP-system.

Som person trives du i en lille, flad organisation med en stærk, tillidsbaseret kultur, hvor tæt samarbejde er nødvendigt, og hvor vi har et kollektivt ansvar for at sikre en høj kvalitet i alt, vi laver. Du er indstillet på at være den, der lukker og slukker når chefen er ude af huset.

Du tilbydes

En spændende, ansvarsfuld og alsidig stilling, hvor du skal være med til at udvikle firmaets salg og salgsservices, så det matcher kundernes forventninger og sikrer, at vi kan betjene endnu flere kunder på eksisterende og nye markeder. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, er åbne for nye ideer og lægger vægt på langvarige relationer, både internt og eksternt.

På længere sigt kan stillingen omfatte selvstændige kundebesøg i Danmark/Skandinavien.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Torben Madsen på 62 21 85 31 (*2), der også tager imod din ansøgning og CV på tsm@ssh-stainless.dk.

Ansøgninger skal være os i hænde senest 4. marts 2018.

SSH Stainless a.s
Englandsvej 20-22
5700 Svendborg
www.ssh-stainless.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329756764Phoenix-5a2ed09512018-02-07T15:08:16.703Intern salgsmedarbejder til tekniske produkter

Intern salgsmedarbejder, tekniske produkter - til eksporterende produktionsvirksomhed SSH Stainless a.s, Svendborg

SSH Stainless a.s udvikler og producerer rustfrie hydraulikkomponenter – cylindre, pumper og ventiler – af høj kvalitet.

Vi sælger og leverer til kunder i mere end 30 lande; i tre lande via forhandlere og resten som direkte salg. De primære kunder er producenter af maskiner og udstyr til fødevarebearbejdning og forskellige maritime anvendelser.

SSH Stainless a.s er et familieejet og -ledet firma med 16 ansatte i nybygget domicil i Svendborg. Firmaet har eksisteret i over 30 år og er i stabil, egenfinansieret vækst.

Jobbet

Du bliver knudepunktet i firmaets daglige kontakt med vores inden- og udenlandske kunder, som skal rådgives og vejledes om vores produkter. Du besvarer selvstændigt forespørgsler, udregner og sender tilbud og registrerer ordrer i C5 ERP-system, det hele i tæt samarbejde/sparring med produktionen.

Væsentlige arbejdsopgaver:

  • Besvare henvendelser fra forhandlere og eksisterende og nye kunder via mail og telefon
  • Tilbudsberegning
  • Indtastning af ordrer og udarbejdelse af følgedokumenter
  • Vedligeholdelse af produktdokumentation og varekartotek
  • Opfølgning på salgstiltag, messedeltagelse etc.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en relevant teknisk eller kommerciel uddannelse og har nogen erfaring med teknisk salg, gerne eksportsalg. Vigtigst er, at du har interesse for tekniske produkter og er villig til at tilegne dig den nødvendige viden om vores hydraulikprodukter og kan arbejde selvstændigt med de varierende, daglige opgaver.

Du taler og skriver dansk fejlfrit og behersker engelsk på forhandlingsniveau i både tale og skrift. Desuden forventer vi, at du taler tysk på rimeligt niveau – og kan du også skrive tysk på forretningsniveau, vil det være meget velkomment.

Du er erfaren bruger af MS Office-pakken og må meget gerne have kendskab til MS Dynamics C5 ERP-system.

Som person trives du i en lille, flad organisation med en stærk, tillidsbaseret kultur, hvor tæt samarbejde er nødvendigt, og hvor vi har et kollektivt ansvar for at sikre en høj kvalitet i alt, vi laver. Du er indstillet på at være den, der lukker og slukker når chefen er ude af huset.

Du tilbydes

En spændende, ansvarsfuld og alsidig stilling, hvor du skal være med til at udvikle firmaets salg og salgsservices, så det matcher kundernes forventninger og sikrer, at vi kan betjene endnu flere kunder på eksisterende og nye markeder. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, er åbne for nye ideer og lægger vægt på langvarige relationer, både internt og eksternt.

På længere sigt kan stillingen omfatte selvstændige kundebesøg i Danmark/Skandinavien.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Torben Madsen på 62 21 85 31 (*2), der også tager imod din ansøgning og CV på tsm@ssh-stainless.dk.

Ansøgninger skal være os i hænde senest 4. marts 2018.

SSH Stainless a.s
Englandsvej 20-22
5700 Svendborg
www.ssh-stainless.dk

2018-03-05T01:53:19.940 Intern salgsmedarbejder, tekniske produkter - til eksporterende produktionsvirksomhed SSH Stainless a.s, Svendborg SSH Stainless a.s udvikler og producerer rustfrie hydraulikkomponenter cylindre, pumper og ventiler af høj kvalitet. Vi sælger og leverer til kunder i mere end 30 lande i tre lande via forhandlere og resten som direkte salg. De primære kunder er producenter af maskiner og udstyr til fødevarebearbejdning og forskellige maritime anvendelser. SSH Stainless a.s er et familieejet og -ledet firma med 16 ansatte i nybygget domicil i Svendborg. Firmaet har eksisteret i over 30 år og er i stabil, egenfinansieret vækst. Jobbet Du bliver knudepunktet i firmaets daglige kontakt med vores inden- og udenlandske kunder, som skal rådgives og vejledes om vores produkter. Du besvarer selvstændigt forespørgsler, udregner og sender tilbud og registrerer ordrer i C5 ERP-system, det hele i tæt samarbejde sparring med produktionen. Væsentlige arbejdsopgaver: Besvare henvendelser fra forhandlere og eksisterende og nye kunder via mail og telefon Tilbudsberegning Indtastning af ordrer og udarbejdelse af følgedokumenter Vedligeholdelse af produktdokumentation og varekartotek Opfølgning på salgstiltag, messedeltagelse etc. Din profil Vi forestiller os, at du har en relevant teknisk eller kommerciel uddannelse og har nogen erfaring med teknisk salg, gerne eksportsalg. Vigtigst er, at du har interesse for tekniske produkter og er villig til at tilegne dig den nødvendige viden om vores hydraulikprodukter og kan arbejde selvstændigt med de varierende, daglige opgaver. Du taler og skriver dansk fejlfrit og behersker engelsk på forhandlingsniveau i både tale og skrift. Desuden forventer vi, at du taler tysk på rimeligt niveau og kan du også skrive tysk på forretningsniveau, vil det være meget velkomment. Du er erfaren bruger af MS Office-pakken og må meget gerne have kendskab til MS Dynamics C5 ERP-system. Som person trives du i en lille, flad organisation med en stærk, tillidsbaseret kultur, hvor tæt samarbejde er nødvendigt, og hvor vi har et kollektivt ansvar for at sikre en høj kvalitet i alt, vi laver. Du er indstillet på at være den, der lukker og slukker når chefen er ude af huset. Du tilbydes En spændende, ansvarsfuld og alsidig stilling, hvor du skal være med til at udvikle firmaets salg og salgsservices, så det matcher kundernes forventninger og sikrer, at vi kan betjene endnu flere kunder på eksisterende og nye markeder. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, er åbne for nye ideer og lægger vægt på langvarige relationer, både internt og eksternt. På længere sigt kan stillingen omfatte selvstændige kundebesøg i Danmark Skandinavien. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Torben Madsen på 62 21 85 31 (*2), der også tager imod din ansøgning og CV på tsm@ssh-stainless.dk. Ansøgninger skal være os i hænde senest 4. marts 2018. SSH Stainless a.s Englandsvej 20-22 5700 Svendborgwww.ssh-stainless.dk11Jobnet5a2ed095100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3104267SSH STAINLESS A/S11Englandsvej 205700SvendborgDKDanmark155.0802868010.63731700
tsm@ssh-stainless.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent522245JobNet47653151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a2ed095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a2ed095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a2ed095&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a2ed095&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/3.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Handelsassistent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg27Detail- og engroshandel352877704Torben Madsentsm@ssh-stainless.dkDKDanmarkDKDanmark329922695Butikselev - SvendborgRobot Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar. Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder. Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal. Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland. Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre. Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn. Om jobbet 2-årig elevuddannelse 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift Du kommer til at lære alt om butiksdrift lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder Om dig Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret Du har drive, holdånd og godt humør Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam Du arbejder selvstændigt og hurtigt Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens Du har gennemført er i gang med en EUD EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende Vi tilbyder En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger Mulighed for sundhedsordning Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Ansøgningsfrist:15. februar 2019 Tiltrædelse: August 2019 Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butikselev-Svendborg-2958?rdeLocaleAttr da

Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

Om jobbet

  • 2-årig elevuddannelse
  • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
  • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
  • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
  • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder

 

Om dig

  • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
  • Du har drive, holdånd og godt humør
  • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
  • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
  • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
  • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende

 

Vi tilbyder

  • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
  • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
  • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Ansøgningsfrist:15. februar 2019 Tiltrædelse: August 2019

 

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butikselev-Svendborg-2958?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSvendborg2018-12-04T00:00:002019-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butikselev - Svendborg

Lidl Danmark K/S Administration

Svendborg
Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgå...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:29. januar 2019