Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International Product Manager

Carlo Gavazzi Industri A/S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden.

Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer – Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder.

Om jobbet:
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen
  • Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav.
  • Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer.
  • Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer
  • Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet
  • Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber
  • Ansvarlig for dit produktområde fra ”vugge til grav”
Dine faglige kompetencer:
  • Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer
  • Gerne økonomi- og markedsforståelse.
  • Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point.
  • God til mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden.
  • Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog
Uddannelse:
Du er svagstrømsingeniør/–tekniker eller tilsvarende.

Dine personlige kompetencer:
  • Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag
  • Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive
  • Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt
  • Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager/produkter, som du har ansvaret for
  • Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg
  • Du er samarbejdsorienteret og med en god humor
Virksomheden tilbyder:
Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling.
Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden.

Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer
og markedsfører elektroniske komponenter.
Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group.
Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina.
Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet.
Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af
22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com


Se mere på vores ansøgersite: https://colo.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009200Phoenix-3637943212019-04-17T15:07:24.647International Product Manager
Carlo Gavazzi Industri A/S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden.

Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer – Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder.

Om jobbet:
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen
  • Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav.
  • Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer.
  • Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer
  • Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet
  • Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber
  • Ansvarlig for dit produktområde fra ”vugge til grav”
Dine faglige kompetencer:
  • Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer
  • Gerne økonomi- og markedsforståelse.
  • Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point.
  • God til mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden.
  • Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog
Uddannelse:
Du er svagstrømsingeniør/–tekniker eller tilsvarende.

Dine personlige kompetencer:
  • Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag
  • Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive
  • Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt
  • Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager/produkter, som du har ansvaret for
  • Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg
  • Du er samarbejdsorienteret og med en god humor
Virksomheden tilbyder:
Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling.
Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden.

Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer
og markedsfører elektroniske komponenter.
Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group.
Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina.
Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet.
Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af
22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com


Se mere på vores ansøgersite: https://colo.brandero.com

2019-05-22T00:50:33.207 Carlo Gavazzi Industri A S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden. Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder. Om jobbet:Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte: Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav. Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer. Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber Ansvarlig for dit produktområde fra vugge til grav Dine faglige kompetencer: Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer Gerne økonomi- og markedsforståelse. Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point. God til mundtlig og skriftlig kommunikation. Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden. Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog Uddannelse: Du er svagstrømsingeniør tekniker eller tilsvarende. Dine personlige kompetencer:Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager produkter, som du har ansvaret for Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg Du er samarbejdsorienteret og med en god humorVirksomheden tilbyder: Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling. Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden. Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer og markedsfører elektroniske komponenter. Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group. Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina. Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet. Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af 22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com Se mere på vores ansøgersite: https: colo.brandero.comcolo.brandero.com10Phoenix36379432101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://colo.brandero.com/job/international-product-manager-734038214#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510557Colo ApS11Inge Lehmanns Gade 10, 6.8000Aarhus CDKDanmarkORS/36379432_logo.pngORS/Small/36379432_logo.png0eve@colo.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent747216MwCareerSiteMinimum493e9f7c-c00f-4348-8b5a-d171d90f9b2d00117-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonInternational Product Manager1Dansk3Læse/ tale938100Product Manager4Marketing361500443Erik Vestergaardeve@colo.dkDanmarkDanmark330089274Product Manager, Go-to-Market StrategyRobot DK, Aarhus N Senior Management Full-Time ID: 2045 Would you like to influence market introduction of the Vestas product strategy? And are you passionate about driving products to the market and ensuring that the full market potential is captured? Then please take a look at this exciting career opportunity with an industry leader in sustainable energy! Product Management Product Strategy Power Solution Products In a highly competitive and globalised market, Product Management drives the Vestas Power plant Product Strategy. We set the direction for future commercial wind power plant solutions, and make sure that Vestas always has the right competitive product offerings to stay ahead of competitors. Product Management has a global reach into our sales regions, including technical sales management. In everything we do we have a commercial and customer-oriented approach. We are measured on the impact the product platforms have on Vestas profitability and ability to continuously lower the cost of energy. We are responsible for bringing products to the market globally across our Sales Business Units to support local markets success while taking the dynamics of the global market for wind power plant solutions into account. The Power Solution Products department is the interface between Sales and Product Development. We work on scoping, road-mapping and create the long, mid and short-term strategy to ensure that the products are prepared for transition into the markets. We introduce products to the sales business units and support new product introductions as well as maintaining development of the product portfolio. In addition, we support forward selling and mega deal handling. To lead the product through the value chain and all the way to the market we engage and cooperate with multiple stakeholders across Vestas. Responsibilities You will be responsible for creating product strategy scope and roadmapping based on market requirements and analyses, which means that you must have strong capabilities in handling the complexity in our go-to market process and product portfolio. More specifically your responsibilities will cover to: Analyse and identify market requirements and needs including competitor analysis Define and align go-to-market strategy and roadmaps with stakeholders Define compelling commercial product value propositions Develop and maintain the commercial offerings updated and relevant, including pricing and business models Follow up on projects with stakeholders and monitor revenue and earnings, and suggest actions based on the commercial product life cycle performance Participate in customer dialogues and the interpretation of market and customer trends Be a gate keeper in the product development projects to ensure that the product requirements are fulfilled Qualifications You hold a B.Sc. or M.Sc. and possibly an MBA - either in Engineering combined with relevant commercial experience education or in Business Economics combined with relevant technical experience education You have 3 years relevant experience preferably from the wind industry or from Business to-Business product management Experience with Go-To-Market activities is advantageous or alternatively understanding of requirements and needs on relevant markets Understanding of a similar industry s product portfolio, business model, business drivers, and value chain is an advantage Competencies You are a team player who appreciates working with many stakeholders in a global organisation You are analytical with a commercial mind-set and technical understanding You are pro-active, self-driven and you always have the results in focus You are organised and work in a logical and structured way You are a story-teller when it comes to communicating product value to the market You have project management skills You are motivated by turning your knowledge into offerings that deliver attractive value for our customers and profitable growth for Vestas What we offer We offer a very exciting job in a flat, multi-cultural and dynamic department focusing on reaching world class results. To us, it is all about knowing the market and our customers, defining the right products and getting it done all in the best possible way. We would like you to participate in that mission. Additional information The primary work location is Aarhus, Denmark but travel activities up to approx. 30 days per year should be anticipated. For additional information about the position please contact Director, Power Solution Products, Hanne Rewaldt at 45 52261374.

DK, Aarhus N | Senior Management | Full-Time | ID: 2045 

Would you like to influence market introduction of the Vestas’ product strategy? And are you passionate about driving products to the market and ensuring that the full market potential is captured? Then please take a look at this exciting career opportunity with an industry leader in sustainable energy!

Product Management > Product Strategy > Power Solution Products 
In a highly competitive and globalised market, Product Management drives the Vestas Power plant Product Strategy. We set the direction for future commercial wind power plant solutions, and make sure that Vestas always has the right competitive product offerings to stay ahead of competitors. Product Management has a global reach into our sales regions, including technical sales management. 

In everything we do we have a commercial and customer-oriented approach. We are measured on the impact the product platforms have on Vestas' profitability and ability to continuously lower the cost of energy. We are responsible for bringing products to the market globally across our Sales Business Units to support local markets’ success while taking the dynamics of the global market for wind power plant solutions into account.

The Power Solution Products department is the interface between Sales and Product Development. We work on scoping, road-mapping and create the long, mid and short-term strategy to ensure that the products are prepared for transition into the markets. We introduce products to the sales business units and support new product introductions as well as maintaining development of the product portfolio. In addition, we support forward selling and mega deal handling.

To lead the product through the value chain and all the way to the market we engage and cooperate with multiple stakeholders across Vestas.

Responsibilities
You will be responsible for creating product strategy scope and roadmapping based on market requirements and analyses, which means that you must have strong capabilities in handling the complexity in our go-to market process and product portfolio. More specifically your responsibilities will cover to:

  • Analyse and identify market requirements and needs including competitor analysis
  • Define and align go-to-market strategy and roadmaps with stakeholders
  • Define compelling commercial product value propositions 
  • Develop and maintain the commercial offerings updated and relevant, including pricing and business models
  • Follow up on projects with stakeholders and monitor revenue and earnings, and suggest actions based on the commercial product life cycle performance
  • Participate in customer dialogues and the interpretation of market and customer trends 
  • Be a “gate keeper” in the product development projects to ensure that the product requirements are fulfilled

Qualifications

  • You hold a B.Sc. or M.Sc. and possibly an MBA - either in Engineering combined with relevant commercial experience/education – or in Business/Economics combined with relevant technical experience/education 
  • You have 3+ years' relevant experience preferably from the wind industry or from Business to-Business product management
  • Experience with Go-To-Market activities is advantageous or alternatively understanding of requirements and needs on relevant markets
  • Understanding of a similar industry's product portfolio, business model, business drivers, and value chain is an advantage

Competencies

  • You are a team player who appreciates working with many stakeholders in a global organisation
  • You are analytical with a commercial mind-set and technical understanding
  • You are pro-active, self-driven and you always have the results in focus
  • You are organised and work in a logical and structured way
  • You are a story-teller when it comes to communicating product value to the market
  • You have project management skills 
  • You are motivated by turning your knowledge into offerings that deliver attractive value for our customers and profitable growth for Vestas

What we offer

We offer a very exciting job in a flat, multi-cultural and dynamic department focusing on reaching world class results. To us, it is all about knowing the market and our customers, defining the right products and getting it done – all in the best possible way. We would like you to participate in that mission.

Additional information
The primary work location is Aarhus, Denmark but travel activities up to approx. 30 days per year should be anticipated. 

For additional information about the position please contact Director, Power Solution Products, Hanne Rewaldt at +45 52261374.

 

Vestas Wind System A/SAarhus N2019-09-12T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Product Manager, Go-to-Market Strategy

Vestas Wind System A/S

Aarhus N
DK, Aarhus N Senior Management Full-Time ID: 2045 Would you like to influence market introduction of the Vestas product strategy? And are you passionate about driving products to the market and ensuring that the full market potential is captured? Th...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019