Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International Product Manager

Carlo Gavazzi Industri A/S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden.

Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer – Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder.

Om jobbet:
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen
  • Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav.
  • Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer.
  • Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer
  • Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet
  • Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber
  • Ansvarlig for dit produktområde fra ”vugge til grav”
Dine faglige kompetencer:
  • Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer
  • Gerne økonomi- og markedsforståelse.
  • Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point.
  • God til mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden.
  • Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog
Uddannelse:
Du er svagstrømsingeniør/–tekniker eller tilsvarende.

Dine personlige kompetencer:
  • Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag
  • Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive
  • Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt
  • Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager/produkter, som du har ansvaret for
  • Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg
  • Du er samarbejdsorienteret og med en god humor
Virksomheden tilbyder:
Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling.
Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden.

Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer
og markedsfører elektroniske komponenter.
Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group.
Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina.
Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet.
Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af
22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com


Se mere på vores ansøgersite: https://colo.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009200Phoenix-3637943212019-04-17T15:07:24.647International Product Manager
Carlo Gavazzi Industri A/S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden.

Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer – Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder.

Om jobbet:
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen
  • Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav.
  • Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer.
  • Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer
  • Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet
  • Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber
  • Ansvarlig for dit produktområde fra ”vugge til grav”
Dine faglige kompetencer:
  • Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer
  • Gerne økonomi- og markedsforståelse.
  • Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point.
  • God til mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden.
  • Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog
Uddannelse:
Du er svagstrømsingeniør/–tekniker eller tilsvarende.

Dine personlige kompetencer:
  • Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag
  • Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive
  • Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt
  • Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager/produkter, som du har ansvaret for
  • Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg
  • Du er samarbejdsorienteret og med en god humor
Virksomheden tilbyder:
Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling.
Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden.

Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer
og markedsfører elektroniske komponenter.
Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group.
Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina.
Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet.
Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af
22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com


Se mere på vores ansøgersite: https://colo.brandero.com

2019-05-22T00:50:33.207 Carlo Gavazzi Industri A S i Hadsten, Østjylland, søger en International Product Manager med ansvar for dele af sensor programmet i virksomheden. Virksomheden er et selskab i den verdensomspændende schweiziske koncern Carla Gavazzi Group, der udvikler, fremstiller og afsætter elektroniske komponenter. I koncernens kompetencecenter i Hadsten udvikles sensorer Induktive, capacitive, fotoceller, conductive level, ultralyds, magnet med afsætning over hele verden. I introduktionsforløbet vil en erfaren International PM´er være din mentor, så du får opbygget god viden på sensorområdet, og er på sikker grund, når du rejser ud og præsenterer sensorerne i salgsdatterselskaberne, hos distributører og kunder. Om jobbet:Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte: Være ajour med markedssituationen, kundebehov, konkurrentsituationen Udarbejdelse af produktspecifikationer til nye produkter med base i kundernes ønsker og krav. Via use-cases beskrive produktets anvendelse i applikationer. Udarbejdelse af dokumentation for projektgodkendelse sammen med udviklingsafdelingen indeholdende økonomi, tidsplaner samt produkt specifikationer Arbejde tæt sammen med udviklingsafdelingen gennem hele projektforløbet Ansvarlig for product launch indeholdende, priser, præsentationer, brochure, datablade, applikation notes samt introduktion af nye produkter til vores kunder og salgsselskaber Ansvarlig for dit produktområde fra vugge til grav Dine faglige kompetencer: Solid teknisk baggrund og erfaring med sensorer Gerne økonomi- og markedsforståelse. Rutineret MS Office bruger, herunder Excel og Power Point. God til mundtlig og skriftlig kommunikation. Du skal forvente en del rejseaktivitet over hele verden. Sprog: Dansk og engelsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog Uddannelse: Du er svagstrømsingeniør tekniker eller tilsvarende. Dine personlige kompetencer:Du har en selvstændig og struktureret arbejdsform med sans for detaljerne uden at miste overblikket i en travl hverdag Som person er du ligefrem, udadvendt og med et godt drive Du er beslutningsdygtig og får planlagt og gennemført dine opgaver som aftalt Du skaber tillid ved at være velforberedt og godt inde i de sager produkter, som du har ansvaret for Du føler dig hjemme i spændingsfeltet, udvikling og salg Du er samarbejdsorienteret og med en god humorVirksomheden tilbyder: Et spændende job i et internationalt miljø med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, og hvor du kan sætte dit præg på virksomhedens videre udvikling. Du bliver en del af en international virksomhed i god vækst, og som opererer i hele verden. Carlo Gavazzi, med hovedkvarter i Zug i Schweiz, er en international gruppe, der udvikler, producerer og markedsfører elektroniske komponenter. Automation Components er kerneforretningen i Carlo Gavazzi Group. Automation Components udvikler og producerer elektroniske styrekomponenter til de globale bygnings og industrielle automationsmarkeder i sine ISO 9001-certificerede fabrikker i Italien, Litauen, Malta og Kina. Produkterne - sensorer, overvågningsrelæer, timere, energistyrings systemer, solid state relæer, elektroniske motorstyringer, sikkerhedsanordninger og fieldbus-systemer - leverer automationsløsninger til det industrielle og bygnings automations markedet. Produkterne markedsføres i hele Europa, Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet gennem et netværk af 22 salgsdatterselskaber og omkring 60 uafhængige nationale distributører. Desuden udvikler og producerer Automation Components signaludstyr og sikkerhedsrelæer til jernbanemarkedet - Se www.carlogavazzi.com Se mere på vores ansøgersite: https: colo.brandero.comcolo.brandero.com10Phoenix36379432101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://colo.brandero.com/job/international-product-manager-734038214#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510557Colo ApS11Inge Lehmanns Gade 10, 6.8000Aarhus CDKDanmarkORS/36379432_logo.pngORS/Small/36379432_logo.png0eve@colo.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent747216MwCareerSiteMinimum493e9f7c-c00f-4348-8b5a-d171d90f9b2d00117-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36379432&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale938100Product Manager4Marketing361500443Erik Vestergaardeve@colo.dkDanmarkDanmark330030581Junior Product ManagerRobot Get a unique career opportunity in the offshore wind industry Are you on the outlook for a challenging role where you can combine your strong commercial insight with your technical know-how? Do you have what it takes to play a key role in linking our Sales and Technology organisation? Are you ready for this unique opportunity where you can kick-start your career in the offshore wind industry and learn from some of the best in the industry? Tasks responsibilities: You will… …be a key link between our Technology and Sales organisations, where you will take on a leading role in ensuring that the technical information flow runs effectively to our sales projects during bidding phases. You will be responsible for the maintenance and development of our product configurator which is used by our Sales organisation for configuring turbines for specific sales projects. You are expected to build a solid understanding of technical market requirements for relevant markets, and through meetings with customers, trade fairs and exhibitions, you will get to know the offshore wind audience. In cooperation with a wide range of internal and external stakeholders, you will manage your areas of responsibility through the entire value chain. Your primary responsibilities: Maintenance and development of the product configurator Organise the technical information flow related to ongoing sales projects Gain in-depth understanding of the requirements in current and new markets Be the interface between our Sales organisation and subject matter expert on technical questions Prepare and maintain technical customer information documents Participate in different ad-hoc tasks as we are working in a fast-changing industry where few days are the same Skills experience: Our new Junior Product Manager… …has either a technical background with strong interest in commercial issues or a commercial background with strong interest in technology. You are either newly educated, or you have a few years of experience within product management or similar - the most important thing is that you are enthusiastic about wind and motivated by an extrovert role. Your educational background is most likely a degree in engineering or graduate from a business school. To succeed in this position, you must have strong English communication skills and good presentation skills combined with the ability to comfortably navigate between various stakeholders throughout the organisation. We expect that you: Have good project management skills as the tasks have a cross- functional nature Have a self-driven, systematic and persistent work style Have basic programming skills, e.g. Visual Basic or Excel Macros (or that you are quick to learn and would like to develop these skills) Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Product Management, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to create a safe work environment Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Senior Product Manager, Anders Bach Andersen, on 45 2568 0110. Your primary work location will be Aarhus, DK. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Get a unique career opportunity in the offshore wind industry 

Are you on the outlook for a challenging role where you can combine your strong commercial insight with your technical know-how? Do you have what it takes to play a key role in linking our Sales and Technology organisation? Are you ready for this unique opportunity where you can kick-start your career in the offshore wind industry and learn from some of the best in the industry?  

Tasks & responsibilities: You will… 

…be a key link between our Technology and Sales organisations, where you will take on a leading role in ensuring that the technical information flow runs effectively to our sales projects during bidding phases. You will be responsible for the maintenance and development of our product configurator which is used by our Sales organisation for configuring turbines for specific sales projects.  

You are expected to build a solid understanding of technical market requirements for relevant markets, and through meetings with customers, trade fairs and exhibitions, you will get to know the offshore wind audience. In cooperation with a wide range of internal and external stakeholders, you will manage your areas of responsibility through the entire value chain.   

Your primary responsibilities:  

  • Maintenance and development of the product configurator 
  • Organise the technical information flow related to ongoing sales projects 
  • Gain in-depth understanding of the requirements in current and new markets  
  • Be the interface between our Sales organisation and subject matter expert on technical questions 
  • Prepare and maintain technical customer information documents 
  • Participate in different ad-hoc tasks as we are working in a fast-changing industry where few days are the same 

 Skills & experience: Our new Junior Product Manager… 

…has either a technical background with strong interest in commercial issues or a commercial background with strong interest in technology. You are either newly educated, or you have a few years of experience within product management or similar - the most important thing is that you are enthusiastic about wind and motivated by an extrovert role.   

Your educational background is most likely a degree in engineering or graduate from a business school. To succeed in this position, you must have strong English communication skills and good presentation skills combined with the ability to comfortably navigate between various stakeholders throughout the organisation.  

We expect that you:  

  • Have good project management skills as the tasks have a cross- functional nature  
  • Have a self-driven, systematic and persistent work style 
  • Have basic programming skills, e.g. Visual Basic or Excel Macros (or that you are quick to learn and would like to develop these skills) 

 Join us if you… 

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.  

In Product Management, we offer you: 

  • Great colleagues that support each other and work together 
  • Excellent opportunities for professional and personal development 
  • The opportunity to create a safe work environment 

 Apply now 

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Senior Product Manager, Anders Bach Andersen, on +45 2568 0110. Your primary work location will be Aarhus, DK. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.   

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA. 

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-05-23T00:00:002019-07-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior Product Manager

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Get a unique career opportunity in the offshore wind industry Are you on the outlook for a challenging role where you can combine your strong commercial insight with your technical know-how? Do you have what it takes to play a key role in linking ou...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019