Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern trælastsælger til Fog Værebro

Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere.
 
Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog.
 
Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder.
 
Om dig
Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag – også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder.
 
Vi tilbyder
Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen.
 
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44/25 41 93 27.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015472Phoenix-5cc6630b12019-05-02T15:02:51.317Intern trælastsælger til Fog Værebro
Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere.
 
Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog.
 
Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder.
 
Om dig
Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag – også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder.
 
Vi tilbyder
Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen.
 
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44/25 41 93 27.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

2019-06-06T00:51:40.197 Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog. Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder. Om dig Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder. Vi tilbyder Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse. Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44 25 41 93 27. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.comjohannesfog.brandero.com10Phoenix5cc6630b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://johannesfog.brandero.com/job/intern-traelastsaelger-til-fog-vaerebro-986884763#link0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3518462Johannes Fog11Lyshøjvej 143650ØlstykkeDKDanmarkORS/5cc6630b_logo.pngORS/Small/5cc6630b_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752793MwCareerSiteMinimumf6112d20-891d-4083-9ede-5677dad7e55e00102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du den nye Salgskonsulent i Johannes Fog?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361658942lle@johannesfog.dkDanmarkDanmark330067256SALGSKONSULENT MED STORT S SØGES TIL ROSKILDE KONGRESCENTERBasic Drives du af at skabe langvarige kunderelationer, og elsker du disciplinen med at opsøge og etablere kontakt til de rette beslutningstagere (mødeplanlæggere) i danske virksomheder, så er du måske vores nye salgskonsulent. Roskilde Kongrescenter er en virksomhed i rivende udvikling mod at blive et af Danmarks foretrukne kongrescentre. Vi har et støt stigende aktivitetsniveau med stadig flere kulturelle arrangementer, sport og mesterskaber, messer og konferencer. Samtidig har vi store ambitioner om at optimere vores samspil med borgerne i Roskilde Kommune, i regionen, med erhvervslivet og med samfundet i det hele taget. Om jobbet Til den rette kandidat tilbyder vi en attraktiv stilling i en flad organisation med kort vej fra den gode idé til handling. Stemningen er uformel, og vi interagerer tæt på tværs af organisationen. Som salgskonsulent vil din primære opgave være at øge omsætningen inden for vores b-t-b forretningsområde primært gennem canvas-salg, fokus på new bizz men også via udvikling af vores eksisterende kundeportefølje. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: at planlægge og varetage kongrescentrets opsøgende og opfølgende salg at opdyrke nye forretningsområder at være sparringspartner på salg for husets øvrige medarbejdere at medvirke til at udarbejde tilbud at medvirke til og sparre om vores marketingaktiviteter, herunder deltagelse i messer og udstillinger at arbejde med loyalitetsprogrammer at medvirke til afholdelse af arrangementer og events at medvirke til at optimere vores resultater på alle fire bundlinjer Om dig Som person er du sælger med stort S. Du er desuden selvstændig, proaktiv og opsøgende. Dine omgivelser vil beskrive dig som omhyggelig og ordholden med en effektivitetsorienteret tilgang til dit ansvarsområde. Du er desuden god til at kommunikere både i skrift og tale. Som kollega er du social, udadvendt og kan lide kontakten med mange typer af mennesker. Løn og ansættelse Roskilde Kongrescenter er en del af Roskilde Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV senest d. 18. august 2019. Vi afholder første samtale d. 23. august og anden samtale 28. august 2019. Tiltrædelse snarest muligt. I kongrescenteret opererer vi med fire bundlinjer: en økonomisk-, en aktivitets-, en social og en miljømæssig bundlinje. Jævnfør vores værdigrundlag lægger vi vægt på at være kvalitetsbevidste, serviceorienterede, engagerede og tidssvarende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør René la Cour Sell på rs@rkic.dk eller 4058 2200.

Drives du af at skabe langvarige kunderelationer, og elsker du disciplinen med at opsøge og etablere kontakt til de rette beslutningstagere (mødeplanlæggere) i danske virksomheder, så er du måske vores nye salgskonsulent.

Roskilde Kongrescenter er en virksomhed i rivende udvikling mod at blive et af Danmarks foretrukne kongrescentre.
Vi har et støt stigende aktivitetsniveau med stadig flere kulturelle arrangementer, sport og mesterskaber, messer og konferencer. Samtidig har vi store ambitioner om at optimere vores samspil med borgerne i Roskilde Kommune, i regionen, med erhvervslivet og med samfundet i det hele taget.

Om jobbet
Til den rette kandidat tilbyder vi en attraktiv stilling i en flad organisation med kort vej fra den gode idé til handling. Stemningen er uformel, og vi interagerer tæt på tværs af organisationen.

Som salgskonsulent vil din primære opgave være at øge omsætningen inden for vores b-t-b forretningsområde primært gennem canvas-salg, fokus på new bizz men også via udvikling af vores eksisterende kundeportefølje.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • at planlægge og varetage kongrescentrets opsøgende og opfølgende salg
  • at opdyrke nye forretningsområder
  • at være sparringspartner på salg for husets øvrige medarbejdere
  • at medvirke til at udarbejde tilbud
  • at medvirke til og sparre om vores marketingaktiviteter, herunder deltagelse i messer og udstillinger
  • at arbejde med loyalitetsprogrammer
  • at medvirke til afholdelse af arrangementer og events
  • at medvirke til at optimere vores resultater på alle fire bundlinjer

Om dig
Som person er du sælger med stort S. Du er desuden selvstændig, proaktiv og opsøgende.
Dine omgivelser vil beskrive dig som omhyggelig og ordholden med en effektivitetsorienteret tilgang til dit ansvarsområde.
Du er desuden god til at kommunikere både i skrift og tale.
Som kollega er du social, udadvendt og kan lide kontakten med mange typer af mennesker.

Løn og ansættelse
Roskilde Kongrescenter er en del af Roskilde Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV senest d. 18. august 2019.
Vi afholder første samtale d. 23. august og anden samtale 28. august 2019.
Tiltrædelse snarest muligt.

I kongrescenteret opererer vi med fire bundlinjer: en økonomisk-, en aktivitets-, en social og en miljømæssig bundlinje. Jævnfør vores værdigrundlag lægger vi vægt på at være kvalitetsbevidste, serviceorienterede, engagerede og tidssvarende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør René la Cour Sell på rs@rkic.dk eller 4058 2200.

ORS/Small/370258f2_logo.pngRoskilde Kommune - Roskilde Kongrescenter Bauhaus ArenaRoskilde2019-08-02T12:01:06.7972019-08-18T00:00:00
330071085Dygtig og erfaren sælger til Xpedit Farum søgesRobot Tiltrædelse hurtigst muligt Som sælger hos Xpedit CPH, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til salgschefen og dine opgave bliver at sikre professionelt salg og rådgivning af ekstraudstyr, reservedele og tilbehør til vore kunder, så de altid får en god oplevelse. Vi tilbyder: Et spændende job med store faglige og personlige udviklingsmuligheder Et job hvor du får en grundig oplæring Et rigtig dygtigt salgsteam, der er god til at coache Et miljø med kundeservice på højt niveau, hvor du får lov at vejlede kunden igennem hele salgsprocessen Deltagelse i salgsevents Administrativ uddannelse og ansvar En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver. God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder. Vi forventer at: Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. handelsskole, mekaniker, salg i anden branche el. lign. Du er udadvendt og altid med et smil på læben Du har flair for salg, og er klar til en travl og krævende uddannelse Du er god til kundeservice og har lyst til at opbygge et tillidsforhold til vore kunder Du er interesseret i at rådgive og vejlede kunderne Du er god til at samarbejde og indgå i et team Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: jesper@bmwmc.dk Har du spørgsmål, så kontakt daglig leder Jesper Dal på tlf. 44 21 10 50 Xpedit er eneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum, Ølgod samt et serviceværksted i Aalborg. Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

Tiltrædelse hurtigst muligt

 

Som sælger hos Xpedit CPH, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til salgschefen og dine opgave bliver at sikre professionelt salg og rådgivning af ekstraudstyr, reservedele og tilbehør til vore kunder, så de altid får en god oplevelse.  

Vi tilbyder: 

  • Et spændende job med store faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Et job hvor du får en grundig oplæring
  • Et rigtig dygtigt salgsteam, der er god til at coache
  • Et miljø med kundeservice på højt niveau, hvor du får lov at vejlede kunden igennem hele salgsprocessen
  • Deltagelse i salgsevents
  • Administrativ uddannelse og ansvar
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.

Vi forventer at:

  • Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund – f.eks. handelsskole, mekaniker, salg i anden branche el. lign.
  • Du er udadvendt og altid med et smil på læben
  • Du har flair for salg, og er klar til en travl og krævende uddannelse
  • Du er god til kundeservice og har lyst til at opbygge et tillidsforhold til vore kunder
  • Du er interesseret i at rådgive og vejlede kunderne
  • Du er god til at samarbejde og indgå i et team

 Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: jesper@bmwmc.dk

Har du spørgsmål, så kontakt daglig leder Jesper Dal på tlf. 44 21 10 50 

Xpedit er eneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum, Ølgod samt et serviceværksted i Aalborg. Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC’er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

Xpedit-CPHFarum2019-08-10T00:00:002019-10-03T00:00:00
330071800Kundekonsulent autobranchenRobot Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende. Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk)

Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende.

Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Bøgeskov Lagerhotel A/STaastrup2019-08-13T00:00:002019-10-04T00:00:00
330073549Software Salgsspecialist - MicrosoftBasic Sætter du pris på at møde mennesker og yde kundeservice i verdensklasse? Har du viden og kompetencer indenfor Software License Management og motiveres du af at bringe det i spil sammen med kunder og kollegaer? Vil du være en del af en forretningsenhed, hvor det går stærkt og hvor vi har fokus på vækst, mens vi har det sjovt? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega - vi søger en dygtig Software Salgsspecialist, der kan sælge og rådgive om Microsoft licensaftaler. Forretningsenheden Products Services rådgiver om og leverer på årsbasis for 600 millioner kroner software og hardware fra de førende producenter i markedet. Hertil tilbyder vi forskellige services, der sikrer kunderne en optimal anvendelse af de indkøbte produkter og aftaler. Vi samarbejder både med offentlige og private virksomheder. I KMD Products Service får du 25 dejlige kollegaer med kort og lang anciennitet i KMD og branchen. Vi sidder på 3 lokationer og mødes alle flere gange om året for at udvikle samarbejdet, finde nye forretningsmuligheder for vores kunder og hygge os sammen. Om jobbet Stillingen som Software Salgsspecialist er en af flere nye positioner, der tilsammen skal skabe afsæt for en styrket markedsposition på området.Det vil være dit ansvar at sikre, at der genereres salg i forretningsområdet for et 2-cifret millionbeløb hvert år. Til at hjælpe med dette, har du et stærkt salgsteam, samt en række kollegaer i resten af forretningsområdet, der vil støtte dig i salget og tillige har dybe licens- og Software Asset Management kompetencer.Vi søger en ambitiøs person, der ser udviklingsmuligheder i KMD, kan planlægge sin egen tid, og arbejde i et miljø hvor kemi og en uhøjtidelig omgangstone vægter højt. Dine primære ansvarsområder: Ansvarlig for et antal kunder, hvor du identificerer forretning på licenser og services rundt om detteSamarbejde i Account teams omkring licens- og projektsalg til nye kunderOpbygning af og vedligehold af salgspipelineSkabe tætte relationer til vores kunder og derved sikre høj kundetilfredshedDu vil referere til salgschefen for Products Service som er en del af forretningsledelsen for området. Om dig Vi søger en ambitiøs sælger, der ser udviklingsmuligheder i KMD, kan planlægge sin egen tid, og arbejde i et miljø hvor kemi og en uhøjtidelig omgangstone vægter højt.Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk baggrund, og flere års erfaring med salg og kan dokumentere gode salgsresultater igennem din karriere.Du er udadvendt og en stærk kommunikator med gode diplomatiske evner. Du kan tale med både kundens forretning og deres it-afdeling, samt god til at behovsafdække og positionere løsninger og ydelser. Endvidere kan du rådgive vores kunder om hvordan de opnår optimal anvendelse og værdi af produkterne og aftalerne. Det er en fordel hvis du har erfaring med rådgivning og salg af Software License Management på Microsoft. Det er vigtigt, at du er hjemmevant i de forskellige licensmodeller og aftaler der findes på Microsoft og som anvendes både af offentlige og større private virksomheder. Du er: Stærk til at eksekvere på salgsplaner, og skabe hurtige resultater og opbygge langvarige kunderelationerVedholdende, resultatorienteret og kundefokuseretGod til at skabe værdi i samarbejdet med kunder, samarbejdspartnere og kolleger og bidrager med indsigt, erfaring og et højt driveNysgerrig og har lyst til at sætte dig ind i nye områder, som styrker vores position i markedetVant til at agere i en stærk performance-kultur, hvor du bliver målt på dine resultaterDu er udadvendt, opsøgende og en teamplayerDu er hjemmevant i de forskellige licensmodeller og aftaler der findes og som anvendes af offentlige og større private virksomheder. KMD er en attraktiv arbejdsplads med mere end 3.000 medarbejdere som vores vigtigste ressource. Vi tilbyder gode personaleforhold og har fokus på den personlige udvikling for den enkelte. Vi er ejet af japanske NEC. Vores it-eksperter og forretningsspecialister er landets førende til at omsætte komplekse processer til enkle og effektive it-løsninger, der kan gøre livet lettere for dig, din nabo og alle andre danskere. Vi er inde i en rivende udvikling, hvor ambitionen er at udvide vores forretningsområder og blive ved med at nytænke løsninger, så vi kan bibeholde vores position som foregangsland for den digitaliserende udvikling At vi er danske betyder, at du er tæt på ledelsen, beslutningerne og at du kan sidde i storrumskontor med vores adm. direktør. Vil du bruge din viden for alvor i en dansk virksomhed i vækst med stærke internationale relationer? Så vil vi gerne have dig med på holdet. Er du interesseret?Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Afdelingschef Torben Kvistgaard på telefon 6191 3824. På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i IT-branchen.Sætter du pris på at møde mennesker og yde kundeservice i verdensklasse? Har du viden og kompetencer indenfor Software License Management og motiveres du af at bringe det i spil sammen med kunder og kollegaer? Vil du være en del af en forretningsenhed, hvor det går stærkt og hvor vi har fokus på vækst, mens vi har det sjovt? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega -  vi søger en dygtig Software Salgsspecialist, der kan sælge og rådgive om Microsoft licensaftaler.
 
Forretningsenheden Products & Services rådgiver om og leverer på årsbasis for +600 millioner kroner software og hardware fra de førende producenter i markedet. Hertil tilbyder vi forskellige services, der sikrer kunderne en optimal anvendelse af de indkøbte produkter og aftaler. Vi samarbejder både med offentlige og private virksomheder.
 
I KMD Products & Service får du 25 dejlige kollegaer med kort og lang anciennitet i KMD og branchen. Vi sidder på 3 lokationer og mødes alle flere gange om året for at udvikle samarbejdet, finde nye forretningsmuligheder for vores kunder og hygge os sammen.
 
 
Om jobbet
 
Stillingen som Software Salgsspecialist er en af flere nye positioner, der tilsammen skal skabe afsæt for en styrket markedsposition på området.
Det vil være dit ansvar at sikre, at der genereres salg i forretningsområdet for et 2-cifret millionbeløb hvert år. Til at hjælpe med dette, har du et stærkt salgsteam, samt en række kollegaer i resten af forretningsområdet, der vil støtte dig i salget og tillige har dybe licens- og Software Asset Management kompetencer.
Vi søger en ambitiøs person, der ser udviklingsmuligheder i KMD, kan planlægge sin egen tid, og arbejde i et miljø hvor kemi og en uhøjtidelig omgangstone vægter højt.
 
Dine primære ansvarsområder:
 
  • Ansvarlig for et antal kunder, hvor du identificerer forretning på licenser og services rundt om dette
  • Samarbejde i Account teams omkring licens- og projektsalg til nye kunder
  • Opbygning af og vedligehold af salgspipeline
  • Skabe tætte relationer til vores kunder og derved sikre høj kundetilfredshed
  • Du vil referere til salgschefen for Products & Service som er en del af forretningsledelsen for området.
 
Om dig
 
Vi søger en ambitiøs sælger, der ser udviklingsmuligheder i KMD, kan planlægge sin egen tid, og arbejde i et miljø hvor kemi og en uhøjtidelig omgangstone vægter højt.
Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk baggrund, og flere års erfaring med salg og kan dokumentere gode salgsresultater igennem din karriere.
Du er udadvendt og en stærk kommunikator med gode diplomatiske evner. Du kan tale med både kundens forretning og deres it-afdeling, samt god til at behovsafdække og positionere løsninger og ydelser. Endvidere kan du rådgive vores kunder om hvordan de opnår optimal anvendelse og værdi af produkterne og aftalerne.
 
Det er en fordel hvis du har erfaring med rådgivning og salg af Software License Management på Microsoft. Det er vigtigt, at du er hjemmevant i de forskellige licensmodeller og aftaler der findes på Microsoft og som anvendes både af offentlige og større private virksomheder.
 
Du er:
 
  • Stærk til at eksekvere på salgsplaner, og skabe hurtige resultater og opbygge langvarige kunderelationer
  • Vedholdende, resultatorienteret og kundefokuseret
  • God til at skabe værdi i samarbejdet med kunder, samarbejdspartnere og kolleger og bidrager med indsigt, erfaring og et højt drive
  • Nysgerrig og har lyst til at sætte dig ind i nye områder, som styrker vores position i markedet
  • Vant til at agere i en stærk performance-kultur, hvor du bliver målt på dine resultater
  • Du er udadvendt, opsøgende og en teamplayer
  • Du er hjemmevant i de forskellige licensmodeller og –aftaler der findes og som anvendes af offentlige og større private virksomheder.
 
 
KMD er en attraktiv arbejdsplads med mere end 3.000 medarbejdere som vores vigtigste ressource. Vi tilbyder gode personaleforhold og har fokus på den personlige udvikling for den enkelte.
 
Vi er ejet af japanske NEC. Vores it-eksperter og forretningsspecialister er landets førende til at omsætte komplekse processer til enkle og effektive it-løsninger, der kan gøre livet lettere for dig, din nabo og alle andre danskere. Vi er inde i en rivende udvikling, hvor ambitionen er at udvide vores forretningsområder og blive ved med at nytænke løsninger, så vi kan bibeholde vores position som foregangsland for den digitaliserende udvikling
 
At vi er danske betyder, at du er tæt på ledelsen, beslutningerne og at du kan sidde i storrumskontor med vores adm. direktør. Vil du bruge din viden for alvor i en dansk virksomhed i vækst med stærke internationale relationer? Så vil vi gerne have dig med på holdet.
 
Er du interesseret?
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Afdelingschef Torben Kvistgaard på telefon 6191 3824.
 
På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i IT-branchen.
 
ORS/Small/4f21cc19_logo.jpegKMD A/SBallerup2019-08-15T17:02:13.4002019-09-15T00:00:00
330062938EMEA GBB Analytics & Data Warehousing Technology Solutions ProfessionalRobot Microsoft aspires to help our customers achieve their own digital transformation, leveraging the power of Microsoft Cloud solutions and services. To this end, Microsoft is investing in Technology Solutions Professionals for Analytics Data Warehousing scenarios such as Modernizing your legacy Data Warehouse and migrating to the Cloud, new Modern Data Warehousing deployments and end to end analytics solutions to help the largest and most important companies in the world across all industries successfully adopt these services and realize value. Microsoft GBB Technology Solutions Professionals main goal is to win the technical decision within strategic customers and led these engagements to successful deployment. As a GBB Technology Solutions Professional, you will be a senior technical solution leader within our enterprise sales organization working with our most important customers. You will lead strategic Analytics Data Warehousing technical customer engagements that will require you to deliver architectural design sessions, pilots and or implementation support directly or through partners. The ideal candidate will have experience in customer-facing roles and success leading deep technical architecture discussions with senior customer executives, Enterprise Architects, IT Management and Developers. You will work within a virtual team of technical, partner and consulting resources to help educate your customers at a technical level, demonstrate and prove our solutions, that lead to successful deployments that support achieving exceeding Azure Data Warehouse and Analytics Services consumption revenue. Being part of this team will allow you to maintain and develop your deep technical expertise across our Microsoft Data Platform and non-Microsoft technologies. Because of the relative complexity of these opportunities, the GBB Technology Solutions Professional forms strong v-teams across Microsoft and beyond. Candidates align their efforts with other GBB roles, our mainstream field sellers, Microsoft Services, SI and ISV partner sales executives, and Microsoft s broader field leadership. GBB Technology Solutions Professionals possess extensive experience with executive customer relationships and connections both in the US and internationally. GBB Technology Solutions Professionals also possess deep knowledge of our competitor s offerings, sales strategies, and relationships with our customers. Responsibilities Key responsibilities include: Understand customers overall Data estate, IT and business priorities and success measures to design implementation architectures and solutions (Microsoft and 3rd party solutions) Apply technical knowledge and customer insights to create a modernization roadmap. Architect solutions to meet business and IT needs, ensuring technical viability of new projects and successful deployments, while orchestrating key resources and infusing key Analytics Data Warehousing technologies Ensure all solutions exhibit high levels of performance, security, scalability, maintainability, and appropriate reusability and reliability upon deployment Develop deep relationships with key customer IT decision makers, who drive long-term cloud adoption within their company to enable them to be cloud advocates Be the Voice of the Customer Share insights and best practices, and connect with Engineering teams to remove key blockers Collaborate with other Technology Solutions Professionals in developing complex end-to-end Enterprise solutions on the Microsoft Azure platform Maintain technical skills and knowledge of market trends and competitive insights collaborate and share with the technical community Be an Azure Platform evangelist for Analytics Data Warehousing scenarios like Modernizing your legacy Data Warehouse and migrating to the cloud, new Modern Data Warehousing deployments and end to end analytics solutions. Primary accountabilities for this role include: 60 of your time will be spent as a key technical leader and influencer in shaping customer decisions to buy, architect and adopt Microsoft Analytics Data Warehousing (Azure SQL DW, Azure Data Lake) solutions. Being a member of the sales team, you will give technical briefings, demonstrations, help execute proof of concepts and design solutions leveraging partners as needed. You will directly support the market share and revenue growth of Microsoft Analytics Data Warehousing solutions through your technical leadership in our customers. 20 of your time will be spent as a thought leader in the Analytics Data Warehousing You lead by participating in internal Microsoft technical communities and in the broader industry events and publishing blogs, whitepapers, reference architecture etc in your area of expertise 20 of your time will be spent influencing the Microsoft Analytics Data Warehousing go to market strategies by providing feedback to sales, marketing, and engineering on current and future product requirements and sales blockers you encounter Qualifications Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. Benefits perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work. Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge: Professional Experience. 10 years of success in consultative complex technical sales and deployment projects, architecture, design, implementation, and or support of highly distributed applications required Relationship Building. Proven track record of building deep technical relationships with senior IT executives in large or highly strategic accounts. Experience in managing various stakeholder relationships to get consensus on solution projects. required Problem Solving. Ability to solve customer problems through cloud technologies required Collaboration and Communication. required Acknowledged for driving decisions collaboratively, resolving conflicts and ensuring follow through with exceptional verbal and written communication skills Ability to orchestrate, lead, and influence virtual teams, ensuring successful implementation of customer projects. Strong Presentation skills with a high degree of comfort with both large and small audiences (Senior Executives, IT management, etc.) Consultative Technical Selling and Challenger mindset. Validated experience in consultative technical selling approach, including bringing innovative ideas to customers problems and being customer focused Highly driven passionate person who consistently exceeds goals and expectations required. Growth Mindset. Experience and passion for learning (technical and professional skills) implementing practices from others trying, failing and learning from the experience sharing practices and knowledge for others benefit Technical 10 years experience selling deployment of Analytics Data Warehousing solutions (SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata) required Knowledge of Azure Analytics Data Warehousing solutions (Azure SQL DW, Azure Data Lake) required Experience and understanding of large-scale data deployments in enterprise-wide environments required Deep domain expertise of Analytics Data Warehousing solutions (i.e. SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata), breadth of technical experience, and technical aptitude to learn and adjust to new technologies and cloud trends required Knowledge of market trends and competitive insights preferred Understanding of partner ecosystems and the ability to leverage partner solutions to solve customer needs preferred Education Bachelor s degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, or related field preferred Certification in the following technologies preferred:, Azure SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata

Microsoft aspires to help our customers achieve their own digital transformation, leveraging the power of Microsoft Cloud solutions and services. To this end, Microsoft is investing in Technology Solutions Professionals for Analytics & Data Warehousing scenarios such as Modernizing your legacy Data Warehouse and migrating to the Cloud, new Modern Data Warehousing deployments and end to end analytics solutions to help the largest and most important companies in the world across all industries successfully adopt these services and realize value. Microsoft GBB Technology Solutions Professionals main goal is to win the technical decision within strategic customers and led these engagements to successful deployment. 

As a GBB Technology Solutions Professional, you will be a senior technical solution leader within our enterprise sales organization working with our most important customers.  You will lead strategic Analytics & Data Warehousing technical customer engagements that will require you to deliver architectural design sessions, pilots and/or implementation support directly or through partners. The ideal candidate will have experience in customer-facing roles and success leading deep technical architecture discussions with senior customer executives, Enterprise Architects, IT Management and Developers.

You will work within a virtual team of technical, partner and consulting resources to help educate your customers at a technical level, demonstrate and prove our solutions, that lead to successful deployments that support achieving/exceeding Azure Data Warehouse and Analytics Services consumption revenue. Being part of this team will allow you to maintain and develop your deep technical expertise across our Microsoft Data Platform and non-Microsoft technologies.  

Because of the relative complexity of these opportunities, the GBB Technology Solutions Professional forms strong v-teams across Microsoft and beyond. Candidates align their efforts with other GBB roles, our mainstream field sellers, Microsoft Services, SI and ISV partner sales executives, and Microsoft’s broader field leadership. GBB Technology Solutions Professionals possess extensive experience with executive customer relationships and connections both in the US and internationally. GBB Technology Solutions Professionals also possess deep knowledge of our competitor’s offerings, sales strategies, and relationships with our customers.

Responsibilities

Key responsibilities include:

  • Understand customers’ overall Data estate, IT and business priorities and success measures to design implementation architectures and solutions (Microsoft and 3rd party solutions)
  • Apply technical knowledge and customer insights to create a modernization roadmap. Architect solutions to meet business and IT needs, ensuring technical viability of new projects and successful deployments, while orchestrating key resources and infusing key Analytics & Data Warehousing technologies
  • Ensure all solutions exhibit high levels of performance, security, scalability, maintainability, and appropriate reusability and reliability upon deployment
  • Develop deep relationships with key customer IT decision makers, who drive long-term cloud adoption within their company to enable them to be cloud advocates
  • Be the Voice of the Customer; Share insights and best practices, and connect with Engineering teams to remove key blockers
  • Collaborate with other Technology Solutions Professionals in developing complex end-to-end Enterprise solutions on the Microsoft Azure platform
  • Maintain technical skills and knowledge of market trends and competitive insights; collaborate and share with the technical community
  • Be an Azure Platform evangelist for Analytics & Data Warehousing scenarios like Modernizing your legacy Data Warehouse and migrating to the cloud, new Modern Data Warehousing deployments and end to end analytics solutions.

 Primary accountabilities for this role include: 

  • 60% of your time will be spent as a key technical leader and influencer in shaping customer decisions to buy, architect and adopt Microsoft Analytics & Data Warehousing (Azure SQL DW, Azure Data Lake) solutions. Being a member of the sales team, you will give technical briefings, demonstrations, help execute proof of concepts and design solutions leveraging partners as needed. You will directly support the market share and revenue growth of Microsoft Analytics & Data Warehousing solutions through your technical leadership in our customers. 
  • 20% of your time will be spent as a thought leader in the Analytics & Data Warehousing You lead by participating in internal Microsoft technical communities and in the broader industry events and publishing blogs, whitepapers, reference architecture etc in your area of expertise

20% of your time will be spent influencing the Microsoft Analytics & Data Warehousing go to market strategies by providing feedback to sales, marketing, and engineering on current and future product requirements and sales blockers you encounter 

Qualifications

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.  

Benefits/perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work. 

Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge:

 

Professional

  • Experience. 10+ years of success in consultative/complex technical sales and deployment projects, architecture, design, implementation, and/or support of highly distributed applications required
  • Relationship Building. Proven track record of building deep technical relationships with senior IT executives in large or highly strategic accounts. Experience in managing various stakeholder relationships to get consensus on solution/projects. required
  • Problem Solving. Ability to solve customer problems through cloud technologies required
  • Collaboration and Communication. required
    • Acknowledged for driving decisions collaboratively, resolving conflicts and ensuring follow through with exceptional verbal and written communication skills
    • Ability to orchestrate, lead, and influence virtual teams, ensuring successful implementation of customer projects.
    • Strong Presentation skills with a high degree of comfort with both large and small audiences (Senior Executives, IT management, etc.)
  • Consultative Technical Selling and Challenger mindset. Validated experience in consultative technical selling approach, including
  • bringing innovative ideas to customers problems and being customer focused
  • Highly driven passionate person who consistently exceeds goals and expectations required.
  • Growth Mindset. Experience and passion for learning (technical and professional skills); implementing practices from others; trying,
  • failing and learning from the experience; sharing practices and knowledge for others’ benefit

Technical

  • 10+ years’ experience selling & deployment of Analytics & Data Warehousing solutions (SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata) required
  • Knowledge of Azure Analytics & Data Warehousing solutions (Azure SQL DW, Azure Data Lake) required
  • Experience and understanding of large-scale data deployments in enterprise-wide environments required
  • Deep domain expertise of Analytics & Data Warehousing solutions (i.e. SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata), breadth of technical experience, and technical aptitude to learn and adjust to new technologies and cloud trends required
  • Knowledge of market trends and competitive insights preferred
  • Understanding of partner ecosystems and the ability to leverage partner solutions to solve customer needs preferred

 

Education

  • Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, or related field preferred

Certification in the following technologies preferred:, Azure SQL DW, Netezza, Teradata, Exadata

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-08-16T00:00:002019-09-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSKONSULENT MED STORT S SØGES TIL ROSKILDE KONGRESCENTER

Roskilde Kommune - Roskilde Kongrescenter Bauhaus Arena

Roskilde
Drives du af at skabe langvarige kunderelationer, og elsker du disciplinen med at opsøge og etablere kontakt til de rette beslutningstagere (mødeplanlæggere) i danske virksomheder, så er du måske vores nye salgskonsulent. Roskilde Kongrescenter er e...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Dygtig og erfaren sælger til Xpedit Farum søges

Xpedit-CPH

Farum
Tiltrædelse hurtigst muligt Som sælger hos Xpedit CPH, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til sa...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Kundekonsulent autobranchen

Bøgeskov Lagerhotel A/S

Taastrup
Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse a...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Software Salgsspecialist - Microsoft

KMD A/S

Ballerup
Sætter du pris på at møde mennesker og yde kundeservice i verdensklasse? Har du viden og kompetencer indenfor Software License Management og motiveres du af at bringe det i spil sammen med kunder og kollegaer? Vil du være en del af en forretningsenh...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

EMEA GBB Analytics & Data Warehousing Technology Solutions Professional

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft aspires to help our customers achieve their own digital transformation, leveraging the power of Microsoft Cloud solutions and services. To this end, Microsoft is investing in Technology Solutions Professionals for Analytics Data Warehousin...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:13. september 2019