Intern supporter til serviceteam

Kender du betydningen af god kundeservice? Kan du godt lide en afvekslende og omskiftelig hverdag? Og vil du være en del af et professionelt team med en stærk korpsånd? Så er du den interne supporter, vi søger.

Dine ansvars- og arbejdsområder?
Du får en helt central rolle i vores serviceafdeling, hvor vi har ansvaret for al service og aftersales, teknisk support samt aflevering, installation og overdragelse af projekter hos vores kunder. Vi arbejder alle på at give vores kunder den bedste service, og det er dig, der tager imod henvendelser fra kunder, serviceteknikere eller sælgere omkring teknisk support eller serviceopgaver. På den måde yder du også den første troubleshooting i forhold til at identificere kundens problem og sikrer, at der hurtigt bliver iværksat en løsning.

Du står for at lave tilbud til kunderne i forhold til vores aftersales aktiviteter og serviceaftaler, og det er også dit ansvar at følge op med kunderne både telefonisk og via mail. Det er dig, der sørger for den daglige ordremodtagelse, og du behandler også alle forespørgsler på reservedele. Sammen med dine kolleger planlægger og booker du serviceopgaver hos kunderne, og du har styr på at oprette og vedligeholde stamdata på vores servicekontrakter.

Din profil
Du har arbejdet i en intern servicefunktion tidligere i en lignende stilling, og ved hvor vigtigt det er at være den proaktive supporter, der motiveres af at hjælpe andre. Vi forestiller os, at du har en uddannelse som maskinmester, produktionsteknolog eller lignende helst kombineret med en håndværksmæssig baggrund.

Det er vigtigt, at du har en god teknisk forståelse for både mekaniske- og elektriske systemer, men at du også forstår værdien af godt købmandskab. Du er en rutineret IT bruger og er god til at sætte dig ind i nye systemer. Derudover har du nemt ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og meget gerne tysk, og du sætter altid kunden i centrum, så jeres samarbejde forbliver positivt uanset udfordringerne.

Din udadvendte natur gør, at du kan lide at arbejde på tværs både internt og eksternt og kan kommunikere professionelt på alle niveauer. Du er selvkørende, kan sætte struktur i på mange opgaver i dagligdagen og har den nødvendige tålmodighed. Din faglig stolthed præger dit arbejde, og du holder fast i opgaverne, til de er løst.

Vi tilbyder?
Stenhøj Hydraulik er specialiseret i fremstilling af elektromekaniske rømmemaskiner, specialmaskiner samt hydrauliske presser til industrien af meget høj kvalitet og driftssikkerhed. Vi er en mindre organisation, der lægger vægt på, at vores medarbejdere trives. Som en del af et stærkt fagligt miljø, får du mulighed for at udvikle dig og sparre med de bedste indenfor branchen. Vi prioriterer at løse vores opgaver effektivt og til kundens fulde tilfredshed samtidig med, at vi har fokus på at have et rart og uformelt arbejdsklima. Vi har en hverdag, hvor det går stærkt, og hvor vi skal omstille os alt efter kundens og markedets behov, hvorfor to dage ikke er ens.

Udover spændende opgaver og mulighed for faglig udvikling tilbyder vi også en gagepakke, der matcher dine kompetencer, selvstændighed i jobbet samt stor grad af samarbejde under meget frie rammer. Vi sørger for, at din faglige og personlige udvikling er i fokus, så du altid kan løse dine opgaver bedst muligt. Sammen flytter vi hele tiden på kompetencerne i virksomheden, og du får sammen med gode kolleger selv stor indflydelse på- og mulighed for at præge både jobbet og virksomheden.
 
Lyder jobbet som noget for dig??
Vi indkalder løbende kandidater til interview, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi lægger vægt på, at du i din ansøgning, forholder dig til, hvad du ser som de vigtigste elementer i jobbet, og hvilken tilgang du vil have til dem.
 
Send din ansøgning til job@stenhojhydraulik.dk?


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023626Phoenix-97a51f8012019-06-04T00:00:00Intern supporter til serviceteam

Kender du betydningen af god kundeservice? Kan du godt lide en afvekslende og omskiftelig hverdag? Og vil du være en del af et professionelt team med en stærk korpsånd? Så er du den interne supporter, vi søger.

Dine ansvars- og arbejdsområder?
Du får en helt central rolle i vores serviceafdeling, hvor vi har ansvaret for al service og aftersales, teknisk support samt aflevering, installation og overdragelse af projekter hos vores kunder. Vi arbejder alle på at give vores kunder den bedste service, og det er dig, der tager imod henvendelser fra kunder, serviceteknikere eller sælgere omkring teknisk support eller serviceopgaver. På den måde yder du også den første troubleshooting i forhold til at identificere kundens problem og sikrer, at der hurtigt bliver iværksat en løsning.

Du står for at lave tilbud til kunderne i forhold til vores aftersales aktiviteter og serviceaftaler, og det er også dit ansvar at følge op med kunderne både telefonisk og via mail. Det er dig, der sørger for den daglige ordremodtagelse, og du behandler også alle forespørgsler på reservedele. Sammen med dine kolleger planlægger og booker du serviceopgaver hos kunderne, og du har styr på at oprette og vedligeholde stamdata på vores servicekontrakter.

Din profil
Du har arbejdet i en intern servicefunktion tidligere i en lignende stilling, og ved hvor vigtigt det er at være den proaktive supporter, der motiveres af at hjælpe andre. Vi forestiller os, at du har en uddannelse som maskinmester, produktionsteknolog eller lignende helst kombineret med en håndværksmæssig baggrund.

Det er vigtigt, at du har en god teknisk forståelse for både mekaniske- og elektriske systemer, men at du også forstår værdien af godt købmandskab. Du er en rutineret IT bruger og er god til at sætte dig ind i nye systemer. Derudover har du nemt ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og meget gerne tysk, og du sætter altid kunden i centrum, så jeres samarbejde forbliver positivt uanset udfordringerne.

Din udadvendte natur gør, at du kan lide at arbejde på tværs både internt og eksternt og kan kommunikere professionelt på alle niveauer. Du er selvkørende, kan sætte struktur i på mange opgaver i dagligdagen og har den nødvendige tålmodighed. Din faglig stolthed præger dit arbejde, og du holder fast i opgaverne, til de er løst.

Vi tilbyder?
Stenhøj Hydraulik er specialiseret i fremstilling af elektromekaniske rømmemaskiner, specialmaskiner samt hydrauliske presser til industrien af meget høj kvalitet og driftssikkerhed. Vi er en mindre organisation, der lægger vægt på, at vores medarbejdere trives. Som en del af et stærkt fagligt miljø, får du mulighed for at udvikle dig og sparre med de bedste indenfor branchen. Vi prioriterer at løse vores opgaver effektivt og til kundens fulde tilfredshed samtidig med, at vi har fokus på at have et rart og uformelt arbejdsklima. Vi har en hverdag, hvor det går stærkt, og hvor vi skal omstille os alt efter kundens og markedets behov, hvorfor to dage ikke er ens.

Udover spændende opgaver og mulighed for faglig udvikling tilbyder vi også en gagepakke, der matcher dine kompetencer, selvstændighed i jobbet samt stor grad af samarbejde under meget frie rammer. Vi sørger for, at din faglige og personlige udvikling er i fokus, så du altid kan løse dine opgaver bedst muligt. Sammen flytter vi hele tiden på kompetencerne i virksomheden, og du får sammen med gode kolleger selv stor indflydelse på- og mulighed for at præge både jobbet og virksomheden.
 
Lyder jobbet som noget for dig??
Vi indkalder løbende kandidater til interview, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi lægger vægt på, at du i din ansøgning, forholder dig til, hvad du ser som de vigtigste elementer i jobbet, og hvilken tilgang du vil have til dem.
 
Send din ansøgning til job@stenhojhydraulik.dk?

Kender du betydningen af god kundeservice? Kan du godt lide en afvekslende og omskiftelig hverdag? Og vil du være en del af et professionelt team med en stærk korpsånd? Så er du den interne supporter, vi søger. Dine ansvars- og arbejdsområder?Du får en helt central rolle i vores serviceafdeling, hvor vi har ansvaret for al service og aftersales, teknisk support samt aflevering, installation og overdragelse af projekter hos vores kunder. Vi arbejder alle på at give vores kunder den bedste service, og det er dig, der tager imod henvendelser fra kunder, serviceteknikere eller sælgere omkring teknisk support eller serviceopgaver. På den måde yder du også den første troubleshooting i forhold til at identificere kundens problem og sikrer, at der hurtigt bliver iværksat en løsning. Du står for at lave tilbud til kunderne i forhold til vores aftersales aktiviteter og serviceaftaler, og det er også dit ansvar at følge op med kunderne både telefonisk og via mail. Det er dig, der sørger for den daglige ordremodtagelse, og du behandler også alle forespørgsler på reservedele. Sammen med dine kolleger planlægger og booker du serviceopgaver hos kunderne, og du har styr på at oprette og vedligeholde stamdata på vores servicekontrakter. Din profilDu har arbejdet i en intern servicefunktion tidligere i en lignende stilling, og ved hvor vigtigt det er at være den proaktive supporter, der motiveres af at hjælpe andre. Vi forestiller os, at du har en uddannelse som maskinmester, produktionsteknolog eller lignende helst kombineret med en håndværksmæssig baggrund. Det er vigtigt, at du har en god teknisk forståelse for både mekaniske- og elektriske systemer, men at du også forstår værdien af godt købmandskab. Du er en rutineret IT bruger og er god til at sætte dig ind i nye systemer. Derudover har du nemt ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og meget gerne tysk, og du sætter altid kunden i centrum, så jeres samarbejde forbliver positivt uanset udfordringerne. Din udadvendte natur gør, at du kan lide at arbejde på tværs både internt og eksternt og kan kommunikere professionelt på alle niveauer. Du er selvkørende, kan sætte struktur i på mange opgaver i dagligdagen og har den nødvendige tålmodighed. Din faglig stolthed præger dit arbejde, og du holder fast i opgaverne, til de er løst. Vi tilbyder?Stenhøj Hydraulik er specialiseret i fremstilling af elektromekaniske rømmemaskiner, specialmaskiner samt hydrauliske presser til industrien af meget høj kvalitet og driftssikkerhed. Vi er en mindre organisation, der lægger vægt på, at vores medarbejdere trives. Som en del af et stærkt fagligt miljø, får du mulighed for at udvikle dig og sparre med de bedste indenfor branchen. Vi prioriterer at løse vores opgaver effektivt og til kundens fulde tilfredshed samtidig med, at vi har fokus på at have et rart og uformelt arbejdsklima. Vi har en hverdag, hvor det går stærkt, og hvor vi skal omstille os alt efter kundens og markedets behov, hvorfor to dage ikke er ens. Udover spændende opgaver og mulighed for faglig udvikling tilbyder vi også en gagepakke, der matcher dine kompetencer, selvstændighed i jobbet samt stor grad af samarbejde under meget frie rammer. Vi sørger for, at din faglige og personlige udvikling er i fokus, så du altid kan løse dine opgaver bedst muligt. Sammen flytter vi hele tiden på kompetencerne i virksomheden, og du får sammen med gode kolleger selv stor indflydelse på- og mulighed for at præge både jobbet og virksomheden. Lyder jobbet som noget for dig??Vi indkalder løbende kandidater til interview, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi lægger vægt på, at du i din ansøgning, forholder dig til, hvad du ser som de vigtigste elementer i jobbet, og hvilken tilgang du vil have til dem. Send din ansøgning til job@stenhojhydraulik.dk?11jobnet97a51f80100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:000000http://www.stenhojhydraulik.dk/kontakt/ledige-stillinger/intern-supporter-til-vores-serviceteam0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3526822boejlerdall Human Resources11Sigurd Stenhøj Vej 27150BarritDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760318JobNet4988702498870210013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=97a51f80https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=97a51f80https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=97a51f80&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=97a51f80&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale2Salg361807593Kirstenboejlerdall@gmail.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK