Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Intern trælastsælger til Fog Værebro

Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere.
 
Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog.
 
Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder.
 
Om dig
Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag – også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder.
 
Vi tilbyder
Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen.
 
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44/25 41 93 27.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015472Phoenix-5cc6630b12019-05-02T15:02:51.317Intern trælastsælger til Fog Værebro
Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere.
 
Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog.
 
Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder.
 
Om dig
Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag – også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder.
 
Vi tilbyder
Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen.
 
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44/25 41 93 27.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

2019-06-06T00:51:40.197 Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog. Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder. Om dig Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder. Vi tilbyder Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse. Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44 25 41 93 27. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.comjohannesfog.brandero.com10Phoenix5cc6630b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://johannesfog.brandero.com/job/intern-traelastsaelger-til-fog-vaerebro-986884763#link0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3518462Johannes Fog11Lyshøjvej 143650ØlstykkeDKDanmarkORS/5cc6630b_logo.pngORS/Small/5cc6630b_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752793MwCareerSiteMinimumf6112d20-891d-4083-9ede-5677dad7e55e00102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cc6630b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgIntern trælastsælger til Fog Værebro12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361658942lle@johannesfog.dkDanmarkDanmark330123963danbolig Bagsværd søger SalgstraineeProfile Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge. DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.Kundebetjening i forretning og pr. telefon.Annoncestyring.Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.Opsøgende salg.VI FORVENTER, AT DU:Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.Kan arbejde selvstændigt.Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.Du er indstillet på weekendarbejde.Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.Det er desuden krav at du har kørekort og bil.VI TILBYDER:Uddannelse på kontoret og i marken.En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.HVIS DU ER INTERESSERET:Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os. Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-holmhauberg.ofir.com
Skal du være en del af danbolig Holm & Hauberg ?

Vi søger en M/K til en ledig stilling som Salgstrainee.

Du har erfaring med salg og/eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæder. Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på 40 medarbejdere fordelt på 8 butikker i København, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet, troværdighed og hårdt arbejde er en selvfølge.

DU SKAL LÆRE OG VIL FÅ FØLGENDE OPGAVER:
  • Indsigt i sagsbehandling fra ejendommen kommer til salg og til den er solgt og sagen er afsluttet.
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon.
  • Annoncestyring.
  • Kommissionering og salg af villaer og ejerlejligheder.
  • Opsøgende salg.
VI FORVENTER, AT DU:
  • Kan lide udfordringer. Har en god ordenssans. Er kundeorienteret og kan skabe tillid.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er velformuleret i skrift og tale og er fortrolig med brug af PC på brugerniveau, samt finder det naturligt at følge vores uddannelsesaktiviteter i danbolig.
  • Du er indstillet på weekendarbejde.
  • Er villig til at yde en engageret indsats og er indstillet på fleksible arbejdstider.
  • Det er desuden krav at du har kørekort og bil.
VI TILBYDER:
  • Uddannelse på kontoret og i marken.
  • En spændende, travl og afvekslende hverdag med selvstændige arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil i en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
HVIS DU ER INTERESSERET:
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". Ansøgningen vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og kun ansøgere som tilbydes en samtale, vil modtage skriftligt svar fra os.

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.ofir.com

ORS/Small/8e838ba0_logo.pngdanbolig - Holm & HaubergBagsværd2019-12-10T00:00:002019-12-27T00:00:00
330110663Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter. Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark. Om jobbet Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes. Dine primære ansvarsområder: Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere Udvikling af forretningsmodel og strategi Om dig: Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Taastrup, Danmark

Language: Danish/Dansk 

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- & Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter.

Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- & strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark.

Om jobbet

Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes.

Dine primære ansvarsområder: 

Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder

Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag 

Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere

Udvikling af forretningsmodel og strategi

Om dig:

Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI’er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. 

Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger.

 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Work Supply IVSTaastrup2019-10-23T00:00:002019-12-17T00:00:00
330108767Salgskonsulent byggebranchenRobot Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige. Om dig Til denne stilling går vi målrettet efter en resultatorienteret salgskonsulent, der har byggebranchen som sin hjemmebane. Vi søger dig, der befinder sig godt i bilen på kundebesøg over hele Sjælland, hvor du sælger produkter indenfor vådrumsmaterialer og beton. En stor del af opgaven er rådgivning, så du skal have en baggrund indenfor faget. Du har et højt personligt drive, solid byggeteknisk forståelse og forstår at opbygge og vedligeholde relationer blandt entreprenører, arkitekter, byggemarkeder, boligselskaber mv. Du har erfaring med opsøgende salg og kan dokumentere salgsresultater fra din hidtidige karriere, hvor du har stået for at opbygge solide relationer. Du får et stærkt produktsortiment i denne stilling, som du via dit købmandskab sætter effektivt ind på det danske marked. Nogle af produktlinjerne er velkendte i Danmark og fælles for samtlige produkter er, at de kommer fra internationale leverandører, som er globalt førende indenfor byggematerialer. Du skal kunne planlægge en effektiv hverdag, hvor du får det maximale ud af den tid, du kører rundt til kunder. Der er som udgangspunkt beregnet en dag om ugen på kontoret, hvor du får sparring med kollegaer og kan planlægge resten af ugens salgsdage Din baggrund kan evt. være en uddannelse indenfor byggebranchen suppleret med salgserfaring. Vi vægter ikke din uddannelsesmæssige baggrund højt, men udvælger ud fra personligt drive og byggeteknisk forståelse. Helt basalt skal du konkret vide, hvordan hverdagen ser ud som hunter. Dine vigtigste kvalifikationer: Byggeteknisk forståelse Salgserfaring Hunterprofil Højt personligt drive Resultatorienteret Relationsskabende Humor og højt energiniveau Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV på dansk sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-1921KL i emnefeltet. Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf 4090 3700. Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os. Udvælgelseskriterier I udvælgelsen vægter vi salgsdrive som den vigtigste egenskab. Det er mest af alt personligheden vi udvælger efter så vi håber din ansøgning og CV vil afspejle det. Desuden tæller byggeteknisk forståelse højt i denne stilling. Det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du som minimum behersker dansk på højt niveau i skrift og tale. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige.

Om dig

Til denne stilling går vi målrettet efter en resultatorienteret salgskonsulent, der har byggebranchen som sin hjemmebane. Vi søger dig, der befinder sig godt i bilen på kundebesøg over hele Sjælland, hvor du sælger produkter indenfor vådrumsmaterialer og beton. En stor del af opgaven er rådgivning, så du skal have en baggrund indenfor faget.

Du har et højt personligt drive, solid byggeteknisk forståelse og forstår at opbygge og vedligeholde relationer blandt entreprenører, arkitekter, byggemarkeder, boligselskaber mv.

Du har erfaring med opsøgende salg og kan dokumentere salgsresultater fra din hidtidige karriere, hvor du har stået for at opbygge solide relationer.

Du får et stærkt produktsortiment i denne stilling, som du via dit købmandskab sætter effektivt ind på det danske marked. Nogle af produktlinjerne er velkendte i Danmark og fælles for samtlige produkter er, at de kommer fra internationale leverandører, som er globalt førende indenfor byggematerialer.

Du skal kunne planlægge en effektiv hverdag, hvor du får det maximale ud af den tid, du kører rundt til kunder. Der er som udgangspunkt beregnet en dag om ugen på kontoret, hvor du får sparring med kollegaer og kan planlægge resten af ugens salgsdage

Din baggrund kan evt. være en uddannelse indenfor byggebranchen suppleret med salgserfaring. Vi vægter ikke din uddannelsesmæssige baggrund højt, men udvælger ud fra personligt drive og byggeteknisk forståelse. Helt basalt skal du konkret vide, hvordan hverdagen ser ud som hunter.

Dine vigtigste kvalifikationer:

  • Byggeteknisk forståelse
  • Salgserfaring
  • Hunterprofil
  • Højt personligt drive
  • Resultatorienteret
  • Relationsskabende
  • Humor og højt energiniveau

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV på dansk sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-1921KL i emnefeltet.

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf 4090 3700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Udvælgelseskriterier

I udvælgelsen vægter vi salgsdrive som den vigtigste egenskab. Det er mest af alt personligheden vi udvælger efter så vi håber din ansøgning og CV vil afspejle det. Desuden tæller byggeteknisk forståelse højt i denne stilling.

Det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du som minimum behersker dansk på højt niveau i skrift og tale.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

HeadhunterneLynge2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330121675Dedikeret salgs- og personalekonsulentRobot Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Dine primære arbejdsopgaver Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder Kanvas booke og gennemføre egne møder Udarbejdelse af tilbud og præsentationer Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed Personlige egenskaber og kvalifikationer Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket. Derudover forventer vi, at du: Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven. Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber. Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt. Er proaktiv og løsningsorienteret af natur. Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling. Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier. Personale-match tilbyder dig Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer. Ansøg stillingen Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Ansøg her Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning. For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28. Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning. Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater. Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder
  • Kanvas / booke og gennemføre egne møder
  • Udarbejdelse af tilbud og præsentationer
  • Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater
  • Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed

Personlige egenskaber og kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket.

Derudover forventer vi, at du:

  • Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven.
  • Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber.
  • Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt.
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
  • Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling.
  • Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier.

Personale-match tilbyder dig

Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer.

Ansøg stillingen

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Ansøg her

Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning.

For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28.

 

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

PERSONALE-MATCH ApSTaastrup2019-11-08T00:00:002019-12-17T00:00:00
330127966Kørende IT-SælgerRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Hedehusene, Danmark Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Work Supply søger på vegne af vores kunde en Kørende IT-Sælger, som kommer du til at arbejde med B2B salg. Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv. Om dig: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Du er forretningsorienteret og en god købmand Du er villig til at levere den indsats et salg kræver Du er god til at etablere personlige relationer Du har lyst og erfaring med salg via telefon og kundemøder Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Du har kørekort og egen bil Om jobbet: Et attraktivt koncept med frihed under ansvar Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar (hjemmearbejdsplads) En stabil virksomhed i positiv fremgang Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision (Der er ikke tale om million lønning) Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har solgt IT-konsulent opgaver IT-service- og driftsaftaler IT-sikkerhed Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1968

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Hedehusene, Danmark

Language: Dansk

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Kørende IT-Sælger, som kommer du til at arbejde med B2B salg.  Salget sker både via telefon og via kundemøder og disse møder bookes naturligvis af dig selv.

Om dig:

Mere end 3 års erfaring med salg inden for IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Du er forretningsorienteret og en god købmand

Du er villig til at levere den indsats et salg kræver

Du er god til at etablere personlige relationer

Du har lyst og erfaring med salg via telefon og kundemøder  

Du er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Du har kørekort og egen bil

Om jobbet:

Et attraktivt koncept med frihed under ansvar

Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar (hjemmearbejdsplads)

En stabil virksomhed i positiv fremgang

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision (Der er ikke tale om million lønning)

Vigtigt: For at besidde denne stilling er det en forudsætning, at du har solgt IT-konsulent opgaver/ IT-service- og driftsaftaler / IT-sikkerhed

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1968

Work Supply IVSHedehusene2019-11-20T00:00:002020-01-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

danbolig Bagsværd søger Salgstrainee

danbolig - Holm & Hauberg

Bagsværd
Skal du være en del af danbolig Holm Hauberg ? Vi søger en M K til en ledig stilling som Salgstrainee. Du har erfaring med salg og eller kundekontakt. Måske er du allerede i branchen, men vil gerne prøve kræfter med en af Kbh. mest sælgende mæglerkæ...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)

Work Supply IVS

Taastrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Har...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Salgskonsulent byggebranchen

Headhunterne

Lynge
Til distrikt Sjælland søger vi en salgskonsulent med talent for salgsoptimering hos en af vores kunder. Du kender byggebranchen indefra, er stærk i at opbygge relationer og er generelt drevet af et hunter-gen ud over det sædvanlige. Om dig Til denne...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Dedikeret salgs- og personalekonsulent

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, d...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Kørende IT-Sælger

Work Supply IVS

Hedehusene
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Hedehusene, Danmark Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 3 års erfaring med s...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:14. januar 2020