Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern Servicetekniker

Er du en dygtig servicetekniker med solid teknisk ballast? Har du lyst til at arbejde internt med support og service backup? Trives du i feltet mellem kunder, teknikere og R&D, og kan du holde hovedet koldt i en travl hverdag med stort ansvar? Så er det muligvis dig, vi søger. 
 
For vores kunde Nilan A/S søger vi en intern servicetekniker. Stillingen er nyoprettet og er, som et udtryk for den markante vækst virksomheden har oplevet de seneste år, en opnormering af den eksisterende afdeling. Du skal i stillingen evne at kombinere din tekniske indsigt med en proaktiv og kommerciel tilgang til opgaverne. 
 
Nilan A/S udvikler og producerer energivenlige ventilations- og varmepumpeløsninger af højeste kvalitet, der sikrer et godt indeklima og lavt energiforbrug under hensyntagen til miljøet. Nilan A/S har i mange år været en af de førende aktører på det internationale marked og er gennem de seneste år vokset markant, hvilket har medført en udvidelse af og markante investeringer i produktionen i Hedensted. 
 
Har du lyst til at være en del af et markant dansk brand, der arbejder innovativt og proaktivt med udvikling og produktion, så har du nu muligheden. 
 
Du kan læse mere om Nilan A/S på www.nilan.dk 
 
Jobbeskrivelse: 
 
Med reference til virksomhedens Servicechef, og med udgangspunkt fra adressen i Hedensted, bliver din opgave at yde teknisk support på Nilans samlede produkt pallette til kunder og brugere i både Danmark og på eksportmarkederne.  
 
Du skal trives med kundekontakt, og samarbejde skal ligge naturligt til dig, da den viden du skaffer derigennem, proaktivt skal bruges til at forbedre virksomhedens produkter og processer.  
 
Dine primære arbejdsopgaver bliver: 
  • Teknisk support til kunder og slutbrugere 
  • Teknisk hotline for kørende teknikere og servicepartnere 
  • Kontakt og support til storkunder 
  • I samarbejde med de øvrige i afdelingen at sikre bookning og koordinering af servicebesøg 
  • Reservedelssalg til kunder og samarbejdspartnere 
  • Registrering af service og garantiopgaver – herunder omkostninger 
  • Deltage i serviceafdelingens øvrige daglige drift  
  • Bidrage til at vidensdeling til virksomhedens øvrige afdelinger 
Din baggrund: 
 
Stillingen stiller store krav til de menneskelige kvalifikationer såvel som de faglige kvalifikationer. Din erfaring med service og support er stor, og du skal trives i et hektisk og dynamisk miljø. 
 
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være maskintekniker, elektriker, VVS tekniker eller lignende.
 
Derudover forventer vi følgende: 
  • Du har en praktisk baggrund med en teoretisk tilbygning – erfaring med el og styringer er en fordel men ikke et krav 
  • Du har gerne erfaring fra HVAC branchen 
  • Du har erfaring med support via telefonen
  • Du har erfaring med service til både erhvervs- og privatkunder 
  • Du kan begå dig på engelsk - kendskab til tysk er en fordel, men ikke et krav
  • Du er initiativrig, arbejder selvstændigt og følger opgaverne til dørs 
  • Du er serviceorienteret og ved, at kunderne er virksomhedens største aktiv 
Virksomheden tilbyder: 
 
Du tilbydes job i en succesrig dansk produktionsvirksomhed med internationalt fokus, hvor du bliver en del af et stærkt team med ambitiøse mål. Virksomheden tilbyder et selvstændig job, løn efter kvalifikationer og frihed under ansvar. 
 
TornbjergSchou arbejder på at besætte jobbet hurtigst muligt, hvorfor der ingen ansøgningsfrist er. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helene Tornbjerg eller Frank Richard Schou på telefon 4060 7100. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her